Heb ik nog niet gecheckt.quote:
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buikquote:
Misschien doet ze dat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal, haha, ze hebben ook zo'n giga eng ding wat keihard rondjes doet en je ligt erin op je buik
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
No fucking way dat ik daar in ga!
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon doen, het duurt maar een paar minuten en het valt meestal best mee.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het duurt een paar minuten, maar je bent direct een paar jaar ouder. Op mijn leeftijd moet je daarmee oppassen.
Ik zal vrijdag wel verslag uitbrengen wat ik wel en niet aandurfde.
Oh ja. Coos komt bij je op bezoek. Leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
ga nu even wat in huis halen..
Gezellig, doe de groetjes aan Coos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
straks meeting..misschien volgt er wel een klein verslagje, maar dat weet ik nog niet..![]()
Ja, op z'n minst een korte broek voor die gastquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groetjes aan Coos!![]()
En veel plezier hondjes
Vreemd... Ik zie niets in je postje, behalve als ik hem quote. Dan zie ik dat er een smilie zou moeten staan?quote:
Volgens mij is het een konspierasie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heb ik soms ook . Geen idee hoe dat kan verder. Maar er staat inderdaad eenin.
Met kater en zonder broek dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Ik dacht dat hij meer van poezen hield.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Geheel in overeenstemming met de tendens in deze topicreeks de laatste dagen: Coos heeft een kater.![]()
Groeten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |