quote:Op maandag 27 juli 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Hee Muis, wat ziet je balkon er leuk en gezellig uit na de metamorfose![]()
Trek een jas aan en ga lekker buiten zitten joh
Tis weer eens iets andersquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
Ja, zo zien de stoeltjes er een stuk beter uit.
Deisyy, die avatar
Ja die kut stoel als planten tafel en de andere zijn weer zeer trendyquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
Ja, zo zien de stoeltjes er een stuk beter uit.
Deisyy, die avatar
Leuke en vrolijke combi zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut stoel als planten tafel en de andere zijn weer zeer trendy
Dat zijn 2 van mijn oude kamer/keuken stoelen. Dit zitten juist heerlijk. Maar de kat/poes hebben ze compleet gesloopt. Ik had er zes en heb er nog drie over .. Maar met een hoes eromheen is het best weer cool.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Zit er ook een kussentje in / onder die hoes zodat je ook lekkerder zit?
Ja, dank je, gaat wel goed Deisyy. Ik klaag niet. Zei mijn opa altijd.
Zekersquote:Op maandag 27 juli 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke en vrolijke combi zo.
Ideaal voor zwoele avonden met een fles rosé
Daar ben ik echt te laks voor.. En heb nog meer hoezen (zelfs nog in verpakking)quote:Op maandag 27 juli 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Aha, maar die moet je snachts wel binnen zetten voor als de regen in je balkon waait.
Maar als de kussens nat worden en niet goed drogen gaan ze schimmelenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik echt te laks voor.. En heb nog meer hoezen (zelfs nog in verpakking)
Ze stonden al op de oprot nominatie. Maar ze doen het al lang goed buiten .. Dus ik zie het wel aanquote:Op maandag 27 juli 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als de kussens nat worden en niet goed drogen gaan ze schimmelen![]()
alsof ik mijn moeder hoor praten![]()
Met een beetje geluk hoef je ze niet meer bij het grof vuil te zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stonden al op de oprot nominatie. Maar ze doen het al lang goed buiten .. Dus ik zie het wel aan
Dat lag in de planning. Toen ik bij het tuincentrum de zelfde voormaat stoelen zag en het hoezen lampje ging branden.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je ze niet meer bij het grof vuil te zetten
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lag in de planning. Toen ik bij het tuincentrum de zelfde voormaat stoelen zag en het hoezen lampje ging branden.Oh en die hoezen ga ik verfen ..
Tis mijn favo kleurquote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.
Toch niet ook in oranje?
Ik wil die hoezen in de bleek gooien. Dat vlekt oranje ..En krijg je een soort van leger print. Of het lukt of niet we zien het welquote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, je blijkt gewoon een crea-Bea te zijn.
Toch niet ook in oranje?
Oranjequote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis mijn favo kleurMijn vloer is ook oranje (ig)
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oranje![]()
Het enige oranje dat ik heb is een topje en een boa voor als ik echt gepast gekleed moet
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:
Ik probeer mn man ook weleens uit te leggen dat oranje schoenen (gympen) echt niet kunnen en dat ie dat oranje overhemd ook maar beter in de kast kan laten hangen. In India kan dat wel maar hier niet
Ik niet maar wat me opvalt is licht bruine schoenen onder een donker pak. Sjesus wat erg is dat.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
Roze bij mannen vind ik dan wel weer leuk.
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ik ga naar bed, ben hartstikke moe. Welterusten iedereen.
Bij sommige mannen wel, maar niet allemaalquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ik ga naar bed, ben hartstikke moe. Welterusten iedereen.
haaha die smilequote:
Weet het niet, zit verspreid over half Fok! Kan het niet meer zo volgen.quote:
Hatsjoeeeeeeeequote:
Ja dat gaat goedquote:
Nee ze zitten eindelijk in quarantinequote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet het niet, zit verspreid over half Fok! Kan het niet meer zo volgen.Hoi FANN
Same herequote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze zitten eindelijk in quarantine![]()
Mexicaanse griep
Truste Fooks !
Trusten FANNquote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze zitten eindelijk in quarantine![]()
Mexicaanse griep
Truste Fooks !
^&$@####@@!!!!!***((())+++^^^$@@!!!~quote:Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Soury![]()
(lekker niet in mijn moers taal![]()
)
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dénk het wel. Vrijdagavond feestje elders in het land inclusief logeren, even kijken hoe het loopt. Maar is goed! Kunnen jullie vast aan elkaar wennen!
Dat kan nog wel es problemen geven. Maar kan goed gaan hoop ikquote:Op maandag 27 juli 2009 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok hier ook, onder voorbehoud!
Ga ik op je kindje passen, ga jij lekker zuipen(Om 7 uur ben ik dan gewoon "vrij")
Jeuj! Ik heb een kitten, alleen mijn oude kat vindt het nog niet zo heel tof geloof ik, blazen en grommen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |