Ach, dat was misschien nog even teveel van het goede.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:31 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning.
Onze Tobi is een beetje ziekjes...Heeft diarree, na het drinken van wat kattenmelk en het eten van natvoer gisteren, tenminste ik denk dat dat het is.
Gelukkig kan Tom de hele dag goed voor hem zorgen en op hem letten.
Ja ik vond het ook al heel wat dat hij melk mocht drinken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, dat was misschien nog even teveel van het goede.
Je kan proberen zijn maagje tot rust te krijgen met een paar kleine stukjes gekookte kip of gekookte vis.
Succes.
Bij sommige kittens gaat het goed en bij sommigen niet, je weet het dus nooit van tevoren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al heel wat dat hij melk mocht drinken.
Maar ik weet dan ook meer van beagles.![]()
Net besloten om dat zometeen maar even te doen. Hij kwam al vrij mager uit de opvang en heeft niet veel bij te zetten. Hij moest vrijdag voor zijn inenting, maar we gaan vnvnd maar even met hem langs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef Disana het volgende:
Kittens en diarrhee, altijd oppassen want kittens drogen heel snel uit en kunnen er binnen een paar dagen aan sterven. Dus als het morgen niet over is kun je beter even de dierenarts bellen.
Mannen he, die hebben aan een paar woorden genoeg, waar vrouwen een heel verhaal ophangen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Dementor het volgende:
Hij eet nu wel weer redelijk maar we gaan toch maar even langs de dierenarts.
Vocht is goed, misschien krijgt hij wel wat extra van de dierenarts.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Net besloten om dat zometeen maar even te doen. Hij kwam al vrij mager uit de opvang en heeft niet veel bij te zetten. Hij moest vrijdag voor zijn inenting, maar we gaan vnvnd maar even met hem langs.
Tom geeft hem nu wat natvoer, kip met wat extra water er doorheen. Ik weet dat kittens enorm kwetsbaar zijn daarom was ik de vorige keer met Cato ook de eerste twee weken thuis en nu met Tobi is Tom thuis en ik vanaf vrijdag ook drie weken lang. Juist omdat ze zorg nodig hebben, naast opvoeding
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Juist omdat ze zorg nodig hebben, naast opvoeding
Welnee, maar wel dat ie niet aan de muren mag krabbelen (gelukkig korrelpleister), niet aan de bank, niet op tafel tijdens het eten (wat ie gisteren wel probeerde). Cato laat zich ook bijna niets vertellen, maar weet wel dat in de gordijnen hangen en aan de bank krabben niet mag. En als ze ergens zit of ligt waar ze niet mag vertoeven en we roepen 'Weg' dan loopt ze er ook vandaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je gaat die kat opvoeden
Straks geeft ie dus pootjes en kandie "zit, lig en af"
Zo hoort dat toch ook, als je beesten neemt moet je er goed voor zorgen. Wij kregen toen ik 8 was een hond, die is 18 geworden. Ik had een konijn, die is 12 geworden. Beesten neem je niet voor even, daar hebben we ook goed over nagedacht. Ik vind dat ook nooit een probleem en ben blij als ik zie dat ze goed groeien, gezond zijn en op hun gemak. Jij doet dat overigens ook erg goed met je beestenbende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vocht is goed, misschien krijgt hij wel wat extra van de dierenarts.
Echt mooi om te horen dat jullie zoveel werk van jullie beestjes maken.
Krabpaal heeft ie al, de andere kat doet dat buiten, aan de muur van de schuur en onze schuttingen. De kleine uk hangt idd in de krabpaal, nadat we hem hebben laten zien hoe het moet. Ook ligt ie vaak op het plankje te slapen dat er bovenop zit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust Juud, die kat gaat overal zitten waar het niet mag (als je niet thuis bent)![]()
Een krabpaal doet verder wonderen, het krabt schijnbaar net iets fijner dan een tafelpoot.
Gijs!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de stap naar kat nummer 2 niet zomaar genomen is, maar nu we hem hebben, denk ik dat de kans erin zit dat er nog wel eens eentje bijkomt.
Pas maar op, voor je het weet heb je er ook 4 net als ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch ook, als je beesten neemt moet je er goed voor zorgen. Wij kregen toen ik 8 was een hond, die is 18 geworden. Ik had een konijn, die is 12 geworden. Beesten neem je niet voor even, daar hebben we ook goed over nagedacht. Ik vind dat ook nooit een probleem en ben blij als ik zie dat ze goed groeien, gezond zijn en op hun gemak. Jij doet dat overigens ook erg goed met je beestenbende.![]()
Ik moet wel zeggen dat de stap naar kat nummer 2 niet zomaar genomen is, maar nu we hem hebben, denk ik dat de kans erin zit dat er nog wel eens eentje bijkomt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is ToBi een opmaat naar een mensenbaby. En we weten natuurlijk allemaal hoe dat kindje gaat heten als het een meisje is ...
quote:
Ik ook niet, hahaha. Maar hij ging maar niet dood....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je er ook 4 net als ikIs trouwens enorm gezellig, ze zijn allemaal heel verschillend van karakter maar kunnen het prima met elkaar vinden.
Ja natuurlijk moet je naar je beestjes omkijken. Wat mij betreft zijn ze part of the family. Maar je moet de mensen de kost niet geven die helemaal geen idee hebben van wat ervoor nodig is. Mensen die beesten meer als objecten zien en geen oog hebben voor de behoeften of ziektes van hun dier.
Ik had echt geen idee dat konijnen zo oud konden worden Juud.
Jaaahhh!quote:
Nog een dag zonder rellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Gaat het hier nu wéér de hele dag over poezen.
Nee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Gaat het hier nu wéér de hele dag over poezen.
Tja je moet het toch even aandachtig lezen, anders kun je er net zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja! Dat is nog eens need to know info waar je stil van wordt!
quote:
Het kan zo maar op elke leeftijd toeslaan ... Zag ooit bij Oprah (...) een vrouw die al op haar 21ste in de overgang zatquote:
Het is dus een verrassings-etentje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Straks lekker uit eten, ik hoop niet chinees, heb geen idee waar we naar toe gaan.
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Ik zit in de midlifecrisis.
Met een leesbrilletje op de gebruiksaanwijzing van haarverf bestuderen, dat werk.
Je weet het nooit, je weet het nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dus een verrassings-etentje?
Dan zal het vast geen Chinees worden.
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?![]()
Does een foto met bril
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit in een vrije middag flow, dat is ook lekker
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?
Jawel hoor, hier een rij namen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldig
Maar mijn tuin roept
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat kan niet waar zijn!!!![]()
*flipt*
Nou ja, "mogen"... er is niemand die het verbiedt natuurlijk. Alleen ik vind dat gezemel een beetje irritant worden als het lang aanhoudt. Met dat koetsiekoetsie vocubulaire ook, dat iedereen van elkaar overneemt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Gijsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Ik gelóóf het ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.
Wat stom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |