Ja, er zijn ook mensen die elkaar totaal blauw leren kennen in de kroeg en dan maar aan elkaar blijven plakken omdat ze niets beters kunnen vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
Elkaar leren kennen via Fok! en dan ook nog een kind krijgen.. Dat zoiets bestaat. Poor kid..
Oja en ook meisjes die uitgehuwelijkt worden aan een verre neef.. Zo zie je maar, er zijn nog meer hele gare manieren. Whats new?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die elkaar totaal blauw leren kennen in de kroeg en dan maar aan elkaar blijven plakken omdat ze niets beters kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kersjes ook al meldplichtwat vliegt de tijd zeg
Ben er opzich nu wel klaar voor Kersjes alleen dan pas vanmiddag nadat ik van de kapper terug ben hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
vind het wel weer spannend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi ja leuk he Vicky. En ook allemaal gerommel enzo...
Zeg, wanneer is het eigenlijk volle maan?
Ik heb liever dat het onderaan de lijst es gaat groeien. Optisch gezien sta je dan ook hoger in de lijstquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:34 schreef Troel het volgende:
Ga eens werpen dames, ik wil hoger in het lijstje![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Innepin wat ben je vroeg vandaag! Maar het betekent niks op bevalgebied dus?..
Ik denk dat het dan het prostaglandingesen is geweest, want de rest kan ik van mn lijstje strepen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Nijna, ik ben voor de combi gegaan: zijdelings 3 trappen op (voor de indaling), pannenkoeken eten en prstaglandingesen...allemaal op dezelfde dag/avond dus he!
Daar kwam ik idd ook voor.... helaas staat Inne nog te pronken bovenaan de uitgerekendenlijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:00 schreef miss_sly het volgende:
En ik kwam even spieken hoe het met innepin is. Gaat het nog een beetje? Ik ben zo benieuwd naar jouw verse beeb!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Innepin wat ben je vroeg vandaag! Maar het betekent niks op bevalgebied dus?..
hmmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net lekker beschuitjes met aardbei op
Oh en ik zie er niet uit nuMorgen hebben we een feestje, en ik baal zo van mijn haar. Ik kan er niks mee sinds de slag eruit is. Dus nu heb ik er na het wassen van die ouderwetse papilotten in gedraaid heb. Nu regelmatig fohnen want anders droogt het never-nooit-niet. Hihihi en nu maar hopen dat er niemand bedacht heeft om spontaan op de koffie te komen.
* struisvogelmodus aan: Echt niet! Ik heb nog geen verlof en ik ben pas 33 weken. Doe es niet zo eng! Ik heb nog weken te gaanquote:Rocka: ps. Mefke, je begint zelf ook al aardig LLM te worden hoor
Succes met de ootjes vandaag!
*eens*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
Het wordt nu wel spannend hier met zoveel laatste LLM! Ik voorspel een babyboom!![]()
kom op, ik wil zwijmelen bij verse beebjes![]()
En dan heb je in elk geval je haar weer netjes in model zitten als je wel gaat bevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
hier nog steeds gerommel, maar minder heftig als vanmorgen vroeg.
straks in elk geval met gerust hart naar de kapper
gezellig, ik doe met je mee, hoewel jij geloof ik statistisch meer kans maakt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef DaviniaHR het volgende:
volle maan is een mooi moment om te bevallen
ik heb al uitgerekend dat ik voor 22-dec ga![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 weken krijg ik die ADCC test. Nu wachten we gewoon af en 'gaan er maar gewoon vanuit' dat ons kindje gezond ter wereld zal komen zonder poespas. Ik heb het ergste scenario ook gevraagd en ja.. Ons kindje zal kunnen overlijden..![]()
Ik weet nu niet hoe ik me voel. Vind het nog steeds maar vaag en onduidelijk vooral omdat ze geen cijfers kunnen geven hoe het zal lopen.. Nu eerst nog maar genieten van het mooie weer en vanavond naar de opening van de SneekWeek.
Sorry dat ik niet op jullie reageer.. Ik hoop dat ik me snel wat beter zal voelen. Liefs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
agree!quote:
Als een banaan om je heen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Zo even weer bijgelezen vanaf vanmorgen
@Martine: slapen met een voedingskussen? Ik wil er nu misschien wel één voor het voeden, maar voor slapen? Hoe?
Jouw laatste loodje zijn ook niet echt makkelijk he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
pfffff harde buiken.... steken.....en geen houding is echt fijn..... maar weeen zo zou ik dit nu ook weer niet durven noemen
doe ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
@DuchessX kun je de kleine niet met je hand naar beneden duwen voorzichtig?
dat doe ik ook gewoon namelijk.
ja ik stem op Innepinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Dat zei ik ook al eerder maar niemand hier die luistert!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Normaal toch?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Lief van jou en Laura dat jullie even komen checken hoe 't gaat![]()
Baby's zijn best stevig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb al geduwd maar deze eigenwijze dame duwt terug!En dan durf ik niet meer te duwen...dalijk breek ik haar been ofzo
Haha, er gebeurt vooralsnog toch nu helemaal niks? Misschien bij Bar wel vannacht...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
oe... spannend Chan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:44 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Werkze Beessie
Hier blijven er stukjes slijmprop komen en ik heb niet veel geslapen, telkens wakker van rare krampjes. Maar als het waar is dat je weet wanneer je weeen hebt, heb ik geen weeenSowieso komen die krampjes veel te weinig nog en alles behalve regelmatig, dus voorlopig hou ik het maar bij voorwerk
(maar ik vind het stiekem toch wel spannend ook ergens
)
En het is wel handig inderdaad dat ze nu eens gestreken zijn, ze lagen er al sinds de babywasjes van haast twee weken geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vind ik mezelf weer klinken als een stom kreng, want ik gun het iedereen hier even hard hoor.
Fake it till you make it...
Het is geen garantie natuurlijk, maar ik beviel 3 dagen na dat wat jij omschrijftquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:44 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Werkze Beessie
Hier blijven er stukjes slijmprop komen en ik heb niet veel geslapen, telkens wakker van rare krampjes. Maar als het waar is dat je weet wanneer je weeen hebt, heb ik geen weeenSowieso komen die krampjes veel te weinig nog en alles behalve regelmatig, dus voorlopig hou ik het maar bij voorwerk
(maar ik vind het stiekem toch wel spannend ook ergens
)
En het is wel handig inderdaad dat ze nu eens gestreken zijn, ze lagen er al sinds de babywasjes van haast twee weken geleden
Dat is toch niet zo gek Nijna..... Ik hoop dat jouw kleintje ook snel wil komen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:18 schreef Nijna het volgende:
En dan vind ik mezelf weer klinken als een stom kreng, want ik gun het iedereen hier even hard hoor.
En dan wèl allemaal een geslaagde gehoortest, zie je nou wel dat het geen garantie isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:23 schreef miss_sly het volgende:
NijnaTuurlijk wil je zelf, en geen voorkruipers. Alleen jammer dat al die kinders al beginnen met niet te luisteren.
Kijk, nu begint het ergens op te lijken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:32 schreef Chan het volgende:
Ok ik ben nog even een uur op bed gaan liggen enne.. elke 10 minuten is wel regelmatig zeker?Alleen duren ze 10, hooguit 15 seconden nog maar en pijnlijk zou ik het ook niet durven noemen.. Ik durf niet te gaan douchen, straks stopt het dan
Het copyright daarvan is van mijn kraamverzorgster 'Dat ie geslaagd is voor zijn gehoortest, betekent niet dat ie ook naar je luistert!'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:37 schreef Nijna het volgende:
McLaura, hihi je opmerking over die gehoortest, ik zit in elk geval te giebelen achter de computer nu, dank je
Wat een wijsheidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het copyright daarvan is van mijn kraamverzorgster 'Dat ie geslaagd is voor zijn gehoortest, betekent niet dat ie ook naar je luistert!'.
Ok, ik maak een deal met je... als ik vandaag/vannacht nog beval, verklap jij dan het geslacht van jouw babietje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:27 schreef amaranta het volgende:
Oké, hoe zeg ik dit netjes......
Morgen ga ik op vakantie dus ik wil vandaag minstens 4 babies. Anders zitvik straks heel de vakantievi. Een nternetcafe en dat geld geef ik liever uit aan ijs. Dus hupsakee baren potjandorie.
Succes Chan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:29 schreef Chan het volgende:
Zo lekker gedouched net, gerommel is niet gestopt en in het boekje van het ziekenhuis staat dat je altijd moet bellen bij bloedverlies en aangezien ik bloed verloor (een heel klein beetje) heb ik maar gebeld.. Moet ik meteen maar even langskomenDat was nou ook weer niet nodig!
![]()
Nou ja, ik ga dus maar naar het ziekenhuis en verwacht tegen de middag weer terug te zijn
Neuh, komt wel goed, ik heb gewoon allerlei leuke dingen om bij te lezen als ik weer thuis ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:
BE wil je een sms?
Incantrixmwuahaha
idd obsessed hahaha kei schattig!
Ik geef er altijd eentje als kraamkadootjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
ik vind tuinbroekjes zo enorm lelijk....
pff je jaagt me de stuipen op t lijf gekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:17 schreef Incantrix het volgende:
Leuk is dat inderdaad Poppejans, ik vind het ook altijd leuk om jullie te 'lezen' zeg maarEn haha, dit is mijn eerste tuinbroekje, maar ik vond 'm inderdaad zó schattig
Rocka, ik vind tuinbroekjes eigenlijk pas echt lelijk bij grote mensen, vooral als je er een zwangere mee ziet lopen (zag er laatst één!
Net een tuimelaar man!)..
Maar ik heb deze besteld via Huupsje en ik was er toch echt weg vanHeu? Ze hebben 'm helemaal niet meer? Noujá
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Normaal toch?!
Jij bent eerder uitgerekend dan zowel Sly als ik, dus je hebt maandenlang boven me gestaan... en nu sta je er nog. En ik vind je gewoon een leuk mens geloof ik
Dat kan ik me voorstellen idd. Fijn dat je het kunt relativeren!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef Chan het volgende:
Nou ik had het al wel verwacht, ik kon me gewoon niet voorstellen dat het meteen door zou zetten. Maar het maakt het wel spannend. Het relativeert ook wel een beetje, niet elke kramp betekent meteen vanalles.
Ik ben alleen doodop nu van het slechte slapen vannacht..
Innepin en Nijna ik hoop dat het niet lang meer gaat duren bij jullie!Ik ben benieuwd naar jullie beebjes
haha dat het geen weken meer zou durenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Chan het volgende:
Zo we zijn weer thuis.. Was vals alarm, voel nu niet veel meer van iets wat op een wee zou kunnen lijken. De mevrouw in het ziekenhuis dacht dat het geen weken meer zou duren omdat ik dus slijmprop ben verloren, maar ik ga maar nergens van uit (nou ja dat probeer ik), want zul je net zien dat het gewoon nog vier weken gaat duren
Nee hoor we hadden alleen nog maar besloten dat het op dezelfde datum moest zijn ik vond 17 augustus namelijk te vroeg dus een datum hadden we nog niet en als je dat nog wilt halen dan wordt het hoog tijd dat jij eens even flink gaat rommelen! Dus! Hup hup Huuphuup!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:31 schreef huuphuup het volgende:oooooh dat klinkt wel weer serieuzer hoor!
Spannend zeg![]()
![]()
maar hadden wij nie een datum afgesprokenhihi garpje
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:33 schreef Chan het volgende:
[..]
Nee hoor we hadden alleen nog maar besloten dat het op dezelfde datum moest zijn ik vond 17 augustus namelijk te vroeg dus een datum hadden we nog niet en als je dat nog wilt halen dan wordt het hoog tijd dat jij eens even flink gaat rommelen! Dus! Hup hup Huuphuup!
Ik ben nog niet bevallen hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en tsja, 17 aug. te vroeg, careful what u wish for he
hihi, garpje, nie slaan enzo!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:40 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bevallen hoor![]()
Maar goed, nu ga ik maar eens slapen..
Ghehe, gesnapt... was inderdaad op de Iphone, lag nog in bed....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Lijnloos, ik zie aan dit woord: Es' dat je op je Iphone typt
Succes met shoppen!
Oh, waar kun je die bestellen, want die van mij is kapot... Werd er vanochtend nog beloofd dat hij zin had om wat te kopen, komen we vervolgens een supermooi kamertje tegen (voor maar ¤400) en complete kinderwagen met alles erop en eraan voor stuk minder dan normaal.... maar nee hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:37 schreef huuphuup het volgende:
Octomannen met nesteldrang en koopwoede!
dat zijn de betere
![]()
leuk is dat, snuffelen en ideetjes opdoen
ARGH! Vervolgens krijg ik een snauw omdat ik niet gezellig doe... toen was het klaar!quote:Eerst toch maar even die 20-weken-echo afwachten...
Ik!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef Cooki het volgende:
Trouwens over "vals alarm": 7,5 jaar geleden (oma vertelt) braken mijn vliezen 2 dagen voor uitgerekende datum, ik blij..... vervolgens: NIX!
... pas twee dagen later ingeleid en toen na 12 uur bevallen... totale berekende bevallingstijd: 63 uur
![]()
![]()
wie biedt meer?
![]()
Ik heb niet zoveel leeftijdsverschil als jij, maar tussen 1 en 2 zit 15 maand, tussen 2 en 3 zit 4,5 jaar, tussen 3 en 4 zit 2 jaar en tussen 4 en 5 zit ruim 3,5 jaar, maar 'nummer 5' leeft niet meer, dus tussen 4 en 6 zit straks 5,5, bijna 6 jaar. Dat vind ik ook een groot verschil, maar ik heb gemerkt bij mij thuis en bij mijn vriends familie (ook met soms grote verschillen) dat het geen fluit uitmaakt. Ze spelen toch wel met elkaar. Op een totaal andere manier dan de korte leeftijdsverschillen, maar dat is niet erg, juist wel leuk. Ze zullen misschien niet gauw muziekkeuzes delen of kleding uitwisselen (doen jongens dat eigenlijk?), maar zullen vast een andere speciale band opbouwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Cooki het volgende:
Zoon is dan al bijna 8,5 jaar, dus leeftijdsverschil is enorm vind ik, maar dat maakt me nix meer uit, hahaahaZijn er hier nog meer meiden met kinderen met zo n leeftijdsverschil? Ik kan volgend jaar wel tips gebruiken?!
Ja baas... ik hoop toch nog steeds dit weekend...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:05 schreef McLaura het volgende:
En Nijna ook, afgesproken?!
Mijn mama is ook 42 als beebje straks komt. Enige wat ze zei was: Hoop dat jouw kind je hetzelfde aandoet...Maar goed, voor haar is dat altijd nog erger, want dan is ze overgrootoma als ze 63 isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:02 schreef Cooki het volgende:
Overgrootmoedernee joh, hoewel.. er zijn vrouwen van mijn leeftijd (42) die echt al oma zijn he?
Zie je wel dat het geen weken meer ging durenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...
Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Kersjes het volgende:
En zie je wel, jongetjes komen eerder de laatste tijd![]()
Dus ik denk dat Innepin en Nijna een dochter krijgen.... en dat ik de 42 weken ook niet hoef af te wachten![]()
Haha, je mag altijd hopen
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Channeke, zet m op meissie! Toch wel fijn dat je lichaam je nu wel de zekerheid geeft dat t echt is! en NATUURLIJK is dat verschrikkelijk spannend! Zet m op!
Ik vind dat toch wel een heel raar idee hoor, we piesten in dezelfde week een 2e streepje, terwijl mijn kindje straks misschien wel 5 weken jonger is dan de jouwe... gek is dat!
ik vind het raar dat er straks gewoon een kindje is... hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha, nou ja dat dus Innepin, en in jouw geval inderdaad in t kwadraat! Gek is dat toch... dat jouw kindje eerder "ontstaan" is...maar dan toch een maand jonger is dan een ander kindje..
Maaruh.. ik begrijp dat Huup vandaag dan dus ook gaat bevallen zodra de ouwelui de deur uit zijn? Maakt dat je dan gefrustreerd genoeg om ook te beginnen Innepin?![]()
Nou, daar gaat ze hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...
Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
haha dat van dat overvallen ken ikondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.
En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol!vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."
volgens mij denkt ie dat ze er gelijk binnen de 10 minuten erna uit komt ofzo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
haha dat van dat overvallen ken ikondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.
En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol!vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."
volgens mij denkt ie dat ze er gelijk binnen de 10 minuten erna uit komt ofzo
Het was een grapje hoor, over dat aandoen. Ze loopt overal heel trots te verkondigen dat ze oma wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:42 schreef Cooki het volgende:
@ Linda2205: jouw mama 42 straks!wat bijzonder dat je mama zegt over "iets aandoen"
![]()
Anders koop je voor de grap zo n opa/oma tijdschrift voor haar?![]()
als ie dit leest heb ik de rest van mn leven geen sex meer denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!
Whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |