abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71491933
Vlindur, een mannetje in je buik (moet een blauwe zijn). Maar wel een nare bijsmaak voor je aan deze zwangerschap... ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:33:41 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71491951
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Vicky het volgende:
24 december is een veeeel mooiere dag
agree!

Vlindur, wat leuk een zoontje! En wbt dat andere, positief blijven denken, het komt gewoon goed. *:
pi_71492728
Oja vergeten: (goh.. dat zou ook n mooie ondertitel zijn )

@ alle a.s. mama's: veel succes / sterkte / volhoud-vibes voor jullie zwangerschappen en dat er veel lieve gezonde babietjes geboren gaan worden!

@ Bar : jij hebt n speciaal plekje bij mij: paar jaar geleden las ik hier wel eens... diepe buiging voor je kracht en optimisme !
Ik wens jou in het bijzonder een goede tijd toe en ik hoop zo van harte dat dit kindje jullie heel veel geluk en voorspoed brengt!

@ Innepin: go girl!
@ Nijna: juli/augustus: allebei mooi toch?

LLM: laatste loodjes? owkee... ik bedacht iets van Last-Minute-Mama, maar ja dat klopte niet... (bij mij wel trouwens

@ allemaal: ik vind dit een superliefleukpittig forum, gelukkig geen getut... heerlijk!
pi_71496016
Zooo even pauze nemen van het verven hoor met, heel zeldzaam, een biertje erbij

Cooki welkom, gefeliciteerd

BE goedgekeurd, fijn

Vlindur een jochie Toch een hoop gedoe nog met je bloed dus Het komt vast helemaal goed meis.

Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo meeleven en aanmoedigen hè Het is het overtijd gaan bijna waard
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:39:26 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71496495
Geniet ervan! En wie weet wat het doet.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:46:29 #106
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71496672
geniet ervan idd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71496894
Gefeliciteerd Cooki! En wat een super koele avatar heb je! Ik heb gelijk ff opgezocht hoe ik die koekiemonstercupcakes kan maken haha

Innepin, ik kwam ook ff kijken hoe het ermee stond. Nog geen vers beebje dus, maar het kan nu echt niet lang meer duren he! En ik ben wel onder de indruk van het feit dat je nu gewoon nog staat te schilderen!

Vlinder, een jongetje! Maar het andere nieuws is niet tof natuurlijk. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:14:02 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71497326
Cooki, wat gaaf dat het spontaan is gelukt! Welkom hier en heel erg gefeliciteerd

Vlindur, wat leuk dat jij ook een jongetje krijgt zeg Join the club, zou ik zeggen Hetgeen dat jij hebt heeft een vriendin van mij ook, nu ik dit lees weet ik het heel erg zeker (durfde het niet te zeggen omdat ik dacht dat ik je anders misschien volkomen verkeerd zat voor te lichten ofzo). Bij haar gaat de zwangerschap tot nu toe hardstikke goed (ze zit nu op de.. 30 weken geloof ik?) en ik meen van haar te hebben begrepen dat dit met name een probleem kan worden bij volgende zwangerschap, het lichaam maakt dan bij elke zwangerschap meer antistoffen aan als die er eenmaal zijn bij de eerste. Dat op zich is natuurlijk ook weer geen heel leuk verhaal, maar als ik het goed heb zijn de kansen voor het eerste kindje wel erg goed. Ik las trouwens laatst ook nog in een boekje van iemand die dit ook had en die heeft 2 gezonde kindjes op de wereld gezet, een derde durfden zij en haar partner niet meer. Ik hoop voor jou dat dit geen té grote stempel op je zwangerschap drukt en dat je zal kunnen blijven genieten, ik ben namelijk nog steeds superblij dat jij ook in dit topic 'woont' en ik hoop echt dat alles goed zal gaan

Euhm, wie schreef er nu dat 22 december weer volle maan zal zijn? Als ik maankalenders bekijk die ik via google vind zie ik overal dat 2 en 31 december volle maan-dagen zijn zeg maar 22 december ga ik nooit redden namelijk (toch? Ze laten je toch niet meer over 42 weken lopen tegenwoordig??), dat zou voor mij 42+4 zijn geloof ik..

En verder had ik nog een boel, maar ik ben het kwijt en wil zo maar eens even aan het eten beginnen, dus een voor de rest!

Hiero gaat het redelijk, nog steeds last van rug en nek en vandaag over de dag ook nog wat braakneigingen, maar verder ging het wel. Heb mijn werkdag helemaal volgekregen terwijl ik me eigenlijk al had voorgenomen eerder weg te zullen gaan (dan gaat het ineens wél lekker natuurlijk) en ook mijn leidinggevende al had ingelicht. Ben nu wel hondsmoe en wil dit weekend niet meer logeren in Lelystad bij mijn schoonouders, dus lief is ze nu aan het bellen of ze misschien zin hebben in een weekendje Den Haag
3!
pi_71497337
Zo even weer bijgelezen vanaf vanmorgen

@Martine: slapen met een voedingskussen? Ik wil er nu misschien wel één voor het voeden, maar voor slapen? Hoe?

@Rocka: ik ben het met je eens! Meer dames onderaan de lijst! Wij drieën bungelen al te lang onderaan

@Innepin: ben je raar met je verven Wel veel succes (al zal je nu wel klaar zijn!)

@Huup: hoeveel polletjes lopen er wel niet over jouw bevaldatum?

@CARA: foto van de papilotten? AAAAAAH?

@Karin: lekker ontbijtbuffet Mag ik ook komen?

Oeh STiemie lekker met verlof! Gefeliciteerd! Wel balen van je blaasontsteking Alles wat zuur is is goed Dus cola, sinaasappelsap, vitamine C... Maakt je urine zuurder en das niet lekker voor de bacterieën.

COOCKIE! Welkom!!! Ben je hier al bekend of nieuw op het forum?

Het is mij: slaapdiensten zijn ook niet lekker als je zwanger bent Ik ben er héél snel mee gestopt vorige keer. Is dat geen optie?

@Beessie Jen: klinkt heerlijk, zo'n dagje met je moeder!

Sorbo al weer 30 weken! Woei!

BE weer goedgekeurd, altijd fijn!

Vlindur wat ingewikkeld allemaal... Kan me voorstellen dat het heel onzeker voelt! Wel tf dat het een knulleke wordt! Jongetjes zijn tof!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:17:07 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71497414
Free geen een hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom hoe meer mn omgeving ineens de dringende behoefte voelt om voorspellingen te doen enzo khad er geld voor moeten vragen!
nee seriously, ze gaan hun gang maar, ik zie het allemaal wel haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:19:54 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71497475
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Zo even weer bijgelezen vanaf vanmorgen

@Martine: slapen met een voedingskussen? Ik wil er nu misschien wel één voor het voeden, maar voor slapen? Hoe?
Als een banaan om je heen.
Soms heb ik een stuk tussen mijn knieeen, soms niet. Maar een deel onder/tegen mijn buik en dan de bovenste punt als knuffel tussen mijn armen. Kan je heerlijk leunen zonder dat je om valt idd, en mijn buik heeft wat steun. Die gaat anders echt zeer doen als ik op mijn zij lig.
pi_71497564
Voorspellingen zijn leuk joh huup Ik had wel een poule opgezet in mijn omgeving, omdat iedereen idd toch liep te gokken, ik dacht ach, dan schrijf ik het maar op ook. Maar baby is eigenwijs en wacht tot een datum die door niemand voorspeld is volgens mij (nu zijn alleen 2 en 5 augustus nog "bezet" )

Verven is nog lang niet klaar... we zijn één muur aan het doen, maar wel eentje van 12 meter lang, en met structuur, én van oranje naar vrijwel wit (met één blok fuchsia ), dus het kost nogal wat moeite. Vriendje doet het meeste hoor, maar ik vind mezelf ook best stoer eigenlijk Het gaat allemaal sloom en lomp, maar boeiend, ik ben lekker bezig en voel me goed jeuj feestje!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:25:10 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71497611
Ik bedacht me ineens vanmorgen dat mijn schoonmoeder 4 aug jarig is en dat ons kindje natuurlijk ook zomaar dan geboren zou kunnen worden.
En eig. vind ik dat helemaal niet zo'n leuk idee. Zo gecompliceerd enzo. Maar even kijken of we die kunnen overslaan.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:30:14 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71497733
hahaha stoer idd dat mag je best vinden van jezelf nu
oeh je muur klinkt goed! ben benieuwd.

die voorspellingen zijn ook leuk om te zien vooral de redenen achter zo'n voorspelling vind ik vaak leuk. Zoals mn oma --> "nee voor 2 aug. komt ze in elk geval niet." oh goh waarom niet oma? "nou dan zijn wij nog op vakantie "

Ik slaap idd ook zoals BE omschrijft, vind het heerlijk liggen als ik dat kussen niet tussen mn knieen heb (hier dus altijd) dan lijkt mn bekken wel meer gekanteld ofzoiets en dat voelt vervelend bij het opstaan als k de hele nacht zo gelegen heb, met dat kussen heb k er geen last van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71497836
Benen bij elkaar BE
pi_71500112
BE, oh Tess gluren . Rammeldebammel!

Vlinder, . Een knulletje! En wat spannend toch allemaal. Wel een fijn idee dat ze je goed in de gaten houden!

Innepin, is het verfen al klaar? Kan je dan nu gaan bevallen?

Weer goedgekeurd bij de vk, volgende week weer komen.
Maar hoop gewoon dat die afspraak niet nodig is.
Fake it till you make it...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:55:13 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71500264
Ik vind het zo leuk dat Innepin nog gewoon zo heerlijk aan het klussen is

Nijna, ik hoop het stiekem ook voor je dat volgende week geen afspraak meer nodig is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:08:13 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71500629
pfffff harde buiken.... steken.....en geen houding is echt fijn..... maar weeen zo zou ik dit nu ook weer niet durven noemen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:11:24 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71500723
oh bar, volgens mij is het zo ver!!
succes alvast
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:12:44 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71500759
Zou het dan nu toch....
Zet hem op als he door zet!
Ga maar even lekker douchen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:12:50 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71500764
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
pfffff harde buiken.... steken.....en geen houding is echt fijn..... maar weeen zo zou ik dit nu ook weer niet durven noemen
Jouw laatste loodje zijn ook niet echt makkelijk he?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:14:10 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71500807
* _Bar_ gaat eerst nog een drankje doen en stuk spekkoek eten en dan douchen be
pi_71500876
Oeh _Bar_!

Vlindur, rot dat nieuws zeg. Wel heel fijn dat het met de baby goed gaat en ook heel dat het een jongetje is

Welkom Cooki! Gefeliciteerd met je goede echo, wordt het lange wachten toch beloond

Vandaag weer goedgekeurd bij de vlos, nu in het ziekenhuis. En daarna mocht ik nog even de verloskamers bekijken, vond ik wel fijn.

Ik heb ontzettend veel last van mijn ribbenkas, aan de rechterkant, mijn kindje zit tegen de ribbenboog aan te duwen, kan het voetje zo voelen. Wist niet dat dat zo pijnlijk kon zijn Ik weet gewoon niet hoe ik zitten moet

Jeetje ik had eik wel een verse beeb verwacht vandaag...wie weet bij de komende volle maan En wie weet is het dan wel míjn kindje dat komt nog 3 dagen dan meldplicht! ben er steeds meer klaar voor!

Oh! Mijlpaal! Nog maar 25 dagen!
#geen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:17:23 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71500904
Bar zou het? Idd even lekker douchen wie weet
oh en eerst nog een stuk spekkoek naar binnen proppen, misschien helpt dat ook wel

hier ook pijnlijke harde buiken vervelend maar duidelijk niets serieus (gelukkig, ik heb nog een hele week aan afspraken enzo staan )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71500910
Ghehe Huupske
#geen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:20:10 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71500963
@DuchessX kun je de kleine niet met je hand naar beneden duwen voorzichtig?
dat doe ik ook gewoon namelijk.
pi_71500990
Bar, zou het dan toch...?!
Fake it till you make it...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:24:36 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71501071
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
@DuchessX kun je de kleine niet met je hand naar beneden duwen voorzichtig?
dat doe ik ook gewoon namelijk.
doe ik ook

of nouja, ik duw mijn meisje opzij als ze met dr voeten zo in mn zij ligt dat ik niet normaal kan zitten dan duw k dr een klein beetje aan de kant

voor Nijna en Duchess met een stickertje van de vk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:34:49 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71501322
spannend hierrr!!
pi_71501441
Alle goedgekeurden van vandaag, hoezee!
Nijna, hebben ze nog wat kunnen strippen dan?

En Bar, oeh spannend! Wie weet zet het nu wel door!

Cooki, gefeliciteerd en welkom!

Freecel, tuurlijk mag je komen. Moet je wel ff naar Garderen, off all places

Vlindur, een jochie dus! Had je al zo'n voorgevoel?
Balen is dat van dat bloed zeg, en het is zo onzeker hoe het verder zich ontwikkelt.
Krijg je vaker controles enz?

Vriendje is een beetje druk in de weer hier, en dat gaat gepaard met de nodige klaagzang, dus ik erger me rot. Ik geloof dat ik zo mijn bed maar opzoek.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:41:15 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71501494
Ik wil actie! Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk! Het is baby-tijd!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:44:18 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71501588
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie! Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk! Het is baby-tijd!
ja ik stem op Innepin die baby denkt gewoon nu van hehe eindelijk die muur geverfd! nu kan ik komen!

en Bar op voor de datumtweeling met Innepin

ah toeeeeee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71501631
Ben benieuwd wie er kan bevallen op commando
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71501748
Spannend Bar

Ik vind het ook wel tijd voor actie inderdaad
Ik verlies trouwens de hele dag al dingen die lijken op slijmproponderdelen.. en af en toe een stekend gevoel ook... Lang geen weeen te noemen nog gelukkig want ik vind het nog wel wat te vroeg eigenlijk voor actie bij mezelf, ik heb mezelf toch wel voorbereid op op zn vroegst 6 augustus..
pi_71501789
Baby, baby, wij willen een baby!!!!
Maar uhm, geen verse beeb nog dus maar flink gerommel bij bar! Spannend hoor
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:51:36 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71501868
Haha, op de één of andere manier zie ik dat dan meteen voor me in een circusring, op zo'n rond voetstukje met een ster erop, zoals van de zeeleeuwen

Lieve dames, ik ga mijn bedje in met mijn nieuwe tijdschriftje en dan kan ik morgen vast úitgebreid reageren op jullie (en dan hoop ik te kunnen jompelen voor een verse baby!)
3!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:57:05 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71502040
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zei ik ook al eerder maar niemand hier die luistert!

en nou ga ik naar bed

pi_71502290
Ik heb al geduwd maar deze eigenwijze dame duwt terug! En dan durf ik niet meer te duwen...dalijk breek ik haar been ofzo

Ooh Chan wat maak je het spannend!!!!

Jaaa ik wil ook een verse beeb!!! Om het goede voorbeeld te geven!
#geen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:24:35 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71502826
Oeh spannend hier!
Mijn beeb probeert zich eruit te graven maar dusver lukt het nog niet echt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71502853
Hier geen actie te bekennen, maar oeh Bar....! En Chan?
pi_71502854
Oh spannend.... Verse baby's in aantocht.

Mocht er vanacht het één en ander gaan gebeuren.

ZET "M OP MEID(EN)
pi_71503441
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Lief van jou en Laura dat jullie even komen checken hoe 't gaat
Normaal toch?!
Jij bent eerder uitgerekend dan zowel Sly als ik, dus je hebt maandenlang boven me gestaan... en nu sta je er nog. En ik vind je gewoon een leuk mens geloof ik
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71503472
Oja.... vriendinnetje met mislukte IVF, weten jullie nog? (wel/niet een kaartje om hart onder de riem te steken, etc)
Nu ook een mislukte cryo... verdorie.....

Volgende week komt ze op kraamvisite, en dat vind ik erg bijzonder.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71503559
Hoe isset nu Bar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71503641
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb al geduwd maar deze eigenwijze dame duwt terug! En dan durf ik niet meer te duwen...dalijk breek ik haar been ofzo
Baby's zijn best stevig hoor Gewoon flink zetje geven
pi_71503661
Spannend hier! K ga morgen vroeg opstaan en gelijk kijken of er nachtwerk is verricht

@ Freecell: Ik ben nieuw op FOK, maar nu al is t verslavend: steeds kijken of er nieuwe babies zijn

@ Tessie: je brengt me op n idee: ipv beschuit met muisjes: een cookie-cakeje, moet t wel n jongetje worden, en anders een roze cookie

Tijd voor slaaaaaapen .... k hoop dat er morgen goed nieuws is! Zet m op meiden!
pi_71504363
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?

Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!
#geen
pi_71504848
Bar al onder de douche vandaan?

Hier rommelt het heel zachtjes hoor, precies genoeg zodat ik net even lakentjes heb gestreken (ik heb echt een bloedhekel aan strijken, ik doe het normaal echt nóóit), maar nog lang niet zoveel dat ik verwacht dat er vannacht actie komt hoor
pi_71504914
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?

Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!
Haha, er gebeurt vooralsnog toch nu helemaal niks? Misschien bij Bar wel vannacht...

Vlindur, een ventje, gefeliciteerd!
Hopelijk gaat het allemaal toch meevallen met dat rhesus gedoe, in het ziekenhuis gaat er vast goed op jullie gelet worden, nu al op jou, en straks ook als hij geboren is.

Welkom Cooki! Koekiemonsterkoekjes zijn wel een erg gaaf idee ja
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71505147
Wat is het hier spannend! Krijgen we een geboortegolfje? Verse babietjes

Alle LLM, veel sterkte met wachten/slapen/weeen/puffen/persen en nog meer verliefd worden!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')