agree!quote:
Als een banaan om je heen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Zo even weer bijgelezen vanaf vanmorgen
@Martine: slapen met een voedingskussen? Ik wil er nu misschien wel één voor het voeden, maar voor slapen? Hoe?
Jouw laatste loodje zijn ook niet echt makkelijk he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
pfffff harde buiken.... steken.....en geen houding is echt fijn..... maar weeen zo zou ik dit nu ook weer niet durven noemen
doe ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
@DuchessX kun je de kleine niet met je hand naar beneden duwen voorzichtig?
dat doe ik ook gewoon namelijk.
ja ik stem op Innepinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Dat zei ik ook al eerder maar niemand hier die luistert!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Normaal toch?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Lief van jou en Laura dat jullie even komen checken hoe 't gaat![]()
Baby's zijn best stevig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb al geduwd maar deze eigenwijze dame duwt terug!En dan durf ik niet meer te duwen...dalijk breek ik haar been ofzo
Haha, er gebeurt vooralsnog toch nu helemaal niks? Misschien bij Bar wel vannacht...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |