die is zo leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Die is goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Slecht dat Being Human hier niet in staat.
Dit is de Amerikaanse versie.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef summer2bird het volgende:
Vroegah had je natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ken het niet over wat gaat het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van van alles en nog wat.![]()
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkersquote:
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dan ook maar net begonnen in Nederland en natuurlijk op een onmogelijk tijdstip (maandag 0.45 uur op RTL 7, ja dat trekt kijkers![]()
) en ik kijk nog analoog dus ik heb het piratenschip maar opgestart.
![]()
Gaat over allerlei voorwerpen die magische krachten bezitten en die beheert worden door een groep in Warehouse 13 (ja, er waren er 12 voor) en dat gaat dus regelmatig helemaal fout om het maar kort te houden. Leuke serie vind ik persoonlijk.
Die seizoenen heb ik inmiddels al binnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:46 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je kan het ook bekijken op tubeplus al 3 seizoenen staan er op.
Fringe zeker wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
n.a.v. dit topic ga ik zo de pilot van Warehouse 13 bekijken, ik zal laten weten wat ik ervan vind. Ben een groot fan van Supernatural en Fringe, is dit een beetje in dezelfde catagorie?
quote:Fringe is an American science fiction television series created by J. J. Abrams, Alex Kurtzman and Roberto Orci. It premiered on the Fox Broadcasting network on September 9, 2008. The series follows Olivia Dunham (Anna Torv), Peter Bishop (Joshua Jackson), and Walter Bishop (John Noble), members of a Federal Bureau of Investigation "Fringe Division" team based in Boston, Massachusetts under the supervision of Homeland Security. The team uses "fringe" science and FBI investigative techniques to investigate a series of unexplained, often ghastly occurrences, which are related to mysteries surrounding a parallel universe. The series has been described as a hybrid of The X-Files, Altered States and The Twilight Zone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fringe_(TV_series)
Destination Truth, wat een baas is die Josh Gates toch ook he. Bijna elke aflevering is wel super spannend (vooral aflevering met bigfoot en op antartica) en ze zijn zo gek als een deur.quote:
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef summer2bird het volgende:
Momenteel zijn er veel series, games en films op de markt die over paranormale gebeurtenissen gaan.
Daarom dit topic!
Wat is fictie en wat zijn feiten volgens jullie?
Kan je echt geestenjager worden, bestaan demonen en engelen echt, bestaat duiveluitdrijving, heb jij je schoonmoeder eens als dat meisje van the exorcist zien doen?
Heb je in het weekeind samen met je 3 jarige zoontje een leuke horrorfilm gezien?
Speel je graag amnesia en ga je dit proberen te doen in rl?
Post dan gezellig mee!
Hier alvast wat series en films die over het paranormale aspect gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dutchguy op 07-07-2012 19:31:18 ]
Liever nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zal ik dit topic en het filmtopic laten mergen? Als ik de titel van het offciële filmtopic verander, zouden ze als één topic verder kunnen..
Dan laat ik hem nog een tijdje zo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet
Dit gaat ook over games, links naar games, en series.
En het loopt net zo lekker
Dat verhaal dat erbij staat..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Wel er staat dat je helemaal alleen moet zijn op een maanloze nacht exact om 12 uur in de nacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:09 schreef summer2bird het volgende:
http://www.scaryforkids.com/blind-maiden/
Dit schijnt echt zieke paranormale shit te zijn.
Ik snap alleen niet hoe je op die website kan komen
Heb 'm staan thuis, maar durf het nog steeds niet op te zetten.quote:
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.quote:
Ik heb die Let's Play van Pewdiepie al bekeken, zou het dan nog steeds zo eng zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die heb ik net uitgespeeld. Stelt niet veel voor vergeleken met Amnesia. Amnesia the dark descent veegt zijn reet af met alles wat eng is op tv of qua games.
Dat moest ik even kwijt.
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.quote:
Je kan rennen, maar blijft traag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Loop je altijd zo traag in dit spel? Alleen de licht effecten zien er wel aardig uit.
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vanavond beginnen aan ep 7 van warehouse 13, heb t/m 10 binnen nu...wat een serie![]()
Eureka ook maar eens checken danquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Doet erg denken aan Eureka, waar de serie veel cross over-afleveringen mee heeft.
Ook een aanrader.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Eureka ook maar eens checken dan
Het spel is niet altijd hetzelfde. De main storyline wel maar de monsters spawnen op verschillende plekken afhankelijk van de beslissingen die je maakt in het spel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb die Let's Play van Pewdiepie al bekeken, zou het dan nog steeds zo eng zijn?
Ik ben nu het 2de seizoen aan het bekijken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vanavond beginnen aan ep 7 van warehouse 13, heb t/m 10 binnen nu...wat een serie![]()
Vind ik best een toffe serie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook een aanrader.![]()
Ik heb nu Terra Nova binnen een soort kruising tussen Lost en Jurrasic Park (althans volgens de tv-gids) maar eerst maar eens alle seizoenen Eureka bekijken.
[ afbeelding ]
Twee meningen dus...ik ben benieuwd, eerst nog seizoen 2, 3, 4 en 5 van Eureka bekijken.quote:
Speciaal voor jou had ik de topics nog even apart gelaten. Tenslotte ben je onze mascotte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet
Dit gaat ook over games, links naar games, en series.
En het loopt net zo lekker
Okiedokiequote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou had ik de topics nog even apart gelaten. Tenslotte ben je onze mascotte.
Inmiddels zijn TRU's Offciële filmtopic en dit topic gefusioneerd. (Heerlijke taal toch, dat Vlaams.) Nu heb je dus een officeel sticky films, series - en gamestopic.en de thema's blijven nog mooi bij elkaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljant! Wat een start voor zo'n film!![]()
Alphas is leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben helemaal bij met Warehouse 13....en nu heb ik niets meer om te kijken....iemand tips?
Andere series die ik volg: Supernatural, Fringe, Walking Dead, American Horror Story en Merlin.
Series die afgelopen zijn en die ik ook heb gevolgd: Medium en Ghost Whisperer.
Is Alphas iets...of iemand een andere suggestie?
plotline? En een beetje te vergelijken met de andere series die ik volg? (zag iedere keer een reclame tijdens een ep Warehouse 13)quote:
IMDB.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
plotline? En een beetje te vergelijken met de andere series die ik volg? (zag iedere keer een reclame tijdens een ep Warehouse 13)
Heroes vond ik niet boeiend...(tuurlijk IMDB ff checken, sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Gray het volgende:
[..]
IMDB.
Het doet denken aan Fringe en Warehouse 13 door de kleine cast, maar verder niet echt. Zie het als een Heroes met een ietwat realistischere insteek.
Oh supertip! Ik ga er eens mee aan de gangquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Gray het volgende:
Oh crap, er is nu een game enger dan Slenderman.
Dream of the Blood Moon
[ afbeelding ]
Gratis!![]()
De makers van Slenderman hebben onlangs een nieuwe game gelanceerd, genaamd Haunt. Zelfde concept als Slenderman, maar dan stukken mooier:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh supertip! Ik ga er eens mee aan de gang
In ieder geval is de tekening erg mooi
quote:Lost Girl focuses on the gorgeous and charismatic Bo, a supernatural being called a succubus who feeds on the energy of humans, sometimes with fatal results. Refusing to embrace her supernatural clan system and its rigid hierarchy, Bo is a renegade who takes up the fight for the underdog while searching for the truth about her own mysterious origins.
Dat kan best eens wat zijn. Heb je 'm gezien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Woestijnvos het volgende:
[ afbeelding ]
Past hier ook wel bij.
[..]
Nog maar een paar afleveringen van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat kan best eens wat zijn. Heb je 'm gezien?
The X-Files natuurlijk. Is wat mij betreft de koning serie van al het onverklaarbare.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben helemaal bij met Warehouse 13....en nu heb ik niets meer om te kijken....iemand tips?
Andere series die ik volg: Supernatural, Fringe, Walking Dead, American Horror Story en Merlin.
Series die afgelopen zijn en die ik ook heb gevolgd: Medium en Ghost Whisperer.
Is Alphas iets...of iemand een andere suggestie?
X-filesquote:Op zondag 3 maart 2013 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
The X-Files natuurlijk. Is wat mij betreft de koning serie van al het onverklaarbare.
Heb ze op de HDMI staanquote:
Het is qua uiterlijk zeer gedateerd... (auto's, kleding, mobieltjes) maar de lone gunmen, de rare dingen etc.. nog steeds zeer actueel. Dat vind ik het knappe van de seriequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ze op de HDMI staan
Soms kijk ik een paar afleveringen. Blijft leuk!
De CRT monitorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is qua uiterlijk zeer gedateerd... (auto's, kleding, mobieltjes) maar de lone gunmen, de rare dingen etc.. nog steeds zeer actueel. Dat vind ik het knappe van de serie
Je hebt ze op een kabel staan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ze op de HDMI staan
Soms kijk ik een paar afleveringen. Blijft leuk!
Kijk dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had er WD HDMI van moeten maken
Zo'n ding
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk dat maakt het een stuk duidelijker.
Vaste volger van bovenstaande serie. Heerlijk om te kijken, als je door het overdramatische heen kan prikkenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:44 schreef Dragonetti het volgende:
Ghost Adventures
Zak Baggans, Nick Groff, and Aaron Goodwin of the Ghost Adventures Crew (G.A.C.) embark on their quest of the supernatural...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh tevens dus ook een een dikke "Ga-het-zien" voor Sharknado.. zo slecht dat ie weer leuk is
Sharknado!Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
Heb ze pas alle drie gezien en zo slecht was 3 ook weer niet, vergeleken met 1 & 2, beetje over de top en je moet het inderdaad wel als een losstaand iets beschouwen, want op één overeenkomst na heeft het niets met deel 1 & 2 te maken. (en dan bedoel ik niet de taalquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Nadat er 31 dagen niet in dit topic is gereageerd:
Rating: een 7,5 op IMDb
Ik vind het een leuke film, die zeker een onverwachte wending heeft met goede schrikmomenten. In het begin denk je van waar begin ik aan? En wat moet ik verwachten? Maar toch blijft deze film je steeds meer boeien. Ook een deel 2 en 3 van gemaakt waarvan deel 1 en 2 opvolgers zijn en deel 3 een losstaand deel is die je zeker NIET moet kijken.
Het is een Spaanse film waarbij er een kleine zombie-apocolypse ontstaat in een flat. De autoriteiten brengen de flat in quarentaine en de overlevende moeten naar buiten zien te komen, of het mysterie van de wezens ontraffelen. Zoals ik al zei is het niet een standaard film, maar is het verhaal anders dan je verwacht.
[Rec] (2007) - IMDb
Ga ik kijken, met een meisje. Dank voor de aanrader.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef Boswachtertje het volgende:
About Time (2013)
[ afbeelding ]
IMDB
Een verhaal over een jongen die op zijn 21e van zijn vader te horen krijgt dat hij kan reizen door de tijd. Het is geen Butterfly Effect, hoewel ik daar wel even bang voor was. Het verhaal zit zeer sterk in elkaar en ik wil eigenlijk zo min mogelijk vertellen. Het verhaal is niet heel moeilijk, maar het heeft wel een half uur tot 3 kwartier nodig nodig om zich volledig te ontwikkelen.
Ik vind iig de uitvoering erg goed gedaan.
Cijfer: 9/10
Waarom: Omdat ik deze film rustig nog een paar keer kan gaan kijken. Er zit veel diepgang en wijsheid in deze film. De uiteindelijke conclusie geeft iig een goed idee hoe je je leven zou kunnen inrichten.
Conclusie: gewoon een keertje kijken, al dan niet samen met vriend of vriendin. Zeker niet eng en hoewel deze film het predicaat science-fiction heeft, is het zeker geen standaard sci-fi. Eerder een komedie/drama dat gebruik maakt van een idee uit de sci-fi, namelijk tijdreizen..
Enjoy, hoop dat ze (en jij natuurlijk lol) het ook een leuke film vindt! Vriend en vriendin vonden em ook erg goed, en ik heb de film met hen gezien..quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Ga ik kijken, met een meisje. Dank voor de aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |