Nee, het ijzerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
het vuur smeed je als het heet is.
quote:
Duh, alsof je dan niet staat te stuiteren van de coke.quote:
acht (naakte) katjes in the bunker II en dan bart die ze vermanend toespreekt (bijgestaan door een loopse herder) + in nazi-uniform, moet toch een kaskraker worden -dus sponsors trekken- als de trutten uit dit topic representatief zijn voor de gemiddelde fok / internet-user-megool?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.
TBOI was in veel opzichten zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, alsof je dan niet staat te stuiteren van de coke.
Heel verstandig jongen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.
Hoi WJ, gezellig dat je er ook weer bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
acht (naakte) katjes in the bunker II en dan bart die ze vermanend toespreekt (bijgestaan door een loopse herder) + in nazi-uniform, moet toch een kaskraker worden -dus sponsors trekken- als de trutten uit dit topic representatief zijn voor de gemiddelde fok / internet-user-megool?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, dat spul raak ik niet aan, ik hou het bij bier en een incidentele joint.
Daaristieweerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt wel!
ik hoorde van liesje dat je coke op je plasser doet alvorens te gaan sexen
hee gertjens! thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi WJ, gezellig dat je er ook weer bent.![]()
Waar ben je naar toe geweest op vakantie, en post de mooiste foto eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |