Ja, er zijn ook mensen die elkaar totaal blauw leren kennen in de kroeg en dan maar aan elkaar blijven plakken omdat ze niets beters kunnen vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
Elkaar leren kennen via Fok! en dan ook nog een kind krijgen.. Dat zoiets bestaat. Poor kid..
Oja en ook meisjes die uitgehuwelijkt worden aan een verre neef.. Zo zie je maar, er zijn nog meer hele gare manieren. Whats new?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die elkaar totaal blauw leren kennen in de kroeg en dan maar aan elkaar blijven plakken omdat ze niets beters kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kersjes ook al meldplichtwat vliegt de tijd zeg
Ben er opzich nu wel klaar voor Kersjes alleen dan pas vanmiddag nadat ik van de kapper terug ben hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
vind het wel weer spannend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi ja leuk he Vicky. En ook allemaal gerommel enzo...
Zeg, wanneer is het eigenlijk volle maan?
Ik heb liever dat het onderaan de lijst es gaat groeien. Optisch gezien sta je dan ook hoger in de lijstquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:34 schreef Troel het volgende:
Ga eens werpen dames, ik wil hoger in het lijstje![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Innepin wat ben je vroeg vandaag! Maar het betekent niks op bevalgebied dus?..
Ik denk dat het dan het prostaglandingesen is geweest, want de rest kan ik van mn lijstje strepen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Nijna, ik ben voor de combi gegaan: zijdelings 3 trappen op (voor de indaling), pannenkoeken eten en prstaglandingesen...allemaal op dezelfde dag/avond dus he!
Daar kwam ik idd ook voor.... helaas staat Inne nog te pronken bovenaan de uitgerekendenlijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:00 schreef miss_sly het volgende:
En ik kwam even spieken hoe het met innepin is. Gaat het nog een beetje? Ik ben zo benieuwd naar jouw verse beeb!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Innepin wat ben je vroeg vandaag! Maar het betekent niks op bevalgebied dus?..
hmmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net lekker beschuitjes met aardbei op
Oh en ik zie er niet uit nuMorgen hebben we een feestje, en ik baal zo van mijn haar. Ik kan er niks mee sinds de slag eruit is. Dus nu heb ik er na het wassen van die ouderwetse papilotten in gedraaid heb. Nu regelmatig fohnen want anders droogt het never-nooit-niet. Hihihi en nu maar hopen dat er niemand bedacht heeft om spontaan op de koffie te komen.
* struisvogelmodus aan: Echt niet! Ik heb nog geen verlof en ik ben pas 33 weken. Doe es niet zo eng! Ik heb nog weken te gaanquote:Rocka: ps. Mefke, je begint zelf ook al aardig LLM te worden hoor
Succes met de ootjes vandaag!
*eens*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
Het wordt nu wel spannend hier met zoveel laatste LLM! Ik voorspel een babyboom!![]()
kom op, ik wil zwijmelen bij verse beebjes![]()
En dan heb je in elk geval je haar weer netjes in model zitten als je wel gaat bevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
hier nog steeds gerommel, maar minder heftig als vanmorgen vroeg.
straks in elk geval met gerust hart naar de kapper
gezellig, ik doe met je mee, hoewel jij geloof ik statistisch meer kans maakt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef DaviniaHR het volgende:
volle maan is een mooi moment om te bevallen
ik heb al uitgerekend dat ik voor 22-dec ga![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 weken krijg ik die ADCC test. Nu wachten we gewoon af en 'gaan er maar gewoon vanuit' dat ons kindje gezond ter wereld zal komen zonder poespas. Ik heb het ergste scenario ook gevraagd en ja.. Ons kindje zal kunnen overlijden..![]()
Ik weet nu niet hoe ik me voel. Vind het nog steeds maar vaag en onduidelijk vooral omdat ze geen cijfers kunnen geven hoe het zal lopen.. Nu eerst nog maar genieten van het mooie weer en vanavond naar de opening van de SneekWeek.
Sorry dat ik niet op jullie reageer.. Ik hoop dat ik me snel wat beter zal voelen. Liefs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
agree!quote:
Als een banaan om je heen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Zo even weer bijgelezen vanaf vanmorgen
@Martine: slapen met een voedingskussen? Ik wil er nu misschien wel één voor het voeden, maar voor slapen? Hoe?
Jouw laatste loodje zijn ook niet echt makkelijk he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
pfffff harde buiken.... steken.....en geen houding is echt fijn..... maar weeen zo zou ik dit nu ook weer niet durven noemen
doe ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
@DuchessX kun je de kleine niet met je hand naar beneden duwen voorzichtig?
dat doe ik ook gewoon namelijk.
ja ik stem op Innepinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Dat zei ik ook al eerder maar niemand hier die luistert!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil actie!Of het nou van mij of van een van de anderen is maakt me niet uit eigenlijk!
Het is baby-tijd!
Normaal toch?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Lief van jou en Laura dat jullie even komen checken hoe 't gaat![]()
Baby's zijn best stevig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb al geduwd maar deze eigenwijze dame duwt terug!En dan durf ik niet meer te duwen...dalijk breek ik haar been ofzo
Haha, er gebeurt vooralsnog toch nu helemaal niks? Misschien bij Bar wel vannacht...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |