Uh, nou, ik weet niet wat het laatste is dat je gelezen hebt? Die had dus rozen gestuurd, wetende dat het toch niks zou uitmaken want het wordt niks tussen ons. Maar hij wilde toch even laten weten hoe leuk 'ie me vindt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
maar maar maar maar, hoe was het nu met McLoveli dan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:24 schreef Merel het volgende:
En ondertussen heeft McSex tegenwoordig een vriendinnetje, maar krijg ik de hele tijd smsjes dat 'ie zo veel aan mij moet denkenEn dat is toch wel even goed voor m'n ego
![]()
klinkt goed!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Mijn goede voornemens voor deze week: geen alcohol, geen mannen, vroeg naar bed, verantwoord eten, veel sporten, tijd voor mezelf nemen, en hier weer een beetje bijlezen
Voornemen nummer drie ga ik nu meteen maar in de praktijk bengen: bedtijd!
Thanksquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zumba daolnwodeg en ik voel me vadsig dus ik ga voor t slapengaan nog even dansjes doen voor mn laptop scherm!
hele leuke verjaardag geweest en toen gekookt, gegeten, en spelletjes gedaan met leuke vrienden, en nu zijn ze weer weg. de teringzooi ruim ik morgen wel op.
fiets: ik vind het jurkje met riem je heupen smaller doen lijken dan zonder, maar ik vind je dun genoeg voor t model sowieso. leuk ding!
ik ga nú even foto's uploaden van mijn unit (het jurkbloesje met paarse ruitjes heb ik gehouden...de rest wordt kleiner herbesteld of in een ander model)
Sweet dreams pandabeertjequote:
heee Muis!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetjeik doe lekker rustig aan want dat eist mijn lichaam op t moment van me, maar gelukkig ben ik goed in luieren.
Hoest met jou?
Mo: wij hebben hem ook op dvdprachtfilm!
Staat leuk!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Staat leuk!!
Ik heb echt 4x het topic gelezen voor het stille verhaal van Co![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |