haaaaai dames!
@Cooki, welkom! gefeliciteerd met een goede echo!!!!
@De LLM's ; ik duim voor verse beebs hoor
@Asy; gister helemaal vergeten op jou te reageren, die vermoeidheid is erg vervelend, ik hoop voor jou dat het snel wat beter gaat... bij mij is het wel beter geworden; maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me nog steeds vermoeider voel dan normaal gesproken het geval is...
(heeft misschien ook te maken met het feit dat ik fulltime zwaar werk heb, en mijn vakantie nog niet gehad heb....)
@Freecell, wat vervelend dat je nu al last van je bekken hebt.... had je dat bij Leander ook? en lijkt me erg lastig.....
@Stiemie

nog maar 1 dagje werken!!!!!
@Happy, geniet van je vakantie!!
@Davinihia (? dacht ik) wat fijn dat de fysio tevreden is... en dat je baas ook inziet dat hij je niet overmatig moet gaan belasten nu... das wel heel erg fijn!
Ik heb gister een heerlijke dag gehad met mijn moeder, heb haar einde van de morgen opgehaald, zijn we lekker gaan shoppen, terrasje gepakt, broodje gegeten, smiddags nog ff weer een rustmoment ingelast (met een aarbeienkwarktaartje

) en gewoon lekker rustig aan gewinkeld...
toevallig oma en tante nog tegen gekomen en bijgekletst en uiteindelijk zijn we totaal spontaan gaan eten bij de Griek...
gewoon een heerlijke relaxte dag en gewoon eens lekker gekletst met mams...
(en de score; 2 jurkjes, een legging en 2 grotere BH's

)