quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef Kersjes het volgende:
En zie je wel, jongetjes komen eerder de laatste tijd![]()
Dus ik denk dat Innepin en Nijna een dochter krijgen.... en dat ik de 42 weken ook niet hoef af te wachten![]()
Haha, je mag altijd hopen
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Channeke, zet m op meissie! Toch wel fijn dat je lichaam je nu wel de zekerheid geeft dat t echt is! en NATUURLIJK is dat verschrikkelijk spannend! Zet m op!
Ik vind dat toch wel een heel raar idee hoor, we piesten in dezelfde week een 2e streepje, terwijl mijn kindje straks misschien wel 5 weken jonger is dan de jouwe... gek is dat!
ik vind het raar dat er straks gewoon een kindje is... hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha, nou ja dat dus Innepin, en in jouw geval inderdaad in t kwadraat! Gek is dat toch... dat jouw kindje eerder "ontstaan" is...maar dan toch een maand jonger is dan een ander kindje..
Maaruh.. ik begrijp dat Huup vandaag dan dus ook gaat bevallen zodra de ouwelui de deur uit zijn? Maakt dat je dan gefrustreerd genoeg om ook te beginnen Innepin?![]()
Nou, daar gaat ze hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...
Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
haha dat van dat overvallen ken ikondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.
En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol!vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."
volgens mij denkt ie dat ze er gelijk binnen de 10 minuten erna uit komt ofzo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er straks kindjes zijn van mensen die een maand later een streepje piesten die ouder zijn dan mijn kindje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
haha dat van dat overvallen ken ikondanks dat je er ergens serieus rekening mee houdt zou ik me toch overvallen voelen geloof ik.
En dat prostaglandingesen grmbl... mn lief wil nie want hij had ergens gelezen dat het de bevalling kon opwekken. Ja das het idee dr achter drol!vanaf 37 weken vond ie et welletjes en hij heeft het over "nouja als ze er bij 41+ nog niet is dan wil ik wel overwegen misschien om blabla.."
volgens mij denkt ie dat ze er gelijk binnen de 10 minuten erna uit komt ofzo
Het was een grapje hoor, over dat aandoen. Ze loopt overal heel trots te verkondigen dat ze oma wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:42 schreef Cooki het volgende:
@ Linda2205: jouw mama 42 straks!wat bijzonder dat je mama zegt over "iets aandoen"
![]()
Anders koop je voor de grap zo n opa/oma tijdschrift voor haar?![]()
als ie dit leest heb ik de rest van mn leven geen sex meer denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, ze pakt zijn piemel beet en komt er zó uitzetten!
Whaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |