Oh wat fijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Laatste werkdag voor deze week.
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat je niet alles zo zwaart/wit moet zien (zoals Wilders wel voorstaat). Ik ben meer van het soepel hanteren van regels. Ook als FA trouwens.
Met Tobi gaat het goed, gisteravond heel lief bij ons op bed gelegen, lekker warm in een doek gewikkeld lag ie te pitten. Drinken doet ie goed, eten nog niet zoveel. Tenminste veel minder dan Cato altijd at, maar dat zal wellicht per kat verschillend zijn. Vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten. Vrijdag voor zijn inenting naar de dierenarts, dus dan kan hem dan nog eens goed nakijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
Hoest nou met Toby.. Zijn de darmkrmapjes over . Tja melk he ?? Daar ga ik zelfs van aan de dunne
Ach laat ze eerst maar eens met voldoende bewijs komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.![]()
Voor mij gevoel mag er in dat licht geen spat ruimte zitten en is soepelheid uit den boze, m.a.w., het moet wel in perspectief gezien worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met Tobi gaat het goed, gisteravond heel lief bij ons op bed gelegen, lekker warm in een doek gewikkeld lag ie te pitten. Drinken doet ie goed, eten nog niet zoveel. Tenminste veel minder dan Cato altijd at, maar dat zal wellicht per kat verschillend zijn. Vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten. Vrijdag voor zijn inenting naar de dierenarts, dus dan kan hem dan nog eens goed nakijken.
Inderdaad, maar je moet het wel in het juiste perspectief zien. Hoe geglobaliseerd was de wereld in 1776?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We spreken hier wel over de machtigste man van de wereld, niet over een "nietszeggende Fok! user' waarbij wel of geen ban een "drama in de dop" is.![]()
Voor mij gevoel mag er in dat licht geen spat ruimte zitten en is soepelheid uit den boze, m.a.w., het moet wel in perspectief gezien worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zeg Juud, weet jij zeker dat je niet al toe bent aan een klein Dementorretje
Niet zo als nu, maar dat kun je ons en de VOC niet verwijten, die had honderd jaar eerder toch écht z'n best gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je moet het wel in het juiste perspectief zien. Hoe geglobaliseerd was de wereld in 1776?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo als nu, maar dat kun je ons en de VOC niet verwijten, die had honderd jaar eerder toch écht z'n best gedaan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon beste Remlof je hebt een punt.
Top, je kunt het geld ook in een pensioenvoorziening stoppen, want dat "niet roken" gaat je nog opbreken vanwege langer levenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt een Hollander! Net op aanraden van een collega kortingsbonnen op het net gezocht. En gevonden. Morgen in totaal mooi 16 Euro korting op de entree van Bobbejaanland. Dat zijn toch zeker vier versnaperingen.
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt een Hollander! Net op aanraden van een collega kortingsbonnen op het net gezocht. En gevonden. Morgen in totaal mooi 16 Euro korting op de entree van Bobbejaanland. Dat zijn toch zeker vier versnaperingen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.
Ben je een achtbaanfreak?![]()
Ze hebben daar zo een eng ding, die gaat compleet verticaal omhoog en dan naar beneden...brrrrrr.......
Dat blijken geen levensdagen te zijn, maar de tijd die je niet hebt gespendeerd aan roken. En dat is vandaag 8 dagen. Na bijna vijf maanden gestopt te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Top, je kunt het geld ook in een pensioenvoorziening stoppen, want dat "niet roken" gaat je nog opbreken vanwege langer leven![]()
Hoeveel dagen heb je er al bij?
Zijn je longen nu al echt schoon?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blijken geen levensdagen te zijn, maar de tijd die je niet hebt gespendeerd aan roken. En dat is vandaag 8 dagen. Na bijna vijf maanden gestopt te zijn.
Ik ben straks verzekerd van een ZwitserLeven gevoel. Zeggen ze.
Nee! Ik doe altijd heel stoer, maar als dat karretje langzaam naar boven ratelt, kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik mezelf weer niet heb durven laten kennenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Kaat38 het volgende:
Leuk! Ben er een paar jaar terug met mijn dochter geweest.
Ben je een achtbaanfreak?![]()
Ze hebben daar zo een eng ding, die gaat compleet verticaal omhoog en dan naar beneden...brrrrrr.......
Wat is dat nu weer voor duivelsch apparaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nogal ja, haha! http://www.bobbejaanland.be/nl/attracties/rollercoasters/typhoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |