quote:Hallo ...,
Alles goed thuis met de kleine?
Volgens mij laatste informatie begint het pas volgende week maandag. Ik geef even een seintje wanneer Beste Johan weer begint.
groet,
...
Dan is dat zeker anders geworden, want in de vakantie stond er nog op vi.nl dat hij 27 juli terug kwam met Beste Johan. Helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Hm, tijd voor een dreigmailtje...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Jup. En het zal hem geen reet interesseren.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Het is in dit land helaas zo dat een kleine gewelddadige minderheid met capuchons en een grote bek vaak hun zin krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Noem het maar gerust de Fok!-knokploeg hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef DrDentz het volgende:
De mensen met de petjes en de paardenstaarten van Fok.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef Adelante het volgende:
En ik had nog zo'n mooie vraag ingestuurd over Henk Kessler en zijn voetbal poule
quote:
gratis, alleen niet met de VI gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
Mooie diss aan het eindquote:De voetbaldeskundige lijkt overal een mening over te hebben. Toen hij vorig jaar samen met Wendy van Dijk te gast was bij Knevel & Van den Brink, haalde Derksen flink uit naar haar tv-show Million Dollar Wedding. "Over weggooi-amusement van RTL mag je een mening hebben. Ze liet wat dingen zien en toen zei ik: 'Het is smakeloos en je moet het niet willen maken'. Ik heb haar die avond verder niet meer gehoord. Waarschijnlijk geeft die RTL-directeur, met wie ze het doet, iets minder tegengas."
http://www.mediacourant.nl/?p=28228
Die Tan hangt voortdurend de Mister Bigstar uit terwijl hij slechts een hele modale presentator is.quote:
In een karaokebar vol foute types met matjes in de nekquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
We zijn Wilfred en zingen vergeten op het formulier.
Ik heb hem binnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
telegraaf.nlquote:vr 31 jul 2009, 12:43 | 92 reacties
Johan Derksen: RTL straft Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Johan Derksen heeft RTL het Wilfred Genee nooit vergeven dat hij naar Talpa is overgestapt en wordt hij daarvoor gestraft.
Wilfred was gisteren voor het eerst sinds tijden weer te zien bij RTL Boulevard.
Johan vindt dat belachelijk, laat hij merken in Veronica Magazine. 'Hij is scherp, ad rem, eigenwijs en durft de confrontatie aan. Onbegrijpelijk dat hij klein gehouden wordt bij RTL en alleen ons programma mag doen. Zijn overstap naar Talpa hebben ze hem nooit vergeven.' Dit meldt Mediacourant.
quote:
Nu al? Waar?quote:Alle internet, radio en tv-uitzendingen waarin Johan verschijnt tellen mee.
Audio or video or it didn't happen.
in de promo voor Voetbal Insite Internationalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |