das wel een feit, toch één vd vetste disco's waar ik al geweest ben, zeker qua 'interieur'. Dat zwembad heerst.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef endr0me het volgende:
Achteraf alleen jammer dat ik niet in de Lazur ben geweest als ik de verhalen zo lees.
De laatste avond zopen wij in een restaurant lokale halve liters voor 1 lev. (50 cent)quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
alsof die Heineken wel te zuipen is, dat Bulgaarse bier vond ik zelfs beterEn Stella Artois kon je er ook overal kopen. Maar hét goedkoopst in verhouding zijn er toch wel de cocktails.
ik heb nog steeds de hoest, ben 8 dagen terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef endr0me het volgende:
Hehe die heb ik ook een paar keer op, die halve liters hakken er ook goed in als je heel de dag lam aan het zwembad hebt gelegen
Overigens meer mensen last gehad van ziekte na terugkomst? bij ons uit het appartement zijn er flink wat mensen ziek geweest, ik heb er zelf 2 weken griep en longontsteking aan over gehouden..
ik ook jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef endr0me het volgende:
Hehe die heb ik ook een paar keer op, die halve liters hakken er ook goed in als je heel de dag lam aan het zwembad hebt gelegen
Overigens meer mensen last gehad van ziekte na terugkomst? bij ons uit het appartement zijn er flink wat mensen ziek geweest, ik heb er zelf 2 weken griep en longontsteking aan over gehouden..
Dat was wel de bedoeling maar toen ik zei dat ik geen geld meer bij me had gingen ze weer weg. Later bleek echter wle dat ze de telefoon van een maat van mij gerold haddenquote:
Valt echt wel mee hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
Het is eigenlijk toch niet normaal hoeveel mensen er worden beroofd/geslagen/etc in sunny beach
Valt meequote:
Hier ook ja. Hoest al een aantal dagen. Vriend van me ligt half dood op bedquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Paul het volgende:
Ik was heel erg verkouden en hoesterig @ sunny beach
Nu ben ik nog een btje verkouden
Klopt, wij hadden de airco de eerste dagen hele tijd aangehad, weer eens vergeten dat niet te doen. Paar jaar geleden heb ik daardoor ook erge last gehad op Kretaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hier ook ja. Hoest al een aantal dagen. Vriend van me ligt half dood op bed
Komt ook door die airco die volop in de hotelkamer stond te blazen.
Terugweg vliegtuig hoorde je ook elke 2 sec. weer iemand hoesten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik mis die blije viking wel verdomme. Heb echt zin om daar nog eens te gaan stappen.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
The only place where it's allowed to dance naked on the bar...
quote:
Als ik dat gezien had, had ik ze echt finaal van de bar af geslagen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Meer kerels dan wichters helaas ja.
Waar maak je je druk om? Ze gaan gewoon losquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:27 schreef endr0me het volgende:
[..]
Als ik dat gezien had, had ik ze echt finaal van de bar af geslagen..
Maat van me stond er op een gegeven moment ook zo bij. Ik heb nog nooit zo hard gelachen om de verbijsterde Zweedse mooiboys.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef endr0me het volgende:
Ik heb geen leuke avond met zwaaiende piemels om me heen .. zal vast wel niet de enige zijn die er zo over denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |