Leuke uitzending! Heb ze gemistquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Doordekken begint! zit met de bingo in de aanslag
quote:
Of niet alle wedstrijden zo lang voorbespreken, maar enkele wedstrijden eruit pikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Over Doordekken nu: Ik vond het tegenvallen, er is teveel te bespreken in te korte tijd, dat maakt dat het lijkt of het een ingestudeerd stukje is en dat past niet bij Genee en Derksen. Ik hoop dat ze van Eredivisielive gewoon een minuut of 5 langer krijgen in het vervolg.
Lekker fel kijkt hij hequote:Op maandag 3 augustus 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie nieuwe foto's heeft de fanclub
[ afbeelding ]
Maar in mijn ogen heeft Johan wel gelijk. De FIFA is een corrupte organisatie. Als landen als Engeland en Rusland zich met de kandidatuur van een WK gaan mengen, dan is het over en uit voor Nederland en België.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Als het goed is staat "beste johan.." straks weer op de site.
Vond zijn column over Harry Been niet zo bijster sterk om eerlijk te zijn
En hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. De scheidsrechters passen prima bij het niveau van Eredivisie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Inpakken met een grote strik en verzenden naar Berlijn.
Geen enkele scheidsrechter heb ik slechter zien fluiten dan het team van Vitesse. Die is geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |