Ik trap afquote:1) Naam van de film
2) Een plaatje dat iets met deze film te maken heeft
3) Rating, 0-10, 0-4~being not worth watching, 4.1-8~ being entertaining, 8.1-10 being lifechanging.
4) Eventuele IMDB link
5) Informatie over deze film. Een eigen mening
Ohhh 1 van mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:
In -wederom- een poging om deze potentionele thread te redden van een gewisse dood;
1) What dreams may come
2) [ afbeelding ]
3) 7.5
4) http://www.imdb.com/title/tt0120889/
5) Een man heeft het perfecte liefdesleven met zijn vrouw (die schilderijen maakt) maar komt helaas om door een ongeluk in een poging een wildvreemde man te redden. Hierna speelt het verhaal zich af in het hiernamaals, dat zo geweldig mooi vormgegeven is dat er eigenlijk geen woorden voor zijn om het te omschrijven. Deze mooie wereld tonen een beeldende gelijkenis met de schilderijen die zijn vrouw maakt. Deze film heeft geweldige visuals die bijna al een reden op zich zijn om deze film te kijken. Ik vind het een mooie film maar ik geef het een 7.5 omdat hij wellicht nog veel beter had kunnen zijn. Maar als de hemel er uitziet als in deze film vrees ik de dood niet
Ah.. dan noem je ook even een categorie!quote:
Het boek was echt zoveeel beter, echt een pageturner en ik miste de helft van de spanning in de film!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef Boswachtertje het volgende:
1) Dreamcatcher
2) [ afbeelding ]
3) 7
4) http://www.imdb.com/title/tt0285531/
5) Lange tijd terug ooit eens de dvd gehuurd met een paar vrienden en toen aangenaam verrast door deze Sciencefiction-horror. 4 jongens redden een gehandicapt mannetje (met de naam Duddits) van een paar pesters. Als dank hiervoor krijgen ze speciale powers. Jaren later gaan de heren naar een jachthut en begint de film pas echt. Gebaseerd op een boek van Stephen King is er natuurlijk genoeg bizars te vinden. Veel psychologische spelletjes worden er gespeeld, gore aliens ontbreken ook niet net als bloederige scenes. Een erg goede actiefilm vond ik het zelf in ieder geval
Zat net op IMDB beetje rond te neuzen bij de reviews (was de inhoud een beetje kwijtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
Het boek was echt zoveeel beter, echt een pageturner en ik miste de helft van de spanning in de film!
Oei, dat is toch wel een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:
1) Contact
2) [ afbeelding ]
3) 8
4) http://www.imdb.com/title/tt0118884/
5) Een meisje heeft al van kleins af aan een grote intresse in het heelal en zoekt de ruimte af naar een teken van leven. Die zij op een bepaald moment in haar leven ook ontvangt en ze krijgt de blueprints door om een machine te maken om met de aliens te communiceren.
Het bouwwerk word gebouwd en gestart... meer ga ik niet spoilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) 8.5
4) Een film die de tand des tijds kan doorstaan en blijft verbazen. Een meisje wordt bezeten door een evil duivel en pist in haar broek, scheld mensen verrot, haalt rare fratsen uit met haar lichaam (in de remake rent ze ondersteboven een trap af op een manier waarop Adriaan spontaan jaloers op zou worden) en steekt een kruis in haar echte pussy die ze net als iemand hier wel echt heeft.
Deze film is een meesterwerk van de bovenste plank die je gezien moet hebben. Een onbetwiste klassieker!
Euh ja die, titel noemen is wel handig hequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:
The Lovely Bones dus ...![]()
Heb 'm op de HD, moet nog kijken
Yup, aardige mindfucker deze filmquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Cluijt het volgende:
1 : The fourth kind
2 : [ afbeelding ]
3 : 9
4 : http://www.imdb.com/title/tt1220198/
5 : Het gaat over buitenaardse ontvoeringen, mensen die vreemde en onverklaarbare dromen krijgen. Zij gaan naar een psychologe toe. D eze psychologe wilt er dieper en dieper op in gaan waardoor de patiënten alleen nog maar banger worden. En uiteindelijk wordt zij zelfs er mee geconfronteerd.
Zeker een spannende film, het verhaal grijpt je echt. Je blijft er goed in zitten ( is mijn mening dan uiteraard ). Er worden beelden gebruikt van hoe het werkelijk is gegaan ( dit moet je naar eigen mening geloven, wat ik dus wel deed ), dit maakte het alleen maar spannender.
Heb ik pas gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Cluijt het volgende:
1 : The fourth kind
2 : [ afbeelding ]
3 : 9
4 : http://www.imdb.com/title/tt1220198/
5 : Het gaat over buitenaardse ontvoeringen, mensen die vreemde en onverklaarbare dromen krijgen. Zij gaan naar een psychologe toe. D eze psychologe wilt er dieper en dieper op in gaan waardoor de patiënten alleen nog maar banger worden. En uiteindelijk wordt zij zelfs er mee geconfronteerd.
Zeker een spannende film, het verhaal grijpt je echt. Je blijft er goed in zitten ( is mijn mening dan uiteraard ). Er worden beelden gebruikt van hoe het werkelijk is gegaan ( dit moet je naar eigen mening geloven, wat ik dus wel deed ), dit maakte het alleen maar spannender.
Nu weet ik wat nieuwetijdskinderen zijnquote:Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Thriller / Science-Fiction
130 minuten
geregisseerd door Alex Proyas
met Nicolas Cage, Rose Byrne en Chandler Canterbury
In 1959 werd tijdens de oprichtingsceremonie van een basisschool een tijdscapsule begraven. Nu, vijftig jaar later, wordt hij geopend. Een professor, John Koestler (Nicolas Cage), ontdekt cryptische boodschappen die zich in de capsule bevinden en bovendien doet hij een angstaanjagende ontdekking: de boodschappen voorspellen met zeer grote precisie iedere grote ramp van de afgelopen 50 jaar. Een aantal voorspellingen die in het document staan moet nog plaatsvinden. John doet er vervolgens alles aan om de autoriteiten te waarschuwen, maar tevergeefs. John moet nu zelf alles op alles zetten om het dreigende gevaar af te wenden.
Gisteren nog welquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Boswachtertje het volgende:
Te huur bij Film1?
Hij staat niet bij de gratis on demand films van Film 1?
Ik zat op het werk en heb dus niet gekeken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gisteren nog wel.
Zit je op de site van Film1 te kijken? Die informatie klopt niet altijd. In het menu van Film1 op televisie staat die in de categorie 'alle films' en in de categorie 'actie' of 'thriller'.
Gaat over MK-ULTRAquote:The Killing Room
Met het doel om wat meer geld te verdienen, melden vier vrijwilligers zich aan voor een betaalde psychologische onderzoek-studie. In plaats daarvan, gaan de vier een van de slechtste nachten van hun leven tegemoet. Ze krijgen te maken met een dodelijk, geclassificeerd overheidsprogramma dat 20 jaar geleden werd ingesteld.
Deze hebben mn man en ik vandaag gezien, ik vond m boeiend je blijft erna kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Flammie het volgende:
Omdat ik vandaag in een goede bui ben, maar liefst 2 threads van onzer beste Flammie.
In deze thread bespreken we films over het paranormale en geven we korte recensies over deze films. Deze films mogen eng zijn of juist heel grappig zolang het maar betrekking heeft op TRU en het paranormale en aanverwanten. Geef er een leuke eigen mening bij.
Ik hoop dat deze thread goed thuis kan horen in TRU ook al heef het niet DIRECT betrekking op TRU.
Meer indirect dus:)
Ik verwacht natuurlijk films over geesten, aliens, wiccans en paranormale zaken nogmaals.
We gebruiken een template en ik geef een voorbeeld. Dit zodat het ook gelezen word.
Template:
[..]
Ik trap af
1) The Shutter
2) [ afbeelding ]
3) 8.5
4) http://www.imdb.com/title/tt0440803/
5) Een Thaise griezelfilm over een man, fotograaf als beroep, die achtervolgt word door de geesten uit zijn verleden. De film kent een geweldig einde waarbij alle puzzelstukjes in elkaar vallen en beschikt over een goede opbouw die de kijker genoeg hints geeft over het hoe en wat. De acteurs zijn over het algemeen wel goed maar er zijn er wat bij die nogal onervaren overkomen. De regisseur van deze film heeft overigens nog meer pareltjes op zijn naam staan. Ik vond deze film puike cinema met een naar atmosfeertje die zeker het bekijken waard is... het liefst in een donkere ruimte met voldoende volume.
Voor de meeste mensen zou ik wel ondertiteling aanraden overigens
Bij deze hoop ik op meer leuke films die we eventueel eens kunnen doorspitten
Het einde is een echte ontknoping nietwaarquote:Op zondag 7 november 2010 18:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Deze hebben mn man en ik vandaag gezien, ik vond m boeiend je blijft erna kijken.
We hebben de remake gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het einde is een echte ontknoping nietwaarHeb je de originele Thaise versie gezien of de hollywood remake?
klopt die heb ik laats gezien gehuurt bij de videotheek...een boeiende film is het,van begin tot eindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef mousy31 het volgende:
1) The haunting in Connecticut (gebasseerd op een waargebeurd verhaal)
2) [ afbeelding ]
3) Ik vond dit een erg goede film een van de betere zelfs ik geef m een 9 op de site een 5.8
Mijn man en ik hebben samen gekeken en het bleef ons boeien.
4) http://www.imdb.com/title/tt0492044/
5) Nadat bij hun zoon kanker wordt geconstateerd, besluiten Sara (Virginia Madsen) en Peter
Campbell (Martin Donovan) dichtbij een speciale kliniek te gaan wonen. Er gebeuren echter
vreemde onverklaarbare dingen in het huis, maar Sara en Peter schrijven die toe aan de stress door de omstandigheden. Maar dan blijkt dat het huis een voormalig mortuarium is, met een duister verleden.
The Real Story Behind 'The Haunting in Connecticut'
Lees het verhaal hier : http://www.livescience.co(...)-haunting-movie.html
Zou dat pas na de film doen.......
Jazeker, hele mooie film!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ZweefMeisje het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik vond het een mooie film
gewoon eens kijken
De eerste keer dat ik em aanzette (diep in de nacht, alleen thuis) heb ik de film uit gezet toen ze in de kerk duivelyoga ging doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb nog niet alles hier doorgelezen, maar is 'the excorcism of Emily Rose' hier al genoemd?
Geweldige film over het raakvlak tussen religie en wetenschap op het gebied van duivelsuitdrijving. Laat je echt met een vreemd gevoel achter.
Ik ben op die film gewezen door iemand die, vanuit geloofsovertuiging, sterk gelooft bezetenheid. Zelf ben ik meer van de andere benadering. De film zelf laat het op magistrale wijze in het midden, zodat beide kampen er een (on)bevredigend gevoel aan overhoude. Echt geniaal, al vond ik hem niet heel eng. Meer een psychologische rechtbankthrillerhorror.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik em aanzette (diep in de nacht, alleen thuis) heb ik de film uit gezet toen ze in de kerk duivelyoga ging doen.
HEEEL Fijne film dit ja !!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef BlackLodge het volgende:
1) The Man From Earth
2)
[ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 8)
4) http://www.imdb.com/title/tt0756683/
5) Een man beweert 14.000 jaar oud te zijn. Zijn collega's geloven hem niet en vragen hem zichzelf te bewijzen.
Een bijzonder goede film die zich in een woonkamer afspeelt waarin een groep mensen gewoon aan het praten is met elkaar. Maar een buitengewoon goede film!
Zeker een goede film. Staat ergens in mijn top tien. Is wat mij betreft de beste low-budget (lees: zonder welke vorm van grafische opsmuk dan ook) film aller tijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef BlackLodge het volgende:
1) The Man From Earth
2)
[ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 8)
4) http://www.imdb.com/title/tt0756683/
5) Een man beweert 14.000 jaar oud te zijn. Zijn collega's geloven hem niet en vragen hem zichzelf te bewijzen.
Een bijzonder goede film die zich in een woonkamer afspeelt waarin een groep mensen gewoon aan het praten is met elkaar. Maar een buitengewoon goede film!
Je gaat wel van hoogtepunt naar dieptepunt in de filmhistorie....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef BlackLodge het volgende:
Blij dat meer mensen hem goed vinden, aangezien het helemaal niet zo'n bekende film is.
Hier heb ik er nog een.
1) The Mothman Prophecies
2) [ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 6,5)
4) http://www.imdb.com/title/tt0265349/
5) Richard Gere's personage onderzoekt een aantal mysterieuze gebeurtenissen rondom hem en zijn verongelukte vrouw. Gebaseerd op de waargebeurde verhalen uit het stadje Point Pleasant over een zogenaamde Mothman en het onderzoek van John Keel, die ook het boek geschreven heeft.
Naar mijn mening een hele goeie mysterieuze thriller, zoals ze horen te zijn.
Mwah, ook al was het een leuke setting kon ik mij er niet zo mee laten inslepen, het was een leuke film voor een keertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeker een goede film. Staat ergens in mijn top tien. Is wat mij betreft de beste low-budget (lees: zonder welke vorm van grafische opsmuk dan ook) film aller tijden.
is idd een hele leuke filmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef BlackLodge het volgende:
Blij dat meer mensen hem goed vinden, aangezien het helemaal niet zo'n bekende film is.
Hier heb ik er nog een.
1) The Mothman Prophecies
2) [ afbeelding ]
3) 9 (op IMDB een 6,5)
4) http://www.imdb.com/title/tt0265349/
5) Richard Gere's personage onderzoekt een aantal mysterieuze gebeurtenissen rondom hem en zijn verongelukte vrouw. Gebaseerd op de waargebeurde verhalen uit het stadje Point Pleasant over een zogenaamde Mothman en het onderzoek van John Keel, die ook het boek geschreven heeft.
Naar mijn mening een hele goeie mysterieuze thriller, zoals ze horen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |