jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
Mja, ik houd graag ook wat haar op mijn hoofd, hoe kort ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef Muck het volgende:
[..]
jouw kop moet je zelf weten, maar ik houd mijn haar graag
Niksquote:
Glimtquote:
hihihihihihihihiquote:
Je doet toch geen schildpad op een pinguinquote:
Ik had er net ook eentje!quote:
Ik was van plan er een berg af te laten halen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen bij de kapper wat haar op laten zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was van plan er een berg af te laten halen!
Dat geldt dus ook voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef OA het volgende:
Maar dan ben ik nog steeds niet kaal, aangezien ik een flinke haardos heb en nog niet begin te kalen!
'Pinguins zonder haar aan de sushi'?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar opeens heb je het. Je gaat een boek schrijven.
Nee, koffiebonen.quote:
Dat is wel een boek waardig, ja!quote:
quote:
Immer goed. Mits geen hangtieten.quote:
Waar heb je in liggen badderen dan?quote:
Een bad vol met amandelen denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar heb je in liggen badderen dan?
Amandelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Hierin:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
quote:
Tetten!quote:
Zie mijn zelfcommentaar in de volgende post!quote:
quote:
EeeuuuAaaahhhhquote:
Mogguhquote:
quote:
Een bowlingbaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Muck![]()
Weet je wat ik vandaag gedaan heb?
En waar ik geweest ben zonder inentingen
zo lekker hequote:
nee!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Muck![]()
Weet je wat ik vandaag gedaan heb?
En waar ik geweest ben zonder inentingen
maakt niet uitquote:
geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
Uiteindelijk is het natuurlijk de schuld van MPG... als koffiemod had hij die mensen hier moeten houdenquote:
Ben weer thuis, en alles is geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou... het schiet aardig op jaGisteravond heb ik al ergens een gifje geplaatst in deze reeks
![]()
Maar tot morgen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
OP is iets opgeschoond. Na overleg met Muck zijn 4 mensen (Lenny, eer-ik, M-M en Jo0lz) uit de OP gehaald omdat ze er vrijwel nooit meer zijn.
super hoeveel moet je er nou nog doen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
trustequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de slaperik maar danHet werd eens tijd
Papiertjequote:
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer thuis, en alles is gelukt
Wiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ga je weer reizen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Ik ga misschien zorgen voor wat bordjes voor je, maar dat duurt nog even een paar maandjes. Gegarandeert dat je ze niet hebt
Ooit wel. Ik ben nu bezig om de contouren van een boek in elkaar te zetten. Ik zag op internet dat er auteurs gevraagd werden voor bepaalde onderwerpen in een bepaalde stijl. En dat lijkt me wel leuk. Eens kijken of ze het wat vinden, ik moet een proefhoofdstuk maken om kans te maken. Eens kijken of we de maand augustus daarvoor kunnen gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |