Mag jij hier nog zijn?quote:
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal mij eens gaan verdiepen in de richting die ik ga kiezen...
Ja ik ook, als je wat wilt weten, roep maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maar
Het is zeg maar zo dat ik Sociale wel heel leuk vind (al die onderzoeken etc.), maar ik zie het mijzelf gewoon nog niet doen "later" & ik weet niet zo goed wat ik er verder mee kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maar
...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik ook, als je wat wilt weten, roep maar
Zonder mij bestond dit niet eens...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag jij hier nog zijn?![]()
heb je al een beetje zin in EHV?![]()
Nee, alleen in de richting die ik wil.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
...
jij hebt je ook verdiept in de verschillende minoren bij psychologie?
A => B impliceert niet (niet A) => (niet B)quote:
Ok, maar dan was B niet exact zoals B nu is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
A => B impliceert niet (niet A) => (niet B)
We zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar dan was B niet exact zoals B nu is.
Mijn havo-diploma werd pas geverifieerd toen ik mijn HBO afgemaakt hadquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Trouwens he, in Studielink, mijn Havo-diploma is al 39483 jaar geverifieerd bij vooropleidingen, maar mijn Vwo-diploma nog steeds niet. Bij Econometrie ook niet, alleen daar heb ik toen een gewaarmerkte kopie naar gestuurd, maar die heb ik dus niet meer... Krijg ik daar nog gezeik mee?
Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef arj1o1 het volgende:
Overigens zijn alle roosters beschikbaar behalve de FEB ><
Dat is wel engquote:Datum inschrijving
01-09-2009
Studiefinanciering in de overbruggingsperiode: nee
Ik moest mijn nieuwe opleiding doorgeven bij studielink én de IBG (en natuurlijk ook de UvT)... Heel omslachtig allemaalquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.
Dat hele studielink ken ik niet, werkt ook niet met DigiD. En ik heb net op Mijn IBG gewoon de wijziging doorgegeven voor een andere master, heb dat studelink niet eens nodig.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verkiezingen? Eerst de boel onderspammen tot de topictitel van deze mooie reeks aan toe, maar ik kan me niet herinneren ooit de afloop te hebben gelezen.quote:
Je leest wel vaak over dingen heen he? Uit deeltje 8:quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verkiezingen? Eerst de boel onderspammen tot de topictitel van deze mooie reeks aan toe, maar ik kan me niet herinneren ooit de afloop te hebben gelezen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:35 schreef Friek_ het volgende:
Jahahahahaahaaaaa, 53 stemmen vs 14 voor m'n concurrent!Keiiiiiiiiiihard binnen.
Hmmm, ik krijg na 1 jaar geen stufi, nu weer 1 jaar omdat ik nu begin aan een master die officieel 2 jaar duurt en ik dus recht heb of 5 jaar stufi.quote:
Deze post moet ik bewaren om ooit tegen je te gebruikenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ja en ik heb een slecht geheugenmag je nu maandelijks je mening doordrukken?
Nee, sommige dingen (zoals datquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze post moet ik bewaren om ooit tegen je te gebruiken.
't Is maar wat je doordrukken noemt. Voor het meeste zit je er maar voor spek en bonen bij (amper instemmingsrecht, veel adviesrecht). Maar goed, toch leuk om eens inzicht te krijgen in dat soort zaken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ja en ik heb een slecht geheugenmag je nu maandelijks je mening doordrukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Quote uvt-sitequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.
Dat hele studielink ken ik niet, werkt ook niet met DigiD. En ik heb net op Mijn IBG gewoon de wijziging doorgegeven voor een andere master, heb dat studelink niet eens nodig.
What?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen (zoals dat) vergeet ik nooit. Het slaat meer op triviale zaken als je verjaardag, dus het is goed dat je mijn post bewaart
Als je je rooster al wilt weten, moet je over een paar dagen op http://studiegids.uvt.nl/ kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Aankomend 1ejaars student BSc Economie & Bedrijfseconomie meldt zich.
Inmiddels aangemeld voor de TIK-week, heb er zin in.
Kom kom, dat hoeft toch niet iedereen te weten?quote:
pfft ik weet toch ook wanneer Tegan jarig isquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je je rooster al wilt weten, moet je over een paar dagen op http://studiegids.uvt.nl/ kijken
[..]
Kom kom, dat hoeft toch niet iedereen te weten?
Oh ging het daarover. Kijken of je het over 362 dagen nog weet. Ik ken van een stuk of 15 mensen hun verjaardag maar het lastigste is om het op de dag zelf nog te weten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pfft ik weet toch ook wanneer Tegan jarig is
Welke opleiding ga je volgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef Matr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat rooster op kan stellen.
Als ik op mijn opleiding klik krijg ik per vak veel verschillende opties hoe weet ik nu welke ik aan moet vinken
In mijn geval staan er per vak 4 opties. bijvoorbeeld 123-SP 123-RMSPj1 123-MTO j2 etc. Elke categorie is een verschillend traject en meestal kun je wel uitpluizen welke code bij jouw traject hoort. (in mijn voorbeeld is bv SP sociale psychologie en rmsp-j1 research master sociale psychologie jaar 1 en die laatste methode en technieken jaar 2) Je kunt de code vast ook wel ergens opzoeken maar meestal kun je wel beredenere wat bij jou hoort.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef Matr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat rooster op kan stellen.
Als ik op mijn opleiding klik krijg ik per vak veel verschillende opties hoe weet ik nu welke ik aan moet vinken
Er is dit jaar een hoop geschoven en veranderd in de Mphil's (tenminste in marketing)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef GlowMouse het volgende:
Wat gek, de cursus die in dit semester zou zijn, is pas in het tweede semester. Alleen op maandag college dus.
Verschilt per opleidingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef Steve het volgende:
Moet je er met dat COMAP heel snel bij zijn of kun je je altijd wel inschrijven als je gewoon op tijd voor je computer zit?
"Ja je bent zeker toegelaten."quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens kijken waarom ik nog niet ben toegelaten tot de MPhil. Het zou een weekje kosten. Vriend van mij heeft ook nog niets gehoord, dus het ligt niet aan mij![]()
Ik had het afgelopen semester (voor het eerst) een goed schema in elkaar getimmerd. Maar toen ik me voor comap wilde inschrijven vijf minuten nadat de inschrijving geopend was, liep alles vast en waren de gewenste groepen al vergeven. Ik hoop in ieder geval dat het volgende week wat makkelijker gaat....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef Steve het volgende:
Moet je er met dat COMAP heel snel bij zijn of kun je je altijd wel inschrijven als je gewoon op tijd voor je computer zit?
Eh, ik snap je nog niet maar het is goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je je rooster al wilt weten, moet je over een paar dagen op http://studiegids.uvt.nl/ kijken
[..]
Kom kom, dat hoeft toch niet iedereen te weten?
Dinsdag verzoek ingediend, en nu al antwoord: ik krijg rechtstreeks toegang tot de Master Rechtsgeleerdheid met mijn schamele 157 ECTS.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef GlowMouse het volgende:
Het kan wel, maar dan moet je eigenlijk omstandigheden aandragen waarom de hoofdregel niet voor jou zou moeten gelden. Ik heb zelf studenten zonder die bijzondere omstandigheden toch aan een master zien beginnen, dus er kan wel soepel mee worden omgesprongen, maar dat was niet de FRW. Je moet in ieder geval bij de examencommissie zijn.
Uitspraak heb je binnen 4 weken
Nice! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Uit 't vorige topic:
[..]
Dinsdag verzoek ingediend, en nu al antwoord: ik krijg rechtstreeks toegang tot de Master Rechtsgeleerdheid met mijn schamele 157 ECTS.
Nee, dat heb ik al gehaald. Mijn nog openstaande vakken van de bachelor zijn Insolventierecht, het Eindvak en de Oefenrechtbank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn 141 zullen wel te weinig zijnDoe jij nog mee met integratievak s&b dit jaar?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het Integratievak heb ik trouwens het slechtst ingeschat. Dat heb ik niet gevolgd, maar was toch meer op toepassen gericht dan op reproduceren. Ga jij dat nu er nog bij doen?
Bedankt.quote:
Misschien maken ze daardoor ook een onvergeeflijke grammaticale fout trouwens.quote:En wat zijn ze snel zeg
quote:Hierbij heeft de examencommissie, gezien u behaalde resultaten, besloten u rechtstreeks toegang te verlenen....
Nee, dat zal niet lukken tijdens mijn PhD. Misschien voor daarna, of voor als ik geen PhD mag doen, maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goed bezig Glowmouse. Ga je de Master er nu ook nog bijdoen dan?
Bij PSY moet je retesnel zijn.. maar ik ben inmiddels een kei in het uitzoeken welke werkgroepen ik moet hebben voor een optimaal relaxed rooster, en op welk moment ik startklaar achter m'n pc moet zitten met mijn linkervinger vastgeplakt aan de F5 toetsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef Steve het volgende:
quote:You are no longer registered as a student at Tilburg University.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Clesar03 het volgende:
Kan het iets te maken hebben met het vak waar het om gaat? (English for the future), bij een ander vak is het namelijk weer wel gelukt (dat was dan Accounting 2)
Omdat mijn engels niet al te goed is, en mij aangeraden werd om dan English for the future te gaan doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je English for the future willen doen?
Wij kunnen ons pas vanaf 31 augustus daarvoor inschrijvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah je kan je al inschrijven voor werkgroepen, mooie dingen. Net even MTO-C werkgroep + practica ingepland.
Dat is het inderdaad, ik zie mezelf ingeschreven staan voor diverse tentamens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sjaars worden toch automatisch ingeschreven de eerste periode? En anders boeit het sowieso niet echt, je mag 1 keer gratis te laat (tot 1 dag voor 't tentamen) zijn met inschrijven.
Vanaf 31 augustus inderdaad. In het eerste jaar kun je op je gemak wel de mooiste tijden aanklikken maar na een tijd zul je echt meteen de mooiste tijd moeten reserveren om niet op een vrijdagochtend oid terecht te komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, ik zie mezelf ingeschreven staan voor diverse tentamens.
Hoe zit het eigenlijk met inschrijven voor vakken/ werkgroepen etc? Ik ben nu COMAP aan het uitpluizen en waar ik kan me enkel inschrijven voor werkgroepen op 31 augustus?
Waarschijnlijk kun je pas vanaf 31 augustus inschrijven bedoel je? Dat is namelijk redelijk normaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, ik zie mezelf ingeschreven staan voor diverse tentamens.
Hoe zit het eigenlijk met inschrijven voor vakken/ werkgroepen etc? Ik ben nu COMAP aan het uitpluizen en waar ik kan me enkel inschrijven voor werkgroepen op 31 augustus?
Oh, duidelijk. Op de vorige pagina werd gezegd dat ik na een paar dagen kon zien wat mijn rooster zou zijn. Bij gebrek daaraan ben ik er wat mee gaan prutsen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je pas vanaf 31 augustus inschrijven bedoel je? Dat is namelijk redelijk normaal
Wat ga je eigenlijk doen gatenkaas? Of heb je dat al gezegd?
Meestal zijn rond deze tijd de normale roosters bekend, dus van de hoorcolleges etc. Pas eind Augustus / begin Spetember kun je je dan in gaan schrijven voor werkgroepen e.d. Sowieso is het niet echt nuttig nu je via COMAP in te schrijven als je je gewone rooster nog niet hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oh, duidelijk. Op de vorige pagina werd gezegd dat ik na een paar dagen kon zien wat mijn rooster zou zijn. Bij gebrek daaraan ben ik er wat mee gaan prutsen.![]()
Ik ga overigens Economie en Bedrijfseconomie doen, wat eveneens op de vorige pagina staat.
Daar heb ik net mn eerste jaar van gehaald. Als je nog boeken nodig hebt, moet je het maar even zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oh, duidelijk. Op de vorige pagina werd gezegd dat ik na een paar dagen kon zien wat mijn rooster zou zijn. Bij gebrek daaraan ben ik er wat mee gaan prutsen.![]()
Ik ga overigens Economie en Bedrijfseconomie doen, wat eveneens op de vorige pagina staat.
Je bedoelt een bevestiging dat de herinschrijving is binnengekomen? Die heb ik nog niet gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben jullie trouwens al die bevestigingsmail of brief gehad van de herinschrijving?
Nope,quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben jullie trouwens al die bevestigingsmail of brief gehad van de herinschrijving?
Ja, dat was bij ons ook en wij werden ook voor de werkgroepen ingeschreven de eerste keer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sjaars worden toch automatisch ingeschreven de eerste periode? En anders boeit het sowieso niet echt, je mag 1 keer gratis te laat (tot 1 dag voor 't tentamen) zijn met inschrijven.
Ik heb nog boeken van het 2e jaar. Als je nog nodig hebt, moet je het maar even zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Daar heb ik net mn eerste jaar van gehaald. Als je nog boeken nodig hebt, moet je het maar even zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |