abonnement Unibet Coolblue
pi_71411050
Ik ben net een paar uur terug en heb een fantastische week gehad

Wij vertrokken met 8 man sterk vanaf Schiphol rond een uur of half 7. Na 3 uur vliegen waren we in Bourgas. Hier lang moeten wachten op onze koffers en gezeik, dus uiteindelijk waren we pas 02:00 in ons hotel Sunset. Snel gedoucht, en toen naar de dichtstbijzijnde club geweest. De Orange dus. Redelijke tent, maar niet bijzonder. Toen naar huis gezwalkt en nog even een duik genomen in het zwembad bij ons hotel. Dit tot grote onvrede van de receptioniste

De rest van de week was het elke dag heerlijk bij het zwembad hangen, en dan rond een uur of 9 naar het centrum met de bus om uit eten te gaan. Ik vond het eten vrij goed te doen, ik heb elke avond varken gegeten en dat beviel goed. Ik had wel last van mijn aars nadat ik gescheten had . Nadat we gegeten hadden, doken we eerst ff een kroeg in. Meestal de Irish pub, of Tony's karaoke bar waar wij veel plezier hebben beleefd. Rond een uur of 01:00 werd het dan tijd om een grote club op te zoeken.

Das glade Viking
Redelijke tent, wij konden voor 01:30 gratis naar binnen met onze gofun pas. Die Scandinavische wijven waren zo goed als onbereikbaar maar ze willen wel met je op de foto We zijn hier 2 keer geweest, mijn herinnering van de avond: Van een tafel naar beneden flikkeren om vervolgens languit op de dansvloer te liggen, met een oorlogswond aan mijn voet.

The Orange
Vond ik geen beste tent, al heb ik me er wel vermaakt omdat ik daar mn eerste chick van de vakantie regelde. Geen idee wat voor volk daar komt, volgens mij een beetje van alle nationaliteiten wat.

Heineken house

Jawel, er is uiteraard ook een kansloos hollandscafe. Op zich een leuke avond beleefd hier, vooral onze roeiboot op de vloer deed het goed Maar van die apres ski muziek werd je snel moe.

Slam Cafe
Kuttent. Klein, alleen mannen en het straalde niks uit. Met een kroegentocht zijn we er wel een keer beland maar uit eigen wil zijn we hier niet heen gegaan.

Lazur
Mijn favoriete club. Zijn we helaas maar één avond geweest. Zoals hier al gezegd werd, veel oost-Europeanen. We hebben Russische wijven helemaal los zien gaan op blote voeten, ik heb een stuk of 8 gratis shotjes tequila gekregen van een local gast waarmee we stonden te lullen, en ik kwam onze Bulgaarse serveerster van het hotel tegen waar ik nog een leuke avond mee heb beleefd Ook is het leuk om al die dronken mensen in het zwembad te zien, dat er bij in zit.

Revolution
Hier zijn we één avond geweest. Niet echt een speciale tent, en toen het te druk werd zijn we maar weg gegaan. Wel hebben we ons nog ff lekker voor lul gezet op een lege dansvloer en heb ik gepaaldanst

Verder nog wat kleine kroegjes waarvan ik de naam niet meer weet. De Irish Pub was wel leuk, elke avond (de zelfde) live band. Ook nog in the Funny pub Ajax gekeken. leuk, groot restaurant wat op dat moment vol met Ajacieden zat. Erg gezellig.

Wij hadden ook nog 3 kroegentochten en 1 dutch night. Na 1 kroegentocht hadden we dat wel gezien. Je loopt kansloos achter bob met zijn vlag aan en je bezoekt kutkroegen. Je kan het beste gewoon zelf op pad gaan naar een leuke tent. De dutch night was niet bijzonder. We zijn er 1 uur geweest omdat er toen gratis bier drinken was. Iedereen krijgt een bekertje en die moet je bij je houden om em telkens te laten vullen. Raak je hem kwijt, had je pech.

Ik vergeet nog 100 dingen om te vertellen maar ik heb echt nog nooit zo'n leuke vakantie gehad. Echt een aanrader!!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71411073
Oh, ik zal van de week wel wat foto's plaatsen als ik ze binnen heb
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:31:32 #253
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71411229
Ik lees van niemand dat die naar de Mania zijn geweest, terwijl dat toch wel de tofste club is daar.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 28 juli 2009 @ 22:32:58 #254
213457 engine
pi_71411276
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik lees van niemand dat die naar de Mania zijn geweest, terwijl dat toch wel de tofste club is daar.
Ik ben daar toen ook niet geweest. Veel criminele bulgaren vertelden de mensen van gogo vorig jaar tegen ons en daar konden we beter niet heengaan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 juli 2009 @ 22:34:00 #255
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71411309
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik ben daar toen ook niet geweest. Veel criminele bulgaren vertelden de mensen van gogo vorig jaar tegen ons en daar konden we beter niet heengaan.
Heb ik ook gehoord, wou er eerst eigenlijk ook heen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71411376
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik lees van niemand dat die naar de Mania zijn geweest, terwijl dat toch wel de tofste club is daar.
Waar zat die dan? Komt me helemaal niet bekend voor.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:37:26 #257
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71411426
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik ben daar toen ook niet geweest. Veel criminele bulgaren vertelden de mensen van gogo vorig jaar tegen ons en daar konden we beter niet heengaan.
Wij stonden ook even raar te kijken toen lui hun pistolen inleverden bij de garderobe, maar daar verder een ultieme nacht gehad. Dikke techno, en iedereen liep daar gewoon te knallen. Veel locals aan de pillen en andere stuff lekker trippen op de lasershow, iedereen ging gewoon los .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:38:14 #258
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71411454
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Waar zat die dan? Komt me helemaal niet bekend voor.
Oef, exacte locatie weet ik niet, maar was gelegen aan de hoofdweg zeg maar. We kwamen er een aantal keer langs in de taxi en besloten een kijkje te nemen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 juli 2009 @ 22:39:16 #259
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71411488
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Waar zat die dan? Komt me helemaal niet bekend voor.
Weet ook niet waar het zat maar schijnt wel 1 van de grootste clubs te zijn ( 1500m2 )
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71411534
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Wij stonden ook even raar te kijken toen lui hun pistolen inleverden bij de garderobe, maar daar verder een ultieme nacht gehad. Dikke techno, en iedereen liep daar gewoon te knallen. Veel locals aan de pillen en andere stuff lekker trippen op de lasershow, iedereen ging gewoon los .

Hmm, dit klinkt niet echt als een tent waar ik graag heen zou gaan
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71413635
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:

Das glade Viking
Redelijke tent, wij konden voor 01:30 gratis naar binnen met onze gofun pas. Die Scandinavische wijven waren zo goed als onbereikbaar maar ze willen wel met je op de foto We zijn hier 2 keer geweest, mijn herinnering van de avond: Van een tafel naar beneden flikkeren om vervolgens languit op de dansvloer te liggen, met een oorlogswond aan mijn voet.

Den glade viking ik ben een week terug maar ik heb wel genoten in de viking en heb je ook de pubcrawl van de viking gedaan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:57:37 #262
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_71414091
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Wij stonden ook even raar te kijken toen lui hun pistolen inleverden bij de garderobe, maar daar verder een ultieme nacht gehad. Dikke techno, en iedereen liep daar gewoon te knallen. Veel locals aan de pillen en andere stuff lekker trippen op de lasershow, iedereen ging gewoon los .
Daar ben ik ook geweest toen ik 2 jaar geleden @ Bulgarije was. Tent was idd best ok. Heb alleen nooit wapens gezien

Overigens was een vriend van me een keer alleen teruggegaan met de taxi omdat hij ziek was geworden en toen wilde de chauffeur heb tijdens de rit coke verkopen en daarna opeens niet meer uit de taxi laten omdat hij een hogere prijs ging eisen dan was afgesproken. En verder stikt het daar van de criminelen, kan je ook wel zien aan de hoeveelheid hoeren en pooiers die er rondlopen en de bizar vette wagens die overal schijnen te staan.
It's about being boss, not being the boss...
pi_71414147
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Rorata het volgende:

[..]

Den glade viking ik ben een week terug maar ik heb wel genoten in de viking en heb je ook de pubcrawl van de viking gedaan?
Nee, ik had geen zin om achter een groep zingende Scandinaviërs aan te lopen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71414169
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:

[..]

Nee, ik had geen zin om achter een groep zingende Scandinaviërs aan te lopen
Bij ons waren er veel Nederlanders.
pi_71415000
Ik ben trouwens een fortuin kwijt geraakt aan mijn wc bezoekjes Ik moest met mijn zwakke blaas en vele bierconsumpties wel 15 keer per dag volgens mij.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71415052
Is er ook een club waar wat stevige dance muziek gedraaid wordt?
Bomen zijn relaxt
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 00:33:55 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71415204
Heb je nog staan headbangen in een metalkroeg?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_71415314
Heel topic zonder foto's. Kan niemand foto's posten?
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:13:39 #269
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_71417394
De viking was zeker het vetst! Ik heb verder niet veel verschillende clubs gezien omdat ik de eerste keer dat we van de boulevard afgingen met een pistool werd bedreigd Dat was overigens de eerste avond. Ben dus maar niet te ver van de boulevard af gegaan daarna
ganz geile Gerard
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 juli 2009 @ 07:58:01 #270
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71417941
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 03:13 schreef GladdeGerard het volgende:
De viking was zeker het vetst! Ik heb verder niet veel verschillende clubs gezien omdat ik de eerste keer dat we van de boulevard afgingen met een pistool werd bedreigd Dat was overigens de eerste avond. Ben dus maar niet te ver van de boulevard af gegaan daarna
Moest je je geld afgeven?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:49:37 #271
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71419576
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Dit tot grote onvrede van de receptioniste
Herkenbaar.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
De rest van de week was het elke dag heerlijk bij het zwembad hangen, en dan rond een uur of 9 naar het centrum met de bus om uit eten te gaan. Ik vond het eten vrij goed te doen, ik heb elke avond varken gegeten en dat beviel goed. Ik had wel last van mijn aars nadat ik gescheten had . Nadat we gegeten hadden, doken we eerst ff een kroeg in. Meestal de Irish pub, of Tony's karaoke bar waar wij veel plezier hebben beleefd. Rond een uur of 01:00 werd het dan tijd om een grote club op te zoeken.
Waarom ging je niet naar het strand? Daar vermaakte ik me meer dan aan het zwembad?
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Das glade Viking
Redelijke tent, wij konden voor 01:30 gratis naar binnen met onze gofun pas. Die Scandinavische wijven waren zo goed als onbereikbaar maar ze willen wel met je op de foto We zijn hier 2 keer geweest, mijn herinnering van de avond: Van een tafel naar beneden flikkeren om vervolgens languit op de dansvloer te liggen, met een oorlogswond aan mijn voet.
Ik dacht dat jij, als ultieme hosselaar, deze Zweedse dames wel had kunnen hosselen? Een vriend van me lukte het aardig goed. Maar die ziet er dan ook wel uit als een Zweed met zijn kapsel . Die Zweden zijn zo gay .
Tevens herkenbaar (al dan niet bij mijzelf).
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Heineken house
Jawel, er is uiteraard ook een kansloos hollandscafe. Op zich een leuke avond beleefd hier, vooral onze roeiboot op de vloer deed het goed Maar van die apres ski muziek werd je snel moe.
Haha wat een ballentent is dat die serveerster die midden in de nacht nog drankjes rond stond te brengen zat de hele tijd aan iedereen.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Slam Cafe
Kuttent. Klein, alleen mannen en het straalde niks uit. Met een kroegentocht zijn we er wel een keer beland maar uit eigen wil zijn we hier niet heen gegaan.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Lazur
Mijn favoriete club. Zijn we helaas maar één avond geweest. Zoals hier al gezegd werd, veel oost-Europeanen. We hebben Russische wijven helemaal los zien gaan op blote voeten, ik heb een stuk of 8 gratis shotjes tequila gekregen van een local gast waarmee we stonden te lullen, en ik kwam onze Bulgaarse serveerster van het hotel tegen waar ik nog een leuke avond mee heb beleefd Ook is het leuk om al die dronken mensen in het zwembad te zien, dat er bij in zit.
Die Russische dames zijn het gekst
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
Wij hadden ook nog 3 kroegentochten en 1 dutch night. Na 1 kroegentocht hadden we dat wel gezien. Je loopt kansloos achter bob met zijn vlag aan en je bezoekt kutkroegen. Je kan het beste gewoon zelf op pad gaan naar een leuke tent. De dutch night was niet bijzonder. We zijn er 1 uur geweest omdat er toen gratis bier drinken was. Iedereen krijgt een bekertje en die moet je bij je houden om em telkens te laten vullen. Raak je hem kwijt, had je pech.
Ja zulke verhalen hoorde ik ook. Misschien was die pas wel mooi dat je voor 1:30 bij de viking naar binnen kon maar voor de rest had je er niks aan (en je kreeg nieteens een stempel).

De laatste avond waren wij trouwens naar die club naar de slam geweest. Daar kwamen toch een paar lekkere dames. Niet te zuinig.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:26 schreef afcajos het volgende:
Ik ben trouwens een fortuin kwijt geraakt aan mijn wc bezoekjes Ik moest met mijn zwakke blaas en vele bierconsumpties wel 15 keer per dag volgens mij.
Dronk je nieteens cocktails? De beste waren daar
Deathlift or Die.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:57:23 #272
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71419762
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Daar ben ik ook geweest toen ik 2 jaar geleden @ Bulgarije was. Tent was idd best ok. Heb alleen nooit wapens gezien

Overigens was een vriend van me een keer alleen teruggegaan met de taxi omdat hij ziek was geworden en toen wilde de chauffeur heb tijdens de rit coke verkopen en daarna opeens niet meer uit de taxi laten omdat hij een hogere prijs ging eisen dan was afgesproken. En verder stikt het daar van de criminelen, kan je ook wel zien aan de hoeveelheid hoeren en pooiers die er rondlopen en de bizar vette wagens die overal schijnen te staan.
We vroegen aan een taxi chauffeur hoe de Mania was. Hij zei 'Not go, not go, not for tourists, many many mob.' Toen bleven we maar lekker in het centrum . Dat multiplace was trouwens ook dikke mafia, daar stond ook voor fortuinen aan auto's voor elke nacht.

Voor dat hotel Heaven stond minstens voor 5 miljoen aan auto's. En bij die andere trouwens ook . Dat we gingen Jetski-en bij zo'n ventje was er een kerel die dichterbij dan 100m voor de kust bezig was. Dus wij vragen van wie is dat en waarom doet hij dat? Zegt die vent 'Yes it's mob he can do whatever he wants, but if he drowns no-one helps him.'
Die Bulgaren spreken zo slecht Engels

Ik ben één keer alleen met een taxi geweest. Als je zegt dat je uit Amsterdam komt is alles goed en doet hij niet lastig, hij wil dan gewoon alles weten over drugs en hoeren, haha.
Deathlift or Die.
pi_71426458
Die vuilnisbelt/trailerpark was wel ernstig bij Dawn Park ja wat dat betreft hadden wij het balkon aan de verkeerde kant (niet aan de kant van het zwembad)..
Brett Holman
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 juli 2009 @ 21:10:16 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71440133
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71441246
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef endr0me het volgende:
Heineken 6 lev en lokaal bier 4 lev.. alleen dat locale bier vonden wij niet te zuipen, gewoon overal Heineken genomen..
alsof die Heineken wel te zuipen is, dat Bulgaarse bier vond ik zelfs beter En Stella Artois kon je er ook overal kopen. Maar hét goedkoopst in verhouding zijn er toch wel de cocktails.
pi_71441344
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef endr0me het volgende:
Achteraf alleen jammer dat ik niet in de Lazur ben geweest als ik de verhalen zo lees.
das wel een feit, toch één vd vetste disco's waar ik al geweest ben, zeker qua 'interieur'. Dat zwembad heerst.
pi_71441454
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef BramKVO het volgende:

[..]

alsof die Heineken wel te zuipen is, dat Bulgaarse bier vond ik zelfs beter En Stella Artois kon je er ook overal kopen. Maar hét goedkoopst in verhouding zijn er toch wel de cocktails.
De laatste avond zopen wij in een restaurant lokale halve liters voor 1 lev. (50 cent)
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71443519
Hehe die heb ik ook een paar keer op, die halve liters hakken er ook goed in als je heel de dag lam aan het zwembad hebt gelegen

Overigens meer mensen last gehad van ziekte na terugkomst? bij ons uit het appartement zijn er flink wat mensen ziek geweest, ik heb er zelf 2 weken griep en longontsteking aan over gehouden..
Brett Holman
pi_71443803
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef endr0me het volgende:
Hehe die heb ik ook een paar keer op, die halve liters hakken er ook goed in als je heel de dag lam aan het zwembad hebt gelegen

Overigens meer mensen last gehad van ziekte na terugkomst? bij ons uit het appartement zijn er flink wat mensen ziek geweest, ik heb er zelf 2 weken griep en longontsteking aan over gehouden..
ik heb nog steeds de hoest, ben 8 dagen terug
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 juli 2009 @ 22:51:33 #280
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71443846
Ik was heel erg verkouden en hoesterig @ sunny beach
Nu ben ik nog een btje verkouden
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:53:11 #281
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71443902
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef endr0me het volgende:
Hehe die heb ik ook een paar keer op, die halve liters hakken er ook goed in als je heel de dag lam aan het zwembad hebt gelegen

Overigens meer mensen last gehad van ziekte na terugkomst? bij ons uit het appartement zijn er flink wat mensen ziek geweest, ik heb er zelf 2 weken griep en longontsteking aan over gehouden..
ik ook ja
vreemd.
Deathlift or Die.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 juli 2009 @ 22:58:05 #282
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71444089
Allemaal varkensgriep
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:38:10 #283
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_71465932
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 07:58 schreef Paul het volgende:

[..]

Moest je je geld afgeven?
Dat was wel de bedoeling maar toen ik zei dat ik geen geld meer bij me had gingen ze weer weg. Later bleek echter wle dat ze de telefoon van een maat van mij gerold hadden
ganz geile Gerard
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 juli 2009 @ 19:01:33 #284
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71466569
Het is eigenlijk toch niet normaal hoeveel mensen er worden beroofd/geslagen/etc in sunny beach
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:22:56 #285
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71469311
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
Het is eigenlijk toch niet normaal hoeveel mensen er worden beroofd/geslagen/etc in sunny beach
Valt echt wel mee hoor.
Deathlift or Die.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 juli 2009 @ 20:24:25 #286
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71469360
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Valt echt wel mee hoor.
Valt mee , elk nederlands groepje die ik sprak had iets gehad qua geweld of diefstal, als je op vakantiereiswijzer leest gaat het er alleen maar over, in dit topic ook
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71469424
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Paul het volgende:
Ik was heel erg verkouden en hoesterig @ sunny beach
Nu ben ik nog een btje verkouden
Hier ook ja. Hoest al een aantal dagen. Vriend van me ligt half dood op bed

Komt ook door die airco die volop in de hotelkamer stond te blazen.

Terugweg vliegtuig hoorde je ook elke 2 sec. weer iemand hoesten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:27:07 #288
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71469461
Ach, je moet gewoon goed opletten en geen sieraden dragen
Op de boulevard ben je als jongen minder veilig dan als meisje haha.

Ik denk ook dat het door die airco komt, vooral van die jongens die hem dan op 17 graden zetten.
'Lekker koel als we vannacht thuis komen .'
Deathlift or Die.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 juli 2009 @ 20:27:50 #289
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71469495
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef afcajos het volgende:

[..]

Hier ook ja. Hoest al een aantal dagen. Vriend van me ligt half dood op bed

Komt ook door die airco die volop in de hotelkamer stond te blazen.

Terugweg vliegtuig hoorde je ook elke 2 sec. weer iemand hoesten
Klopt, wij hadden de airco de eerste dagen hele tijd aangehad, weer eens vergeten dat niet te doen. Paar jaar geleden heb ik daardoor ook erge last gehad op Kreta
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:30:25 #290
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71469587
Ik mis die blije viking wel verdomme . Heb echt zin om daar nog eens te gaan stappen.
Deathlift or Die.
pi_71472065
Herkenbaar ik heb achteraf echt spijt dat ik daar niet vaker heen ben geweest.. wat een vette disco was dat zeg.
Brett Holman
pi_71473597
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik mis die blije viking wel verdomme . Heb echt zin om daar nog eens te gaan stappen.

Ik verlang ook zo hard terug naar Sunnybeach
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:25:48 #293
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71473667
The only place where it's allowed to dance naked on the bar...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71473821
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
The only place where it's allowed to dance naked on the bar...
Inderdaad



Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:43 #295
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71474147
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:

[..]

Inderdaad

[ afbeelding ]

Meer kerels dan wichters helaas ja.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71490097
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:

[..]

Inderdaad

[ afbeelding ]


gelukkig heb ik dit gemist, of was ik veelste dronken
Viking was idd wel echt een toffe discotheek alleen beetje jammer dat het zo benauwd was daarbinnen. Ben helaas niet in de Lazur geweest, wist geeneens dat die er was. Zo te zien was dat ook wel de moeite waard

En die hoeren moet je gewoon mijden. Paar vrienden van me hadden die hoeren beetje te hard uitgescholden, waardoor er van die Bulgaarse pimps op ons af kwamen rennen niet beroofd gelukkig

Voor de rest echt een topvakantie gehad, mis het wel al die goedkope coctails en bier
pi_71491794
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Meer kerels dan wichters helaas ja.
Als ik dat gezien had, had ik ze echt finaal van de bar af geslagen..
Brett Holman
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:29:26 #298
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71491829
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:27 schreef endr0me het volgende:

[..]

Als ik dat gezien had, had ik ze echt finaal van de bar af geslagen..
Waar maak je je druk om? Ze gaan gewoon los .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71491987
Ik heb geen leuke avond met zwaaiende piemels om me heen .. zal vast wel niet de enige zijn die er zo over denkt
Brett Holman
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:36:53 #300
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71492024
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef endr0me het volgende:
Ik heb geen leuke avond met zwaaiende piemels om me heen .. zal vast wel niet de enige zijn die er zo over denkt
Maat van me stond er op een gegeven moment ook zo bij. Ik heb nog nooit zo hard gelachen om de verbijsterde Zweedse mooiboys.
Maargoed ik heb liever ook zwaaiende tieten, maar er waren maar enkele dames die zo ver gingen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')