Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef arj1o1 het volgende:
Overigens zijn alle roosters beschikbaar behalve de FEB ><
Dat is wel engquote:Datum inschrijving
01-09-2009
Studiefinanciering in de overbruggingsperiode: nee
Ik moest mijn nieuwe opleiding doorgeven bij studielink én de IBG (en natuurlijk ook de UvT)... Heel omslachtig allemaalquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.
Dat hele studielink ken ik niet, werkt ook niet met DigiD. En ik heb net op Mijn IBG gewoon de wijziging doorgegeven voor een andere master, heb dat studelink niet eens nodig.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verkiezingen? Eerst de boel onderspammen tot de topictitel van deze mooie reeks aan toe, maar ik kan me niet herinneren ooit de afloop te hebben gelezen.quote:
Je leest wel vaak over dingen heen he? Uit deeltje 8:quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verkiezingen? Eerst de boel onderspammen tot de topictitel van deze mooie reeks aan toe, maar ik kan me niet herinneren ooit de afloop te hebben gelezen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:35 schreef Friek_ het volgende:
Jahahahahaahaaaaa, 53 stemmen vs 14 voor m'n concurrent!Keiiiiiiiiiihard binnen.
Hmmm, ik krijg na 1 jaar geen stufi, nu weer 1 jaar omdat ik nu begin aan een master die officieel 2 jaar duurt en ik dus recht heb of 5 jaar stufi.quote:
Deze post moet ik bewaren om ooit tegen je te gebruikenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ja en ik heb een slecht geheugenmag je nu maandelijks je mening doordrukken?
Nee, sommige dingen (zoals datquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze post moet ik bewaren om ooit tegen je te gebruiken.
't Is maar wat je doordrukken noemt. Voor het meeste zit je er maar voor spek en bonen bij (amper instemmingsrecht, veel adviesrecht). Maar goed, toch leuk om eens inzicht te krijgen in dat soort zaken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ja en ik heb een slecht geheugenmag je nu maandelijks je mening doordrukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Quote uvt-sitequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet waar, FRW Nederlands Recht staat er oa. ook niet op.
Dat hele studielink ken ik niet, werkt ook niet met DigiD. En ik heb net op Mijn IBG gewoon de wijziging doorgegeven voor een andere master, heb dat studelink niet eens nodig.
What?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen (zoals dat) vergeet ik nooit. Het slaat meer op triviale zaken als je verjaardag, dus het is goed dat je mijn post bewaart
Als je je rooster al wilt weten, moet je over een paar dagen op http://studiegids.uvt.nl/ kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Aankomend 1ejaars student BSc Economie & Bedrijfseconomie meldt zich.
Inmiddels aangemeld voor de TIK-week, heb er zin in.
Kom kom, dat hoeft toch niet iedereen te weten?quote:
pfft ik weet toch ook wanneer Tegan jarig isquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je je rooster al wilt weten, moet je over een paar dagen op http://studiegids.uvt.nl/ kijken
[..]
Kom kom, dat hoeft toch niet iedereen te weten?
Oh ging het daarover. Kijken of je het over 362 dagen nog weet. Ik ken van een stuk of 15 mensen hun verjaardag maar het lastigste is om het op de dag zelf nog te weten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pfft ik weet toch ook wanneer Tegan jarig is
Welke opleiding ga je volgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef Matr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat rooster op kan stellen.
Als ik op mijn opleiding klik krijg ik per vak veel verschillende opties hoe weet ik nu welke ik aan moet vinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |