was het al aan het makenquote:
lekkahquote:
Zo gedaan. Ik zie te vaak fouten (zeker van MPG).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was het al aan het maken
en zag daarnet pas dat je hem al had aangepast
ik was ermee bezig en zag ook dat 1427 er niet in stond maar dat is LLquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo gedaan. Ik zie te vaak fouten (zeker van MPG).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo gedaan. Ik zie te vaak fouten (zeker van MPG).
Ben ik ook, maar ik ben minder gecharmeerd van het feit dat hij jezelf quote...quote:
Hard slaan dan. Gaat ie vanzelf dood, die vis!quote:
MPG een vis?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hard slaan dan. Gaat ie vanzelf dood, die vis!
Wie quote jezelf?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben minder gecharmeerd van het feit dat hij jezelf quote...
Niet dat ik weetquote:
Altijdquote:
hihi, ik zei "tet".quote:
dat is ook goedquote:
dat magquote:
als het gratis is staan alle hollanders in de rijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Royal sadness op RTL4. Nederlanders die een gratis tank kunnen krijgen
Randstadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het gratis is staan alle hollanders in de rij
Ik reageerde pas na jou gek.quote:
Je hebt de vriezer van OA geplunderd?quote:
Inclusief vreemde uitdossingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het gratis is staan alle hollanders in de rij
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat magkwartet niet
![]()
hihi je zei sex
quote:
en voor ijsvogelgevaldingesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:30 schreef Pheno het volgende:
Kwartetten is voor mensen met een onverstaanbaar dialect
Pinguin is korter, doe niet zo moeilijk. Of wil je weer laten zien dat Belgen beter zijn in het dictee?quote:
Kijk dan nietquote:
Heel goedquote:
Zie post eronder.quote:
Zie ninja-editquote:
Oh ja, dat is jullie hobby. Ninja'enquote:
dat kan ik niet goed typenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguin is korter, doe niet zo moeilijk. Of wil je weer laten zien dat Belgen export-nederlanders beter zijn in het dictee?
reservebelgquote:
Hai baasquote:
Kijk uit voor enge mannen in het park!quote:
Wel koffie?quote:
jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
Mja, ik houd graag ook wat haar op mijn hoofd, hoe kort ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef Muck het volgende:
[..]
jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graag
Niksquote:
Glimtquote:
hihihihihihihihiquote:
Je doet toch geen schildpad op een pinguinquote:
Ik had er net ook eentje!quote:
Ik was van plan er een berg af te laten halen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was van plan er een berg af te laten halen!
Dat geldt dus ook voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef OA het volgende:
Maar dan ben ik nog steeds niet kaal, aangezien ik een flinke haardos heb en nog niet begin te kalen!
'Pinguins zonder haar aan de sushi'?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar opeens heb je het. Je gaat een boek schrijven.
Nee, koffiebonen.quote:
Dat is wel een boek waardig, ja!quote:
quote:
Immer goed. Mits geen hangtieten.quote:
Waar heb je in liggen badderen dan?quote:
Een bad vol met amandelen denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar heb je in liggen badderen dan?
Amandelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Hierin:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
quote:
Tetten!quote:
Zie mijn zelfcommentaar in de volgende post!quote:
quote:
EeeuuuAaaahhhhquote:
Mogguhquote:
quote:
Een bowlingbaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Muck![]()
Weet je wat ik vandaag gedaan heb?
En waar ik geweest ben zonder inentingen
zo lekker hequote:
nee!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Muck![]()
Weet je wat ik vandaag gedaan heb?
En waar ik geweest ben zonder inentingen
maakt niet uitquote:
geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
Uiteindelijk is het natuurlijk de schuld van MPG... als koffiemod had hij die mensen hier moeten houdenquote:
Ben weer thuis, en alles is geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou... het schiet aardig op jaGisteravond heb ik al ergens een gifje geplaatst in deze reeks
![]()
Maar tot morgen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
super hoeveel moet je er nou nog doen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
trustequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de slaperik maar danHet werd eens tijd
Papiertjequote:
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
Wiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ga je weer reizen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebt
Ooit wel. Ik ben nu bezig om de contouren van een boek in elkaar te zetten. Ik zag op internet dat er auteurs gevraagd werden voor bepaalde onderwerpen in een bepaalde stijl. En dat lijkt me wel leuk. Eens kijken of ze het wat vinden, ik moet een proefhoofdstuk maken om kans te maken. Eens kijken of we de maand augustus daarvoor kunnen gebruikenquote:
Wat is het adres van zijn tandarts?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dat gebit van de witte haai zo tof
Leuke docus altijd
Diepzeestraat 60quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het adres van zijn tandarts?
Daar had ik het niet over, maar jullie zijn allebei zo droogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:22 schreef Pheno het volgende:
He, dat we van mening verschillen in een ander topic staat los van de KSC
Meningsverschillen zijn goed. Als iedereen hetzelfde zou vinden en denken wordt het ook maar saai
Ik vind kale mannen wel sexyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
He, iemand die kaal leuk vindt
Ohaya gozaimasu Pien-san
1 tea coming upquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, maar jullie zijn allebei zo droog
Pien![]()
thee graag!
Je was zoveel weg dat ik bijna vergeten was hoequote:
goooooooooooooooooooooooooldfingerquote:
ik nou welquote:
quote:
Ja, druk en geen internet meer thuis enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je was zoveel weg dat ik bijna vergeten was hoelief
je was
Ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
goooooooooooooooooooooooooldfinger
ik ben nog in mijn nakie
pics ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
goooooooooooooooooooooooooldfinger
ik ben nog in mijn nakie
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
Iemand zin om naar Aalsmeer te komen vandaag?
boven en onderquote:
Als je Nijns uitnodigt en jullie beiden naakt blijven: wat is het adres?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ook
Ahhhwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, druk en geen internet meer thuis enzo
[..]
Ik ook
Neequote:
marc, wat ben je er vroeg bij!quote:
TMIquote:
Poezenpaleis 69quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je Nijns uitnodigt en jullie beiden naakt blijven: wat is het adres?
Goh, dat wilde ik nou nét weten inderdaadquote:
Gooit navigatiesysteem aan...quote:
quote:
quote:
whehehequote:
FAILquote:
je vindt jezelf failen? Of hoe moet ik deze interpreteren?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vindt jezelf failen? Of hoe moet ik deze interpreteren?
Mijn baas neemt het voor mij opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vindt jezelf failen? Of hoe moet ik deze interpreteren?
je zegt FAIL op je eigen quote. Ik niet snap.quote:
Ik heb prima geslapen. Al lag er een knoop in bed, en heb ik daar nu last van. Rotribben, buig dan wat meequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn baas neemt het voor mij op![]()
ik zal ook vandaag komen werken..
of moet je nog bijkomen van gisteren?
was de verkeerde quotequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
Ah, je hebt het al aangepastIk nu snap.
FAIL.quote:
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahhhw
Sorry, ik ben gisteren helemal afgereisd naar het zuiden dus niet meer in de buurt
[..]
Nee![]()
[..]
marc, wat ben je er vroeg bij!
nijns heeft er geen pics vanquote:
Je houdt van onsquote:
Leugensch!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns heeft er geen pics van
* Papierversnipperaar koopt tondeusequote:
PLeeeeaaasequote:MôgeKoffie, anyone?
ik dadelijk maar weer eens richting bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo maar eens richting werk gaan
Succes. En zo. Ik heb na 2 weken 120+ uur werk even geen trek er inquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo maar eens richting werk gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar koopt tondeuse
quote:[..]
PLeeeeaaase
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dadelijk maar weer eens richting bed
Ik werk momenteel ook 70 uur in de weekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes. En zo. Ik heb na 2 weken 120+ uur werk even geen trek er in
Al heb ik dat mezelf aan gedaan, gelukkig niet voor niets
*kijkt naar beneden* ze zijn er toch echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns heeft er geen pics van
Kon je niet slapen?quote:
Hoe is nou eigenlijk jouw leeftritme? Want ik geloof dat ik het nog niet echt snap.. Is de club net dicht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dadelijk maar weer eens richting bed
Ligt aan de avond ervoor....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:54 schreef Nijns het volgende:
Na hoe lang je in je eentje vervelen, maken jullie je partner wakker?
nee ging om 3 uur dicht en ik lag in bed om half 5quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe is nou eigenlijk jouw leeftritme? Want ik geloof dat ik het nog niet echt snap.. Is de club net dicht?
niet die wordt vanzelf wel wakkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:54 schreef Nijns het volgende:
Na hoe lang je in je eentje vervelen, maken jullie je partner wakker?
Ik ben al 1,5 uur wakkerquote:
quote:
Ahzo, vandaar dat jij te pas en te onpas hier opduiktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee ging om 3 uur dicht en ik lag in bed om half 5
maar ik kan niet echt veel langer slapen dan 4 uurtjes ivm mijn rug
Ik ben net een klein kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet die wordt vanzelf wel wakker
Have fun. Of denk aan vanavondquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ik kan meestal niet slapen na 5 uur. Ik ben een ochtendmens, can't help it. Of ik nu 10 uur naar bed ga of 3 uur 's nachts
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Nijns het volgende:
Ahzo, vandaar dat jij te pas en te onpas hier opduikt
ik dus niet voor 2 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ik kan meestal niet slapen na 5 uur. Ik ben een ochtendmens, can't help it. Of ik nu 10 uur naar bed ga of 3 uur 's nachts
Mijn vrouw is geen ochtendmens, tenminste, niet zo vroeg als ik. En dat ligt niet aan wat er de avond er voor gebeurd isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben net een klein kindik kan me gewoon niet al te lang zelf bezig houden
werk zequote:
Ik heb cursus in cv en intakes deze maand. Als ze er toch zijn maak ik er wel gebruik van. Kan van pas komen in de nabije toekomstquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:59 schreef Nijns het volgende:
Ik haat sollicitatiebrieven schrijven op zaterdag, het duurt dan minstens 2 dagen voordat je wat hoort..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb cursus in cv en intakes deze maand. Als ze er toch zijn maak ik er wel gebruik van. Kan van pas komen in de nabije toekomst
Wat is er onduidelijk aan danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet wat google allemaal van me wil![]()
ik moet 16 kg afvallen een peugot kopen en me tanden witter maken
die peugotquote:
Ik moet MP3's kopen. Maar ik krijg ze altijd gratis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet wat google allemaal van me wil![]()
ik moet 16 kg afvallen een peugot kopen en me tanden witter maken
ik ga ook weer naar mijn bedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Speciaal voor Pheno in een spoiler gezet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft haar eigen spoilers al.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 099 Pheno
02. 070 Ladylike
03. 061 goldfinger1963
04. 047 Muck
05. 045 MaleDuck
06. 041 Nijns
07. 040 DaMart
08. 028 Dr_Flash
09. 028 MPG
10. 023 OA
11. 022 Frutsel
12. 017 dndiek
13. 009 marcb1974
14. 009 _F.U.B.A.R_
15. 007 Papierversnipperaar
16. 005 Sjowhan
17. 001 Aarti
18. 001 jantar
19. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Weeniequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
super hoeveel moet je er nou nog doen?
Vetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebt
Het is Rijzende Zon, hij gaat omhoog niet op reisquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WeenieMaar een stuk of 50 nog wel hoor
[..]
VetGa je weer naar het Land van de Reizende Zon?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Speciaal voor Pheno in een spoiler gezet:
Van mij hoeft het niet in een spoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
he, dat heb ik ook gedaanquote:
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
Het is Rijzende Zon, hij gaat omhoog niet op reis![]()
Maar ik heb al een paar ideeën voor een volgend onderzoek, dus we zullen zien wat het gaat worden.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, boodschappen ook weer in huis. Er lag zelfs een pak koffie in mijn winkelwagentje.
Heeeeee, een nieuwequote:
Ja, als je in de Op wilt moet je iig tettenposts plaatsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Moet ik me nu voorstellen of hoe werkt dat?
Maar ik ben geen vrouw.. of zijn mijn manboobs ook goed?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je in de Op wilt moet je iig tettenposts plaatsen.
Je moet een rijmpje opzeggen en na 2 of 3 topics zetten we je UI in de OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Moet ik me nu voorstellen of hoe werkt dat?
Ik bedoelde ook meer dat de inhoud van die spoiler speciaal voor jou wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet in een spoiler hoor.
Het lijkt wel een sektequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet een rijmpje opzeggen en na 2 of 3 topics zetten we je UI in de OP.
Sjowhan koffiete?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had eerst boodschappen gedaan, daarna ge-- t
quote:
Ik wil ook een stuk!quote:
Klinkt ook aardigquote:
Oh. 15:45 pasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet ook nog even boodschappen doen. om 14:45 begint er wielrennen op TV dus dan moet ik terug zijn
kijk eens dropje: Meldtopic te grote webiconsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee blauwen? druppelkut beetje aso grote avatar. Er was ooit een centraal topic voor zoiets maar dat kan ik niet meer vinden
mooi dan toch?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
Muck, ranzigheid, doodsverwensing, 48 uur.
Hou je die mest wel buiten de vlaai?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi dan toch?
ik moet nog heel veel doen
ik had me voorgenomen dat ik in de tijd dat mijn vlaai stond te rijzen mijn bureau uit zou mesten...
quote:
quote:
je kunt het pienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben moehoe! En ik moet zo terug naar mn werk en nog dingen doen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:40 schreef Pien85 het volgende:
Daar twijfel ik ook niet aan, maar de zin is gewoon weg, ik wil op de bank blijven zitten
Maar goed, alleen nog even paardjes binnen zetten, voeren... En dan kan ik weer naar huis
wanneer maak je nou sushi voor ons?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, 10 kilo sushirijst bij de toko gehaald
welquote:
Heel toevallig heb ik net aardbeienmest tussen de aardbeienplanten gegooid. En ik kan je zeggen dat zo'n taart daar niet echt lekkerder van gaat ruiken hoorquote:
Nietusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, de mods komen altijd rond #295 om te gaan mucken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |