Ik zal morgen wel een foto posten. Ik heb ze namelijk nu nog niet.quote:
Help haar dan wel door de taalcursus heenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Importeren is "hot" () in 2009. Ik zeg doen!
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef superworm het volgende:
Was 't leuk in Bulgarije overigens?
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Rorata het volgende:
Ben je in sunny beach geweest?
Ik wil net zeggen....;)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef SeanFerdi het volgende:
nu is ze de volgende badgast aan het neuken...
Deon we. ales begind met sgrijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Help haar dan wel door de taalcursus heen
Kijk. TS is behalve koning ook kwaliteits-FOK!'erquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Lees mijn reisverslag maar
jaaaaaa...met die Russische chick....;) waar hi0 jeen lingeriesetje voor had gekocht, hilarischquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef TheFrankey het volgende:
doet mij denken aan zon rare gast uit dat programma 100singels
quote:
En dit was al bekendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Kijk. TS is behalve koningbaas ook kwaliteits-FOK!'er
Hehe. Credits voor je eerlijkheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef afcajos het volgende:
ik heel stoer voor mijn vrienden doen alsof het mij niet kon interesseren, maar nu mis ik haar
Ik ben een sentimentele lul en ik wil terug naar Bulgarije.
Yeah rightquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Das balen, want zodra jouw portemonnee het vliegtuig inging was ze ze alweer vergeten
En Zweden ligt onder Belgiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Bulgarije dat ligt toch naast Utrecht:?
Leuk om te lezen, goed geschrevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Lees mijn reisverslag maar
heb aub niet de illusie dat ze je uniek vond en je écht wil.....dat doen al die chicks in dat soort vakantielanden. In "mijn tijd" had ik dat ook met een dame inLloret de Mar...en ik maar denken dat ze mij zo top vond....inderdaad: ik was nog niet terug in Nederland of ik werd al gebeld of ik wist waar Den Bosch lag...want daar had ze toen weer een jongen leren kennen. Geloof me: die "hoppen" van de ene naar de andere.....(by thje way, ik ben dj geweest in Calella en ik ken het klappen van de zweep haha)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Yeah right
Ze nam amper fooien aan, deelde de hele dag sigaretten uit en in die club trakteerde ze mij de hele tijd op bier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef joers1 het volgende:
[..]
heb aub niet de illusie dat ze je uniek vond en je écht wil.....dat doen al die chicks in dat soort vakantielanden. In "mijn tijd" had ik dat ook met een dame inLloret de Mar...en ik maar denken dat ze mij zo top vond....inderdaad: ik was nog niet terug in Nederland of ik werd al gebeld of ik wist waar Den Bosch lag...want daar had ze toen weer een jongen leren kennen. Geloof me: die "hoppen" van de ene naar de andere.....(by thje way, ik ben dj geweest in Calella en ik ken het klappen van de zweep haha)
Nou super toch? Dan heb je een heerlijke vakantie gehad....toppiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook echt niet hoorik hoef nu ook geen contact met haar, maar ik heb gewoon een leuke tijd gehad met haar.
Ik had het eigenlijk tegen afcajos, maar toppie dat ze lloret ook voor het oprapen liggen.quote:
je bent zelf de eerste die dat roeptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef Biels het volgende:
Respect voor jos. Geen respect voor iedereen die nu roept "buuuh verzonnen topic hoax!!!!".
Dan kan hij haar toch wel missen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nou super toch? Dan heb je een heerlijke vakantie gehad....toppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |