Ik zal morgen wel een foto posten. Ik heb ze namelijk nu nog niet.quote:
Help haar dan wel door de taalcursus heenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Importeren is "hot" () in 2009. Ik zeg doen!
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef superworm het volgende:
Was 't leuk in Bulgarije overigens?
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Rorata het volgende:
Ben je in sunny beach geweest?
Ik wil net zeggen....;)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef SeanFerdi het volgende:
nu is ze de volgende badgast aan het neuken...
Deon we. ales begind met sgrijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Help haar dan wel door de taalcursus heen
Kijk. TS is behalve koning ook kwaliteits-FOK!'erquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Lees mijn reisverslag maar
jaaaaaa...met die Russische chick....;) waar hi0 jeen lingeriesetje voor had gekocht, hilarischquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef TheFrankey het volgende:
doet mij denken aan zon rare gast uit dat programma 100singels
quote:
En dit was al bekendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Kijk. TS is behalve koningbaas ook kwaliteits-FOK!'er
Hehe. Credits voor je eerlijkheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef afcajos het volgende:
ik heel stoer voor mijn vrienden doen alsof het mij niet kon interesseren, maar nu mis ik haar
Ik ben een sentimentele lul en ik wil terug naar Bulgarije.
Yeah rightquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Das balen, want zodra jouw portemonnee het vliegtuig inging was ze ze alweer vergeten
En Zweden ligt onder Belgiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Bulgarije dat ligt toch naast Utrecht:?
Leuk om te lezen, goed geschrevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Lees mijn reisverslag maar
heb aub niet de illusie dat ze je uniek vond en je écht wil.....dat doen al die chicks in dat soort vakantielanden. In "mijn tijd" had ik dat ook met een dame inLloret de Mar...en ik maar denken dat ze mij zo top vond....inderdaad: ik was nog niet terug in Nederland of ik werd al gebeld of ik wist waar Den Bosch lag...want daar had ze toen weer een jongen leren kennen. Geloof me: die "hoppen" van de ene naar de andere.....(by thje way, ik ben dj geweest in Calella en ik ken het klappen van de zweep haha)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Yeah right
Ze nam amper fooien aan, deelde de hele dag sigaretten uit en in die club trakteerde ze mij de hele tijd op bier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef joers1 het volgende:
[..]
heb aub niet de illusie dat ze je uniek vond en je écht wil.....dat doen al die chicks in dat soort vakantielanden. In "mijn tijd" had ik dat ook met een dame inLloret de Mar...en ik maar denken dat ze mij zo top vond....inderdaad: ik was nog niet terug in Nederland of ik werd al gebeld of ik wist waar Den Bosch lag...want daar had ze toen weer een jongen leren kennen. Geloof me: die "hoppen" van de ene naar de andere.....(by thje way, ik ben dj geweest in Calella en ik ken het klappen van de zweep haha)
Nou super toch? Dan heb je een heerlijke vakantie gehad....toppiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook echt niet hoorik hoef nu ook geen contact met haar, maar ik heb gewoon een leuke tijd gehad met haar.
Ik had het eigenlijk tegen afcajos, maar toppie dat ze lloret ook voor het oprapen liggen.quote:
je bent zelf de eerste die dat roeptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef Biels het volgende:
Respect voor jos. Geen respect voor iedereen die nu roept "buuuh verzonnen topic hoax!!!!".
Dan kan hij haar toch wel missen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nou super toch? Dan heb je een heerlijke vakantie gehad....toppie
ja...ik zeg ook niet dat dat niet kan hoor.....goed kijken;)quote:
Dat zie ik ook wel ei, maar waarom dan die post?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
ja...ik zeg ook niet dat dat niet kan hoor.....goed kijken
Ik ben zelf ook zeer benieuwd. Ik sta er wel fucking verneukt op met mijn bezweette rode kopquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Sjibble het volgende:
tvp voor de pics
Moet je wel je fotorolletje inleveren bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zeer benieuwd. Ik sta er wel fucking verneukt op met mijn bezweette rode kop
Niet snel je woonplaats in je profiel veranderen!!! Er stond eerst dat je in Klein-Chernobyl blijlmerdampkring 333 woondequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
HOAX.
TS is de hele vorige week bij mij thuis geweest waar we samen dag en nacht WoW zaten te spelen (hij had zijn computer meegenomen, en blikjes energiedrink)
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef SeanFerdi het volgende:
nu is ze de volgende badgast aan het neuken...
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de Bijbel staat dat je niet op foto's van minderjarige sletjes mag rukken
Sowieso de avatar van Jezus gebruiken mag niet. Daar rust een copyright en octrooie op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen foto's om te rukken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover seks voor het huwelijk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen foto's om te rukken?
BACKFIRE.
als ik een foto van een Hongaars smatje bekijk doe ik dit over het algemeen niet vanwege de Oostblokarchitectuur op de achtergrondquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen foto's om te rukken?
BACKFIRE.
Ik wil niet dat jij op mijn filian faptquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik een foto van een Hongaars smatje bekijk doe ik dit over het algemeen niet vanwege de Oostblokarchitectuur op de achtergrond
Wil je echt zeggen dat jij je rukt op foto's van meisjes? Je weet dat je op the interwebz zit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik een foto van een Hongaars smatje bekijk doe ik dit over het algemeen niet vanwege de Oostblokarchitectuur op de achtergrond
Conservatief. Seks is m.i. iets voor met je vrouw, niet met een vriendin waarmee je verder geen 'commitment' bent aangegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover seks voor het huwelijk?
95% hier zou een vuilniszak met lippen erop getekend doen, dus dat zegt ook niks.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij op mijn filian faptZo iets heette ze.
Om mijzelf alvast even in te dekken, ze was niet uberlekker maar 95% hier zou haar doen.
Dus ik kan je niet geven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Conservatief. Seks is m.i. iets voor met je vrouw, niet met een vriendin waarmee je verder geen 'commitment' bent aangegaan.
Ironisch dat ik dit in een afcajos bazentopic post.
Maar als je zeker weet van "ha, dit is de ware, hier ga ik oud mee worden", van beide kanten, dan nog steeds eerst het huwelijk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Conservatief. Seks is m.i. iets voor met je vrouw, niet met een vriendin waarmee je verder geen 'commitment' bent aangegaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oke, ik zal mezelf inhouden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij op mijn filian faptZo iets heette ze.
Om mijzelf alvast even in te dekken, ze was niet uberlekker maar 95% hier zou haar doen.
Mocht je niet mee naar haar kamer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok
Trouwens, ik heb niet eens seks gehad met deze meid. Nouja, de penetratie niet) Ze zou worden ontslagen als ze naar een kamer ging van een hotelgast.
Je hebt je router hier trouwens nog laten liggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok
Trouwens, ik heb niet eens seks gehad met deze meid. Nouja, de penetratie niet) Ze zou worden ontslagen als ze naar een kamer ging van een hotelgast.
Mocht ook niet. En als je naar een kamer wilde, moest je via de trap/lift die in het oog stond van de receptioniste.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt je router hier trouwens nog laten liggen.
Op fok sta je nu ook bekend als nerd. Welke faalbaas geeft zo'n meisje nou nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mocht ook niet. En als je naar een kamer wilde, moest je via de trap/lift die in het oog stond van de receptioniste.
Tja, uiteindelijk noemden mijn vrienden mij de faler van de vakantie omdat ik er niet overheen ben geweest
Was naar een bushokje of een steegje gelopen dan met haarquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mocht ook niet. En als je naar een kamer wilde, moest je via de trap/lift die in het oog stond van de receptioniste.
Tja, uiteindelijk noemden mijn vrienden mij de faler van de vakantie omdat ik er niet overheen ben geweest
Waar heb je haar dan onder handen genomen, achter een stapel koffers in de lobby?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok
I knowquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Op fok sta je nu ook bekend als nerd. Welke faalbaas geeft zo'n meisje nou niet. Fok had dit heel anders aangepakt, jongeman.
Lol, op dat soort shit zit ik echt niet te wachtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef steefstijf het volgende:
Bulgarije, vorig jaar ook geweest (sunnybeach)
Geweldig land, geweldige meidjes.
En Laat nu zo'n beetje hetzelfde gebeurt zijn met een appartement genoot van me.
Had ook een Bulgaars meiske gespot in het complex, was het nichtje van de eigenares.
Paar keer (stiekem) mee gezoend, maar meisje kon dus niet verder gaan dan dat, anders een hoop gezeik met tante.
Heeft die kerel serieus nog maanden met haar gesmst, gemsnd en dat soort geinigheden..
op www.bride.ruquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol, op dat soort shit zit ik echt niet te wachten. Net of je haar ooit nog eens terug ziet.
Veel christenen trouwen daarom ook jong, ja. Kunnen ze eindelijk losgaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar als je zeker weet van "ha, dit is de ware, hier ga ik oud mee worden", van beide kanten, dan nog steeds eerst het huwelijk?
Een vriend van me heeft dit ook. Die gaat ergens in augustus trouwen nu ofzo. 22 volgens mij.
Nou, dan moet jos wel veel betalen aan zijn ex-vrouwen zeker, bohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel christenen trouwen daarom ook jong, ja. Kunnen ze eindelijk losgaan.
Weet je wat het is, het is m.i. niet per se zo dat je moet wachten op het feitelijke huwelijk. Het is meer zo dat als je seks hebt gehad, je als het ware 'getrouwd bent'. 'Eén vlees geworden' noemt de bijbel dat.
wah sijn da vleesch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weet je wat het is, het is m.i. niet per se zo dat je moet wachten op het feitelijke huwelijk. Het is meer zo dat als je seks hebt gehad, je als het ware 'getrouwd bent'. 'Eén vlees geworden' noemt de bijbel dat.
Telegraaf.nl als bron?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
IK heb uit betrouwbare bron vernomen dat die Bulgaarse appelboer gaat worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt je router hier trouwens nog laten liggen.
AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCHquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Failquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:24 schreef steefstijf het volgende:
[..]
http://www.bride.ru/ph/htcgi/ladies/797/797749P1.html
hubbahubba
Want wat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:26 schreef steefstijf het volgende:
want?
Ook niet aan mij toch?quote:
Dus hier mijn tvp.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
Nou ik ga slapen, morgen zal ik naar alle waarschijnlijkheid wel een foto plaatsen.
Zullen we hier verder gaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
Mogen wij hier wel blijven of moeten we een nieuw topic maken?
Ach, het oog wil ook watquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet aan mij toch?![]()
Ze praatpoep en ligt graag op de grond. Wij in EU zitten gewoon op bankstellen of stoelen. Die mensen zijn dat niet gewend.
Een echte bankzitter zal het nooit worden.
Met een ketting aan de benen ziet ze er zeker leuk uit ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:30 schreef steefstijf het volgende:
[..]
Ach, het oog wil ook wat![]()
Ze ziet er toch leuk uit?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Chernobyl meisjes staan er ook op. Handig want ze geven licht in het donker.
Hosselen, hoe spreek je dat uit op zijn Bulgaars?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:57 schreef Quyxz_ het volgende:
En nog een trouwens, ik denk dat TS de dame in kwestie heeft gehosseld met de volgende lyrics:
"Forget about your boyfriend and meet me at the hotelroom.
You can bring your girlfriends and meet me at the hotelroom."
приhosselветquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hosselen, hoe spreek je dat uit op zijn Bulgaars?
of hij zei ditquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of deze:
Чорнобиль zoek maar op Google.nl
Bedvaartsplek op Aarde.
Een Chernobyl trekker is meestal bruin van de roest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
of hij zei dit
Какъв цвят трактор почивка вие
http://translate.google.com/
Damn dat had een maat van mij kunnen zijn, die zitten daar nu ook zo een beetje................quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:10 schreef GladdeGerard het volgende:
Jij riep toch niet steeds "AJAX, JODEN" te schreeuwen in de Glarus bar?
Ben benieuwd naar dat fab mokkeltjequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
Nou ik ga slapen, morgen zal ik naar alle waarschijnlijkheid wel een foto plaatsen.
Afcajos zou gewoon de ajax marsch zingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 03:10 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar bij welk hotel was het? Jij riep toch niet steeds "AJAX, JODEN" te schreeuwen in de Glarus bar?
Ik ben blij dat je het even uitlegt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:57 schreef Akwableet het volgende:
Even een post plaatsen zodat ik deze kan terugvinden in mijn actieve topics, en er als de kippen bij kan zijn voor foto's.
Wat een mafkees, helemaal als 'ie ook uit Roden city komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:19 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Damn dat had een maat van mij kunnen zijn, die zitten daar nu ook zo een beetje................
Nee ik vind het altijd een beetje kansloos om dat soort leuzen op vakantie te schreeuwen. Komt toch altijd weer gezeik vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 03:10 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar bij welk hotel was het? Jij riep toch niet steeds "AJAX, JODEN" te schreeuwen in de Glarus bar?
Maafkees; Checkquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat een mafkees, helemaal als 'ie ook uit Roden city komt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:57 schreef Akwableet het volgende:
Even een post plaatsen zodat ik deze kan terugvinden in mijn actieve topics, en er als de kippen bij kan zijn voor foto's.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:10 schreef GladdeGerard het volgende:
waar blijven die foto's nou die je al 2x morgen zou postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ik vind het altijd een beetje kansloos om dat soort leuzen op vakantie te schreeuwen. Komt toch altijd weer gezeik van
Het was hotel sunset.
Tip: loop vanavond of morgenavond naar je doordeur. Ga je huis uit... Pak de auto of fiets en rij naar de dichtbijzijndste stad. Daar heb je gebouwen die 'kroegen' of 'clubs' heten, te herkennen aan een bar en redelijk harde muziek en veel mensen. Je kunt het even aan de portier of b.v. een voorbijganger vragen of het idd een kroeg/club/café is als je het niet zeker weet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Realizer het volgende:
[..]
waar blijven die foto's nou die je al 2x morgen zou posten
hihihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tip: loop vanavond of morgenavond naar je doordeur. Ga je huis uit... Pak de auto of fiets en rij naar de dichtbijzijndste stad. Daar heb je gebouwen die 'kroegen' of 'clubs' heten, te herkennen aan een bar en redelijk harde muziek en veel mensen. Je kunt het even aan de portier of b.v. een voorbijganger vragen of het idd een kroeg/club/café is als je het niet zeker weet.
Loop daar naar binnen en je kunt meisjesin levende lijve aanschouwen.
Is dat te eng, dan kun je ook gewoon met daglicht de stad inlopen, dan kun je ook exemplaren spotten.
Leuk dat je hier je dromen beschrijft maar daar heb ik vrij weinig aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tip: loop vanavond of morgenavond naar je doordeur. Ga je huis uit... Pak de auto of fiets en rij naar de dichtbijzijndste stad. Daar heb je gebouwen die 'kroegen' of 'clubs' heten, te herkennen aan een bar en redelijk harde muziek en veel mensen. Je kunt het even aan de portier of b.v. een voorbijganger vragen of het idd een kroeg/club/café is als je het niet zeker weet.
Loop daar naar binnen en je kunt meisjesin levende lijve aanschouwen.
Is dat te eng, dan kun je ook gewoon met daglicht de stad inlopen, dan kun je ook exemplaren spotten.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
Ja godverdomme, ik wacht er zelf ook op. Er waren 2 jongens met een camera. Zodra ik ze heb post ik wel hoor, wees maar niet bang.
Zou ik ook zeggen. In het echt zat je gewoon achter je PCtje onder een kloon te posten hier terwijl je naar Slayer luisterde! Je bent NL nog nooit uitgeweest...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
Ja godverdomme, ik wacht er zelf ook op. Er waren 2 jongens met een camera. Zodra ik ze heb post ik wel hoor, wees maar niet bang.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. In het echt zat je gewoon achter je PCtje onder een kloon te posten hier terwijl je naar Slayer luisterde! Je bent NL nog nooit uitgeweest...
Tegen die tijd moeten we een 2e topic openen omdat deze al helemaal volgepost isquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. In het echt zat je gewoon achter je PCtje onder een kloon te posten hier terwijl je naar Slayer luisterde! Je bent NL nog nooit uitgeweest...
Alvast wat Bulgaarse chicks voor tijdens het wachten op Jos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
hihihi
We willen een pic van die bulgaarse. Niet een random meisje uit de kroeg
quote:
Skylark en ik zijn dan ook homies4life!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft Skylark jou op MSN? Ik heb je alleen op m'n Hyves.
HEIDENEN!! VLEGELS!!!! OOOOOH!! LAAT GOD HET NIET ZIEN!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die elke minuut F5-en in de hoop de foto te zien.
Niets heidenen, gewoon kansloos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
HEIDENEN!! VLEGELS!!!! OOOOOH!! LAAT GOD HET NIET ZIEN!!!
Voor de liefhebbers nog maar even een driedubbele Bulgarian Jailbait voor tijdens het wachten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die elke minuut F5-en in de hoop de foto te zien.
De foto hierboven is redelijk waardeloos...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Tvp voor foto's van bulgaarse slettebak
Ja.. DAAR heb ik ook niet om gevraagd!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Bartaz het volgende:
[..]
De foto hierboven is redelijk waardeloos...![]()
Ja, je wou Bulgaarse chicks.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja.. DAAR heb ik ook niet om gevraagd!!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef onderscheid het volgende:
haar vader heeft het topic gelezen en heeft haar in bescherming genomen
[ afbeelding ]
Is die kop er nou opgeshopt of loopt ze daar echt met een hoofddoek rond onder het mom van koeltoer en aanpssen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
Erdogan met Halsema
Dit ga ik bewaren voor als ik in POL een GroenLinks hippie tegenkom
is geshoptquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:33 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Is die kop er nou opgeshopt of loopt ze daar echt met een hoofddoek rond onder het mom van koeltoer en aanpssen?
Klopt. Maar je kent de fokkers hier, allemaal fotomodellen als vriendinquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo, ziet er toch niet slecht uit of zo? Beter dan met je vakantie achter de pc zitten in ieder geval.
Daar is de eerste alquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een vuig wijfKijk die kin, ik zou haar dus nooit doen
*snif, snif... Ruik ik Jalozie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die moedervlekken en die wenkbrauwen
Je ruikt sarcasme.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die moedervlekken en die wenkbrauwen
Netjes!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom ik mij al regelend op internet ga zetten, maar vooruit: hier is de foto.
http://i31.tinypic.com/2ezl72o.jpg
Ze is niet bijzonder lekker maar mensen die beweren haar niet te doen dienen een foto van hun eigen vriendin te posten.
Dat dus! Hoop nou dat dit topic zsm vol is zodat t niet tussen m.a.t. blijft hangen....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
HAHA JE CHICKIE ZOENT MET IEMAND DIE Z'N HAREN BLOND GEVERFD HEEFTquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom ik mij al regelend op internet ga zetten, maar vooruit: hier is de foto.
Ze is niet bijzonder lekker maar mensen die beweren haar niet te doen dienen een foto van hun eigen vriendin te posten.
Ik had al in dit topic gepost hoor, gisteren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Ananas! Leef jij ook nog.
Maar -1 voor het missen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
+1 Open en eerlijk
+1 Pic
+1 Chick
Ik zou zo'n kleine fragiele dame helemaal de swine flu inneuken.
Best porno, zo te zien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post #193 @ Een meisje missen ;(.
Waar is boxxy vuile vuigaardquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
Jawel, mooi hoor!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
Jazeker, elke keer als wij bier bestelden kwam zij het brengen. Ik heb dus een hele week indruk kunnen maken op dit sletje. In de club was het zover, en regelde ik haar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:16 schreef OldJeller het volgende:
De minuten dat ze aan je tafel stond tijdens het serveren van eten en drinken, die hebben zo'n enorme indruk achtergelaten?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAHA JE CHICKIE ZOENT MET IEMAND DIE Z'N HAREN BLOND GEVERFD HEEFT![]()
![]()
ëquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klootzak waarom laat je mij hard lachen op het werk
Maar TS had je haar nog in de poes gevree-en ofniet ?
Ik kan geen " bovenop de laatste e bij gevree-en doen
Incl. jij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En alle Fok! nerdjes hebben weer wat om op te fappen.
Of vriendinquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
Idd stoer dat hij gewoon die foto hier neerzet.Van dergelijke pics eis ik 'normaal' (niet dat die dagelijks gemaakt worden ofzo, maar wel eens ja
) dat ze direct van de camera van diegene verwijderd worden, uit angst dat ze ooit een keer je ouders/collega's of wat dan ook onder ogen komen.
Ach jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
Idd stoer dat hij gewoon die foto hier neerzet.Van dergelijke pics eis ik 'normaal' (niet dat die dagelijks gemaakt worden ofzo, maar wel eens ja
) dat ze direct van de camera van diegene verwijderd worden, uit angst dat ze ooit een keer je ouders/collega's of wat dan ook onder ogen komen.
Dat niet. Maar wel stoer hoor. Een foto posten van een chick die je gegeven hebt. Dikke respect van alle Fok! nerdjes die zelf nooit iets meemaken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Incl. jij?
Netjes hoor Jos. Ballen dat je het post.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach jaMijn ouders hebben deze foto's ook al gezien omdat mn vrienden doodleuk alle foto's lieten zien die op het cdtje stonden. Maakt me verder niet zoveel uit, mijn pa was best trots
Herkenbaar kutgeintje met zo'n CD, en dan ff vrolijk langskomen om hem bij je thuis in de DVD-speler te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach jaMijn ouders hebben deze foto's ook al gezien omdat mn vrienden doodleuk alle foto's lieten zien die op het cdtje stonden. Maakt me verder niet zoveel uit, mijn pa was best trots
Mwah da's best aardig toch, voor zover je kan zien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mwah da's best aardig toch, voor zover je kan zien.
Volgende vakantie-tip: Krakow. Natal.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mwah da's best aardig toch, voor zover je kan zien.
Volgende vakantie-tip: Krakow. Natal.. Bandar Abbas / Aruba
Wat is er mis met een doos met luchtgaten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef wallofdolls het volgende:
Nee man, das veel te veel gedoe met importeren. Gewoon binnen Europa houden
Kosten voor transport is verrekenbaar met de lagere kosten van aanschaf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef wallofdolls het volgende:
Nee man, das veel te veel gedoe met importeren. Gewoon binnen Europa houden
Je beseft dat dat hier op fok niets bijzonders is? Iedereen heeft hier WO gedaan, heeft een dik huis én een dikke auto, neukt dat soort serveerstertjes bij het ontbijt en heeft 3 miljoen op de bank...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:04 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Kosten voor transport is verrekenbaar met de lagere kosten van aanschaf.
(Maar ik bedoelde echte vakantie, geen import-bruiden vakantie)
Maar OT: TS heeft het wel goed geregeld, alhoewel ik haar niet zou doen.
Ik ben een fotomodel, heb een dikke huis, 2 miljoen op bank, doe uiteraard WO, en zo een serveerstertje is te laag voor mij.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:14 schreef McFearless het volgende:
Fuck all the haters out here. Jos is teh boss, that's right, he is.
Is dat Jos?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Gierigesloeber het volgende:
Hijs der nu wel overheen hoor
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Gierigesloeber het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toen heb jij haar maar even naar huis gebracht?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wtfdat wijf ja
1 of andere poolse slet die niet meer wist waar ze woonde oid
Ja, veel polen in de polder hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt wel smaak in elk geval. Een Poolse slet in Chez?![]()
Nee, ze begon opeens te schreeuwen en te scheldenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus toen heb jij haar maar even naar huis gebracht?
Mischien zag ze je aan voor Duitse Ariërquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, veel polen in de polder hoor
[..]
Nee, ze begon opeens te schreeuwen en te scheldenGeen idee waarom.
Mooie picaquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Gierigesloeber het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik patent op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef bhm het volgende:
Sowieso alle buitenlandse chicks zijn voor jos denk ik.
Haha Afcajos haalt z'n hele clan naar FOK!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef bhm het volgende:
Jos, baas...
Groningen gaat onveilig worden volgend schooljaar.
Sowieso alle buitenlandse chicks zijn voor jos denk ik.
Alsof ie zo uit een TROS muziekfeest is komen lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Gierigesloeber het volgende:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Alsof ie zo uit een TROS muziekfeest is komen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |