quote:Hallo ...,
Alles goed thuis met de kleine?
Volgens mij laatste informatie begint het pas volgende week maandag. Ik geef even een seintje wanneer Beste Johan weer begint.
groet,
...
Dan is dat zeker anders geworden, want in de vakantie stond er nog op vi.nl dat hij 27 juli terug kwam met Beste Johan. Helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Hm, tijd voor een dreigmailtje...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb even gemaild naar een kennis in de eindredactie van 'Beste Johan'.
[..]
Jup. En het zal hem geen reet interesseren.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Het is in dit land helaas zo dat een kleine gewelddadige minderheid met capuchons en een grote bek vaak hun zin krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Is Johan er al van op de hoogte gebracht dat zijn fanclub ongeduldig begint te worden?
Noem het maar gerust de Fok!-knokploeg hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef DrDentz het volgende:
De mensen met de petjes en de paardenstaarten van Fok.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef Adelante het volgende:
En ik had nog zo'n mooie vraag ingestuurd over Henk Kessler en zijn voetbal poule
quote:
gratis, alleen niet met de VI gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
Mooie diss aan het eindquote:De voetbaldeskundige lijkt overal een mening over te hebben. Toen hij vorig jaar samen met Wendy van Dijk te gast was bij Knevel & Van den Brink, haalde Derksen flink uit naar haar tv-show Million Dollar Wedding. "Over weggooi-amusement van RTL mag je een mening hebben. Ze liet wat dingen zien en toen zei ik: 'Het is smakeloos en je moet het niet willen maken'. Ik heb haar die avond verder niet meer gehoord. Waarschijnlijk geeft die RTL-directeur, met wie ze het doet, iets minder tegengas."
http://www.mediacourant.nl/?p=28228
Die Tan hangt voortdurend de Mister Bigstar uit terwijl hij slechts een hele modale presentator is.quote:
In een karaokebar vol foute types met matjes in de nekquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
We zijn Wilfred en zingen vergeten op het formulier.
Ik heb hem binnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Joesse het volgende:
ik vraag het even hier, krijg je de seizoengids als abonnee automatisch thuis? of moet je die nog los kopen?
telegraaf.nlquote:vr 31 jul 2009, 12:43 | 92 reacties
Johan Derksen: RTL straft Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Johan Derksen heeft RTL het Wilfred Genee nooit vergeven dat hij naar Talpa is overgestapt en wordt hij daarvoor gestraft.
Wilfred was gisteren voor het eerst sinds tijden weer te zien bij RTL Boulevard.
Johan vindt dat belachelijk, laat hij merken in Veronica Magazine. 'Hij is scherp, ad rem, eigenwijs en durft de confrontatie aan. Onbegrijpelijk dat hij klein gehouden wordt bij RTL en alleen ons programma mag doen. Zijn overstap naar Talpa hebben ze hem nooit vergeven.' Dit meldt Mediacourant.
quote:
Nu al? Waar?quote:Alle internet, radio en tv-uitzendingen waarin Johan verschijnt tellen mee.
Audio or video or it didn't happen.
in de promo voor Voetbal Insite Internationalquote:
Leuke uitzending! Heb ze gemistquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Doordekken begint! zit met de bingo in de aanslag
quote:
Of niet alle wedstrijden zo lang voorbespreken, maar enkele wedstrijden eruit pikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Over Doordekken nu: Ik vond het tegenvallen, er is teveel te bespreken in te korte tijd, dat maakt dat het lijkt of het een ingestudeerd stukje is en dat past niet bij Genee en Derksen. Ik hoop dat ze van Eredivisielive gewoon een minuut of 5 langer krijgen in het vervolg.
Lekker fel kijkt hij hequote:Op maandag 3 augustus 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie nieuwe foto's heeft de fanclub
[ afbeelding ]
Maar in mijn ogen heeft Johan wel gelijk. De FIFA is een corrupte organisatie. Als landen als Engeland en Rusland zich met de kandidatuur van een WK gaan mengen, dan is het over en uit voor Nederland en België.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Als het goed is staat "beste johan.." straks weer op de site.
Vond zijn column over Harry Been niet zo bijster sterk om eerlijk te zijn
En hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. De scheidsrechters passen prima bij het niveau van Eredivisie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Inpakken met een grote strik en verzenden naar Berlijn.
Geen enkele scheidsrechter heb ik slechter zien fluiten dan het team van Vitesse. Die is geniaal.
Twente BIJ de top drie voegt, das wat anders dan in de top drie..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hij denkt dat PSV kampioen wordt en dat Twente zich dit jaar vast in de top 3 nestelt. Verder zou Feyenoord derde worden en waar heeft hij dan Ajax staan 4e?
Schromelijke zelfoverschattingquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Oh, de bingokaart spreekt over 43 seizoenen, maar dit is natuurlijk zijn 44ste seizoen. Maar die mag je wel afstrepen.
Feitelijke onjuistheden, dan slaan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op zichzelf weer op de dijen van het lachen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Schromelijke zelfoverschatting![]()
Maar het is idd z'n 44ste seizoen. Hij kan van de kaart.
Hij is in 1966 gedebuteerd in het betaalde voetbal. http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Ik had deze column gelezen en daar schreef Johan in juli 2006 dat ie aan z'n 40ste seizoen begint. http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/771-3.php#post32471
Incorrecte feiten, betreurt ie altijd...
Mooiste opmerking van de avond wel jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Heerenveen waar na 8 uur nog alleen de brievenbus open is
"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van de avond wel ja
Helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik heb die seizoensgids van VI niet. Waar plaatst Derksen VVV eigenlijk?
Nog niet gezien. "Ik kom in Nijmegen om naar de kapper te gaan, die zich overigens haararchitect noemt."quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:43 schreef dddour het volgende:
Ik volg deze reeks niet dus ik weet niet of dit al voorbij is gekomen:
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=15112008&programma=011&id=57192
portret van Johan van vorig jaar wat deze zomer weer 20 keer is herhaald ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |