Ben weer thuis, en alles is geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou... het schiet aardig op jaGisteravond heb ik al ergens een gifje geplaatst in deze reeks
![]()
Maar tot morgen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
super hoeveel moet je er nou nog doen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
trustequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de slaperik maar danHet werd eens tijd
Papiertjequote:
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
Wiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
Ga je weer reizen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebt
Ooit wel. Ik ben nu bezig om de contouren van een boek in elkaar te zetten. Ik zag op internet dat er auteurs gevraagd werden voor bepaalde onderwerpen in een bepaalde stijl. En dat lijkt me wel leuk. Eens kijken of ze het wat vinden, ik moet een proefhoofdstuk maken om kans te maken. Eens kijken of we de maand augustus daarvoor kunnen gebruikenquote:
Wat is het adres van zijn tandarts?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dat gebit van de witte haai zo tof
Leuke docus altijd
Diepzeestraat 60quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het adres van zijn tandarts?
Daar had ik het niet over, maar jullie zijn allebei zo droogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:22 schreef Pheno het volgende:
He, dat we van mening verschillen in een ander topic staat los van de KSC
Meningsverschillen zijn goed. Als iedereen hetzelfde zou vinden en denken wordt het ook maar saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |