Neuh, komt wel goed, ik heb gewoon allerlei leuke dingen om bij te lezen als ik weer thuis ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:
BE wil je een sms?
Incantrixmwuahaha
idd obsessed hahaha kei schattig!
Ik geef er altijd eentje als kraamkadootjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
ik vind tuinbroekjes zo enorm lelijk....
pff je jaagt me de stuipen op t lijf gekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:17 schreef Incantrix het volgende:
Leuk is dat inderdaad Poppejans, ik vind het ook altijd leuk om jullie te 'lezen' zeg maarEn haha, dit is mijn eerste tuinbroekje, maar ik vond 'm inderdaad zó schattig
Rocka, ik vind tuinbroekjes eigenlijk pas echt lelijk bij grote mensen, vooral als je er een zwangere mee ziet lopen (zag er laatst één!
Net een tuimelaar man!)..
Maar ik heb deze besteld via Huupsje en ik was er toch echt weg vanHeu? Ze hebben 'm helemaal niet meer? Noujá
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Normaal toch?!
Jij bent eerder uitgerekend dan zowel Sly als ik, dus je hebt maandenlang boven me gestaan... en nu sta je er nog. En ik vind je gewoon een leuk mens geloof ik
Dat kan ik me voorstellen idd. Fijn dat je het kunt relativeren!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef Chan het volgende:
Nou ik had het al wel verwacht, ik kon me gewoon niet voorstellen dat het meteen door zou zetten. Maar het maakt het wel spannend. Het relativeert ook wel een beetje, niet elke kramp betekent meteen vanalles.
Ik ben alleen doodop nu van het slechte slapen vannacht..
Innepin en Nijna ik hoop dat het niet lang meer gaat duren bij jullie!Ik ben benieuwd naar jullie beebjes
haha dat het geen weken meer zou durenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Chan het volgende:
Zo we zijn weer thuis.. Was vals alarm, voel nu niet veel meer van iets wat op een wee zou kunnen lijken. De mevrouw in het ziekenhuis dacht dat het geen weken meer zou duren omdat ik dus slijmprop ben verloren, maar ik ga maar nergens van uit (nou ja dat probeer ik), want zul je net zien dat het gewoon nog vier weken gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |