abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:44:46 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71509603
Hmmm, nu moet ik wel dus Amaranta!
*hnngggnnnnn* 't Wil nog niet echt hoor. *pers* Maar de dag is nog niet om, ik doe mijn best!

Cooki, fijne vakantie!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:45:26 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71509609
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:
BE wil je een sms?

Incantrix mwuahaha idd obsessed hahaha kei schattig!
Neuh, komt wel goed, ik heb gewoon allerlei leuke dingen om bij te lezen als ik weer thuis ben.
pi_71509612
Chan, spannend hoor
Ik blijf vandaag regelmatig kijken hier.

Ga straks wel beginnen met schilderen op de babykamer (kozijnen, plafon en één muur heeft mijn paps gedaan, toen wij op vakantie waren). Zo lief...
pi_71509635
Klinkt toch wel als serieus spannend Chan, succes!

Fijn dat je je weer beter voelt Incantrix. Leuk van het wiegje bekleden, daar is momenteel mijn moeder ook druk mee!
Zo leuk dat ik gelijk op loop met een een paar van jullie, de herkenbare dingen te lezen waar we druk mee zijn enzo
En tuinbroekjes zijn ook het dromen waard Heb geloof ik tot maat 80 in iedere maat er wel eentje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:50:08 #205
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71509660

ik vind tuinbroekjes zo enorm lelijk....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71509665
Ik heb al zo veel leuke kleding gezien voor zowel een boy als een girl bij Prenatal.
Ik kan dus ook niet wachten tot wij het geslacht weten. Dan ga ik lekker shoppen

Ik ben helemaal weg van spijkerrokjes/broekjes.
pi_71509702
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:

ik vind tuinbroekjes zo enorm lelijk....
Ik geef er altijd eentje als kraamkadootje Gelukkig dus niet bij jou geweest hahaha. Al vraag ik wel altijd van tevoren wat iemand leuk vindt te krijgen.
Ik vind ze zo schetig, wel tot een bepaalde leeftijd, het kan ook ''not done'' worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71509860
Go Chan! En amarante alvast fijne vakantie hoor...
Wat een actie hier al op de relatief vroege morgen, gezellig hoor...
Wij gaan zo naar baby spullen winkel met veel korting, Es' kijken of ze hebben wat we willen, want lief heeft zojuist toegezegd dat we dan wel wat mogen kopen (zoals wagen en zo)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:17:08 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71509916
Leuk is dat inderdaad Poppejans, ik vind het ook altijd leuk om jullie te 'lezen' zeg maar En haha, dit is mijn eerste tuinbroekje, maar ik vond 'm inderdaad zó schattig Rocka, ik vind tuinbroekjes eigenlijk pas echt lelijk bij grote mensen, vooral als je er een zwangere mee ziet lopen (zag er laatst één! Net een tuimelaar man!)..

Maar ik heb deze besteld via Huupsje en ik was er toch echt weg van Heu? Ze hebben 'm helemaal niet meer? Noujá
3!
pi_71510040
Ik ben vandaag trouwens 11 weken
Ons ukje is in principe 'af' nu nog groeien
pi_71510043
Heb ik er nu over gelezen, maar is Innepin al langs geweest vandaag? Ik dacht namelijk van niet.

Chan: veel succes!

Cookie: welkom (en eindelijk iemand die onder ons komt te staan )

Freecell: is het al 'af' met 11 weken? Damn, ik moet me echt eens beginnen inlezen, vrees ik. Zoveel dat ik wist over hormonen en behandelingen, zo weinig weet ik eigenlijk over de zwangerschap zelf Maar ik moet eens bij mijn zus geraken, want ze had me gezegd dat ze nog een boek liggen had dat ik mocht gebruiken
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:29:51 #212
190853 RockabeIIa
pi_71510051
Lijnloos, ik zie aan dit woord: Es' dat je op je Iphone typt
Succes met shoppen!

Incantrix, oh hell yeah tuinbroeken zijn al lelijk en helemaal op zwangere vrouwen! Op Mario en Luigi daarentegen weer niet
Ik vind, sorry Poppejans, tuinbroekjes echt van die ouwe wijvencadeautjes Oma's enzo vinden dat schattig en die kopen dat soort dingen nog steeds anders zouden ze al lang en breed niet meer bestaan!
Krijg ik nu klapjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 01-08-2009 10:37:47 ]
pi_71510078
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:17 schreef Incantrix het volgende:
Leuk is dat inderdaad Poppejans, ik vind het ook altijd leuk om jullie te 'lezen' zeg maar En haha, dit is mijn eerste tuinbroekje, maar ik vond 'm inderdaad zó schattig Rocka, ik vind tuinbroekjes eigenlijk pas echt lelijk bij grote mensen, vooral als je er een zwangere mee ziet lopen (zag er laatst één! Net een tuimelaar man!)..

Maar ik heb deze besteld via Huupsje en ik was er toch echt weg van Heu? Ze hebben 'm helemaal niet meer? Noujá
pff je jaagt me de stuipen op t lijf gek maar ik heb even snel nagekeken en hij zit er wel bij bij de bestelling en die staat op verzonden nu
misschien had je de laatste
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71510119
Ik vind tuinbroekjes, vooral spijkertuinbroekjes bij pasgeboren jongetjes helemaal geweldig
Alleen ze meten wel precies de goede maar hebben, anders zitten die arme ukken op zo'n flap te kauwen.

Leonieke: na de 10e week is alles in aanleg af. Nog niet helemaal klaar maar alles is er al wel. En dan nog groeien en rijpen

Ongeveer zo groot als mijn pink nu
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:37:19 #215
95408 Incantrix
pi_71510147
Haha, niet schrikken Huup, het eerste dat ik deed toen ik dat zag was roepen tegen mijn lief dat we het laatste tuinbroekje hadden, daar ging ik eigenlijk al vanuit

Rocka, whaha! Ik snap je wel, maar aan héle kleine kindjes vind ik het wel schattig, mits het wel een beetje een stoer broekie is zeg maar Sowieso ben ik erg verliefd op van die baggy broekjes, en dit is dan een knetterend oranje tuinbroekje met een zebra-applicatie op het bovenste flapje en van die knie-stukjes erin genaaid in dezelfde stof zeg maar. Ik ben echt gevallen voor de knietjes in combi met de heftige kleur (en de zebra) Heb jij trouwens al van die mini-vans trouwens? Vind ik ook echt iets voor jou! Ik ben laatst wezen kijken al, maar mijn teleurstelling was groot: een paar jaar geleden hadden ze ze met doodshoofdjes in de witte (of roze, voor de meisjes-schoenen) blokjes, maar nu hebben ze alleen nog maar 'gewone' overal.. Vind ik ook wel stoer, maar die met die doodshoofdjes waren echt
3!
pi_71510198
Doodshoofdjes bij een kind zou ik dan nooit doen
Wat is er nou stoer aan schedels?
pi_71510225
ach boeiend, iedereen vindt iets anders leuk toch?
Ik vind doodshoofdjes ofzo niet per se schokkend. Zolang ze niet echt zijn het zijn plaatjes op een pakje/schoentjes.

Persoonlijk zou ik spinnen op een pakje niet doen maar das dan weer meer omdat ik dan nie in de buurt durf van mn eigen kind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:43:23 #218
95408 Incantrix
pi_71510235
Nou, het waren van die hele schattige, rond getekende cartooneske zeg maar En nu moet ik écht douchen anders zijn mijn schoonouders er dadelijk al!
3!
pi_71510496
Goedemorgen,

Chan, je leest het wel niet meer... maar succes in t ziekenhuis. T lijkt er op dat de kleine snel buiten komt spelen

Alle LLM Hopelijk zet het allemaal een keertje door.... want wachten duurt zo lang

@Freecell, de andere dames hebben al geantwoord maar toch zal ik ook nog ff reageren. Slapen met zo'n voedingkussen. Als ik op mn zij lig, heb ik hem tussen mn knieen en mn armen, zodat ik er met mn buik tegen aankan hangen of er op kan liggen. Dan zakt mn buik niet zo ver opzij / naar beneden.... slaapt heerlijk
pi_71510572
Allemaal rommelende dames ineens Hopen dat het doorzet.

Lief heeft het licht gezien sinds de echo. We moesten gisterenavond direct naar de Babydump om een kinderwagen en een babykamer uit te zoeken. Ok dan
We hebben overigens niets gekocht, maar we weten wel wat we willen nu. De spaarrekening gaat gedecimeerd worden deze zwangerschap ben ik bang

Hier helaas nog steeds hevige vermoeidheid en de ischias is er ook niet beter op geworden. Toch kan het me allemaal wat minder raken sinds de echo Morgen ben ik 12 weken ver.

Blijf trouwens wel langzaam afvallen ik ben nu in totaal 3 kilo afgevallen sinds het begin. Ik kan niet overgeven dus daar ligt het niet aan. Woensdag maar eens vragen aan de vlos of het geen kwaad kan.
pi_71510855
Oehh Chan naar het zh!! Spannend!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:27:01 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_71510869
octo, mocht dat afvallen doorgaan, stuur me dan even een mailtje, wellicht zijn die toetjes die ik vreet ook wat voor jou. Jij zit natuurlijk met een beetje hetzelfde probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71510879
Chan succes! En bar ook! En kersjes ook al aan de rommel!
Hier heel de nacht last gehad van steken en harde buiken, gevalletje eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen want gisteravond veel te veel gedaan en te lang gestaan. Ach, nou kan het nog zullen we maar zeggen.
Wie had er nou zo'n last van haar bekken? Ik heb nog wel een tip van de fysio: leg je voedingskussen als een U en ga met je billen in die u liggen, knietjes op het kussen en dan je knieën bevallig (ja echt, zo zei ze het) naar buiten laten vallen. En dan zo een minuut of 10 blijven liggen. Het ontspant de boel en bij mij hielp het echt goed. En inderdaad slapen met je voedingskussen in een innige omhelzing werkt hier ook als een tierelier.

Dames, succes! Ik kan pas vanavond laat weer en keertje lezen, heb afdelingsuitje vandaag. En ik verwacht toch minstens 1 verse baby vanavond. En nou ga ik snel mijn schoentjes aan doen, anders gaat dat niet meer Dat is het enige dat ik echt beu ben, dat vocht in mijn pootjes...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71511038
41 weken vandaag
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef McLaura het volgende:

[..]

Normaal toch?!
Jij bent eerder uitgerekend dan zowel Sly als ik, dus je hebt maandenlang boven me gestaan... en nu sta je er nog. En ik vind je gewoon een leuk mens geloof ik

Nijna, ik weet hoe je je voelt, het gevoel van "en nou mag ik!" Er zijn er van de pufclub ook al vier (!) voorgekropen

Maar Chan! Je bent geowon bezig! Zet 'm op!

Amaranta, sorry, ik doe m'n best maar 't schiet niet op Fijne vakantie!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71511047
Octo mannen met nesteldrang en koopwoede! dat zijn de betere

leuk is dat, snuffelen en ideetjes opdoen

Chan ik ben heel benieuwd hoe het gaat, je zult wsl wel aan de ctg liggen nu ofzo, of misschien ben je wel al bezig succes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71511129
och Innie... het wil maar niet he..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71511675
Innepin, jij spant de kroon!

Ik ben uit pure woede de badkamer aan het poetsen en tussen de bedrijven door aan het zorgen dat Mirte haar brood enzo krijgt, want vent moest weer zo nodig een spelletje doen en ondanks zo vaak vragen doet hij gewoon zo weinig dat ik het nu zelf maar doe. Hopelijk helpt t ook nog wat op gang, al zou ik het niet eens merken, want ik ben zooooo pissig!
Zo de vloer in de badkamer nog als die kleine op bed ligt en dan beneden nog. Middagdut maar niet, ik ga me toch alleen maar op liggen vreten in bed nu denk ik. *stoom uit oren enzo*
Fake it till you make it...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:06:21 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71511681
innepin
Nijna

ik wacht m'n beurt wel af hoor, dan houd ik m'n benen maar wat steviger bij elkaar.
en nu is het hier helemaal rustig.
dus verwacht weinig meer hier.

@ Chan spannend!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71511713
Zo we zijn weer thuis.. Was vals alarm, voel nu niet veel meer van iets wat op een wee zou kunnen lijken. De mevrouw in het ziekenhuis dacht dat het geen weken meer zou duren omdat ik dus slijmprop ben verloren, maar ik ga maar nergens van uit (nou ja dat probeer ik), want zul je net zien dat het gewoon nog vier weken gaat duren
pi_71511757
Nou ja zeg!

Hoe voel je je daar nu onder, Chan?

O ja: mijlpaaaaaaaaal!

Nog 50 dagen!
pi_71511929
Nou ik had het al wel verwacht, ik kon me gewoon niet voorstellen dat het meteen door zou zetten. Maar het maakt het wel spannend. Het relativeert ook wel een beetje, niet elke kramp betekent meteen vanalles.
Ik ben alleen doodop nu van het slechte slapen vannacht..

Innepin en Nijna ik hoop dat het niet lang meer gaat duren bij jullie! Ik ben benieuwd naar jullie beebjes
pi_71511956
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef Chan het volgende:
Nou ik had het al wel verwacht, ik kon me gewoon niet voorstellen dat het meteen door zou zetten. Maar het maakt het wel spannend. Het relativeert ook wel een beetje, niet elke kramp betekent meteen vanalles.
Ik ben alleen doodop nu van het slechte slapen vannacht..

Innepin en Nijna ik hoop dat het niet lang meer gaat duren bij jullie! Ik ben benieuwd naar jullie beebjes
Dat kan ik me voorstellen idd. Fijn dat je het kunt relativeren!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:34:05 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71512257
kruip nog even lekker terug je bed in chan voorwerk is ook gewoon rot soms.
pi_71512345
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Chan het volgende:
Zo we zijn weer thuis.. Was vals alarm, voel nu niet veel meer van iets wat op een wee zou kunnen lijken. De mevrouw in het ziekenhuis dacht dat het geen weken meer zou duren omdat ik dus slijmprop ben verloren, maar ik ga maar nergens van uit (nou ja dat probeer ik), want zul je net zien dat het gewoon nog vier weken gaat duren
haha dat het geen weken meer zou duren tsja, meer dan vier weken zal het inderdaad niet duren

nouja, een beetje dubbel dus ergens wel, toch niets aan de hand, maar de bevestiging is ook wel prettig ergens lijkt me.
Even lekker je bedje in en bijslapen

Oooh Nijna zulke dingen zijn zo onnoemelijk irritant. Je krijgt er altijd wel een heul schoon huis van ja ik ken het hopelijk trekt et straks weer voorbij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71512361
Jeetje Chan Ik had echt verwacht dat je nu aan 't bevallen zou zijn Verraderlijk voorwerk....

Nijna met nestelruzies... Vervelend. Heb er hier geen last van, vriendje heeft net het hele huis schoongemaakt en is nu boodschappen aan het doen. En gaat straks verder verven
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71512996
En nou ben ik weer lekker rustig in mn eigen huis wat dingetjes aan het doen en jawel hoor, "weeen" (ik weet écht niet of dit nou weeen zijn, maar het doet pijn..) terug We gaan zo maar eens timen, volgens mij zijn ze weer ongeveer elke 10 minuten maar wel nog heel kort elke keer.. grmbl..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:10:47 #237
190853 RockabeIIa
pi_71513037
Chan, ik ga zo duimen dat het doorzet voor je!
pi_71513048
argh wat frustrerend moet dat zijn

ik weet trouwens niet welk beladvies jij hebt gekregen maar ik hoefde van mijn vk niet te bellen voordat de weeen minimaal 1 minuut duurden en minstens een uur lang kwamen en om de 3 a 4 minuten kwamen, misschien helpt dat om dat aan te houden als richtlijn voor jezelf? Of moet jij eerder bellen vanwege ziekenhuis enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71513161
Nee ik hoef ook pas te bellen als ze elke 5 minuten komen volgens het boekje wat ik kreeg, er staat niet bij dat het ook een uur lang moet zijn maar dat klinkt wel logisch, anders kun je amper bepalen hoe vaak ze komen , maar ik moest ook bellen als ik bloed verlies en dat was de reden dat ik vanmorgen maar even gebeld had, voor de zekerheid zegmaar.. En zij vonden het nodig dat ik meteen even langs kwam
Ach nou ja, we zijn hierdoor wel ineens allerlei dingen aan het doen die nog bleven liggen.. Nu bezig met adressen op de enveloppen zetten

Dankdank voor al het meeleven
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:16:25 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71513177
ik mag bellen zodra de vliezen gebroken zijn, en wanneer de weeën idd een minuut aanhielden en elke 5 min terug kwamen en dat een uur lang.

Chan, dit komt mij herkenbaar voor in 2004 4x op en neer naar het ziekenhuis, 1ste keer stopten de weeën nog in de auto, in ziekenhuis aan de ctg maar weeën ho maar.
2de keer ziekenhuis, weeën tot in de auto op de parkeerplaats van het ziekenhuis. weer ctg noppes nada wee. maar wel ontsluiting.
3dekeer ziekenhuis weeën tot in de gang van het ziekenhuis joepie we zijn al binnen, weer ctg en prompt wederom niks.
laatste keer terug naar huis.
en weeën jahoor ze bleven komen, ze konden meevoelen 5 cm ontsluiting en mocht eindelijk blijven .

hoop stiekem dat dit jou gespaard gaat blijven.
pi_71513205
haha ik zie mezelf straks idd ook wel als een idioot allerlei kleine dingetjes afmaken als k ineens een kramp voel ofzo ja.

nouja, de lakentjes hoef je in elk geval niet meer te doen en je vlopjes zijn straks geschreven, dus kom maar op met je ventje
ik hoop echt voor je dat het doorzet, schiet nie op zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71513245
Bekend verschijnsel. Mijn weeën hielden aldoor op als de VK binnenkwam Dan was het echt om de 4 minuten, kwam de vlos binnen.... Stilte..... na 10 minuten één voorzichtige wee... stilte...

Mijn weeën kunnen niet tegen bemoeienis geloof ik
pi_71513269
voor alle LLM's

Welkom Cookie, wat fijn dat je een goede echo had.

Innepin nog een muur aan het verven? respect

Hier eindelijk vakantie! Ik was er echt aan toe. Eindelijk bijslapen en goed uitrusten
pi_71513274
Chan! Was je soms toch een beetje gestresst om naar het ziekenhuis te gaan ofzo? Kan ook zijn dat het daardoor even weg was, en nu je weer lekker relaxed thuis komt, dat het weer terug komt? Heb je alleen aal die CTG gelegen, of hebben ze ook ff gevoelt?

Oh voor Cookie trouwens, hier een linkje naar een how to voor die super koele koekiemonster cupcakes
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71513278
mwuahaha echt hoor, ze voelen de dreiging die kindjes
Bar jouw verhaal is helemaal erg vast niet leuk op het moment maar het leest wel grappig nu, steeds een stukje dichterbij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:23:10 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71513327
Weeën doen het lekkel zelluf!!!

Ach zelfs toen konden wij de humor er nog wel van inzien hoor, alleen op een gegeven moment ben je het beu en wil je gewoon daar blijven en je kind baren.
En thuis was ook wel lekker hoor, gewoon je dingen blijven doen in je eigen huis.

marco had toendertijd op de chat van hier, een script geschreven die de weeën bijhielden, dus de mensen die daar toen op de chat waren hadden echt een live verslag.
pi_71513365
Chan, ik hoop dat het doorzet!!!

Innepin
Nijna

_Bar_ alles stil en rustig...

BE & Huupje...je weet maar nooit of jullie nog gaan voorkruipen...

Kers ook een

Hier rommelt het lekker door intussen...
Ondanks dat babylief is ingedaald heb ik het wel weer benauwd...wordt wat komende week, Juup© zei dat het bijna 30 graden gaat worden?! Dat wordt zwaar voor ons dames!

Allemaal een fijne dag gewenst en Amaranta vast een fijne vakantie gewenst! Het filmpje van Eva vond ik schitterend, dat armpje!
#geen
pi_71513475
Bar en Free dat belooft nog wat dan zeg

Tessie ik heb alleen aan de ctg gelegen, ze hebben niet gevoeld.

ondertussen zijn mn darmen ook aan een enorme grote schoonmaak begonnen, dat kon ook een voorteken zijn toch?
pi_71513547
oooooh dat klinkt wel weer serieuzer hoor!
Spannend zeg

maar hadden wij nie een datum afgesproken hihi garpje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71513551
Darmen grote schoonmaak is wel een aanwijzing ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: