Tja je moet het toch even aandachtig lezen, anders kun je er net zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja! Dat is nog eens need to know info waar je stil van wordt!
quote:
Het kan zo maar op elke leeftijd toeslaan ... Zag ooit bij Oprah (...) een vrouw die al op haar 21ste in de overgang zatquote:
Het is dus een verrassings-etentje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Straks lekker uit eten, ik hoop niet chinees, heb geen idee waar we naar toe gaan.
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Ik zit in de midlifecrisis.
Met een leesbrilletje op de gebruiksaanwijzing van haarverf bestuderen, dat werk.
Je weet het nooit, je weet het nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dus een verrassings-etentje?
Dan zal het vast geen Chinees worden.
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haarverf niet voor jezelf toch hoop ik?![]()
Does een foto met bril
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit in een vrije middag flow, dat is ook lekker
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat hebben jullie voor leuks gedaan vanochtend, met de bakfiets?
Jawel hoor, hier een rij namen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar een kinderboederij in Waldeck (oid), ik vond het niet zo bijster interessant maar de kinderen vonden het geweldig
Maar mijn tuin roept
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat kan niet waar zijn!!!![]()
*flipt*
Nou ja, "mogen"... er is niemand die het verbiedt natuurlijk. Alleen ik vind dat gezemel een beetje irritant worden als het lang aanhoudt. Met dat koetsiekoetsie vocubulaire ook, dat iedereen van elkaar overneemt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Maar we mogen niet meer over kittens praten begrijp ik?
Gijsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en ik weet nog geen naam voor mijn kitten die net heerlijk begon te knorren toen ik hem aaide
Ik gelóóf het ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik zit op kantoor. En zoiets doe ik liever thuis.
Wat stom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan effe niet, eerst moet die zooi intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |