quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DuchessX het volgende:
_Bar_, of Chan, of mss toch Innepin of BE..? Of Nijna? Of een vroeg beebje voor Huup?
Ooooh het is hier zooow spannunt!!!!![]()
oe... spannend Chan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:44 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Werkze Beessie
Hier blijven er stukjes slijmprop komen en ik heb niet veel geslapen, telkens wakker van rare krampjes. Maar als het waar is dat je weet wanneer je weeen hebt, heb ik geen weeenSowieso komen die krampjes veel te weinig nog en alles behalve regelmatig, dus voorlopig hou ik het maar bij voorwerk
(maar ik vind het stiekem toch wel spannend ook ergens
)
En het is wel handig inderdaad dat ze nu eens gestreken zijn, ze lagen er al sinds de babywasjes van haast twee weken geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vind ik mezelf weer klinken als een stom kreng, want ik gun het iedereen hier even hard hoor.
Fake it till you make it...
Het is geen garantie natuurlijk, maar ik beviel 3 dagen na dat wat jij omschrijftquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:44 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Werkze Beessie
Hier blijven er stukjes slijmprop komen en ik heb niet veel geslapen, telkens wakker van rare krampjes. Maar als het waar is dat je weet wanneer je weeen hebt, heb ik geen weeenSowieso komen die krampjes veel te weinig nog en alles behalve regelmatig, dus voorlopig hou ik het maar bij voorwerk
(maar ik vind het stiekem toch wel spannend ook ergens
)
En het is wel handig inderdaad dat ze nu eens gestreken zijn, ze lagen er al sinds de babywasjes van haast twee weken geleden
Dat is toch niet zo gek Nijna..... Ik hoop dat jouw kleintje ook snel wil komen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:18 schreef Nijna het volgende:
En dan vind ik mezelf weer klinken als een stom kreng, want ik gun het iedereen hier even hard hoor.
En dan wèl allemaal een geslaagde gehoortest, zie je nou wel dat het geen garantie isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:23 schreef miss_sly het volgende:
NijnaTuurlijk wil je zelf, en geen voorkruipers. Alleen jammer dat al die kinders al beginnen met niet te luisteren.
Kijk, nu begint het ergens op te lijken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:32 schreef Chan het volgende:
Ok ik ben nog even een uur op bed gaan liggen enne.. elke 10 minuten is wel regelmatig zeker?Alleen duren ze 10, hooguit 15 seconden nog maar en pijnlijk zou ik het ook niet durven noemen.. Ik durf niet te gaan douchen, straks stopt het dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |