die is zo leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Die is goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Slecht dat Being Human hier niet in staat.
Dit is de Amerikaanse versie.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef summer2bird het volgende:
Vroegah had je natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ken het niet over wat gaat het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkersquote:
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkers![]()
) en ik kijk nog analoog dus ik heb het piratenschip maar opgestart.
![]()
Gaat over allerlei voorwerpen die magische krachten bezitten en die beheert worden door een groep in Warehouse 13 (ja, er waren er 12 voor) en dat gaat dus regelmatig helemaal fout om het maar kort te houden. Leuke serie vind ik persoonlijk.
Die seizoenen heb ik inmiddels al binnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:46 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.
Fringe zeker wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
n.a.v. dit topic ga ik zo de pilot van Warehouse 13 bekijken, ik zal laten weten wat ik ervan vind. Ben een groot fan van Supernatural en Fringe, is dit een beetje in dezelfde catagorie?
quote:Fringe is an American science fiction television series created by J. J. Abrams, Alex Kurtzman and Roberto Orci. It premiered on the Fox Broadcasting network on September 9, 2008. The series follows Olivia Dunham (Anna Torv), Peter Bishop (Joshua Jackson), and Walter Bishop (John Noble), members of a Federal Bureau of Investigation "Fringe Division" team based in Boston, Massachusetts under the supervision of Homeland Security. The team uses "fringe" science and FBI investigative techniques to investigate a series of unexplained, often ghastly occurrences, which are related to mysteries surrounding a parallel universe. The series has been described as a hybrid of The X-Files, Altered States and The Twilight Zone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fringe_(TV_series)
Destination Truth, wat een baas is die Josh Gates toch ook he. Bijna elke aflevering is wel super spannend (vooral aflevering met bigfoot en op antartica) en ze zijn zo gek als een deur.quote:
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef summer2bird het volgende:
Momenteel zijn er veel series, games en films op de markt die over paranormale gebeurtenissen gaan.
Daarom dit topic!
Wat is fictie en wat zijn feiten volgens jullie?
Kan je echt geestenjager worden, bestaan demonen en engelen echt, bestaat duiveluitdrijving, heb jij je schoonmoeder eens als dat meisje van the exorcist zien doen?
Heb je in het weekeind samen met je 3 jarige zoontje een leuke horrorfilm gezien?
Speel je graag amnesia en ga je dit proberen te doen in rl?
Post dan gezellig mee!
Hier alvast wat series en films die over het paranormale aspect gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dutchguy op 07-07-2012 19:31:18 ]
Liever nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..
Dan laat ik hem nog een tijdje zo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet
Dit gaat ook over games, links naar games, en series.
En het loopt net zo lekker
Dat verhaal dat erbij staat..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Wel er staat dat je helemaal alleen moet zijn op een maanloze nacht exact om 12 uur in de nacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Heb 'm staan thuis, maar durf het nog steeds niet op te zetten.quote:
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.quote:
Ik heb die Let's Play van Pewdiepie al bekeken, zou het dan nog steeds zo eng zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.
Dat moest ik even kwijt.
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.quote:
Je kan rennen, maar blijft traag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vanavond beginnen aan ep 7 van warehouse 13, heb t/m 10 binnen nu...wat een serie![]()
Eureka ook maar eens checken danquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.
Ook een aanrader.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Eureka ook maar eens checken dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |