niet die wordt vanzelf wel wakkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:54 schreef Nijns het volgende:
Na hoe lang je in je eentje vervelen, maken jullie je partner wakker?
Ik ben al 1,5 uur wakkerquote:
quote:
Ahzo, vandaar dat jij te pas en te onpas hier opduiktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee ging om 3 uur dicht en ik lag in bed om half 5
maar ik kan niet echt veel langer slapen dan 4 uurtjes ivm mijn rug
Ik ben net een klein kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet die wordt vanzelf wel wakker
Have fun. Of denk aan vanavondquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ik kan meestal niet slapen na 5 uur. Ik ben een ochtendmens, can't help it. Of ik nu 10 uur naar bed ga of 3 uur 's nachts
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Nijns het volgende:
Ahzo, vandaar dat jij te pas en te onpas hier opduikt
ik dus niet voor 2 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ik kan meestal niet slapen na 5 uur. Ik ben een ochtendmens, can't help it. Of ik nu 10 uur naar bed ga of 3 uur 's nachts
Mijn vrouw is geen ochtendmens, tenminste, niet zo vroeg als ik. En dat ligt niet aan wat er de avond er voor gebeurd isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben net een klein kindik kan me gewoon niet al te lang zelf bezig houden
werk zequote:
Ik heb cursus in cv en intakes deze maand. Als ze er toch zijn maak ik er wel gebruik van. Kan van pas komen in de nabije toekomstquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:59 schreef Nijns het volgende:
Ik haat sollicitatiebrieven schrijven op zaterdag, het duurt dan minstens 2 dagen voordat je wat hoort..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb cursus in cv en intakes deze maand. Als ze er toch zijn maak ik er wel gebruik van. Kan van pas komen in de nabije toekomst
Wat is er onduidelijk aan danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet wat google allemaal van me wil![]()
ik moet 16 kg afvallen een peugot kopen en me tanden witter maken
die peugotquote:
Ik moet MP3's kopen. Maar ik krijg ze altijd gratis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet wat google allemaal van me wil![]()
ik moet 16 kg afvallen een peugot kopen en me tanden witter maken
ik ga ook weer naar mijn bedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |