quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
Die PM was dat inclusief een heel betoog?
Nou ik wil je nog altijd stelen hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Gewoon op zo'n vriendelijk ouwejongenskrentenbrood-toontje. Maar ik lees overduidelijk die onderliggende sneer.
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Marrije het volgende:
Verkapt complimentje, dat van die oude fiets en leren enzo. . .
Je moet daar ook hints geven, niet alles tot in detail omschrijven. Maar ook nu, in het leven, is het handig, ik heb bijvoorbeeld veel foto's van mijzelf online staan, voor de verzekering, als er brand uitbreekt of bij diefstal.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. En het lijkt me ook niet handig om je bankgegevens daar vast te leggen. Mooi mikpunt voor hackers. Dat soort info kun je volgens mij beter niet online bewaren.
Ja ja, dat is dan die man die sociale omgangsvormen zo hoog in het vaandel heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het was een vergelijking. Waarbij ik als oude muts uit de verf kwam.
ONTKEN HET MAAR NIET, GERT!!!!
Ageism, dat is het!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
Hij was zo lekker en voor de hand liggend om te maken.![]()
Ja, dat zeg je nu.quote:En verder: wat dementor zegt, en daar houd ik het maar bij want anders wordt het zo sociaal incorrect.
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
In die linker zie ik een gele lul Met ballen. Is dat de bedoeling?
Het zou een compliment worden, alleen geen sociaal correcte!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat zeg je nu.
Maar, naïef als ik ben, geloof ik gewoon in je goede bedoelingen.
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Fijn dat er niemand: 'Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunst' typt.
Allemaal keurige correcte users.
5 luik vond je toen ook al niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat niet maar ik vind dit wel één van je mindere werken.
Flikker nou eens een eind op met die mongolenkunstquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten besluiten om mijn kunst niet meer uit te leggen.
Dat levert namelijk teleurstellingen op, bij de mensen.
Je mag er in (of toch erin) zien, wat je erin ziet.
Dat zal het zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar Jaloerse geesten.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
5 luik vond je toen ook al niets.
Je hebt gewoon niets met luiken.
Allemaal flexibele users hier.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Een lid van mijn toetsingscommisie zag er juist 3 gezichten in, die van elkaar wegkeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik zie zelfs 3 lullen. It's all in the eye of the beholder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |