Een kale poes doet wonderenquote:
Ik begin er steeds meer een afkeer tegen te krijgenquote:
Streepjes poes dan....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer een afkeer tegen te krijgen
Poesjes in het algemeenquote:
Daar heb ik niks meequote:
Ik ook niet, buiten dat er hier over niets anders wordt gepraatquote:
Dan is de SC van TBO beterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet, buiten dat er hier over niets anders wordt gepraat
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoekenquote:
Incl. die usersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoeken
Sommige zijn nog niet online. Viel me op dat een aantal als een haverkip op mijn stok sprongen .quote:
Geen idee, maar je maakt mij niet wijs dat er opeens zoveel nieuwe users zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige zijn nog niet online. Viel me op dat een aantal als een haverkip op mijn stok sprongen .![]()
Dat ik dacht gut ik heb je eerder ontmoet maar waar(van)
Nee dat bedoel ik .. Ik kreeg al na 1 post de wind van voren. Tjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar je maakt mij niet wijs dat er opeens zoveel nieuwe users zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik .. Ik kreeg al na 1 post de wind van voren. Tja
Als jij je maar vermaaktquote:
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen nieuws over TBOII dus wmb mogen ze dat forum opdoeken
Dank jequote:
Het is gewoon jammer dat geen omroep zich meld om bv 1x per week een uitzending te maken. Ik denk dat de inet gemeenschap te klein is voor zoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.
TBOI was zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Kom je nu tot de conclusie ?? Duhhh een voordeel is dat die sc opgedoekt word. Nadeel dat dat ruk volk een weg naar hier gaat vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders zijn dan dat het NIET doorgaat. Als je nu nog sponsors moet vinden, twee maanden na de afloop van TBOI, dan betekend dat niets anders dan dat er totaal geen gegadigden zijn voor het concept. Immers, het vuur smeed je als het heet is.
TBOI was zo kneus dat geldschieters zich vermoedelijk wel twee keer bedenken,
Er zijn internetters genoeg hoor, maar lees jij iets in kranten of hoor je iets op andere media? Ik niet, nou ja, dan krijg je ze dus ook niet geïnteresseerd en aan het kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat geen omroep zich meld om bv 1x per week een uitzending te maken. Ik denk dat de inet gemeenschap te klein voor zoiets.
Misschien moet ie eens adverteren met googleadsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn internetters genoeg hoor, maar lees jij iets in kranten of hoor je iets op andere media? Ik niet, nou ja, dan krijg je ze dus ook niet geïnteresseerd en aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |