quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
Die PM was dat inclusief een heel betoog?
Nou ik wil je nog altijd stelen hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Gewoon op zo'n vriendelijk ouwejongenskrentenbrood-toontje. Maar ik lees overduidelijk die onderliggende sneer.
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Marrije het volgende:
Verkapt complimentje, dat van die oude fiets en leren enzo. . .
Je moet daar ook hints geven, niet alles tot in detail omschrijven. Maar ook nu, in het leven, is het handig, ik heb bijvoorbeeld veel foto's van mijzelf online staan, voor de verzekering, als er brand uitbreekt of bij diefstal.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. En het lijkt me ook niet handig om je bankgegevens daar vast te leggen. Mooi mikpunt voor hackers. Dat soort info kun je volgens mij beter niet online bewaren.
Ja ja, dat is dan die man die sociale omgangsvormen zo hoog in het vaandel heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Ageism, dat is het!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.![]()
Ja, dat zeg je nu.quote:En verder: wat dementor zegt, en daar houd ik het maar bij want anders wordt het zo sociaal incorrect.
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
In die linker zie ik een gele lul Met ballen. Is dat de bedoeling?
Het zou een compliment worden, alleen geen sociaal correcte!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat zeg je nu.
Maar, naïef als ik ben, geloof ik gewoon in je goede bedoelingen.
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Fijn dat er niemand: 'Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunst' typt.
Allemaal keurige correcte users.
5 luik vond je toen ook al niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.
Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunstquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Dat zal het zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar Jaloerse geesten.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
5 luik vond je toen ook al niets.
Je hebt gewoon niets met luiken.
Allemaal flexibele users hier.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Een lid van mijn toetsingscommisie zag er juist 3 gezichten in, die van elkaar wegkeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik zie zelfs 3 lullen. It's all in the eye of the beholder.
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar Jaloerse geesten.
Ik werk op een vaste vestiging, als ik die opleiding af heb (over 1,5 jaarquote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
Werk jij bij 2samen? Zit je dan op een vaste vestiging of word je ook wel op andere vestigingen ingezet?
Dat is Selene toch niet? Maar ik kan me voorstellen dat je aan Gert moest denken jaquote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, Gert, ik zag deze voorbij komen in een topic en moest meteen aan jou denken.
[ afbeelding ]
Vroeg ik me zomaar af. Bij het zoeken naar een peuterspeelzaal kwam ik 2samen tegenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk op een vaste vestiging, als ik die opleiding af heb (over 1,5 jaar) kan het wel zijn dat ik op andere locaties ingezet wordt als het daar niet lekker loopt, hoezo?
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 juli 2009 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is Selene toch niet? Maar ik kan me voorstellen dat je aan Gert moest denken ja
Wij hebben een peuterspeelzaal in het pand, alleen die is niet van 2 samen.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vroeg ik me zomaar af. Bij het zoeken naar een peuterspeelzaal kwam ik 2samen tegen
Laatst dacht ik ook al aan je, vorige week ofzo schreef je dat je met de kinderen naar de Pexe bosjes ofzo zou gaan. Nooit van gehoord. Maar toen reden we naar het ziekenhuis en zag ik het opeens op de hoek 'oh daar speelt Lies met de kinderen'quote:Op maandag 27 juli 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben een peuterspeelzaal in het pand, alleen die is niet van 2 samen.
De bosjes van Pex, ja dat is leuk hoor, er is een speeltuin maar het tofste is dat daar een manege zit waar je gerust even een kijkje mag nemen. Ben je al eens met de kinderen naar de vogelkelder geweest?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laatst dacht ik ook al aan je, vorige week ofzo schreef je dat je met de kinderen naar de Pexe bosjes ofzo zou gaan. Nooit van gehoord. Maar toen reden we naar het ziekenhuis en zag ik het opeens op de hoek 'oh daar speelt Lies met de kinderen'
Ja dat is een beetje minder idd, ik heb het ook niet zo op gevleugelde dierenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:51 schreef Marrije het volgende:
Ik kom zelden bij de ah maar als ik je zou zien bij de Jumbo zou ik je wel aanspreken hoor, als ik je tenminste herken van de foto's in je profiel.
Nee, we zijn nog nooit naar de vogelkelder geweest, klinkt leuk maar daar is toch geen los vliegende papegaai ofzo he
Ohw en daar vlak naast zit waterweelde, ook iets waar ze hun ogen uitkijken, ik weet niet of hij nog leeft, maar ze hadden zelfs een haai. En gratis, daar kan sealife niet tegenop natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje minder idd, ik heb het ook niet zo op gevleugelde dieren
Maar meestal zit hij gewoon vast aan die paal. Maar ze hebben ook: konijtjes, vogels, hamsters, slangen, eekhoorntjes enzo. En die papegaai heb ik tot nu toe altijd prima kunnen ontwijken
Ja want het wordt lekker weer!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:58 schreef Marrije het volgende:
Dat klinkt wel als een leuk uitje, die vogelkelder (heb net ff de website bekeken) en waterweelde.
Morgen gaan we denk ik maar gewoon naar de speeltuin.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
Yeah !! Tuincentrum geplunderd nav inspiratie Caro... Heb nog voor nieuwe stoelen gekenken .. Best leuke spullen van riet. Maar ik had nog hoezen liggen dus zo zien mijn oude er weer knapper uit.
Belangrijkste vergeten . GieterEn nu pijn in me rug maar ik ben er rete blij mee !! Pot met kruiden (en ze hadden geen tijm plantjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat ziet er gezellig uit muis! Tof ook zo aan het water! (Met ijsbrekers enzo)
Ik dénk het wel. Vrijdagavond feestje elders in het land inclusief logeren, even kijken hoe het loopt. Maar is goed! Kunnen jullie vast aan elkaar wennen!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Gert ga je ook naar schollenpop? Ik twijfel of ik daar vrijwillig voor de kinderopvang ga zorgen, dus kom je kind maar bij mij droppen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, Gert, ik zag deze voorbij komen in een topic en moest meteen aan jou denken.
[ afbeelding ]
En dat isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |