Maar toch heb ik dat Jacqueline meer aanstalten maakt met die groene initiatieven. Maar ik vermoed dat het er pas heel laat van zal komen, Den Haag kennende.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou een goede zet zijn. Met die 33 miljard extra kubieke meters die het afgelopen jaat gevonden zijn kan NL toch aardig wat jaren voort.
Een zaken kabinet zou op dit moment de beste zet zijn voor NL BV.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik dat Jacqueline meer aanstalten maakt met die groene initiatieven. Maar ik vermoed dat het er pas heel laat van zal komen, Den Haag kennende.
Er moet echt een schoonmaakactie plaatsvinden: alle Kamer- en regeringsleden moeten ontslag nemen en plaats maken voor mensen die wel op een economisch-daadkrachtige manier de problemen in Nederland oplossen.
Koop een boksbal.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mis het trainen.... ik heb zin om klappen uit te delen.....
Wij verkopen op dit moment het meeste gas aan de landen ten oosten van ons, om goedkoop Russisch gas in te kopen. Gewoon de export stoppen en het gas in NL houden.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop niet dat de Russen dit snel gaan denken. Anders zijn wij er zo doorheen
Heb ik al meis, maar ik wil gewoon sparren... klote zomerstop......quote:
Adem in, Adem uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mis het trainen.... ik heb zin om klappen uit te delen.....
Nee daar ligt het niet aan maar sinds begin juli is trainer op vakantie en dan is de tent altijd tot september dicht..... Ik mis het gewoon......quote:Op maandag 27 juli 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit.
Wax on, Wax off.
Morgen zie je je schatje.
Serieus met een knipoog.quote:
Binas zuigt, die paar formules die je moet kennen... Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Serieus met een knipoog.![]()
Tenzij het over rekenmachines en Binas gaat.
Je moet toch Defensie eens gaan polsen. De militairen in NL vervelen zich op zelfverdedigingsgebied kapot gedurende de zomermaanden omdat de instructeurs verlof willen hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan maar sinds begin juli is trainer op vakantie en dan is de tent altijd tot september dicht..... Ik mis het gewoon......
Juist !!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Binas zuigt, die paar formules die je moet kennen... Zo lastig is het niet.
een boekje voor natuur en scheikunde waar alle formules en afkortingen instaanquote:
Puh, rekenmachine is gewoon fijn. We moeten genoeg hoofdrekenen.. maar om nou 72919837182x98929380 uit te gaan rekenen..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom is het ook niet zo moeilijk om het zonder rekenmachine te doen.
De bijbel van het natuurkundig en scheikundig onderwijs. (En wiskunde tegenwoordig ook wel gok ik.}quote:
Ahem, Binas is wel iets meer dan een paar formules. Je weet vast niet uit je hoofd welke indicator je moet hebben als je een PH hoger dan 6,nogwat wil meten en wat de kleur van die indicator dan wordt. Of de massa van een platinum-atoom. Om maar eens iets te noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Binas zuigt, die paar formules die je moet kennen... Zo lastig is het niet.
Fijn is iets anders dan nodig. Alle berekeningen kunnen ook op papier worden gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Puh, rekenmachine is gewoon fijn. We moeten genoeg hoofdrekenen.. maar om nou 72919837182x98929380 uit te gaan rekenen..
Sorry lieverd... Zullen we samen in de zandbak spelen?quote:
Dat is Bier met sinas gemixt....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry lieverd... Zullen we samen in de zandbak spelen?
wil ik niet lullig doen. Maar dat is nog altijd "The Handbook of Chemistry and Physics"quote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bijbel van het natuurkundig en scheikundig onderwijs. (En wiskunde tegenwoordig ook wel gok ik.}
Niet doen, want dan gaat Andy vreemd.quote:
Wie is er nu serieus.... ik maak een gekke opmerking..... Samen naar de kermis dan?quote:
The Handbook of Chemistry and Physics is de oppergod.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil ik niet lullig doen. Maar dat is nog altijd "The Handbook of Chemistry and Physics"![]()
Binas is daar niet meer dan de kleuterbijbel![]()
(wat maar goed is ook, want anders zou vrijwel elke middelbare scholier gillend wegrennen
Wat je nodig hebt om de vraag te kunnen maken kan de leraar ook erbij op het proefwerk zetten.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ahem, Binas is wel iets meer dan een paar formules. Je weet vast niet uit je hoofd welke indicator je moet hebben als je een PH hoger dan 6,nogwat wil meten en wat de kleur van die indicator dan wordt. Of de massa van een platinum-atoom. Om maar eens iets te noemen.
Het zal wel zo zijn dan.. Ik ben geen kleuter oke?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie is er nu serieus.... ik maak een gekke opmerking..... Samen naar de kermis dan?
Je wilt dat de leraar het antwoord op het proefwerk zet?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt om de vraag te kunnen maken kan de leraar ook erbij op het proefwerk zetten.
Eenschquote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het zal wel zo zijn dan.. Ik ben geen kleuter oke?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wilt dat de leraar het antwoord op het proefwerk zet?
Dat was niet de bedoeling... sorry meis..... ik wou je niet plagen. Bah wat vind ik dit rot....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
best. Maar geef een middelbare scholier een boek met 2800 pagina's.....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Moet je haar niet aanspreken als een kindquote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie is er nu serieus.... ik maak een gekke opmerking..... Samen naar de kermis dan?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Waar ging die twentse/groningse uitdrukking nou over?
Daarmee zou-ie je in de juiste richting kunnen sturen. Vooral onpraktisch ook tijdens het practicumdeel van je scheikunde-examenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt om de vraag te kunnen maken kan de leraar ook erbij op het proefwerk zetten.
Dan...?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
best. Maar geef een middelbare scholier een boek met 2800 pagina's.....
Nee dat is iets wat er tijdens de lessen uitgelegd wordt.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
NeeheeMaar als je de atoommassa blabla moet weten dan kan de leraar dat er ook bij op het proefwerk zetten. Daar is niet perse een binas voor nodig, of wel?
Bij mijn vriendenkring is zullen wij dan nu samen in de zandbak spelen een standaard response als het te serieus wordt..... maar ik vergat dat het een inside joke was.....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je haar niet aanspreken als een kind
Naja, ik heb de binas niet en ik zal hem ook niet nodig hebben maar hij is vast nuttig, ik wist niet dat er zo veel informatie in staatquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef zebaz het volgende:
[..]
Daarmee zou-ie je in de juiste richting kunnen sturen. Vooral onpraktisch ook tijdens het practicumdeel van je scheikunde-examenWe gebruikten overigens Binas pas vanaf de 4e... daarvoor wel alles uit m'n hoofd geleerd.
Maar ik zal direct toegeven dat ik een deel van m'n eindexamen heb gedaan door gewoon de lettertjes op te zoeken in de formuletabellen
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je haar niet aanspreken als een kind
Maar jouw middelbare school is ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef zebaz het volgende:
[..]
Daarmee zou-ie je in de juiste richting kunnen sturen. Vooral onpraktisch ook tijdens het practicumdeel van je scheikunde-examenWe gebruikten overigens Binas pas vanaf de 4e... daarvoor wel alles uit m'n hoofd geleerd.
Maar ik zal direct toegeven dat ik een deel van m'n eindexamen heb gedaan door gewoon de lettertjes op te zoeken in de formuletabellen
Nou.. bij natuurkunde gaan ze echt niet de atoommassa van elk atoom uitleggen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat is iets wat er tijdens de lessen uitgelegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |