Kijk dan nietquote:
Heel goedquote:
Zie post eronder.quote:
Zie ninja-editquote:
Oh ja, dat is jullie hobby. Ninja'enquote:
dat kan ik niet goed typenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguin is korter, doe niet zo moeilijk. Of wil je weer laten zien dat Belgen export-nederlanders beter zijn in het dictee?
reservebelgquote:
Hai baasquote:
Kijk uit voor enge mannen in het park!quote:
Wel koffie?quote:
jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
Mja, ik houd graag ook wat haar op mijn hoofd, hoe kort ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef Muck het volgende:
[..]
jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graag
Niksquote:
Glimtquote:
hihihihihihihihiquote:
Je doet toch geen schildpad op een pinguinquote:
Ik had er net ook eentje!quote:
Ik was van plan er een berg af te laten halen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was van plan er een berg af te laten halen!
Dat geldt dus ook voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef OA het volgende:
Maar dan ben ik nog steeds niet kaal, aangezien ik een flinke haardos heb en nog niet begin te kalen!
'Pinguins zonder haar aan de sushi'?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar opeens heb je het. Je gaat een boek schrijven.
Nee, koffiebonen.quote:
Dat is wel een boek waardig, ja!quote:
quote:
Immer goed. Mits geen hangtieten.quote:
Waar heb je in liggen badderen dan?quote:
Een bad vol met amandelen denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar heb je in liggen badderen dan?
Amandelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar heb je in liggen badderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |