Heb ik nog niet gecheckt.quote:
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buikquote:
Misschien doet ze dat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buik
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
No fucking way dat ik daar in ga!
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.
Ik zal vrijdag wel verslag uitbrengen wat ik wel en niet aandurfde.
Oh ja. Coos komt bij je op bezoek. Leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
ga nu even wat in huis halen..
Gezellig, doe de groetjes aan Coos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
Ja, op z'n minst een korte broek voor die gastquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groetjes aan Coos!![]()
En veel plezier hondjes
Vreemd... Ik zie niets in je postje, behalve als ik hem quote. Dan zie ik dat er een smilie zou moeten staan?quote:
Volgens mij is het een konspierasie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heb ik soms ook . Geen idee hoe dat kan verder. Maar er staat inderdaad eenin.
Met kater en zonder broek dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Ik dacht dat hij meer van poezen hield.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Als we nu met zijn allen afspreken om het onder de pet te houden, misschien heeft Danny dan niet door dat het subforum nog open is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
TBO2 gaat niet meer door?
Dat wordt gezellig hier.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen afspreken om het onder de pet te houden, misschien heeft Danny dan niet door dat het subforum nog open is?
Kut met peren, geen streams in het najaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
Zo het staat nu ook online, TBO 2 is tot nader bericht uitgesteld.
Ik kan even een hackpoging wagen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat het communiqué van Bram ook naar Danny en Iteejer is verstuurd.
Yup, gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Moet kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
TBO2 gaat niet meer door?
Dat wordt gezellig hier.
Welnee die gaan gewoon op MSN verder...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Moet kunnen.![]()
En zo niet dan levert het vast wel wat fijne relletjes op.
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg voor een dag of 10 naar Frankrijk. Jullie mogen ze dus allemaal welkom heten hier.![]()
Oh ja, dat mis ik dan weer Talitha.![]()
*gaat verder met pakken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Yeaaaaahhhhhh, kan ik nog even meegenieten vanavond.quote:
Dan doen we het nog eens dunnetjes over als je weer uitgerust en wel terug bent van vakantie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg voor een dag of 10 naar Frankrijk. Jullie mogen ze dus allemaal welkom heten hier.![]()
Oh ja, dat mis ik dan weer Talitha.![]()
*gaat verder met pakken.
Dag Tagquote:
Word je dan geen mod meer bij TOB2?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Yeah !!!!!!quote:
1. Denk het wel en 2. Nee maar dat weet je best.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Word je dan geen mod meer bij TOB2?
edit: en behoor ik eik tot de risicogroep?![]()
Tis een kwestie van balans hè, dat uit je plaat gaan. Altijd lief en poezelig is ook niks. (weer die poezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Denk het wel en 2. Nee maar dat weet je best.
Eigenlijk is dat modschap ook best goed voor me, want met uit je plaat gaan win je uiteindelijk ook niet, eerder andersom. Maar ja.. .het kan soms zó lekker zijn.![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Talitha het volgende:
Maar is het dan wel slim om voor TOB2 'vijanden' te maken?
Ik maak geen nieuwe vijanden hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis een kwestie van balans hè, dat uit je plaat gaan. Altijd lief en poezelig is ook niks. (weer die poezen)
Maar is het dan wel slim om voor TOB2 'vijanden' te maken? Krijg je ze daarna weer op je dak als je niet meer uit je plaat kunt gaan.![]()
En ja, dat weet ik wel. De vraag had eigenlijk moeten zijn: wie horen wel tot de risicogroep. Maar daar krijg ik uiteraard geen antwoord op.
Als Remlof nee zegt, dan zeg ik natuurlijk ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak geen nieuwe vijanden hoor.
Zou niet weten wie.
En voor de rest kan het me niet schelen dat ik niet onomstreden ben.
Maar ik loop op de zaken vooruit.
Ja maar, ja maar... ik WIL helemaal geen nieuwe vijanden maken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als Remlof nee zegt, dan zeg ik natuurlijk ja.![]()
Barst maar los Gert. Ik zal Danny wel ff pm-en dat TOBI dicht kan.
roept u maar !quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |