abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71517167
@ Chan: jaaaaa! zet m op he ! pijn ja maar t is t zoooo waard (achteraf..)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:41:10 #277
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517287
Ooooh Chan, zet hem op meis! Ik hoop dat de schrik inmiddels een beetje gezakt is.

Ah en Rocka, jouw hormonies steken mijn hormonies aan.... nou zit ik te huilen omdat jij moet huilen omdat Chan een babbie aan het krijgen is...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71517290
Chan

niet in paniek raken! je kan het!

* octopussy F5 afpoetst
pi_71517304
@ Linda2205: jouw mama 42 straks! wat bijzonder dat je mama zegt over "iets aandoen"
Anders koop je voor de grap zo n opa/oma tijdschrift voor haar?
pi_71517385
Chan meis toch! Je vliezen zomaar gebroken, wat spannend!
Succes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:46:21 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71517408
jaaaaaah ik kom thuis van werken en zie dat Chan toch echt aan het beginnen is!!!
wat goehoed!!! succes Chan!

en ik ga ff weer met de benen omhoog op de bank... was vandaag echt DRUK! ging de hele dag maar door... dus ff rust nu.
(en vanavond niet al te laat mijn bed in...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71517441
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Kersjes het volgende:
En zie je wel, jongetjes komen eerder de laatste tijd
Dus ik denk dat Innepin en Nijna een dochter krijgen.... en dat ik de 42 weken ook niet hoef af te wachten

Haha, je mag altijd hopen
ligt vast aan de maand ofzo, Morris van Memmel, Leander van MeNicole, Kobus van Oeke...
maar hopen mag altijd

Chan nogmaals succes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517527
Ohhhhh Channeke, zet m op meissie! Toch wel fijn dat je lichaam je nu wel de zekerheid geeft dat t echt is! en NATUURLIJK is dat verschrikkelijk spannend! Zet m op!

Ik vind dat toch wel een heel raar idee hoor, we piesten in dezelfde week een 2e streepje, terwijl mijn kindje straks misschien wel 5 weken jonger is dan de jouwe... gek is dat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71517650
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Channeke, zet m op meissie! Toch wel fijn dat je lichaam je nu wel de zekerheid geeft dat t echt is! en NATUURLIJK is dat verschrikkelijk spannend! Zet m op!

Ik vind dat toch wel een heel raar idee hoor, we piesten in dezelfde week een 2e streepje, terwijl mijn kindje straks misschien wel 5 weken jonger is dan de jouwe... gek is dat!
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
pi_71517757
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
ik vind het raar dat er straks gewoon een kindje is... hier bij mij
wie heeft dat nou weer bedacht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517830
Hahahha, nou ja dat dus Innepin, en in jouw geval inderdaad in t kwadraat! Gek is dat toch... dat jouw kindje eerder "ontstaan" is...maar dan toch een maand jonger is dan een ander kindje..

Maaruh.. ik begrijp dat Huup vandaag dan dus ook gaat bevallen zodra de ouwelui de deur uit zijn? Maakt dat je dan gefrustreerd genoeg om ook te beginnen Innepin?
pi_71517893
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha, nou ja dat dus Innepin, en in jouw geval inderdaad in t kwadraat! Gek is dat toch... dat jouw kindje eerder "ontstaan" is...maar dan toch een maand jonger is dan een ander kindje..

Maaruh.. ik begrijp dat Huup vandaag dan dus ook gaat bevallen zodra de ouwelui de deur uit zijn? Maakt dat je dan gefrustreerd genoeg om ook te beginnen Innepin?

weet jij meer dan ik?!? 0.o
t mag wel van mij hoor daar niet van
maar ik durf niet, Innepin gaat slaan als ik nu beval hihi, ik hou t lekker binnen tot de kust veilig is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517934
Tsja... de vraag is wat meer pijn doet..weeën of klapjes van Innepin

Maar ik begrijp uit hierboven dat jij en Chan een deal hadden om op dezelfde dag te bevallen... that's why!
pi_71517977
ja das ook weer zo van die deal maar ik zit hier nog, (soort van) hoog en letterlijk droog, en de schoonouders zijn inmiddels vertrokken dus ik verwacht voorlopig helemaal niets aan actie

En jij? Voor wanneer heb jij plannen?

bij nader inzien, dr komt wel een mooie film op tv vanavond om de weeen bij weg te puffen zie ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71518024
volgende maand pas... ik mag nog niet eens

Hoewel ik echt de hele dag al pijnlijke harde buiken heb sinds een potje prostaglandingessen zonder bijbedoelingen vanochtend... bij de kassa keek ik blijkbaar net een beetje moeilijk, want ondanks mn retevolle kar mocht ik toch even voor van de meneer voor mij Maar niks serieus verder hoor.. Ik ga nog steeds voor 3 september en lief voor 30 augustus... alles daarvoor zou me compleet overvallen geloof ik!
pi_71518090
haha dat van dat overvallen ken ik ondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.

En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol! vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."

volgens mij denkt ie dat ze er gelijk binnen de 10 minuten erna uit komt ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71518121
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...

Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
Nou, daar gaat ze hoor

Je volgt dus helemaal mijn voorbeeld, zelfs óók 2 weken en 2 dagen te vroeg als ik het goed heb

(en ik had willen zeggen 'vandaag nog' maar denk 'begin volgende week is verstandiger, straks gaat het NIET hetzelfde!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71518174
lol huup

Jaaa Chan
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71518252
Chan!!
Ik ben zo benieuwd welk kleine mensje er uit dat mooie buikje komt.

en een voor Innepin!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71518254
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
haha dat van dat overvallen ken ik ondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.

En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol! vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."

Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!

Whaha
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71518273
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:

[..]

pi_71518339
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:

Hier heeft het totaal geen effect, dus een wondermiddel is het niet...
pi_71518495
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:42 schreef Cooki het volgende:
@ Linda2205: jouw mama 42 straks! wat bijzonder dat je mama zegt over "iets aandoen"
Anders koop je voor de grap zo n opa/oma tijdschrift voor haar?
Het was een grapje hoor, over dat aandoen. Ze loopt overal heel trots te verkondigen dat ze oma wordt
Lotte!
Noah!
pi_71518527
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!

Whaha
als ie dit leest heb ik de rest van mn leven geen sex meer denk ik

en ja haha Innepin dat had ik ook al gezegd maar de "jamaar wat nou als" komt er gelijk achteraan.
Nouja ach, over 4 weken ongeveer is ze er sowieso dus het komt wel goed

En voor jou over 1 week sowieso! over 1 week ben je hoe dan ook mama! okay give or take 1 dag ofzo, maar toch
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71518562
Innepin, huis poetsen werkt ook niet... Is het schilderen al klaar inmiddels?

Lol McLaura, "Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!", je zou toch raar staan te kijken .

Ik ben de helft van de boodschappen vergeten op het lijstje te zetten en lief is voor de 2e keer vandaag richting winkel. Ach hij had toch nog wat goed te maken, misschien had ik ook gelijk chocolade enzo mee moeten laten nemen...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')