zo lang is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is hij zichzelf weer aan het swaffelen?.
rondje belgie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 10 minuten weer de baan opvannacht om 1 uur in bed liggen en dood zijn
Goede beurten ftwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 10 minuten weer de baan opvannacht om 1 uur in bed liggen en dood zijn
Yep. Er is nog 1 ma-vr lijntje wat niet een hele dag hoeft te kostenquote:
En jij ook voor die van mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..].
Gij zult meer respect hebben voor mijn edele bolide.
Ruilenquote:
heb ik het goed dat je dan bijna alle stations hebt gehad van belgie ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. Er is nog 1 ma-vr lijntje wat niet een hele dag hoeft te kosten
Whehe. Zie je wel. Stukken beter dan die treinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Hij begint wel los te komen, nu ik er in 3 weken 1.600 km mee heb gereden.
Nou... het schiet aardig op jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik het goed dat je dan bijna alle stations hebt gehad van belgie ?
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipenquote:
In deze periode wel, ja. Dan doe ik er met de auto ongeveer ene uur over. Na de vakantieperiode doe ik er zo twee keer zo lang over en dan is de trein toch snellerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Zie je wel. Stukken beter dan die trein.
Jupilerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipen.
Dus bij welk nummer moeten we nu aanbellen zondag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
O ja, en een tijdje terug meldde ik dat mijn bovenbuurman zo vriendelijk was om mij min of meer te bedreigen toen ik netjes vroeg of hij zijn troep (bladeren, zand, water) niet meer naar beneden wilde vegen. Ik moest toen maar uitkijken of hij sloeg me in elkaar, en ik moest vooral maar snel oprotten hier.
Maar goed, dat is nu verleden tijd, want hij is per vandaag zelf opgerot.
En nu zag ik net wat vrouwen omhoog kijken naar de flat, en ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat minimaal een van hen de nieuwe bewoonster zal worden. En als het degene is die het meest overkwam als degene die haar eerste huisje gaat betrekken, dan krijg ik een leuke bovenbuurvrouw.
We hebben Festini perenijs in de vriezer!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij welk nummer moeten we nu aanbellen zondag?
Ik heb anders nog geen PM ontvangenquote:
Bied jij die jongedame je hulp niet aanquote:De woningbouw gaat eerst eind volgende week klussen in de flat hierboven.
Schandalige mentaliteit, daar in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen PM ontvangen.
[..]
Bied jij die jongedame je hulp niet aan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Schandalige mentaliteit, daar in Noord-Holland
De woningbouw klust altijd in lege woningen. Nieuwe keuken erin, misschien wat andere tegels in de badkamer... maar als deze jongedame er gaat wonen en ze heeft wat hulp nodig, bied ik uiteraard graag de helpende handquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen PM ontvangen.
[..]
Bied jij die jongedame je hulp niet aan?
of koffiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De woningbouw klust altijd in lege woningen. Nieuwe keuken erin, misschien wat andere tegels in de badkamer... maar als deze jongedame er gaat wonen en ze heeft wat hulp nodig, bied ik uiteraard graag de helpende hand.
of een blanke sabel.quote:
dat komt pas na de koffiequote:
ga je vrouw ophalenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef Pheno het volgende:
Michael Jackson moonwalkt door Super Mario Bros.
welke dip ?quote:
Die dip hier in dit topicquote:
whehehequote:
En dat allemaal om Nijns te laten zien dat ze niet over jou gedroomd heeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo mijn kop is ook helemaal kaal geschoren
moet je zoveel schrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die komt nog vanavond of morgen. Jouw PM heeft nou eenmaal wat meer tijd nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |