Ik trap afquote:1) Naam van de film
2) Een plaatje dat iets met deze film te maken heeft
3) Rating, 0-10, 0-4~being not worth watching, 4.1-8~ being entertaining, 8.1-10 being lifechanging.
4) Eventuele IMDB link
5) Informatie over deze film. Een eigen mening
Ohhh 1 van mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:
In -wederom- een poging om deze potentionele thread te redden van een gewisse dood;
1) What dreams may come
2) [ afbeelding ]
3) 7.5
4) http://www.imdb.com/title/tt0120889/
5) Een man heeft het perfecte liefdesleven met zijn vrouw (die schilderijen maakt) maar komt helaas om door een ongeluk in een poging een wildvreemde man te redden. Hierna speelt het verhaal zich af in het hiernamaals, dat zo geweldig mooi vormgegeven is dat er eigenlijk geen woorden voor zijn om het te omschrijven. Deze mooie wereld tonen een beeldende gelijkenis met de schilderijen die zijn vrouw maakt. Deze film heeft geweldige visuals die bijna al een reden op zich zijn om deze film te kijken. Ik vind het een mooie film maar ik geef het een 7.5 omdat hij wellicht nog veel beter had kunnen zijn. Maar als de hemel er uitziet als in deze film vrees ik de dood niet
Ah.. dan noem je ook even een categorie!quote:
Het boek was echt zoveeel beter, echt een pageturner en ik miste de helft van de spanning in de film!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef Boswachtertje het volgende:
1) Dreamcatcher
2) [ afbeelding ]
3) 7
4) http://www.imdb.com/title/tt0285531/
5) Lange tijd terug ooit eens de dvd gehuurd met een paar vrienden en toen aangenaam verrast door deze Sciencefiction-horror. 4 jongens redden een gehandicapt mannetje (met de naam Duddits) van een paar pesters. Als dank hiervoor krijgen ze speciale powers. Jaren later gaan de heren naar een jachthut en begint de film pas echt. Gebaseerd op een boek van Stephen King is er natuurlijk genoeg bizars te vinden. Veel psychologische spelletjes worden er gespeeld, gore aliens ontbreken ook niet net als bloederige scenes. Een erg goede actiefilm vond ik het zelf in ieder geval
Zat net op IMDB beetje rond te neuzen bij de reviews (was de inhoud een beetje kwijtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
Het boek was echt zoveeel beter, echt een pageturner en ik miste de helft van de spanning in de film!
Oei, dat is toch wel een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:
1) Contact
2) [ afbeelding ]
3) 8
4) http://www.imdb.com/title/tt0118884/
5) Een meisje heeft al van kleins af aan een grote intresse in het heelal en zoekt de ruimte af naar een teken van leven. Die zij op een bepaald moment in haar leven ook ontvangt en ze krijgt de blueprints door om een machine te maken om met de aliens te communiceren.
Het bouwwerk word gebouwd en gestart... meer ga ik niet spoilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) 8.5
4) Een film die de tand des tijds kan doorstaan en blijft verbazen. Een meisje wordt bezeten door een evil duivel en pist in haar broek, scheld mensen verrot, haalt rare fratsen uit met haar lichaam (in de remake rent ze ondersteboven een trap af op een manier waarop Adriaan spontaan jaloers op zou worden) en steekt een kruis in haar echte pussy die ze net als iemand hier wel echt heeft.
Deze film is een meesterwerk van de bovenste plank die je gezien moet hebben. Een onbetwiste klassieker!
Euh ja die, titel noemen is wel handig hequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:
The Lovely Bones dus ...![]()
Heb 'm op de HD, moet nog kijken
Yup, aardige mindfucker deze filmquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Cluijt het volgende:
1 : The fourth kind
2 : [ afbeelding ]
3 : 9
4 : http://www.imdb.com/title/tt1220198/
5 : Het gaat over buitenaardse ontvoeringen, mensen die vreemde en onverklaarbare dromen krijgen. Zij gaan naar een psychologe toe. D eze psychologe wilt er dieper en dieper op in gaan waardoor de patiënten alleen nog maar banger worden. En uiteindelijk wordt zij zelfs er mee geconfronteerd.
Zeker een spannende film, het verhaal grijpt je echt. Je blijft er goed in zitten ( is mijn mening dan uiteraard ). Er worden beelden gebruikt van hoe het werkelijk is gegaan ( dit moet je naar eigen mening geloven, wat ik dus wel deed ), dit maakte het alleen maar spannender.
Heb ik pas gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Cluijt het volgende:
1 : The fourth kind
2 : [ afbeelding ]
3 : 9
4 : http://www.imdb.com/title/tt1220198/
5 : Het gaat over buitenaardse ontvoeringen, mensen die vreemde en onverklaarbare dromen krijgen. Zij gaan naar een psychologe toe. D eze psychologe wilt er dieper en dieper op in gaan waardoor de patiënten alleen nog maar banger worden. En uiteindelijk wordt zij zelfs er mee geconfronteerd.
Zeker een spannende film, het verhaal grijpt je echt. Je blijft er goed in zitten ( is mijn mening dan uiteraard ). Er worden beelden gebruikt van hoe het werkelijk is gegaan ( dit moet je naar eigen mening geloven, wat ik dus wel deed ), dit maakte het alleen maar spannender.
Nu weet ik wat nieuwetijdskinderen zijnquote:Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Thriller / Science-Fiction
130 minuten
geregisseerd door Alex Proyas
met Nicolas Cage, Rose Byrne en Chandler Canterbury
In 1959 werd tijdens de oprichtingsceremonie van een basisschool een tijdscapsule begraven. Nu, vijftig jaar later, wordt hij geopend. Een professor, John Koestler (Nicolas Cage), ontdekt cryptische boodschappen die zich in de capsule bevinden en bovendien doet hij een angstaanjagende ontdekking: de boodschappen voorspellen met zeer grote precisie iedere grote ramp van de afgelopen 50 jaar. Een aantal voorspellingen die in het document staan moet nog plaatsvinden. John doet er vervolgens alles aan om de autoriteiten te waarschuwen, maar tevergeefs. John moet nu zelf alles op alles zetten om het dreigende gevaar af te wenden.
Gisteren nog welquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Boswachtertje het volgende:
Te huur bij Film1?
Hij staat niet bij de gratis on demand films van Film 1?
Ik zat op het werk en heb dus niet gekeken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gisteren nog wel.
Zit je op de site van Film1 te kijken? Die informatie klopt niet altijd. In het menu van Film1 op televisie staat die in de categorie 'alle films' en in de categorie 'actie' of 'thriller'.
Gaat over MK-ULTRAquote:The Killing Room
Met het doel om wat meer geld te verdienen, melden vier vrijwilligers zich aan voor een betaalde psychologische onderzoek-studie. In plaats daarvan, gaan de vier een van de slechtste nachten van hun leven tegemoet. Ze krijgen te maken met een dodelijk, geclassificeerd overheidsprogramma dat 20 jaar geleden werd ingesteld.
Deze hebben mn man en ik vandaag gezien, ik vond m boeiend je blijft erna kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Flammie het volgende:
Omdat ik vandaag in een goede bui ben, maar liefst 2 threads van onzer beste Flammie.
In deze thread bespreken we films over het paranormale en geven we korte recensies over deze films. Deze films mogen eng zijn of juist heel grappig zolang het maar betrekking heeft op TRU en het paranormale en aanverwanten. Geef er een leuke eigen mening bij.
Ik hoop dat deze thread goed thuis kan horen in TRU ook al heef het niet DIRECT betrekking op TRU.
Meer indirect dus:)
Ik verwacht natuurlijk films over geesten, aliens, wiccans en paranormale zaken nogmaals.
We gebruiken een template en ik geef een voorbeeld. Dit zodat het ook gelezen word.
Template:
[..]
Ik trap af
1) The Shutter
2) [ afbeelding ]
3) 8.5
4) http://www.imdb.com/title/tt0440803/
5) Een Thaise griezelfilm over een man, fotograaf als beroep, die achtervolgt word door de geesten uit zijn verleden. De film kent een geweldig einde waarbij alle puzzelstukjes in elkaar vallen en beschikt over een goede opbouw die de kijker genoeg hints geeft over het hoe en wat. De acteurs zijn over het algemeen wel goed maar er zijn er wat bij die nogal onervaren overkomen. De regisseur van deze film heeft overigens nog meer pareltjes op zijn naam staan. Ik vond deze film puike cinema met een naar atmosfeertje die zeker het bekijken waard is... het liefst in een donkere ruimte met voldoende volume.
Voor de meeste mensen zou ik wel ondertiteling aanraden overigens
Bij deze hoop ik op meer leuke films die we eventueel eens kunnen doorspitten
Het einde is een echte ontknoping nietwaarquote:Op zondag 7 november 2010 18:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Deze hebben mn man en ik vandaag gezien, ik vond m boeiend je blijft erna kijken.
We hebben de remake gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het einde is een echte ontknoping nietwaarHeb je de originele Thaise versie gezien of de hollywood remake?
klopt die heb ik laats gezien gehuurt bij de videotheek...een boeiende film is het,van begin tot eindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef mousy31 het volgende:
1) The haunting in Connecticut (gebasseerd op een waargebeurd verhaal)
2) [ afbeelding ]
3) Ik vond dit een erg goede film een van de betere zelfs ik geef m een 9 op de site een 5.8
Mijn man en ik hebben samen gekeken en het bleef ons boeien.
4) http://www.imdb.com/title/tt0492044/
5) Nadat bij hun zoon kanker wordt geconstateerd, besluiten Sara (Virginia Madsen) en Peter
Campbell (Martin Donovan) dichtbij een speciale kliniek te gaan wonen. Er gebeuren echter
vreemde onverklaarbare dingen in het huis, maar Sara en Peter schrijven die toe aan de stress door de omstandigheden. Maar dan blijkt dat het huis een voormalig mortuarium is, met een duister verleden.
The Real Story Behind 'The Haunting in Connecticut'
Lees het verhaal hier : http://www.livescience.co(...)-haunting-movie.html
Zou dat pas na de film doen.......
Jazeker, hele mooie film!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ZweefMeisje het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik vond het een mooie film
gewoon eens kijken
De eerste keer dat ik em aanzette (diep in de nacht, alleen thuis) heb ik de film uit gezet toen ze in de kerk duivelyoga ging doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb nog niet alles hier doorgelezen, maar is 'the excorcism of Emily Rose' hier al genoemd?
Geweldige film over het raakvlak tussen religie en wetenschap op het gebied van duivelsuitdrijving. Laat je echt met een vreemd gevoel achter.
Ik ben op die film gewezen door iemand die, vanuit geloofsovertuiging, sterk gelooft bezetenheid. Zelf ben ik meer van de andere benadering. De film zelf laat het op magistrale wijze in het midden, zodat beide kampen er een (on)bevredigend gevoel aan overhoude. Echt geniaal, al vond ik hem niet heel eng. Meer een psychologische rechtbankthrillerhorror.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik em aanzette (diep in de nacht, alleen thuis) heb ik de film uit gezet toen ze in de kerk duivelyoga ging doen.
HEEEL Fijne film dit ja !!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef BlackLodge het volgende:
1) The Man From Earth
2)
[ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 8)
4) http://www.imdb.com/title/tt0756683/
5) Een man beweert 14.000 jaar oud te zijn. Zijn collega's geloven hem niet en vragen hem zichzelf te bewijzen.
Een bijzonder goede film die zich in een woonkamer afspeelt waarin een groep mensen gewoon aan het praten is met elkaar. Maar een buitengewoon goede film!
Zeker een goede film. Staat ergens in mijn top tien. Is wat mij betreft de beste low-budget (lees: zonder welke vorm van grafische opsmuk dan ook) film aller tijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef BlackLodge het volgende:
1) The Man From Earth
2)
[ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 8)
4) http://www.imdb.com/title/tt0756683/
5) Een man beweert 14.000 jaar oud te zijn. Zijn collega's geloven hem niet en vragen hem zichzelf te bewijzen.
Een bijzonder goede film die zich in een woonkamer afspeelt waarin een groep mensen gewoon aan het praten is met elkaar. Maar een buitengewoon goede film!
Je gaat wel van hoogtepunt naar dieptepunt in de filmhistorie....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef BlackLodge het volgende:
Blij dat meer mensen hem goed vinden, aangezien het helemaal niet zo'n bekende film is.
Hier heb ik er nog een.
1) The Mothman Prophecies
2) [ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 6,5)
4) http://www.imdb.com/title/tt0265349/
5) Richard Gere's personage onderzoekt een aantal mysterieuze gebeurtenissen rondom hem en zijn verongelukte vrouw. Gebaseerd op de waargebeurde verhalen uit het stadje Point Pleasant over een zogenaamde Mothman en het onderzoek van John Keel, die ook het boek geschreven heeft.
Naar mijn mening een hele goeie mysterieuze thriller, zoals ze horen te zijn.
Mwah, ook al was het een leuke setting kon ik mij er niet zo mee laten inslepen, het was een leuke film voor een keertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeker een goede film. Staat ergens in mijn top tien. Is wat mij betreft de beste low-budget (lees: zonder welke vorm van grafische opsmuk dan ook) film aller tijden.
is idd een hele leuke filmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef BlackLodge het volgende:
Blij dat meer mensen hem goed vinden, aangezien het helemaal niet zo'n bekende film is.
Hier heb ik er nog een.
1) The Mothman Prophecies
2) [ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 6,5)
4) http://www.imdb.com/title/tt0265349/
5) Richard Gere's personage onderzoekt een aantal mysterieuze gebeurtenissen rondom hem en zijn verongelukte vrouw. Gebaseerd op de waargebeurde verhalen uit het stadje Point Pleasant over een zogenaamde Mothman en het onderzoek van John Keel, die ook het boek geschreven heeft.
Naar mijn mening een hele goeie mysterieuze thriller, zoals ze horen te zijn.
Ieder zijn mening, maar TMP een dieptepunt in de filmhistorie noemen gaat wel een beetje erg verquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je gaat wel van hoogtepunt naar dieptepunt in de filmhistorie....
Nee hoor. Ik vond hem nog slechter dan Titanic. Sorry, maar inderdaad, ieder zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar TMP een dieptepunt in de filmhistorie noemen gaat wel een beetje erg ver
Je hebt ook al een deel 2..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef ShevaJB het volgende:
1. Rec. (2007)
http://www.imdb.com/title/tt1038988/[ afbeelding ]
3. IMDb: 7
Persoonlijk: 8.5
4. Een Spaanse film, gefilmd op een manier die sterk lijkt op de stijl van the Blair Witch Project. Een verslaggeefster maakt een reportage van de plaatselijke brandweer. Weinig spannend, totdat er een melding binnenkomt van een gewonde vrouw die opgesloten zit in haar appartement. De brandweer rukt uit, live gevolgd door de verslaggeefster met haar cameraman. Met de vrouw blijkt "iets" meer aan de hand en al snel breekt de pleuris uit. Allemaal "live" gevolgd uiteraardIk vond het een bijzonder beklemmende film, mede doordat het zo realistisch gefilmd is. Vooral het einde deed mij het zweet door m'n bilnaad gutsen. Minpuntje: Het Spaanse geschreeuw en gescheld kan een beetje op de zenuwen gaan werken. AL met al een aanrader en één van mijn all time favoriete horrorfilms
Klopt, die is ook spannend. Maar niet zo goed als de eerste!quote:
Ik vond hem prachtig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef Bastard het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1549572/
[ afbeelding ]
Nog niet gekeken, dat ga ik zo doen .
haha in dat geval.. doet Melancholia zeer waarschijnlijk hetzelfde..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:12 schreef Bastard het volgende:
Oh die lijkt me ook heel leuk eigenlijk!
Another earth stemt tot nadenken inderdaad
Dat is idd een 'must see'.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Per toeval in dit topic gekomen.....
Deze Film zou ik ook graag hier vermelden.
Film heet: The Green Mile
The Green Mile is een Amerikaanse dramafilm uit 1999, geregisseerd door Frank Darabont. De film is gebaseerd op de gelijknamige roman van Stephen King. Hoofdrollen worden vertolkt door Tom Hanks en Michael Clarke Duncan.
Meer info over verhaal en film hier > http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Green_Mile_(film)
mijn waardering voor deze film is een 8
die is zo leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Die is goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Slecht dat Being Human hier niet in staat.
Dit is de Amerikaanse versie.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef summer2bird het volgende:
Vroegah had je natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ken het niet over wat gaat het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkersquote:
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkers![]()
) en ik kijk nog analoog dus ik heb het piratenschip maar opgestart.
![]()
Gaat over allerlei voorwerpen die magische krachten bezitten en die beheert worden door een groep in Warehouse 13 (ja, er waren er 12 voor) en dat gaat dus regelmatig helemaal fout om het maar kort te houden. Leuke serie vind ik persoonlijk.
Die seizoenen heb ik inmiddels al binnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:46 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.
Fringe zeker wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
n.a.v. dit topic ga ik zo de pilot van Warehouse 13 bekijken, ik zal laten weten wat ik ervan vind. Ben een groot fan van Supernatural en Fringe, is dit een beetje in dezelfde catagorie?
quote:Fringe is an American science fiction television series created by J. J. Abrams, Alex Kurtzman and Roberto Orci. It premiered on the Fox Broadcasting network on September 9, 2008. The series follows Olivia Dunham (Anna Torv), Peter Bishop (Joshua Jackson), and Walter Bishop (John Noble), members of a Federal Bureau of Investigation "Fringe Division" team based in Boston, Massachusetts under the supervision of Homeland Security. The team uses "fringe" science and FBI investigative techniques to investigate a series of unexplained, often ghastly occurrences, which are related to mysteries surrounding a parallel universe. The series has been described as a hybrid of The X-Files, Altered States and The Twilight Zone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fringe_(TV_series)
Destination Truth, wat een baas is die Josh Gates toch ook he. Bijna elke aflevering is wel super spannend (vooral aflevering met bigfoot en op antartica) en ze zijn zo gek als een deur.quote:
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef summer2bird het volgende:
Momenteel zijn er veel series, games en films op de markt die over paranormale gebeurtenissen gaan.
Daarom dit topic!
Wat is fictie en wat zijn feiten volgens jullie?
Kan je echt geestenjager worden, bestaan demonen en engelen echt, bestaat duiveluitdrijving, heb jij je schoonmoeder eens als dat meisje van the exorcist zien doen?
Heb je in het weekeind samen met je 3 jarige zoontje een leuke horrorfilm gezien?
Speel je graag amnesia en ga je dit proberen te doen in rl?
Post dan gezellig mee!
Hier alvast wat series en films die over het paranormale aspect gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dutchguy op 07-07-2012 19:31:18 ]
Liever nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..
Dan laat ik hem nog een tijdje zo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet
Dit gaat ook over games, links naar games, en series.
En het loopt net zo lekker
Dat verhaal dat erbij staat..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Wel er staat dat je helemaal alleen moet zijn op een maanloze nacht exact om 12 uur in de nacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Heb 'm staan thuis, maar durf het nog steeds niet op te zetten.quote:
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.quote:
Ik heb die Let's Play van Pewdiepie al bekeken, zou het dan nog steeds zo eng zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.
Dat moest ik even kwijt.
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.quote:
Je kan rennen, maar blijft traag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vanavond beginnen aan ep 7 van warehouse 13, heb t/m 10 binnen nu...wat een serie![]()
Eureka ook maar eens checken danquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.
Ook een aanrader.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Eureka ook maar eens checken dan
Het spel is niet altijd hetzelfde. De main storyline wel maar de monsters spawnen op verschillende plekken afhankelijk van de beslissingen die je maakt in het spel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb die Let's Play van Pewdiepie al bekeken, zou het dan nog steeds zo eng zijn?
Ik ben nu het 2de seizoen aan het bekijken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vanavond beginnen aan ep 7 van warehouse 13, heb t/m 10 binnen nu...wat een serie![]()
Vind ik best een toffe serie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook een aanrader.![]()
Ik heb nu Terra Nova binnen een soort kruising tussen Lost en Jurrasic Park (althans volgens de tv-gids) maar eerst maar eens alle seizoenen Eureka bekijken.
[ afbeelding ]
Twee meningen dus...ik ben benieuwd, eerst nog seizoen 2, 3, 4 en 5 van Eureka bekijken.quote:
Speciaal voor jou had ik de topics nog even apart gelaten. Tenslotte ben je onze mascotte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet
Dit gaat ook over games, links naar games, en series.
En het loopt net zo lekker
Okiedokiequote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou had ik de topics nog even apart gelaten. Tenslotte ben je onze mascotte.
Inmiddels zijn TRU's Offciële filmtopic en dit topic gefusioneerd. (Heerlijke taal toch, dat Vlaams.) Nu heb je dus een officeel sticky films, series - en gamestopic.en de thema's blijven nog mooi bij elkaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljant! Wat een start voor zo'n film!![]()
Alphas is leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben helemaal bij met Warehouse 13....en nu heb ik niets meer om te kijken....iemand tips?
Andere series die ik volg: Supernatural, Fringe, Walking Dead, American Horror Story en Merlin.
Series die afgelopen zijn en die ik ook heb gevolgd: Medium en Ghost Whisperer.
Is Alphas iets...of iemand een andere suggestie?
plotline? En een beetje te vergelijken met de andere series die ik volg? (zag iedere keer een reclame tijdens een ep Warehouse 13)quote:
IMDB.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
plotline? En een beetje te vergelijken met de andere series die ik volg? (zag iedere keer een reclame tijdens een ep Warehouse 13)
Heroes vond ik niet boeiend...(tuurlijk IMDB ff checken, sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Gray het volgende:
[..]
IMDB.
Het doet denken aan Fringe en Warehouse 13 door de kleine cast, maar verder niet echt. Zie het als een Heroes met een ietwat realistischere insteek.
Oh supertip! Ik ga er eens mee aan de gangquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Gray het volgende:
Oh crap, er is nu een game enger dan Slenderman.
Dream of the Blood Moon
[ afbeelding ]
Gratis!![]()
De makers van Slenderman hebben onlangs een nieuwe game gelanceerd, genaamd Haunt. Zelfde concept als Slenderman, maar dan stukken mooier:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh supertip! Ik ga er eens mee aan de gang
In ieder geval is de tekening erg mooi
quote:Lost Girl focuses on the gorgeous and charismatic Bo, a supernatural being called a succubus who feeds on the energy of humans, sometimes with fatal results. Refusing to embrace her supernatural clan system and its rigid hierarchy, Bo is a renegade who takes up the fight for the underdog while searching for the truth about her own mysterious origins.
Dat kan best eens wat zijn. Heb je 'm gezien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Woestijnvos het volgende:
[ afbeelding ]
Past hier ook wel bij.
[..]
Nog maar een paar afleveringen van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat kan best eens wat zijn. Heb je 'm gezien?
The X-Files natuurlijk. Is wat mij betreft de koning serie van al het onverklaarbare.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben helemaal bij met Warehouse 13....en nu heb ik niets meer om te kijken....iemand tips?
Andere series die ik volg: Supernatural, Fringe, Walking Dead, American Horror Story en Merlin.
Series die afgelopen zijn en die ik ook heb gevolgd: Medium en Ghost Whisperer.
Is Alphas iets...of iemand een andere suggestie?
X-filesquote:Op zondag 3 maart 2013 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
The X-Files natuurlijk. Is wat mij betreft de koning serie van al het onverklaarbare.
Heb ze op de HDMI staanquote:
Het is qua uiterlijk zeer gedateerd... (auto's, kleding, mobieltjes) maar de lone gunmen, de rare dingen etc.. nog steeds zeer actueel. Dat vind ik het knappe van de seriequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ze op de HDMI staan
Soms kijk ik een paar afleveringen. Blijft leuk!
De CRT monitorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is qua uiterlijk zeer gedateerd... (auto's, kleding, mobieltjes) maar de lone gunmen, de rare dingen etc.. nog steeds zeer actueel. Dat vind ik het knappe van de serie
Je hebt ze op een kabel staan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ze op de HDMI staan
Soms kijk ik een paar afleveringen. Blijft leuk!
Kijk dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had er WD HDMI van moeten maken
Zo'n ding
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk dat maakt het een stuk duidelijker.
Vaste volger van bovenstaande serie. Heerlijk om te kijken, als je door het overdramatische heen kan prikkenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:44 schreef Dragonetti het volgende:
Ghost Adventures
Zak Baggans, Nick Groff, and Aaron Goodwin of the Ghost Adventures Crew (G.A.C.) embark on their quest of the supernatural...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh tevens dus ook een een dikke "Ga-het-zien" voor Sharknado.. zo slecht dat ie weer leuk is
Sharknado!Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
Heb ze pas alle drie gezien en zo slecht was 3 ook weer niet, vergeleken met 1 & 2, beetje over de top en je moet het inderdaad wel als een losstaand iets beschouwen, want op één overeenkomst na heeft het niets met deel 1 & 2 te maken. (en dan bedoel ik niet de taalquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Nadat er 31 dagen niet in dit topic is gereageerd:
Rating: een 7,5 op IMDb
Ik vind het een leuke film, die zeker een onverwachte wending heeft met goede schrikmomenten. In het begin denk je van waar begin ik aan? En wat moet ik verwachten? Maar toch blijft deze film je steeds meer boeien. Ook een deel 2 en 3 van gemaakt waarvan deel 1 en 2 opvolgers zijn en deel 3 een losstaand deel is die je zeker NIET moet kijken.
Het is een Spaanse film waarbij er een kleine zombie-apocolypse ontstaat in een flat. De autoriteiten brengen de flat in quarentaine en de overlevende moeten naar buiten zien te komen, of het mysterie van de wezens ontraffelen. Zoals ik al zei is het niet een standaard film, maar is het verhaal anders dan je verwacht.
[Rec] (2007) - IMDb
Ga ik kijken, met een meisje. Dank voor de aanrader.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Boswachtertje het volgende:
About Time (2013)
[ afbeelding ]
IMDB
Een verhaal over een jongen die op zijn 21e van zijn vader te horen krijgt dat hij kan reizen door de tijd. Het is geen Butterfly Effect, hoewel ik daar wel even bang voor was. Het verhaal zit zeer sterk in elkaar en ik wil eigenlijk zo min mogelijk vertellen. Het verhaal is niet heel moeilijk, maar het heeft wel een half uur tot 3 kwartier nodig nodig om zich volledig te ontwikkelen.
Ik vind iig de uitvoering erg goed gedaan.
Cijfer: 9/10
Waarom: Omdat ik deze film rustig nog een paar keer kan gaan kijken. Er zit veel diepgang en wijsheid in deze film. De uiteindelijke conclusie geeft iig een goed idee hoe je je leven zou kunnen inrichten.
Conclusie: gewoon een keertje kijken, al dan niet samen met vriend of vriendin. Zeker niet eng en hoewel deze film het predicaat science-fiction heeft, is het zeker geen standaard sci-fi. Eerder een komedie/drama dat gebruik maakt van een idee uit de sci-fi, namelijk tijdreizen..
Enjoy, hoop dat ze (en jij natuurlijk lol) het ook een leuke film vindt! Vriend en vriendin vonden em ook erg goed, en ik heb de film met hen gezien..quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Ga ik kijken, met een meisje. Dank voor de aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |