Ik prefereerde de hotelletjes toch meer denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is juist leukAllebei op zo'n instabiel luchtbed
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
ja, ik zag het, achteraf...
ik heb nog aardig wat te leren, dat is dan wel het lastige als je het zelf doet he, ook geheel zonder ervaring.
ik vind het ook lastig omdat man en kinderen anders eten. ze zullen wat meer mee moeten gaan, waarbij ik dan tijdens het avondeten de aardappelen/rijst over sla.
meer groentes grillen. ik vind het echt lastig.
Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetjequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Muizelientje!! Leef jij ook nog!! Hoe gaat het?
wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.
Geen extra werk en iedereen eet lekker. Ook voor man en kinderen kan lekker eten best gezond zijn. Desnoods met 1x per week gegrilde groente(ik grill mijn groente bijna nooit
)
Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Belana het volgende:
[..]
wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.
ja, ik ben ervan overtuigd dat je gelijk hebt! het is een patroon wat doorbroken moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).
Ik kook meestal voor 6 personen en vries wat overblijft in. Zo heb ik altijd een gezond voorraadje in de vriezer.
Als je een tijdje op deze manier kookt weet je niet anders meer en lust je zeker geen pakjes. Ben er zelf van overtuigd dat je alleen al door het zelf koken een paar kilo kunt verliezen (en daarnaast zijn zakjes en pakjes gewoon goor, maar dat is persoonlijke smaak). Echt, als je er eenmaal aan gewend bent is er niets moeilijks meer aan. En je doet man en kinderen er ook een plezier mee, want het is echt lekkerder en gezonder. En net zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |