abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71545861
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is juist leuk Allebei op zo'n instabiel luchtbed
Ik prefereerde de hotelletjes toch meer denk ik Ik ben niet zo van het stille
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71545896
Meh. Dikke pret in zo'n Ibishotel - hoor je je buren ook bezig
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:37:15 #103
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71545919
Was 'm net ook aan het kijken. "Ik bleef maar drinken, zag wel dat mijn buik dikker was maar ik dronk maar door"...

Zeg even een algemeen vraagje, telkens als ik ook maar gewicht verlies, welke manier dan ook. Ook gewoon tijdens voldoende sporten en normaal eten. Dan wordt ik zo grijs en grauw. Alle kleur verdwijnt uit mijn gezicht.
Mijn huisarts kon er geen verklaring voor geven behalve een mogelijk ijzer tekort. Maar bloedtesten wezen dat meteen van de hand, niks aan de washand volgens de tests. Maar ik blijf maar een grijs/wittig gezicht houden

Zelfs zonnebanken helpt niet. Na 2 uurtjes is het bruine verdwenen De dokter zegt dat 't bloed terug trekt uit mijn gezicht en kan er geen verklaring voor vinden. Er is niets te vinden...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_71545938
NIks gehoord Op de camping daarentegen...
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 2 augustus 2009 @ 20:14:50 #105
70532 loveli
N
pi_71546818
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:26:42 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_71547133
O: biogarde yoghurt en muesli, mok bambu
T: smoothie
T: bambu, klein blikje sinas zonder prik
L: haring
T: bambu
T: huttenkase, iets van 50 gram ofzo
T: mango
D: Kalfsbiefstuk met maiskolf en komkommersalade en 1 aardappelpannenkoekje

ik moet morgen weer vers beginnen hoor, ik vind dit lijn gedoe best lastig. ik heb vandaag dus toch weer te veel gegeten als ik de caloriechecker van voedingscentrum mag geloven. frustrerend dat een mango gewoon 250 calorieen heeft bijvoorbeeld gaat al hard dan.
Ik moet toch dat low carb maar eens in uitvoering gaan brengen denk ik, maar dat lijkt me helemaal lastig.
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:40:26 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71547486
Mais is ook een cal. bommetje Belana...

Mijn lijst al gezien?? Die is vrij enorm en je moet bijna moeite doen om het op te krijgen maar dan zit ik nog op 1600 kcal

Maar na 5 flesjes bier is het aardig omhoog geschoten hier
Morgen weer vroeg, fijne avond slankies
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:49:14 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_71547721
ja, ik zag het, achteraf...
ik heb nog aardig wat te leren, dat is dan wel het lastige als je het zelf doet he, ook geheel zonder ervaring.
ik vind het ook lastig omdat man en kinderen anders eten. ze zullen wat meer mee moeten gaan, waarbij ik dan tijdens het avondeten de aardappelen/rijst over sla.
meer groentes grillen. ik vind het echt lastig.
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:30:56 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71548906
De eindtotalen:
o. havermout
t. kaasstengel + wortel
l. 3 abrikozenknödel met gehakte hazelnoot
t. 3/4 turkse pizza met salade + muffin
s. wandelen + kwartiertje boxen op de wii
d. venkelsalade + boterham met appelstroop + stukje kaas + glaasje cola
t. waterijsje + klein chocolaatje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:34:03 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71548990
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
ja, ik zag het, achteraf...
ik heb nog aardig wat te leren, dat is dan wel het lastige als je het zelf doet he, ook geheel zonder ervaring.
ik vind het ook lastig omdat man en kinderen anders eten. ze zullen wat meer mee moeten gaan, waarbij ik dan tijdens het avondeten de aardappelen/rijst over sla.
meer groentes grillen. ik vind het echt lastig.
Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.
Geen extra werk en iedereen eet lekker. Ook voor man en kinderen kan lekker eten best gezond zijn. Desnoods met 1x per week gegrilde groente (ik grill mijn groente bijna nooit )

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinkepink op 02-08-2009 21:43:46 ]
pi_71549006
Eindresultaat
o: twee boterhammen met pindakaas en een glas magere melk
t: klein koekje
l: sla, tomaat en gekookt ei
t: twee boterhammen met pindakaas
d: kleine Vega pizza en waterijsje
pi_71549295
hoi!

De familie van René is echt

Lekker vanaf 3 uur zitten praten, drinken, ouwehoeren.
Heerlijk gegeten! Was echt super gezellig!

Lijstje:

O: 2 afbakbroodjes
T: klein stukje Lemon Merengue Pie
D: een groentetorentje (uit de Allerhande) met mozarella, een lamsribje, een kipsatespies, een varkensfiletlapje (miniscuul), een gepofte aardappel en wat stukken verse ciabatta

een fles rosé ben nu aan het laatste glas bezig
Ja doei.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:00:09 #113
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71549711
Mootje Office Space is op rtl 5!!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71549752
ik hoorde al zoiets

maar ben nu Numb3rs aan het kijken, Office Space hebben we uberhaupt op DVD.. gelukkig
Ja doei.
pi_71549760
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Mootje Office Space is op rtl 5!!
Hey Muizelientje!! Leef jij ook nog!! Hoe gaat het?
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:05:07 #116
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71549856
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Hey Muizelientje!! Leef jij ook nog!! Hoe gaat het?
Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetje ik doe lekker rustig aan want dat eist mijn lichaam op t moment van me, maar gelukkig ben ik goed in luieren.

Hoest met jou?

Mo: wij hebben hem ook op dvd prachtfilm!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:05:39 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_71549874
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.
Geen extra werk en iedereen eet lekker. Ook voor man en kinderen kan lekker eten best gezond zijn. Desnoods met 1x per week gegrilde groente (ik grill mijn groente bijna nooit )
wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.
stormy waters...
sailin'
pi_71549880
Goed dat je rustig aan doet luister naar je lichaam

en ja... Office Space

we hebben eergisteren Snatch gekeken, die is ook geweldig!
Ja doei.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:07:41 #119
331 Merel
Be here now.
pi_71549911
Mijn goede voornemens voor deze week: geen alcohol, geen mannen, vroeg naar bed, verantwoord eten, veel sporten, tijd voor mezelf nemen, en hier weer een beetje bijlezen

Voornemen nummer drie ga ik nu meteen maar in de praktijk bengen: bedtijd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71549970
maar maar maar maar, hoe was het nu met McLoveli dan?
Ja doei.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:10:04 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71549974
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Belana het volgende:

[..]

wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.
Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).
Ik kook meestal voor 6 personen en vries wat overblijft in. Zo heb ik altijd een gezond voorraadje in de vriezer.
Als je een tijdje op deze manier kookt weet je niet anders meer en lust je zeker geen pakjes. Ben er zelf van overtuigd dat je alleen al door het zelf koken een paar kilo kunt verliezen (en daarnaast zijn zakjes en pakjes gewoon goor, maar dat is persoonlijke smaak). Echt, als je er eenmaal aan gewend bent is er niets moeilijks meer aan. En je doet man en kinderen er ook een plezier mee, want het is echt lekkerder en gezonder. En net zo snel.
pi_71550103

Ja doei.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:15:17 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_71550120
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).
Ik kook meestal voor 6 personen en vries wat overblijft in. Zo heb ik altijd een gezond voorraadje in de vriezer.
Als je een tijdje op deze manier kookt weet je niet anders meer en lust je zeker geen pakjes. Ben er zelf van overtuigd dat je alleen al door het zelf koken een paar kilo kunt verliezen (en daarnaast zijn zakjes en pakjes gewoon goor, maar dat is persoonlijke smaak). Echt, als je er eenmaal aan gewend bent is er niets moeilijks meer aan. En je doet man en kinderen er ook een plezier mee, want het is echt lekkerder en gezonder. En net zo snel.
ja, ik ben ervan overtuigd dat je gelijk hebt! het is een patroon wat doorbroken moet worden.
en accepteren dat ik wat vaker boodschappen zal moeten doen. dat deden we altijd 1 keer in de week, maar dat gaat met vers niet op. Ik ga recepten checken
en koken vind ik leuk overigens, als ik de tijd heb. dat is wel lastig als we werken, dan zijn we pas om 6 uur thuis en dan regeert makkelijk altijd. maargoed, met wat voorbereiding kan dat ook best gezond
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:18:15 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550193
Belana, zo is het echt hoor: kwestie van omschakelen. Ik at vroeger chips en ijs als avondeten en nu kook ik bijna elke dag netjes . Gaat helemaal goed komen met jou! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:19:48 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71550230
Mijn kinderen eten tussen de middag warm op school, mijn man op zijn werk en toen ik nog werkte at ik meestal ingevroren maaltijden van thuis. In mijn lowcarbperiode kookte ik 's avonds nog een keer. Echt, het is gewoon een knop die om moet en dan went het snel. Wel benieuwd hoe het in de toekomst zal gaan als ik óf op markten ga staan óf een baan in de sales accpeteer: dan lijkt het me een stuk moeilijker tussen de middag gezond te eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')