Thanx voor het openenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat een ieder moe is van de paling he?
Nog lange nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
vieuw-tabelletjequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
tis dat??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
jouw actieve topics??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou volgens mij dat tabel voor de laatste post ....die kijken volgens mij dan naar t topic...correct me if I'm wrong....
nee joh! er staan nog wel een aantal verhaallijnen openquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.quote:
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon tse waffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
Ik zat van de week ff te kijken op andere topics en toen kwam ik jou tegen over "bes"de poes, of ik ben je man idd,Rararra..quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.Dat houdt ze bij!
Zeg en Annie, hoe weet jij nou dat mijn Poes oud is? (dit lijkt een rare vraag, maar hij is geheel legitiem en gaat over huisdieren.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |