quote:Hallo ...,
Alles goed thuis met de kleine?
Volgens mij laatste informatie begint het pas volgende week maandag. Ik geef even een seintje wanneer Beste Johan weer begint.
groet,
...
Dan is dat zeker anders geworden, want in de vakantie stond er nog op vi.nl dat hij 27 juli terug kwam met Beste Johan. Helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Hm, tijd voor een dreigmailtje...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Jup. En het zal hem geen reet interesseren.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Het is in dit land helaas zo dat een kleine gewelddadige minderheid met capuchons en een grote bek vaak hun zin krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Noem het maar gerust de Fok!-knokploeg hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef DrDentz het volgende:
De mensen met de petjes en de paardenstaarten van Fok.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef Adelante het volgende:
En ik had nog zo'n mooie vraag ingestuurd over Henk Kessler en zijn voetbal poule
quote:
gratis, alleen niet met de VI gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
Mooie diss aan het eindquote:De voetbaldeskundige lijkt overal een mening over te hebben. Toen hij vorig jaar samen met Wendy van Dijk te gast was bij Knevel & Van den Brink, haalde Derksen flink uit naar haar tv-show Million Dollar Wedding. "Over weggooi-amusement van RTL mag je een mening hebben. Ze liet wat dingen zien en toen zei ik: 'Het is smakeloos en je moet het niet willen maken'. Ik heb haar die avond verder niet meer gehoord. Waarschijnlijk geeft die RTL-directeur, met wie ze het doet, iets minder tegengas."
http://www.mediacourant.nl/?p=28228
Die Tan hangt voortdurend de Mister Bigstar uit terwijl hij slechts een hele modale presentator is.quote:
In een karaokebar vol foute types met matjes in de nekquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
We zijn Wilfred en zingen vergeten op het formulier.
Ik heb hem binnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
telegraaf.nlquote:vr 31 jul 2009, 12:43 | 92 reacties
Johan Derksen: RTL straft Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Johan Derksen heeft RTL het Wilfred Genee nooit vergeven dat hij naar Talpa is overgestapt en wordt hij daarvoor gestraft.
Wilfred was gisteren voor het eerst sinds tijden weer te zien bij RTL Boulevard.
Johan vindt dat belachelijk, laat hij merken in Veronica Magazine. 'Hij is scherp, ad rem, eigenwijs en durft de confrontatie aan. Onbegrijpelijk dat hij klein gehouden wordt bij RTL en alleen ons programma mag doen. Zijn overstap naar Talpa hebben ze hem nooit vergeven.' Dit meldt Mediacourant.
quote:
Nu al? Waar?quote:Alle internet, radio en tv-uitzendingen waarin Johan verschijnt tellen mee.
Audio or video or it didn't happen.
in de promo voor Voetbal Insite Internationalquote:
Leuke uitzending! Heb ze gemistquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Doordekken begint! zit met de bingo in de aanslag
quote:
Of niet alle wedstrijden zo lang voorbespreken, maar enkele wedstrijden eruit pikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Over Doordekken nu: Ik vond het tegenvallen, er is teveel te bespreken in te korte tijd, dat maakt dat het lijkt of het een ingestudeerd stukje is en dat past niet bij Genee en Derksen. Ik hoop dat ze van Eredivisielive gewoon een minuut of 5 langer krijgen in het vervolg.
Lekker fel kijkt hij hequote:Op maandag 3 augustus 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie nieuwe foto's heeft de fanclub
[ afbeelding ]
Maar in mijn ogen heeft Johan wel gelijk. De FIFA is een corrupte organisatie. Als landen als Engeland en Rusland zich met de kandidatuur van een WK gaan mengen, dan is het over en uit voor Nederland en België.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Als het goed is staat "beste johan.." straks weer op de site.
Vond zijn column over Harry Been niet zo bijster sterk om eerlijk te zijn
En hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. De scheidsrechters passen prima bij het niveau van Eredivisie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Inpakken met een grote strik en verzenden naar Berlijn.
Geen enkele scheidsrechter heb ik slechter zien fluiten dan het team van Vitesse. Die is geniaal.
Twente BIJ de top drie voegt, das wat anders dan in de top drie..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hij denkt dat PSV kampioen wordt en dat Twente zich dit jaar vast in de top 3 nestelt. Verder zou Feyenoord derde worden en waar heeft hij dan Ajax staan 4e?
Schromelijke zelfoverschattingquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Oh, de bingokaart spreekt over 43 seizoenen, maar dit is natuurlijk zijn 44ste seizoen. Maar die mag je wel afstrepen.
Feitelijke onjuistheden, dan slaan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op zichzelf weer op de dijen van het lachen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Schromelijke zelfoverschatting![]()
Maar het is idd z'n 44ste seizoen. Hij kan van de kaart.
Hij is in 1966 gedebuteerd in het betaalde voetbal. http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Ik had deze column gelezen en daar schreef Johan in juli 2006 dat ie aan z'n 40ste seizoen begint. http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/771-3.php#post32471
Incorrecte feiten, betreurt ie altijd...
Mooiste opmerking van de avond wel jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Heerenveen waar na 8 uur nog alleen de brievenbus open is
"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van de avond wel ja
Helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik heb die seizoensgids van VI niet. Waar plaatst Derksen VVV eigenlijk?
Nog niet gezien. "Ik kom in Nijmegen om naar de kapper te gaan, die zich overigens haararchitect noemt."quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:43 schreef dddour het volgende:
Ik volg deze reeks niet dus ik weet niet of dit al voorbij is gekomen:
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=15112008&programma=011&id=57192
portret van Johan van vorig jaar wat deze zomer weer 20 keer is herhaald ofzo..
* HairyArsedIrishman begint met het schrijven van haatmailquote:
'helemaal niets tegen ... maar'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef SimK het volgende:
Hij vindt Henk Timmer vandaag wel een sympathieke jongen
Eén troost, Johan zit er met voorspellingen zeer vaak naast.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
* HairyArsedIrishman begint met het schrijven van haatmail
Vond het niet helemaal terecht hoe Derksen Genee aanpakte. Zoveel was er niet aan de hand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Dos37 het volgende:
Hij was gisteren weer op dreef, Genee direct weer even op zijn plek zetten. Met het nieuws of Adriaanse
Was wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:43 schreef dddour het volgende:
Ik volg deze reeks niet dus ik weet niet of dit al voorbij is gekomen:
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=15112008&programma=011&id=57192
portret van Johan van vorig jaar wat deze zomer weer 20 keer is herhaald ofzo..
Meesterlijk!quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef KraideN het volgende:
Op www.eredivisie.nl staat ook niks zo te zien.
Lijkt wel of hij in z'n kont wordt gepakt door iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef Spougle het volgende:
Ik kwam deze net tegen, al best oud maar toch.
[ afbeelding ]
Wou hem jullie niet onthouden.
Jij weet welk gezicht je moet trekken op zo'n moment? Okquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij in z'n kont wordt gepakt door iemand.
Bedankt voor het posten, nooit gehoord! Ik vind het nu al leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Johan Derksen gebeld door 3FM.
Oud fragment, maar weet niet of het ooit al is langs geweest?
Het gesprek is al eerder gevoerd en opgenomen. Als het fragment dan in de uitzending afgespeeld wordt hoor je Stenders en sidekicks lachen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Veerboot het volgende:
Hoe is dat precies gedaan eigenlijk? Klinkt als een en ander aan elkaar geknipt en -plakt, maar waar komen de stukjes tekst vandaan?
Maar het gesprek is toch niet echt? Klinkt voor mij althans als wat losse zinnen en woorden uit een ander gesprek aan elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Het gesprek is al eerder gevoerd en opgenomen. Als het fragment dan in de uitzending afgespeeld wordt hoor je Stenders en sidekicks lachen volgens mij.
http://www.vi.nl/Video-Beste-Johan.htmquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef PiraatPiet het volgende:
Waar kun je het Beste Johan archief van voor 10 augustus vinden?? Ik zoek 5,6 en 7 augustus.
danku!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef Hg5 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Video-Beste-Johan.htm
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Ron Vlaar de nieuwe Jaap Stam :/
quote:
Link doet het niet bij mij. Is ook geen mp3 file maar wmv ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Johan Derksen gebeld door 3FM.
Oud fragment, maar weet niet of het ooit al is langs geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef -J-D- het volgende:
Ja, een Windows Media VileDat snap ik, ik vond het gewoon vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danijel Pranjicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:46 schreef abcoude het volgende:
Welke (en hoeveel) personen heeft Johan in de uitzendingen met hem genoemd als "Mr. Big Star"? Ik ken denk ik alleen twee tot nu toe:
1. John Jaakke
2. Humberto Tan
3... wie nog meer?
Ok, we hebben dus vier Mr.Bigstars, dat was het toch?quote:
Op Radio Veronica vanochtend noemde hij Afellay ook een Mr. Bigstar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:06 schreef abcoude het volgende:
[..]
Ok, we hebben dus vier Mr.Bigstars, dat was het toch?
1. John Jaakke
2. Humberto Tan
3. Royston Drenthe
4. Danijel Pranjic
5...
quote:Daan is een jongen van 17 jaar en heeft tijdens zijn geboorte waarschijnlijk door zuurstof te kort een hersenbeschadiging opgelopen.
In medische termen heeft Daan een linkszijdige hemiplegie. Dit uit zich door: qua uiterlijk aan zijn linker arm en been verlamingsverschijnselen.
Door de loop der jaren heeft Daan van zijn belangstelling en passie zijn hobby gemaakt. Voetbal Voetbal Voetbal.Hij denkt alleen maar in en aan voetbal
Hij heeft ondanks zijn beperking/handicapt het zo ver weten te schoppen dat hij in het hoogste team van Nederland zit. Dit voor jongens met een beperking.
Zie de site www.cpvoetbal.nl een onderdeel van de KNVB. Met dit elftal is hij als jongste speler aller tijden inmiddels veel in het buitenland geweest.
Van Korea tot Brazilie , Spanje , Portugal, Denemarken enz enz . Vorig jaar heeft hij 3 maanden voor de Paralympisch spelen zijn enkel gebroken. Samen gerevalideerd met Ron Vlaar. Deze blessure betekende geen spelen voor Daan. Dus ook op het geestelijk vlak binnen de voetbalerij al een tegen valler te verwerken gehad.
Alles als voorbereiding en begeleiding voor Internationale voetballer.
Experts hebben mij aangegeven dat als hij zijn beperking niet had gehad dan was het een BVO speler geweest. Maar ja zo ligt het niet.
Gezien zijn voetbal verstand en kennis en ervaring wil ik als vader kijken of hij daadwerkelijk zijn beroep op termijn hierin kan vinden. Zijn leven bestaat uit Trainen bij de voetbalacademie onder begeleiding van Tom Jenner ja je gaf het al aan de vader van Julian van Vitesse en ook de trainer van Babel en vele anderen. Tom begeleid hem voetbal technisch. Met name de motorische ontwikkeling is essentieel voor mensen met een beperking. Daarnaast bestaat zijn tijd uit de voetbalvereniging UVS in Leiden en daarnaast net Nederlandse team in Zeist. Tussendoor speelt hij Toto, en volgt de voetbal programma s en de wedstrijden via de bekende voetbal tele 2 kanalen van .
En eens per twee weken bezoek hij het ADO stadion om de Eredivisie clubs te kunnen zien spelen.
Zelf ben ik voetbal liefhebber. Maar de grenzen van Daan die zijn er niet. Ik sta te kijken wat hij weet.! Zet je het geluid uit van de televisie dan noemt hij de spelers zo op die aan de bal zijn. En niet een elftal. En niet alleen binnenland.
Leo op een dag vroeg ik Daan hoe zou jij het nou vinden om je beroep te maken van de voetbalerij? In een kamer zitten en wedstrijden bekijken en commentaar geven?
Ja; maar waar begin je dan .Aangezien zijn kennis meer is vroeg ik hem ken je een verslag gever om eens te kijken hoe dat gaat En je begrijpt het Leo Derksen was de naam die hij als eerste aan gaf.
Mijn vraag is kun je Daan is door de "molen" halen en kijken of er aanleiding is om hem hierin verder te enthousiastmeren. In oktober speelt hij voor Nederland voor de World Cup met 16 landen in Papendal. Het is jammer dat de media en televisie veel aandacht schenkt aan de voetbalerij maar deze tak van de voetbalerij word minimaal belicht.
Wellicht na kennismaking een reden om hier aandacht aan te geven. Vanuit het verleden zijn er een aantal prominenten geweest die aandacht gaven..
Barbara Barendse was vorig jaar met Willem v Hanegem bij een wedstrijd , jaren geleden Louis v Gaal, en jaren daar voor heeft Johan Cruyf ook aandacht hieraan gegeven.
In afwachting van je reactie
Nico Dikken
Telefonisch kun je ons bereiken onder nummer *********
Persoonlijke nummer ******
Met vriendelijke groet
(persoonlijke gegevens verwijderd)
Los daarvan was ik een week op vakantie. In die week had ik 27 nieuwe aanmeldingen voor de fanclubquote:Geachte heer Derksen,
Weet u dat Amy Brandts de vrouw van Ernie Brandts op donderdag 27 augustus om 14.40 uur voor de rechtbank in Dordrecht staat met haar ex. man Ton Pas? Inzet van de zaak is dat mijn man niet wil tekenen voor de paspoort van zijn zoontje Nick om naar Iran te verhuizen aangezien dit een gevaarlijk land blijkt (dus niet Ernie's zoontje wat hij altijd beweerd en roept).
Ton vindt het onverantwoordt dat zijn zoon Nick Pas naar Iran gaat. Vorige week was er al een zitting in Den Bosch en Amy heeft geen tijdelijk paspoort gekregen van de rechter. De rechter heeft de zaak doorgestuurd naar Dordrecht. Ik hoop dat er nu voor eens en altijd duidelijk wordt dat Nick niet Ernie's zoon is. Wat hij altijd roept en ook zo gepublicieerd wordt. Mijn man heeft zijn zoon al 4 jaar niet gezien.
Dit wil ik even wel kwijt, want ondergetekende en mijn zoontje zouden graag met Nick in contact willen komen. Maar dit blijkt niet mogelijk in huize Brandts.
Kijkt u maar wat u doet met deze info. Veel succes met uw blad en uw praatprogrammo.
Met de hartelijke groeten van Brigitte Rodriguez
Goeie commentator is dat inderdaad!quote:Aangezien zijn kennis meer is vroeg ik hem ken je een verslag gever om eens te kijken hoe dat gaat En je begrijpt het Leo Derksen was de naam die hij als eerste aan gaf.
Weer een parel in de mailquote:Wat ik van Johan vindt;; I s dat hij denk dat hij alles maar kan zeggen, maar hij gaat toch wel een beetje te ver met dingen aan de groote klok hangen,Maar ook die niet waar zijn dan Zegt hij wel met een scheinheilig ge zicht sorry,Maar dan is de leugen al door het land Johan als je nu zo een goede voetballer was een alles zelf zo goed bent.Zou ik zeggen woord voorzitter van een club en laat iedereen zien hoe goed of hoe slecht je bent vr gr fer
Af en toe, als het echt boeiend voor hem is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Wat doe jij trouwens met die mails? Doorsturen naar Johan?
quote:Dear Mr. Johan Derksen,
How are you!
I am a Chinese fan of yours, my name is Gao Wei , I love you very much!
In China, here some like me fans support you. I expect that you can come to China one day.
I have a dream: I long to get one autograph card of yours. Can you help me to realize this dream ? If I get it, I will collection it forever!
I long to get your letter soon. Thanks a lot!
I wish you will have more success. Give my best regards to you and your family. Best wishes to you!
Yours Sincerely
Gao Wei
My Address is,
Gao Wei
Room 104, No.22,
Hua Xi New Village,
Yao Hai District,
CN-230011, HEFEI, ANHUI,
CHINA. P. R.
Heb je die namen aangepast?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef -J-D- het volgende:
De fanclub heeft weer wat 'parels' per mail ontvangen
[..]
[..]
Los daarvan was ik een week op vakantie. In die week had ik 27 nieuwe aanmeldingen voor de fanclub
Grapjassen
Alleen bij de eerste de adresgegevens verwijderd.quote:
Als je mailt naar forum@fok.nl kunnen ze dat oplossen. Na een hack zijn alle wachtwoorden verwijderdquote:Op woensdag 2 september 2009 04:44 schreef Hg6 het volgende:
Beetje jammer dat ik niet meer kan inloggen met m'n oude account...
Ik (lees Firefox) heb toch echt m'n wachtwoord wel goed.![]()
http://www.youtube.com/us(...)loads/41/31b0z_Zp1kI![]()
Volgens mij een neppert die "SigaarSnor" maar toch wel een held.
?quote:Op woensdag 2 september 2009 04:44 schreef Hg6 het volgende:
Volgens mij een neppert die "SigaarSnor" maar toch wel een held.
Inderdaad, begrijp de reactie ook niet.quote:
Ook volgens mij bij CQC, was in het voorstukje dat die die 2 gasten (die hem interviewde op de redactie van VI volgens mij) helemaal afkraakte, zoals alleen Johan Derksen dat kan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat net in een spotje dat hij in het nieuwe programma van Claudia de Breij, Claudia op Vrijdag zit.
Vind je namen niet zo'n probleem dan? Ik zou het niet fijn vinden als ik met iemand zou mailen, maar goed het is jouw website...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste de adresgegevens verwijderd.
quote:
Zouden ze je trouwens juridisch iets kunnen maken, als je die namen laat staan?quote:
Ook hier geheel mee eens.quote:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zou zijn intelligentie niet overschattenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef MaxC het volgende:
Vandaag weer 5 keer Madoeroe
Hoe kan het in godsnaam dat zo'n intelligente hoofdredacteur sommige woorden uitspreekt waarvoor een VMBO-er zich nog zou schamen?
Sorry, lange nacht gehad.quote:
Maar Johan maakt geen opstellingquote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Hij zei 'wie is Hans Kraaij, de trainer van Lienden, om even een opstelling te maken?'
Want Johan heeft wel bij Veendam gespeeld, ofzo.
ik ben meestal fan van Derksen maar vandaag sloeg hij de plank mis, idd een beetje jammer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Nee idd, op die manier ga je niet met je tafelgenoot om.
Derksen noemde Kraaij een 'arrogante kwal' als ik het me goed herinner. En begint dan terloops ook nog even over zijn vader.
Kraaij kon dat niet waarderen en beet fijn van zich af.
Beetje jammer, Derksen.
Hij spreekt Cvitanich wel leuk uit. "Shitanich"quote:Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
'Spelers met wangedrag kan je missen als kiespijn'
Ach Johan durft nieteens een opstelling te maken, Hansie wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:32 schreef FP128 het volgende:
Hoe dan ook, ik moest wel lachen toen die Hans Kraay zo lekker gepikeerd terug sprak tegen Derksen die zijn mening over Kraay niet onder stoelen of banken stak. Daarna durfde hij geen enkele opstelling meer te geven
Rene voelde dat precies goed aan. Anders was het rellen geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Roberto258 het volgende:
En dan René van der Gijp met een geniale opmerking dat ie een PSV opstelling gemaakt heeft
Vind ik ook, terecht ook dat Kraaij iets terugzegt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Veerboot het volgende:
dus. Johan speelde te veel op de man m.i.
? Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:54 schreef DrDentz het volgende:
Nu ben ik toch wel razendbenieuwd wat Johan tegen die mevrouw gezegd heeft die hem niet teruggroette. Schijnt vrij pittig geweest te zijn!
Klopt, en het is ook totaal inhoudsloos.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Veerboot het volgende:
dus. Johan speelde te veel op de man m.i.
Moet je even de Doordekken-aflevering van 11 september kijken. Johan liep in het gebouw waar ze dat opnemen in een lege gang en kwam een vrouw tegen. Hij groette haar maar ze deed alsof ze Johan niet zag en liep verder. Toen heeft Johan iets 'pittigs' gezegd wat Wilfred en Johan beide niet wilden herhalen.quote:
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s3_a13.xmlquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas door mij niet te zien, op VI komt het niet meer?
Heb ik er nog niet op zien verschijnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas door mij niet te zien, op VI komt het niet meer?
En geen enkele opmerking over zijn mooie gele stappers. Dat is ook voor het eerst dit seizoenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Leuke doordekken over de a.s. bevalling van Wilfred's vrouw en babytips van Johan
en nog een sneer naar afgelopen maandag om de ideale opstelling van Ajax aan Johan te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Leuke doordekken over de a.s. bevalling van Wilfred's vrouw en babytips van Johan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kraaij had gewoon iets persoonlijks in de trant van ´wat is je vrouw toch een enorme hoer´ toen hij begon over HK Sr.
Slaat nergens op natuurlijk, maar dat was wat Derksen zei ookquote:
Dat heeft hij overgenomen van Aad de Mos, want die heeft daar gewerkt zei Johan.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef Veerboot het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk dat droge en subtiel afzeiken van die twee
Dat is niet denigrerend, dat zijn gewoon constateringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind zijn column tegenstrijdig. Het opent met 'U zult mij nooit betrappen op denigrerende opmerkingen over de Jupiler League.'
Even later:
- 'De Jupiler League is een verkapte jeugdcompetitie geworden met spelers die voor een minimumloon of minder hun ambities en dromen proberen te realiseren. Voor toeschouwers, die niet geteisterd worden door clubsentimenten, is het vertoonde spel nauwelijks boeiend.
RTL7 maakt dan ook een ernstige fout door op vrijdagavond een wedstrijd live uit te zenden. Armoedig voetbal in een decor van lege tribunes. De samenvattingen zijn leuk, aan een hele wedstrijd lijkt geen eind te komen.'
Nijmegenquote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Waar zit die kapper van Johan ergens?
quote:
Kan die iig niet vinden. Jammer, blijkbaar heeft hij voor speelronde 1 niet een voorspelling gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Als iemand de toto-voorspelling heeft van Johan van de 1e competitieweek van dit seizoen, hou ik me aanbevolen.
Dank alvast
Mochten jullie een fout zien in het overzicht, dan hoor ik het graag!quote:44 voorspellingen
21 goed
23 fout
Let ook goed op dat knieën kletsende handje op het moment dat Genee begint te bulderen, schitterend.quote:
quote:
Viel me enigszins tegen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Als crosspost uit het VI-topic, voor wie Koefnoen niet heeft gezien:
precies wat me te binnenschoot toen ik dit het kijken wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja het was idd niet al te best. Maar het is ook best moeilijk om ze te toppen natuurlijk, het zijn al karikaturen van henzelf
Op het eind is 'ie op z'n pik getrapt door iemand uit Ottawa.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef -J-D- het volgende:
'Mounir El Hamdaoui vertoont vervelend vedettegedrag'
Zeer verrassend dat hij van zwaarmoedige muziek houdt :pquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:27 schreef Evertjan het volgende:
http://omroep.vara.nl/Uitzending-gemist.uitzending_gemist.0.html?&aflID=10146845&cHash=f077eeaa19
vanaf 16.30 Johan Derksen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
net bij DWDD beelden van 10 jaar geleden bij sport aan tafelwow toen was hij nog een echte walrus
Die plofkop, echt ongelofelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
net bij DWDD beelden van 10 jaar geleden bij sport aan tafelwow toen was hij nog een echte walrus
Hij kan snel aankomen maar ook snel weer afvallen.quote:
En zonder Sonja Bakker hè.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kan snel aankomen maar ook snel weer afvallen.
Ja waarom was dat eigenlijk? Ik begreep dat hij destijds ook een prednison kuur achter de rug had....quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Hij heeft zichzelf er gewoon over gemaildquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Een gelegenheid tot Jonkerbashen laat Johan niet zomaar aan zich voorbijgaan
Maar dat is geen Johan uitspraakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:13 schreef zlakto het volgende:
Over Van der Gijp die nooit wat zinnigs zegt. maar dat zijn oneliners worden overgetypt door tieners op internet.
Een nuttige journalist maar ook niet meer dan dat. Kan leuk schrijven door het wijkkrantje maar de VARA-gids is wat te hoog gegrepen voor hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het inderdaad not dun dat deze modale journalist de Van der Gijp-fans als 'tieners' wegzet. Ik heb niets tegen de auteur persoonlijk, maar ik kan die man niet serieus nemen. Hij schrijft louter onzin. Het getuigt van minachting van zijn lezers.
Bedoeld werd: op het WK afwezige sterren. Dat ging over dat stukje waarin werd gepraat over de reële kans dat zowel C. Ronaldo, Messi als Ibrahimovic afwezig zijn op het WK.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
In de nieuwe Beste Johan-beschrijving staat: Vandaag over Kenneth Vermeer, Ryan Babel, Andries Jonker en op de Spelen afwezige sterren. Ik dacht dus dat hij het zou gaan hebben over de opmerkingen van prins Willem Alexander, die vindt dat de grote voetbalsterren allemaal naar de Olympische Spelen moeten en anders maar geen voetbal. Maar ik hoor hem er helemaal niet over. Waarschijnlijk eruit geknipt door de AIVD.
Wat een manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Johan is morgenavond ook (nogal boos) te zien in CQC
De tweeling stuntelt door met Johan Derksen
Nietsvermoedend wordt 'vriend van de show' Johan Derksen al mopperend en grommend aan een vraaggesprek van Nicky & Jordi onderworpen. Ze delen de passie voor voetbal, maar gek genoeg staat dat niet garant voor een soepel lopend interview. Voordat Johan het interview afkapt en wegloopt: 'Jullie zijn echt heel slecht en missen ieder talent'.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef JOHAN410 het volgende:
Dubbelganger Johan Derksen Australie
'Betaalt Derksen nog steeds alimentatie? Ik ook'
Peter Kogoy en Johan Derksen (rechts). FOTO'S PRO SHOTS
SYDNEY - In Sydney volgt een Australische dubbelganger van Johan Derksen de verrichtingen van Oranje. Peter Kogoy van de krant The Australian is tot de conclusie gekomen dat hij veel lijkt op zijn Nederlandse collega.
Dat was schrikken zeker, meneer Kogoy?
,,Nou. Toen jullie hiermee kwamen, dacht ik: ik kijk zelf eens op internet en dan zal het wel meevallen. Maar YouTube en Facebook gaven meteen duidelijkheid. En we hebben nog veel meer met elkaar gemeen.''
Zoals?
,,De vader van jullie guy was een politieagent, las ik. Die van mij ook, in Europa. Hij is enig kind, en ik ook. We zijn bijna even oud en houden van een goede sigaar. En zeggen jullie dat Johan Derksen nog steeds alimentatie betaalt na een scheiding?''
Ja.
,,Tja, dat moet ik ook.''
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entatie-Ik-ook.dhtml
Maar dit gaat om een vogel hè.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel een beetje makkelijk gerelativeerd.
Als een oud-speler overlijdt, staat dat ook niet in verhouding tot hongersnood in Eritrea of een aardbeving in Samoa. Dan draagt men ook rouwbanden en staat men stil bij het heengaan van iemand die voor de betreffende club een belangrijke rol speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |