Wauw, klint erg fijn en tof! liep je er dan als het ware echt tussen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef AKnynke het volgende:
Hier alles goed! Ik ben net terug uit Kariba, een resort gebied. as er vooor werk, maar het was toch wel echt heel erg mooi daar. En goed om weg te zijn uit Harare, en de hectiek van deze stad, en heerlijk in de rust. Veel olifanten, zebra's en nijlpaarden gezien, erg tof!
PICS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef AKnynke het volgende:
Hier alles goed! Ik ben net terug uit Kariba, een resort gebied. as er vooor werk, maar het was toch wel echt heel erg mooi daar. En goed om weg te zijn uit Harare, en de hectiek van deze stad, en heerlijk in de rust. Veel olifanten, zebra's en nijlpaarden gezien, erg tof!
Ertussen lopen mag in de meeste parken alleen met gewapende rangers erbij - zeker nijlpaarden zijn behoorlijk agressiefquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wauw, klint erg fijn en tof! liep je er dan als het ware echt tussen?
Is lekker hoorquote:
Valt wel mee want ik ben semi dropout sinds eind februari. Sindsdien scharrel ik her en der mijn centen bij elkaar. Hence de vele bazenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:41 schreef Belana het volgende:
ah zwahiel, student! zal wel even wennen zijn dat het echte leven dan zo gaat beginnen
Wat een onzinquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje moeilijk om een 'echte' baan te vinden, zeker als HBO-er omdat bedrijven ineens alleen maar WO-ers willen (en die kúnnen helemaal niet werken, want ze hebben negen van de tien keer nul komma nul werkervaring merk ik vaak).
Dat dus..quote:
ja, het was te lang voor mn gewone handmaaier, en vooral te slap. du nu een keer met de hand gedaan, en vanaf nu kan ik t dan als t goed is bijhouden met de gewone handmaaier. t is maar 10m2 maar toch, jemig wat een werk, ben stiekem een beetje kapot. heb wel gesport vandaag vind ikquote:
Jawel. Hij sputtert af en toe (al een hele tijd eigenlijk) en soms valt 'ie weg. Heb het idee dat er iets is met het draadje tussen processor en zendspoel, want als ik een tijdje met het draadje priegel en het in dezelfde positie blijft is er niks aan de hand.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Hej Vik, wat mankeert er eigenlijk aan? Doet ie het helemaal niet meer?
Oh dat is irri! Dat heb ik ook gehad, heb daarom hier thuis een paar extra draadjes liggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. Hij sputtert af en toe (al een hele tijd eigenlijk) en soms valt 'ie weg. Heb het idee dat er iets is met het draadje tussen processor en zendspoel, want als ik een tijdje met het draadje priegel en het in dezelfde positie blijft is er niks aan de hand.
Beetje last van jaloezie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje moeilijk om een 'echte' baan te vinden, zeker als HBO-er omdat bedrijven ineens alleen maar WO-ers willen (en die kúnnen helemaal niet werken, want ze hebben negen van de tien keer nul komma nul werkervaring merk ik vaak).
Ze zouden terugbellen, maar niet gedaan, dus ik ga er morgen naartoe en dan even flink boos worden iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is irri! Dat heb ik ook gehad, heb daarom hier thuis een paar extra draadjes liggendus vraag daar vooral om als je in het ziekenhuis bent. En als ze dan moeilijk doen moet je maar boos worden
Thora?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Even overlegd met de dierenwinkelmensen en het vriendje, en het leek ons het beste het mannetje terug te brengen... Hij kon niet bij het vrouwtje zo, en ik had geen goede plek voor hem om anders te blijvenHij zat nu eventjes in het reismandje, maar langer dan een paar uurtjes wou ik hem dat ook niet aandoen. En ruimte voor twee ruime kooien hebben we ook niet. Baa
![]()
On the bright side: Thor (waarvoor ik nu écht een andere naam moet verzinnen) is ontzettend aan het moederen over haar babies
Ik las wat horrorverhalen op interwebz, maar tot dusver zijn de babies schoon en piepen ze wat af
Moeders zit er behaaglijk bovenop, en als ik te dichtbij kom bedekt ze ze extra met nestspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |