quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
Die PM was dat inclusief een heel betoog?
Nou ik wil je nog altijd stelen hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Gewoon op zo'n vriendelijk ouwejongenskrentenbrood-toontje. Maar ik lees overduidelijk die onderliggende sneer.
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Marrije het volgende:
Verkapt complimentje, dat van die oude fiets en leren enzo. . .
Je moet daar ook hints geven, niet alles tot in detail omschrijven. Maar ook nu, in het leven, is het handig, ik heb bijvoorbeeld veel foto's van mijzelf online staan, voor de verzekering, als er brand uitbreekt of bij diefstal.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. En het lijkt me ook niet handig om je bankgegevens daar vast te leggen. Mooi mikpunt voor hackers. Dat soort info kun je volgens mij beter niet online bewaren.
Ja ja, dat is dan die man die sociale omgangsvormen zo hoog in het vaandel heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Ageism, dat is het!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.![]()
Ja, dat zeg je nu.quote:En verder: wat dementor zegt, en daar houd ik het maar bij want anders wordt het zo sociaal incorrect.
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
In die linker zie ik een gele lul Met ballen. Is dat de bedoeling?
Het zou een compliment worden, alleen geen sociaal correcte!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat zeg je nu.
Maar, naïef als ik ben, geloof ik gewoon in je goede bedoelingen.
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Fijn dat er niemand: 'Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunst' typt.
Allemaal keurige correcte users.
5 luik vond je toen ook al niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.
Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunstquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Dat zal het zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar Jaloerse geesten.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
5 luik vond je toen ook al niets.
Je hebt gewoon niets met luiken.
Allemaal flexibele users hier.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Een lid van mijn toetsingscommisie zag er juist 3 gezichten in, die van elkaar wegkeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik zie zelfs 3 lullen. It's all in the eye of the beholder.
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar Jaloerse geesten.
Ik werk op een vaste vestiging, als ik die opleiding af heb (over 1,5 jaarquote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
Werk jij bij 2samen? Zit je dan op een vaste vestiging of word je ook wel op andere vestigingen ingezet?
Dat is Selene toch niet? Maar ik kan me voorstellen dat je aan Gert moest denken jaquote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, Gert, ik zag deze voorbij komen in een topic en moest meteen aan jou denken.
[ afbeelding ]
Vroeg ik me zomaar af. Bij het zoeken naar een peuterspeelzaal kwam ik 2samen tegenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk op een vaste vestiging, als ik die opleiding af heb (over 1,5 jaar) kan het wel zijn dat ik op andere locaties ingezet wordt als het daar niet lekker loopt, hoezo?
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 juli 2009 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is Selene toch niet? Maar ik kan me voorstellen dat je aan Gert moest denken ja
Wij hebben een peuterspeelzaal in het pand, alleen die is niet van 2 samen.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vroeg ik me zomaar af. Bij het zoeken naar een peuterspeelzaal kwam ik 2samen tegen
Laatst dacht ik ook al aan je, vorige week ofzo schreef je dat je met de kinderen naar de Pexe bosjes ofzo zou gaan. Nooit van gehoord. Maar toen reden we naar het ziekenhuis en zag ik het opeens op de hoek 'oh daar speelt Lies met de kinderen'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben een peuterspeelzaal in het pand, alleen die is niet van 2 samen.
De bosjes van Pex, ja dat is leuk hoor, er is een speeltuin maar het tofste is dat daar een manege zit waar je gerust even een kijkje mag nemen. Ben je al eens met de kinderen naar de vogelkelder geweest?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laatst dacht ik ook al aan je, vorige week ofzo schreef je dat je met de kinderen naar de Pexe bosjes ofzo zou gaan. Nooit van gehoord. Maar toen reden we naar het ziekenhuis en zag ik het opeens op de hoek 'oh daar speelt Lies met de kinderen'
Ja dat is een beetje minder idd, ik heb het ook niet zo op gevleugelde dierenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:51 schreef Marrije het volgende:
Ik kom zelden bij de ah maar als ik je zou zien bij de Jumbo zou ik je wel aanspreken hoor, als ik je tenminste herken van de foto's in je profiel.
Nee, we zijn nog nooit naar de vogelkelder geweest, klinkt leuk maar daar is toch geen los vliegende papegaai ofzo he
Ohw en daar vlak naast zit waterweelde, ook iets waar ze hun ogen uitkijken, ik weet niet of hij nog leeft, maar ze hadden zelfs een haai. En gratis, daar kan sealife niet tegenop natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje minder idd, ik heb het ook niet zo op gevleugelde dieren
Maar meestal zit hij gewoon vast aan die paal. Maar ze hebben ook: konijtjes, vogels, hamsters, slangen, eekhoorntjes enzo. En die papegaai heb ik tot nu toe altijd prima kunnen ontwijken
Ja want het wordt lekker weer!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:58 schreef Marrije het volgende:
Dat klinkt wel als een leuk uitje, die vogelkelder (heb net ff de website bekeken) en waterweelde.
Morgen gaan we denk ik maar gewoon naar de speeltuin.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
Yeah !! Tuincentrum geplunderd nav inspiratie Caro... Heb nog voor nieuwe stoelen gekenken .. Best leuke spullen van riet. Maar ik had nog hoezen liggen dus zo zien mijn oude er weer knapper uit.
Belangrijkste vergeten . GieterEn nu pijn in me rug maar ik ben er rete blij mee !! Pot met kruiden (en ze hadden geen tijm plantjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat ziet er gezellig uit muis! Tof ook zo aan het water! (Met ijsbrekers enzo)
Ik dénk het wel. Vrijdagavond feestje elders in het land inclusief logeren, even kijken hoe het loopt. Maar is goed! Kunnen jullie vast aan elkaar wennen!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Gert ga je ook naar schollenpop? Ik twijfel of ik daar vrijwillig voor de kinderopvang ga zorgen, dus kom je kind maar bij mij droppen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, Gert, ik zag deze voorbij komen in een topic en moest meteen aan jou denken.
[ afbeelding ]
En dat isquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Hee Muis, wat ziet je balkon er leuk en gezellig uit na de metamorfose![]()
Trek een jas aan en ga lekker buiten zitten joh
Tis weer eens iets andersquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
Ja, zo zien de stoeltjes er een stuk beter uit.
Deisyy, die avatar
Ja die kut stoel als planten tafel en de andere zijn weer zeer trendyquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
Ja, zo zien de stoeltjes er een stuk beter uit.
Deisyy, die avatar
Leuke en vrolijke combi zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut stoel als planten tafel en de andere zijn weer zeer trendy
Dat zijn 2 van mijn oude kamer/keuken stoelen. Dit zitten juist heerlijk. Maar de kat/poes hebben ze compleet gesloopt. Ik had er zes en heb er nog drie over .. Maar met een hoes eromheen is het best weer cool.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Zit er ook een kussentje in / onder die hoes zodat je ook lekkerder zit?
Ja, dank je, gaat wel goed Deisyy. Ik klaag niet. Zei mijn opa altijd.
Zekersquote:Op maandag 27 juli 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke en vrolijke combi zo.
Ideaal voor zwoele avonden met een fles rosé
Daar ben ik echt te laks voor.. En heb nog meer hoezen (zelfs nog in verpakking)quote:Op maandag 27 juli 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Aha, maar die moet je snachts wel binnen zetten voor als de regen in je balkon waait.
Maar als de kussens nat worden en niet goed drogen gaan ze schimmelenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik echt te laks voor.. En heb nog meer hoezen (zelfs nog in verpakking)
Ze stonden al op de oprot nominatie. Maar ze doen het al lang goed buiten .. Dus ik zie het wel aanquote:Op maandag 27 juli 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als de kussens nat worden en niet goed drogen gaan ze schimmelen![]()
alsof ik mijn moeder hoor praten![]()
Met een beetje geluk hoef je ze niet meer bij het grof vuil te zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stonden al op de oprot nominatie. Maar ze doen het al lang goed buiten .. Dus ik zie het wel aan
Dat lag in de planning. Toen ik bij het tuincentrum de zelfde voormaat stoelen zag en het hoezen lampje ging branden.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je ze niet meer bij het grof vuil te zetten
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lag in de planning. Toen ik bij het tuincentrum de zelfde voormaat stoelen zag en het hoezen lampje ging branden.Oh en die hoezen ga ik verfen ..
Tis mijn favo kleurquote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.
Toch niet ook in oranje?
Ik wil die hoezen in de bleek gooien. Dat vlekt oranje ..En krijg je een soort van leger print. Of het lukt of niet we zien het welquote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.
Toch niet ook in oranje?
Oranjequote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis mijn favo kleurMijn vloer is ook oranje (ig)
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oranje![]()
Het enige oranje dat ik heb is een topje en een boa voor als ik echt gepast gekleed moet
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:
Ik probeer mn man ook weleens uit te leggen dat oranje schoenen (gympen) echt niet kunnen en dat ie dat oranje overhemd ook maar beter in de kast kan laten hangen. In India kan dat wel maar hier niet
Ik niet maar wat me opvalt is licht bruine schoenen onder een donker pak. Sjesus wat erg is dat.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
Roze bij mannen vind ik dan wel weer leuk.
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ik ga naar bed, ben hartstikke moe. Welterusten iedereen.
Bij sommige mannen wel, maar niet allemaalquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ik ga naar bed, ben hartstikke moe. Welterusten iedereen.
haaha die smilequote:
Weet het niet, zit verspreid over half Fok! Kan het niet meer zo volgen.quote:
Hatsjoeeeeeeeequote:
Ja dat gaat goedquote:
Nee ze zitten eindelijk in quarantinequote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet het niet, zit verspreid over half Fok! Kan het niet meer zo volgen.Hoi FANN
Same herequote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze zitten eindelijk in quarantine![]()
Mexicaanse griep
Truste Fooks !
Trusten FANNquote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze zitten eindelijk in quarantine![]()
Mexicaanse griep
Truste Fooks !
^&$@####@@!!!!!***((())+++^^^$@@!!!~quote:Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Soury![]()
(lekker niet in mijn moers taal![]()
)
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dénk het wel. Vrijdagavond feestje elders in het land inclusief logeren, even kijken hoe het loopt. Maar is goed! Kunnen jullie vast aan elkaar wennen!
Dat kan nog wel es problemen geven. Maar kan goed gaan hoop ikquote:Op maandag 27 juli 2009 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok hier ook, onder voorbehoud!
Ga ik op je kindje passen, ga jij lekker zuipen(Om 7 uur ben ik dan gewoon "vrij")
Jeuj! Ik heb een kitten, alleen mijn oude kat vindt het nog niet zo heel tof geloof ik, blazen en grommen enzo
Ach, dat was misschien nog even teveel van het goede.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:31 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning.
Onze Tobi is een beetje ziekjes...Heeft diarree, na het drinken van wat kattenmelk en het eten van natvoer gisteren, tenminste ik denk dat dat het is.
Gelukkig kan Tom de hele dag goed voor hem zorgen en op hem letten.
Ja ik vond het ook al heel wat dat hij melk mocht drinken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, dat was misschien nog even teveel van het goede.
Je kan proberen zijn maagje tot rust te krijgen met een paar kleine stukjes gekookte kip of gekookte vis.
Succes.
Bij sommige kittens gaat het goed en bij sommigen niet, je weet het dus nooit van tevoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al heel wat dat hij melk mocht drinken.
Maar ik weet dan ook meer van beagles.![]()
Net besloten om dat zometeen maar even te doen. Hij kwam al vrij mager uit de opvang en heeft niet veel bij te zetten. Hij moest vrijdag voor zijn inenting, maar we gaan vnvnd maar even met hem langs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef Disana het volgende:
Kittens en diarrhee, altijd oppassen want kittens drogen heel snel uit en kunnen er binnen een paar dagen aan sterven. Dus als het morgen niet over is kun je beter even de dierenarts bellen.
Mannen he, die hebben aan een paar woorden genoeg, waar vrouwen een heel verhaal ophangen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Dementor het volgende:
Hij eet nu wel weer redelijk maar we gaan toch maar even langs de dierenarts.
Vocht is goed, misschien krijgt hij wel wat extra van de dierenarts.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Net besloten om dat zometeen maar even te doen. Hij kwam al vrij mager uit de opvang en heeft niet veel bij te zetten. Hij moest vrijdag voor zijn inenting, maar we gaan vnvnd maar even met hem langs.
Tom geeft hem nu wat natvoer, kip met wat extra water er doorheen. Ik weet dat kittens enorm kwetsbaar zijn daarom was ik de vorige keer met Cato ook de eerste twee weken thuis en nu met Tobi is Tom thuis en ik vanaf vrijdag ook drie weken lang. Juist omdat ze zorg nodig hebben, naast opvoeding
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Juist omdat ze zorg nodig hebben, naast opvoeding
Welnee, maar wel dat ie niet aan de muren mag krabbelen (gelukkig korrelpleister), niet aan de bank, niet op tafel tijdens het eten (wat ie gisteren wel probeerde). Cato laat zich ook bijna niets vertellen, maar weet wel dat in de gordijnen hangen en aan de bank krabben niet mag. En als ze ergens zit of ligt waar ze niet mag vertoeven en we roepen 'Weg' dan loopt ze er ook vandaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je gaat die kat opvoeden
Straks geeft ie dus pootjes en kandie "zit, lig en af"
Zo hoort dat toch ook, als je beesten neemt moet je er goed voor zorgen. Wij kregen toen ik 8 was een hond, die is 18 geworden. Ik had een konijn, die is 12 geworden. Beesten neem je niet voor even, daar hebben we ook goed over nagedacht. Ik vind dat ook nooit een probleem en ben blij als ik zie dat ze goed groeien, gezond zijn en op hun gemak. Jij doet dat overigens ook erg goed met je beestenbende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vocht is goed, misschien krijgt hij wel wat extra van de dierenarts.
Echt mooi om te horen dat jullie zoveel werk van jullie beestjes maken.
Krabpaal heeft ie al, de andere kat doet dat buiten, aan de muur van de schuur en onze schuttingen. De kleine uk hangt idd in de krabpaal, nadat we hem hebben laten zien hoe het moet. Ook ligt ie vaak op het plankje te slapen dat er bovenop zit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust Juud, die kat gaat overal zitten waar het niet mag (als je niet thuis bent)![]()
Een krabpaal doet verder wonderen, het krabt schijnbaar net iets fijner dan een tafelpoot.
Gijs!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de stap naar kat nummer 2 niet zomaar genomen is, maar nu we hem hebben, denk ik dat de kans erin zit dat er nog wel eens eentje bijkomt.
Pas maar op, voor je het weet heb je er ook 4 net als ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch ook, als je beesten neemt moet je er goed voor zorgen. Wij kregen toen ik 8 was een hond, die is 18 geworden. Ik had een konijn, die is 12 geworden. Beesten neem je niet voor even, daar hebben we ook goed over nagedacht. Ik vind dat ook nooit een probleem en ben blij als ik zie dat ze goed groeien, gezond zijn en op hun gemak. Jij doet dat overigens ook erg goed met je beestenbende.![]()
Ik moet wel zeggen dat de stap naar kat nummer 2 niet zomaar genomen is, maar nu we hem hebben, denk ik dat de kans erin zit dat er nog wel eens eentje bijkomt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is ToBi een opmaat naar een mensenbaby. En we weten natuurlijk allemaal hoe dat kindje gaat heten als het een meisje is ...
quote:
Ik ook niet, hahaha. Maar hij ging maar niet dood....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je er ook 4 net als ikIs trouwens enorm gezellig, ze zijn allemaal heel verschillend van karakter maar kunnen het prima met elkaar vinden.
Ja natuurlijk moet je naar je beestjes omkijken. Wat mij betreft zijn ze part of the family. Maar je moet de mensen de kost niet geven die helemaal geen idee hebben van wat ervoor nodig is. Mensen die beesten meer als objecten zien en geen oog hebben voor de behoeften of ziektes van hun dier.
Ik had echt geen idee dat konijnen zo oud konden worden Juud.
Jaaahhh!quote:
Nog een dag zonder rellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Gaat het hier nu wéér de hele dag over poezen.
Nee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Gaat het hier nu wéér de hele dag over poezen.
Tja je moet het toch even aandachtig lezen, anders kun je er net zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja! Dat is nog eens need to know info waar je stil van wordt!
quote:
Het kan zo maar op elke leeftijd toeslaan ... Zag ooit bij Oprah (...) een vrouw die al op haar 21ste in de overgang zatquote:
Het is dus een verrassings-etentje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Straks lekker uit eten, ik hoop niet chinees, heb geen idee waar we naar toe gaan.
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Ik zit in de midlifecrisis.
Met een leesbrilletje op de gebruiksaanwijzing van haarverf bestuderen, dat werk.
Je weet het nooit, je weet het nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dus een verrassings-etentje?
Dan zal het vast geen Chinees worden.
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?![]()
Does een foto met bril
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit in een vrije middag flow, dat is ook lekker
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?
Jawel hoor, hier een rij namen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldig
Maar mijn tuin roept
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat kan niet waar zijn!!!![]()
*flipt*
Nou ja, "mogen"... er is niemand die het verbiedt natuurlijk. Alleen ik vind dat gezemel een beetje irritant worden als het lang aanhoudt. Met dat koetsiekoetsie vocubulaire ook, dat iedereen van elkaar overneemt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Gijsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Ik gelóóf het ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.
Wat stom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Een kale poes doet wonderenquote:
Ik begin er steeds meer een afkeer tegen te krijgenquote:
Streepjes poes dan....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer een afkeer tegen te krijgen
Poesjes in het algemeenquote:
Daar heb ik niks meequote:
Ik ook niet, buiten dat er hier over niets anders wordt gepraatquote:
Dan is de SC van TBO beterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet, buiten dat er hier over niets anders wordt gepraat
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoekenquote:
Incl. die usersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoeken
Sommige zijn nog niet online. Viel me op dat een aantal als een haverkip op mijn stok sprongen .quote:
Geen idee, maar je maakt mij niet wijs dat er opeens zoveel nieuwe users zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige zijn nog niet online. Viel me op dat een aantal als een haverkip op mijn stok sprongen .![]()
Dat ik dacht gut ik heb je eerder ontmoet maar waar(van)
Nee dat bedoel ik .. Ik kreeg al na 1 post de wind van voren. Tjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar je maakt mij niet wijs dat er opeens zoveel nieuwe users zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik .. Ik kreeg al na 1 post de wind van voren. Tja
Als jij je maar vermaaktquote:
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoeken
Dank jequote:
Het is gewoon jammer dat geen omroep zich meld om bv 1x per week een uitzending te maken. Ik denk dat de inet gemeenschap te klein is voor zoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.
TBOI was zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Kom je nu tot de conclusie ?? Duhhh een voordeel is dat die sc opgedoekt word. Nadeel dat dat ruk volk een weg naar hier gaat vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.
TBOI was zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Er zijn internetters genoeg hoor, maar lees jij iets in kranten of hoor je iets op andere media? Ik niet, nou ja, dan krijg je ze dus ook niet geïnteresseerd en aan het kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat geen omroep zich meld om bv 1x per week een uitzending te maken. Ik denk dat de inet gemeenschap te klein voor zoiets.
Misschien moet ie eens adverteren met googleadsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn internetters genoeg hoor, maar lees jij iets in kranten of hoor je iets op andere media? Ik niet, nou ja, dan krijg je ze dus ook niet geïnteresseerd en aan het kijken
Doe es lief, je kan hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nu tot de conclusie ?? Duhhh een voordeel is dat die sc opgedoekt word. Nadeel dat dat ruk volk een weg naar hier gaat vinden.
Geen zin in .. en totaal nutteloos. Wat een kut forumquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen zin in .. en totaal nutteloos. Wat een kut forum
Ik herstel ff bedoelde kut topicquote:
Noek!quote:
Nee, het ijzerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
het vuur smeed je als het heet is.
quote:
Duh, alsof je dan niet staat te stuiteren van de coke.quote:
acht (naakte) katjes in the bunker II en dan bart die ze vermanend toespreekt (bijgestaan door een loopse herder) + in nazi-uniform, moet toch een kaskraker worden -dus sponsors trekken- als de trutten uit dit topic representatief zijn voor de gemiddelde fok / internet-user-megool?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TBOI was in veel opzichten zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, alsof je dan niet staat te stuiteren van de coke.
Heel verstandig jongen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.
Hoi WJ, gezellig dat je er ook weer bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
acht (naakte) katjes in the bunker II en dan bart die ze vermanend toespreekt (bijgestaan door een loopse herder) + in nazi-uniform, moet toch een kaskraker worden -dus sponsors trekken- als de trutten uit dit topic representatief zijn voor de gemiddelde fok / internet-user-megool?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.
Daaristieweerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt wel!
ik hoorde van liesje dat je coke op je plasser doet alvorens te gaan sexen
hee gertjens! thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi WJ, gezellig dat je er ook weer bent.![]()
Waar ben je naar toe geweest op vakantie, en post de mooiste foto eens?
Best te doen toch! Vooral die Libische marinade staat me nog bij als zijnde uitstekend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
natuurlijk heb ik me bekommerd om de zwerfkatjes ter plaatse![]()
is al een paar uur terug dat noek hier was natuurlijkquote:
Hoi!quote:
uitkijken jonguhquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kan ook best zijn dat het stiekem hond was hoor, want vertrouwen kun je dat moslimtuig voor geen meter.
Leest ze vast nog wel een keerquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is al een paar uur terug dat noek hier was natuurlijk, maar desalnietteplus een zoen
![]()
voor nmns en apk:
Haha, ik dacht nog: zal ik hem posten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ze zich door dat kattengejank heen kan wirwarren wel![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ik dacht nog: zal ik hem posten?
Ja, dat wist ik, vandaar dat ik het maar niet deed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook, maar ik deed het mooi wel
![]()
is die landingsbaan in je tuin nu al is af?
de brommert dan maar, parkeer ik 'm zo net naast de bbq en je mann. (de chopper staat (weerquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, vandaar dat ik het maar niet deed.
Jaaa de landingsbaan is af, je kan zo je brommert neerzetten![]()
Helicopter mag ook.
Oh dat past prima denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de brommert dan maar, parkeer ik 'm zo net naast de bbq en je mann. (de chopper staat (weer) bij de lommerd).
alvast een slaaplied:
slaap lekker en tot de volgende xquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat past prima denk ik![]()
Ja ik ga naar bed, ik val bijna om![]()
Nite nite en tot latersz
Wat een schatjequote:Op woensdag 29 juli 2009 07:22 schreef liesje1979 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog meer kattengedoe
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een schatje
Zo maar eens informeren wanneer ik de mijne kan verwachten, dat wordt ook zo'n zwart/witte
Ik heb die ouwe geiteneukert weer gemistquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh, goed om weer wat teksten van WJ te lezen![]()
@ Remlof, vuur en ijzer, 't valt niet mee om het uit elkaar te houden zo af en toe
Ik haal ze ook nog wel eens door elkaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh, goed om weer wat teksten van WJ te lezen![]()
@ Remlof, vuur en ijzer, 't valt niet mee om het uit elkaar te houden zo af en toe
Ach, ik schijn het nog steeds beter te doen dan sommige negenentwintigjarigenquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig op je ouwe dag ?
![]()
[ afbeelding ]
De laatste berichten zijn dat Barack op een plek zit waar hij niet zou mogen zittenquote:
quote:Obama Conspiracy
Ik ben een beetje het "conspiracy typje" die af en toe op 't net wat tegenkomt en denkt van: "dit zou wel eens waar kunnen zijn"
Mijn interesse werd eigenlijk gewekt door het Hotnews artikel van vandaag ...
http://www.hotnews.ro/sti(...)presedintele-sua.htm
Vorig jaar was er de discussie over of Obama wellicht wel of niet president had mogen zijn gezien er twijfels zouden zijn over waar hij echt geboren is gezien de grondwet het volgende voorschrijft:
No Person except a natural born Citizen, or a Citizen of the United States, at the time of the Adoption of this Constitution, shall be eligible to the Office of President; neither shall any Person be eligible to that Office who shall not have attained to the Age of thirty five Years, and been fourteen Years a Resident within the United States.
Wat feitjes...
Barack Obama (de president) is de zoon van Stanley Ann Dunham en Barack Obama Sr
Papa en Mama Obama
Obama zou geboren zijn in Honolulu, Hawai, VS op 4 Augustus 1961 (Hawai was in 1959 toegevoegd als 50e staat van de VS)
"Geboortebewijs"
Nou is dit geboortebewijs een "copie" afgegeven door de autoriteiten in Hawai (en het document is in 2007 geprint en afgedrukt). Het origineel schijnt niet meer te bestaan (gezien Hawai vanaf 2000/2001 geen papieren originelen meer in haar bezit heeft) ...
Er is gesteggel op diverse blogs of dit document gephotoshopped zou zijn ...
Saillant detail: Obama's oma (die in Kenya woont) heeft op tape toegegeven dat Obama is geboren in Kenya en dat zij aanwezig was bij de geboorte (zowel Obama's moeder en vader leven niet meer).
De ouders van Obama scheiden in 1964, en Obama gaat door het leven bij de roepnaam Barry (Dunham). Moeder Stanley Ann Dunham hetrouwt een Indonesier (Lolo Soetoro) en Barack Obama gaat dan door het leven als Barry Soetoro (inclusief een Indonesisch paspoort).
(zie ook de website http://www.barrysoetoro.com/ , driemaal raden waar deze naar doorverwijst!!!)
Barry Soetoro a.k.a Barack Obama gaat naar een Indonesische school ...
School Uitdraai Barry Soetoro
De tekst is moeilijk leesbaar maar er staat:
Een aantal dingen die opvallen
- Opgegeven nationaliteit: Indonesisch (!)
- Opgegeven religie: moslim
De Indonesische wet staat het niet toe om een 2e nationaliteit aan te houden. Ook reist Barry Soetoro (a.k.a. Obama) naar Pakistan in de jaren 80 , met ... zijn Indonesische paspoort (conform Indonesisch recht is Barry Soetoro dan ook alleen maar Indonesisch)
Nu geeft de pers aan dat Obama wellicht helemaal niet moslim zou zijn (geweest), maar in Obama's eigen autobiografie "Dreams of My Father" zegt hij o.a. ook : "I got into trouble for making faces during Koranic studies"
OF deze ZEER opmerkelijke uitspraak tijdens een interview (11 seconden)
Praten we hier over een cover-up , of zit Obama echt terecht als president in het zadel?
Nou ja, dat zou je vast niet zeggen als zoiets over Wilders gevonden zou kunnen worden (en terecht)quote:
Ga je nou de man van de Hoop met de man van de Haat vergelijken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je vast niet zeggen als zoiets over Wilders gevonden zou kunnen worden (en terecht)
Nee, ik probeer je te vertellen dat niet legaal niet legaal is en niet kan afhangen van geliefde of minder geliefde personen. Gelukkig niet!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je nou de man van de Hoop met de man van de Haat vergelijken?
Nee maar ik vind dat je niet alles zo zwaart/wit moet zien (zoals Wilders wel voorstaat). Ik ben meer van het soepel hanteren van regels. Ook als FA trouwens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je te vertellen dat niet legaal niet legaal is en niet kan afhangen van geliefde of minder geliefde personen. Gelukkig niet!!
Oh wat fijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Laatste werkdag voor deze week.
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat je niet alles zo zwaart/wit moet zien (zoals Wilders wel voorstaat). Ik ben meer van het soepel hanteren van regels. Ook als FA trouwens.
Met Tobi gaat het goed, gisteravond heel lief bij ons op bed gelegen, lekker warm in een doek gewikkeld lag ie te pitten. Drinken doet ie goed, eten nog niet zoveel. Tenminste veel minder dan Cato altijd at, maar dat zal wellicht per kat verschillend zijn. Vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten. Vrijdag voor zijn inenting naar de dierenarts, dus dan kan hem dan nog eens goed nakijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
Hoest nou met Toby.. Zijn de darmkrmapjes over . Tja melk he ?? Daar ga ik zelfs van aan de dunne
Ach laat ze eerst maar eens met voldoende bewijs komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.![]()
Voor mij gevoel mag er in dat licht geen spat ruimte zitten en is soepelheid uit den boze, m.a.w., het moet wel in perspectief gezien worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met Tobi gaat het goed, gisteravond heel lief bij ons op bed gelegen, lekker warm in een doek gewikkeld lag ie te pitten. Drinken doet ie goed, eten nog niet zoveel. Tenminste veel minder dan Cato altijd at, maar dat zal wellicht per kat verschillend zijn. Vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten. Vrijdag voor zijn inenting naar de dierenarts, dus dan kan hem dan nog eens goed nakijken.
Inderdaad, maar je moet het wel in het juiste perspectief zien. Hoe geglobaliseerd was de wereld in 1776?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.![]()
Voor mij gevoel mag er in dat licht geen spat ruimte zitten en is soepelheid uit den boze, m.a.w., het moet wel in perspectief gezien worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zeg Juud, weet jij zeker dat je niet al toe bent aan een klein Dementorretje
Niet zo als nu, maar dat kun je ons en de VOC niet verwijten, die had honderd jaar eerder toch écht z'n best gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je moet het wel in het juiste perspectief zien. Hoe geglobaliseerd was de wereld in 1776?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo als nu, maar dat kun je ons en de VOC niet verwijten, die had honderd jaar eerder toch écht z'n best gedaan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon beste Remlof je hebt een punt.
Top, je kunt het geld ook in een pensioenvoorziening stoppen, want dat "niet roken" gaat je nog opbreken vanwege langer levenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt een Hollander! Net op aanraden van een collega kortingsbonnen op het net gezocht. En gevonden. Morgen in totaal mooi 16 Euro korting op de entree van Bobbejaanland. Dat zijn toch zeker vier versnaperingen.
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt een Hollander! Net op aanraden van een collega kortingsbonnen op het net gezocht. En gevonden. Morgen in totaal mooi 16 Euro korting op de entree van Bobbejaanland. Dat zijn toch zeker vier versnaperingen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.
Ben je een achtbaanfreak?![]()
Ze hebben daar zo een eng ding, die gaat compleet verticaal omhoog en dan naar beneden...brrrrrr.......
Dat blijken geen levensdagen te zijn, maar de tijd die je niet hebt gespendeerd aan roken. En dat is vandaag 8 dagen. Na bijna vijf maanden gestopt te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Top, je kunt het geld ook in een pensioenvoorziening stoppen, want dat "niet roken" gaat je nog opbreken vanwege langer leven![]()
Hoeveel dagen heb je er al bij?
Zijn je longen nu al echt schoon?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blijken geen levensdagen te zijn, maar de tijd die je niet hebt gespendeerd aan roken. En dat is vandaag 8 dagen. Na bijna vijf maanden gestopt te zijn.
Ik ben straks verzekerd van een ZwitserLeven gevoel. Zeggen ze.
Nee! Ik doe altijd heel stoer, maar als dat karretje langzaam naar boven ratelt, kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik mezelf weer niet heb durven laten kennenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Kaat38 het volgende:
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.
Ben je een achtbaanfreak?![]()
Ze hebben daar zo een eng ding, die gaat compleet verticaal omhoog en dan naar beneden...brrrrrr.......
Wat is dat nu weer voor duivelsch apparaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nogal ja, haha! http://www.bobbejaanland.be/nl/attracties/rollercoasters/typhoon
Heb ik nog niet gecheckt.quote:
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buikquote:
Misschien doet ze dat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buik
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
No fucking way dat ik daar in ga!
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.
Ik zal vrijdag wel verslag uitbrengen wat ik wel en niet aandurfde.
Oh ja. Coos komt bij je op bezoek. Leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
ga nu even wat in huis halen..
Gezellig, doe de groetjes aan Coos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
Ja, op z'n minst een korte broek voor die gastquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groetjes aan Coos!![]()
En veel plezier hondjes
Vreemd... Ik zie niets in je postje, behalve als ik hem quote. Dan zie ik dat er een smilie zou moeten staan?quote:
Volgens mij is het een konspierasie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heb ik soms ook . Geen idee hoe dat kan verder. Maar er staat inderdaad eenin.
Met kater en zonder broek dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Ik dacht dat hij meer van poezen hield.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Als we nu met zijn allen afspreken om het onder de pet te houden, misschien heeft Danny dan niet door dat het subforum nog open is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
TBO2 gaat niet meer door?
Dat wordt gezellig hier.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen afspreken om het onder de pet te houden, misschien heeft Danny dan niet door dat het subforum nog open is?
Kut met peren, geen streams in het najaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
Zo het staat nu ook online, TBO 2 is tot nader bericht uitgesteld.
Ik kan even een hackpoging wagen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat het communiqué van Bram ook naar Danny en Iteejer is verstuurd.
Yup, gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Moet kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
TBO2 gaat niet meer door?
Dat wordt gezellig hier.
Welnee die gaan gewoon op MSN verder...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Moet kunnen.![]()
En zo niet dan levert het vast wel wat fijne relletjes op.
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg voor een dag of 10 naar Frankrijk. Jullie mogen ze dus allemaal welkom heten hier.![]()
Oh ja, dat mis ik dan weer Talitha.![]()
*gaat verder met pakken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Yeaaaaahhhhhh, kan ik nog even meegenieten vanavond.quote:
Dan doen we het nog eens dunnetjes over als je weer uitgerust en wel terug bent van vakantie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg voor een dag of 10 naar Frankrijk. Jullie mogen ze dus allemaal welkom heten hier.![]()
Oh ja, dat mis ik dan weer Talitha.![]()
*gaat verder met pakken.
Dag Tagquote:
Word je dan geen mod meer bij TOB2?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Yeah !!!!!!quote:
1. Denk het wel en 2. Nee maar dat weet je best.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Word je dan geen mod meer bij TOB2?
edit: en behoor ik eik tot de risicogroep?![]()
Tis een kwestie van balans hè, dat uit je plaat gaan. Altijd lief en poezelig is ook niks. (weer die poezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Denk het wel en 2. Nee maar dat weet je best.
Eigenlijk is dat modschap ook best goed voor me, want met uit je plaat gaan win je uiteindelijk ook niet, eerder andersom. Maar ja.. .het kan soms zó lekker zijn.![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Talitha het volgende:
Maar is het dan wel slim om voor TOB2 'vijanden' te maken?
Ik maak geen nieuwe vijanden hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis een kwestie van balans hè, dat uit je plaat gaan. Altijd lief en poezelig is ook niks. (weer die poezen)
Maar is het dan wel slim om voor TOB2 'vijanden' te maken? Krijg je ze daarna weer op je dak als je niet meer uit je plaat kunt gaan.![]()
En ja, dat weet ik wel. De vraag had eigenlijk moeten zijn: wie horen wel tot de risicogroep. Maar daar krijg ik uiteraard geen antwoord op.
Als Remlof nee zegt, dan zeg ik natuurlijk ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak geen nieuwe vijanden hoor.
Zou niet weten wie.
En voor de rest kan het me niet schelen dat ik niet onomstreden ben.
Maar ik loop op de zaken vooruit.
Ja maar, ja maar... ik WIL helemaal geen nieuwe vijanden maken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als Remlof nee zegt, dan zeg ik natuurlijk ja.![]()
Barst maar los Gert. Ik zal Danny wel ff pm-en dat TOBI dicht kan.
roept u maar !quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |