abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71513588
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:31 schreef huuphuup het volgende:
oooooh dat klinkt wel weer serieuzer hoor!
Spannend zeg

maar hadden wij nie een datum afgesproken hihi garpje
Nee hoor we hadden alleen nog maar besloten dat het op dezelfde datum moest zijn ik vond 17 augustus namelijk te vroeg dus een datum hadden we nog niet en als je dat nog wilt halen dan wordt het hoog tijd dat jij eens even flink gaat rommelen! Dus! Hup hup Huuphuup!
pi_71513650
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:33 schreef Chan het volgende:

[..]

Nee hoor we hadden alleen nog maar besloten dat het op dezelfde datum moest zijn ik vond 17 augustus namelijk te vroeg dus een datum hadden we nog niet en als je dat nog wilt halen dan wordt het hoog tijd dat jij eens even flink gaat rommelen! Dus! Hup hup Huuphuup!
lukt... niet...

en ja ik wil best rommelen hoor, maar wel pas als de schoonouders weg zijn haha.
Maar ik weet wel zeker dat mn lief niet wil nu want morgen neemt mn oma ons allemaal mee naar de chinees en daar heeft hij zin in

en tsja, 17 aug. te vroeg, careful what u wish for he
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71513734
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

en tsja, 17 aug. te vroeg, careful what u wish for he
Ik ben nog niet bevallen hoor
Maar goed, nu ga ik maar eens slapen..
pi_71513790
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:40 schreef Chan het volgende:

[..]

Ik ben nog niet bevallen hoor
Maar goed, nu ga ik maar eens slapen..
hihi, garpje, nie slaan enzo!
welterusten, hoop dat je je rust wat kunt nemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71514032
Chan, vals alarm... maar wie weet wat er nog komt... succes en hopelijk kan je nog wat rust pakken, want je weet maar nooit wanneer je aan de bak moet.

Hier is het huis schoon en blijkbaar heeft mn grrrrr uitbarsting toch iemand wakker geschud, want het laatste stukje hebben we samen gedaan...

LLM
Fake it till you make it...
pi_71514313
Chan, jij bevalt begin volgende week

Lees : maandag, dinsdag of woensdag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71514329
En Nijna ook, afgesproken?!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71515075
Dames toch, nóg geen babietjes? Wat zullen we dan maar zeggen: rustig aan? babietje neem je tijd?
misschien dat dat werkt?

@ Innepin, Nijna en Chan: meiden, nog ff-tjes, dat kan toch echt niet lang meer duren

Trouwens over "vals alarm": 7,5 jaar geleden (oma vertelt ) braken mijn vliezen 2 dagen voor uitgerekende datum, ik blij..... vervolgens: NIX! ... pas twee dagen later ingeleid en toen na 12 uur bevallen... totale berekende bevallingstijd: 63 uur wie biedt meer?

@ Allemaal: Ik ga verder met inpakken, bedankt voor alle lieve welkom-wensen, leuk!
Ik wens iedereen nogmaals goede vakantie, lieve babies en/of rust

@ Tessie: super, jouw linkje, ik heb m opgeslagen, lijkt me superleuk, dus als ik het over 8 maanden echt doe, maak ik r n mooie foto van en post ik m hier, beloofd!

grts, Cooki
pi_71515186
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Lijnloos, ik zie aan dit woord: Es' dat je op je Iphone typt
Succes met shoppen!
Ghehe, gesnapt... was inderdaad op de Iphone, lag nog in bed....
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:37 schreef huuphuup het volgende:
Octo mannen met nesteldrang en koopwoede! dat zijn de betere

leuk is dat, snuffelen en ideetjes opdoen
Oh, waar kun je die bestellen, want die van mij is kapot... Werd er vanochtend nog beloofd dat hij zin had om wat te kopen, komen we vervolgens een supermooi kamertje tegen (voor maar ¤400) en complete kinderwagen met alles erop en eraan voor stuk minder dan normaal.... maar nee hoor Ik quote:
quote:
Eerst toch maar even die 20-weken-echo afwachten...
ARGH! Vervolgens krijg ik een snauw omdat ik niet gezellig doe... toen was het klaar! midden in het dorp. Ik geloof wel dat mijn punt nu duidelijk is en dat we niet meer gaan kijken voor we ook echt iets gaan lopen.

@ chan... jammer maar lekker rustig aan blijven doen! slaap lekker bij
@ innepin. 41 weken kom op! Je kan het!
@iedereen die het even nodig heeft!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:31:35 #260
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71515900
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef Cooki het volgende:
Trouwens over "vals alarm": 7,5 jaar geleden (oma vertelt ) braken mijn vliezen 2 dagen voor uitgerekende datum, ik blij..... vervolgens: NIX! ... pas twee dagen later ingeleid en toen na 12 uur bevallen... totale berekende bevallingstijd: 63 uur wie biedt meer?
Ik!

Dertien jaar geleden (ben ik nu overgrootmoeder? ) begon de bevalling ergens zondag in de middag... maandag de hele dag weeën, dinsdags had ik nog maar 3-4 cm ontsluiting, en ik ben 's woensdags om iets voor 17 uur bevallen. Ruim 72 uur dus
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Cooki het volgende:
Zoon is dan al bijna 8,5 jaar, dus leeftijdsverschil is enorm vind ik, maar dat maakt me nix meer uit, hahaaha Zijn er hier nog meer meiden met kinderen met zo n leeftijdsverschil? Ik kan volgend jaar wel tips gebruiken?!
Ik heb niet zoveel leeftijdsverschil als jij, maar tussen 1 en 2 zit 15 maand, tussen 2 en 3 zit 4,5 jaar, tussen 3 en 4 zit 2 jaar en tussen 4 en 5 zit ruim 3,5 jaar, maar 'nummer 5' leeft niet meer, dus tussen 4 en 6 zit straks 5,5, bijna 6 jaar. Dat vind ik ook een groot verschil, maar ik heb gemerkt bij mij thuis en bij mijn vriends familie (ook met soms grote verschillen) dat het geen fluit uitmaakt. Ze spelen toch wel met elkaar. Op een totaal andere manier dan de korte leeftijdsverschillen, maar dat is niet erg, juist wel leuk. Ze zullen misschien niet gauw muziekkeuzes delen of kleding uitwisselen (doen jongens dat eigenlijk?), maar zullen vast een andere speciale band opbouwen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Tan op 01-08-2009 15:38:10 ]
pi_71516208
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:05 schreef McLaura het volgende:
En Nijna ook, afgesproken?!
Ja baas... ik hoop toch nog steeds dit weekend...

Ik ben weer een beetje afgekoeld geloof ik...
pi_71516414
F5 F5 F5.... ik wil babies en mamas om te feliciteren! of had ik dat al ns geroepen?

@Tan: ha leuk dat je nog meer biedt gelukkig niet al die tijd weeën he, jemig, lang he?

Overgrootmoeder nee joh, hoewel.. er zijn vrouwen van mijn leeftijd (42) die echt al oma zijn he? Hoe jong ben jij? op tijd begonnen of ook nog een beetje "last-minute "?

Wat leuk dat je zoveel kinderen in verschillende leeftijden hebt, dan spelen ze idd vast wel met elkaar....
Die ene van mij: ik ben zeeeer benieuwd... is wel echt gewend aan zn koninkrijkje
Ik heb straks denk ik 2 x een enig kind
Ach ja... ik ben blij DUS t komt wel goed hehehehe

Over kleding/speelgoed: alles is al weg... nooit meer gedacht dat t echt nog ns zou lukken.... dus nu echt weer soort van opnieuw.... wel leuk... in de herkansing ook n beetje (k hoop dat ik t gat in mn hand inmiddels gedicht heb.. )

@Naam vergeten: zo n voedingskussen is idd heerlijk in bed, ligt lekker... en ik heb t ook wel gebruikt als damwand... tegen opdringerige manlief oooooh.. slecht he?

Ik vind t bijna jammer op vakantie te gaan.... wil hier jompels uitdelen !

grts,
Cooki
pi_71516450
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:02 schreef Cooki het volgende:
Overgrootmoeder nee joh, hoewel.. er zijn vrouwen van mijn leeftijd (42) die echt al oma zijn he?
Mijn mama is ook 42 als beebje straks komt. Enige wat ze zei was: Hoop dat jouw kind je hetzelfde aandoet...Maar goed, voor haar is dat altijd nog erger, want dan is ze overgrootoma als ze 63 is
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:12:46 #264
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516599
Nouja Linda, als de traditie dan wordt voorgezet en ze een beetje haar best doet is ze over-overgrootoma als ze 84 is
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71516683
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...

Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
pi_71516694
hahaha Linda
mijn mams is 46. Maar wat haar betreft heeft ze lang genoeg gewacht, ze riep nog net geen eindelijk toen we het vertelden

ahw Chan meiske toch.
vliezen gebroken dus?

Heel veel succes meid, het is echt nu je kan het!! ik denk aan je

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:19:19 #267
5428 crew  miss_sly
pi_71516752
Chan, meisje, het doet pijn en het lijkt eng, maar het komt goed. Echt waar!
Zet 'em op, je kunt het
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71516794
Succes Chan!! Je doet het vast super!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_71516829
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
korte update: lekker gedouched, weeen kwamen ineens regelmatiger, wilde daarna gaan slapen dus lekker met hittepit op bed gaan liggen... ineens KLAP, en een STORTvloed water tussen mn benen, ik schrok me kapot en ben ook best in paniek nu
We gaan weer naar het ziekenhuis dus...

Ik kan wel janken, man wat is dit eng
En weeen doen pijn
Zie je wel dat het geen weken meer ging duren

Veel succes Chan!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:25:48 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71516917
Jaaaaaa Chan, daar ga je dan
Heel veel succes en kracht toegewenst. zet hem op
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:26:15 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71516933
Go Chan go! Komt heus goed! Succes
Je baby komt!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:29:15 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71517017
En zie je wel, jongetjes komen eerder de laatste tijd
Dus ik denk dat Innepin en Nijna een dochter krijgen.... en dat ik de 42 weken ook niet hoef af te wachten

Haha, je mag altijd hopen
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:29:25 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71517021
Oh, kijk toch es, ik heb toch hornoonies! Ik typ dat haar baby eraan komt en er staan spontaan traantjes in mijn ogen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71517088
Chan, nogmaals succes in het ziekenhuis meid, alhoewel dit wel heel echt klinkt! Zet hem op!
pi_71517134
Chan, zet hem op want zo te lezen is het nu toch echt wel begonnen... . You can do it!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')