Inderdaadquote:
Moet je gaan sporten! word je sterk van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Au, ik heb net een spier vertrokken in m'n schouder. Ik heb echt zo'n krakkemikkig lijf hè.
Iig:
tas ingepakt - check
badkamer afgedroogd - check
beddegoed afgehaald - check
afwassen
stofzuigen
naar de c1000
Mwehehe + 10 voorspelbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Moet je gaan sporten! word je sterk van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kwakveense op 03-08-2009 11:23:23 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook mee.
Bier![]()
Makkelijk hè, mo?![]()
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, een lekker la chouffje, of een leffe blond! een rosebiertje in de zon.... jummie
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
Ja, maar dan pas over een paar maanden ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar da's jammerop naar de volgende dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |