abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:24:02 #126
331 Merel
Be here now.
pi_71550330
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
maar maar maar maar, hoe was het nu met McLoveli dan?
Uh, nou, ik weet niet wat het laatste is dat je gelezen hebt? Die had dus rozen gestuurd, wetende dat het toch niks zou uitmaken want het wordt niks tussen ons. Maar hij wilde toch even laten weten hoe leuk 'ie me vindt.

Verder heb ik een beetje de kriebels vanwege McOffLimits Maar die is nu op vakantie dus het is even afwachten hoe het daarna verder gaat.

En ondertussen heeft McSex tegenwoordig een vriendinnetje, maar krijg ik de hele tijd smsjes dat 'ie zo veel aan mij moet denken En dat is toch wel even goed voor m'n ego

En nu ga ik echt slapen, anders mislukken m'n goede voornemens al voordat de week begonnen is! Trusten allemaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71550370
oh.. ik daht dat McLoveli en McOfflimits dezelfde waren

Ja doei.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:27:01 #128
331 Merel
Be here now.
pi_71550400
En ik dacht een paar maanden geleden nog dat ik altijd eenzaam zou blijven, en ik voelde me zo rot omdat ik nooit iemand had om mee af te spreken. Nu loop ik mezelf voorbij omdat ik het zo druk heb met afspraken en ben ik juist toe aan rust! De dingen kunnen gek lopen

En nu
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71550433
welterusten!!!
Ja doei.
pi_71550516
zo! net even een uurtje gewandeld en vandaag goed balansd voor de dag van gister

Morgen weer wat normaler eten Nu nog even en uurtje of 3 a 4 aan mijn verslag werken.... zo'n raar dagritme de laatste tijd
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:32:45 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550569
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:24 schreef Merel het volgende:
En ondertussen heeft McSex tegenwoordig een vriendinnetje, maar krijg ik de hele tijd smsjes dat 'ie zo veel aan mij moet denken En dat is toch wel even goed voor m'n ego
wat een eikel dat 'ie jou gaat lopen sms'en, terwijl 'ie een vriendinnetje heeft! . Nu ben je zeker helemaal blij dat je van hem af bent? Niet terug sms'en hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71550751
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Vooral dat Always erbij!!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:41:08 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71550837
Lolcats

Zeau Ik heb net nog 45 minuten gezumbaat hiero, nu ga ik douchen en dan bed in

Omgoshies! Dat brengt mijn sporttotaal voor deze week op 4 keer! Yay! De laatste tijd kwam ik niet verder dan 3 steeds Woehoe! 2 keer thuis zumba, 1 keer op de sportschule, en een keer body jam!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:41:13 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550841
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Whehe .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:41:55 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71550870
Oh en dus welterusten enzo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:07:59 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71551699
ik heb zumba daolnwodeg en ik voel me vadsig dus ik ga voor t slapengaan nog even dansjes doen voor mn laptop scherm!

hele leuke verjaardag geweest en toen gekookt, gegeten, en spelletjes gedaan met leuke vrienden, en nu zijn ze weer weg. de teringzooi ruim ik morgen wel op.

fiets: ik vind het jurkje met riem je heupen smaller doen lijken dan zonder, maar ik vind je dun genoeg voor t model sowieso. leuk ding!

ik ga nú even foto's uploaden van mijn unit (het jurkbloesje met paarse ruitjes heb ik gehouden...de rest wordt kleiner herbesteld of in een ander model)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71551705
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Mijn goede voornemens voor deze week: geen alcohol, geen mannen, vroeg naar bed, verantwoord eten, veel sporten, tijd voor mezelf nemen, en hier weer een beetje bijlezen

Voornemen nummer drie ga ik nu meteen maar in de praktijk bengen: bedtijd!
klinkt goed!
en dat moet zeker goed voor je ego zijn, de smsjes van mcSex!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71551777
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zumba daolnwodeg en ik voel me vadsig dus ik ga voor t slapengaan nog even dansjes doen voor mn laptop scherm!

hele leuke verjaardag geweest en toen gekookt, gegeten, en spelletjes gedaan met leuke vrienden, en nu zijn ze weer weg. de teringzooi ruim ik morgen wel op.

fiets: ik vind het jurkje met riem je heupen smaller doen lijken dan zonder, maar ik vind je dun genoeg voor t model sowieso. leuk ding!

ik ga nú even foto's uploaden van mijn unit (het jurkbloesje met paarse ruitjes heb ik gehouden...de rest wordt kleiner herbesteld of in een ander model)
Thanks

Als je snel bent zie ik je foto;s nog even, anders hoop ik dat ze er morgen nog op staan, want ik wil zo gaan slapen.

een van mn beste vriendinnetjes is sindskort vrijgezel en nu moet ze natuurlijk extra veel aandacht hebben enzo en voorheen als we elkaar veel zagen, ging het meestal na een tijdje irriteren tussen ons, maar we hebben zo veel leuke goede gesprekken en ook vaak heel veel lol, dat is echt En ik kan er helemaal blij van worden.
pi_71551788
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en dus welterusten enzo!
Sweet dreams pandabeertje
pi_71551871
ohh ik moet echt nog even kwijt dat ik de laatste paar weken zo goed in mijn vel zit, nu ik even geen Mcwatdanook in mijn hoofd heb, oke een heel klein beetje die nu op vakantie is, maar eigenlijk ook niet echt. En dat is goed voor me, en ik geniet van heel veel kleine dingetjes die ik alleen doe!
nu alleen nog even van dat vadsige gevoel af, maar nu ik bijna echt vakantie heb, kan ik ook weer meer sporten en heb ik meer tijd om goed te koken, dus dat gaat ook helemaal goedkomen!
pi_71551886
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetje ik doe lekker rustig aan want dat eist mijn lichaam op t moment van me, maar gelukkig ben ik goed in luieren.

Hoest met jou?

Mo: wij hebben hem ook op dvd prachtfilm!
heee Muis!
pi_71552007
Ik denk dat ik ook maar eens zumba ga proberen, past goed bij de rest van mijn sporten
pi_71552241
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?

[ afbeelding ]
Staat leuk!!

Ik heb echt 4x het topic gelezen voor het stille verhaal van Co
pi_71552369
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Staat leuk!!

Ik heb echt 4x het topic gelezen voor het stille verhaal van Co

Ik óók!!

[ Bericht 12% gewijzigd door conleche op 03-08-2009 10:01:16 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:36:04 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71552609
ok, vanmiddag met vest eroverheen (als jas, jas was nat van t fietsen door de regen)

zojuist, meer krijg ik niet van mezelf op de foto...

en nog plaatjes van gisteren...toen ik übergelukkig werd van mn ouder school-huis route fietsen (10km door de polder en langs kanaal van station alphen naar mn ouders omdat ik geen z n had om vanaf boskoop te lopen) t wa sheerlijk weer en ik had tegenwind

(met bootwoef!)
pi_71552616
Wij zijn met een Harry Potter-marathon bezig. . Vanavond deel 4 gekeken. . Nu snel op bed om morgen om 8 uur op te staan om te sporten!

CC, wat fijn dat je je zo goed voelt. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:38:46 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71552709
op die ene foto staat heel in de verte een brug...daar moest ik heen, en dan een km of 2 nog linksaf het oude deel van het dorp in ik ewas vergeten hoe vreselijk mooi groen en bloeiend het kwekersdorp waar ik vandaan kom in de zomer is... als ik ooit oud en gesetteld ben zou ik er wel weer willen wonen...zo mooi...
pi_71552713
Leuke foto's, kwak! .

Oh, seks in hotels en op de camping? . Ik hoor hier thuis al genoeg, de buurman is vrij luidruchtig, zeg maar. . Zelf hebben we eens geprobeerd om seks te hebben op een luchtbed met de broer van lief in dezelfde kamer (iedereen bleef bij zijn moeder logeren), maar dat vonden we uiteindelijk toch niet zo'n goed idee. . .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:39:23 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71552730
en een voor de happy thoughts van cycle chick!
pi_71552814
Vriendje leest mee en hij vind het maar niks !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')