Hij spreekt Cvitanich wel leuk uit. "Shitanich"quote:Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
'Spelers met wangedrag kan je missen als kiespijn'
Ach Johan durft nieteens een opstelling te maken, Hansie wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:32 schreef FP128 het volgende:
Hoe dan ook, ik moest wel lachen toen die Hans Kraay zo lekker gepikeerd terug sprak tegen Derksen die zijn mening over Kraay niet onder stoelen of banken stak. Daarna durfde hij geen enkele opstelling meer te geven
Rene voelde dat precies goed aan. Anders was het rellen geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Roberto258 het volgende:
En dan René van der Gijp met een geniale opmerking dat ie een PSV opstelling gemaakt heeft
Vind ik ook, terecht ook dat Kraaij iets terugzegt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Veerboot het volgende:
dus. Johan speelde te veel op de man m.i.
? Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:54 schreef DrDentz het volgende:
Nu ben ik toch wel razendbenieuwd wat Johan tegen die mevrouw gezegd heeft die hem niet teruggroette. Schijnt vrij pittig geweest te zijn!
Klopt, en het is ook totaal inhoudsloos.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Veerboot het volgende:
dus. Johan speelde te veel op de man m.i.
Moet je even de Doordekken-aflevering van 11 september kijken. Johan liep in het gebouw waar ze dat opnemen in een lege gang en kwam een vrouw tegen. Hij groette haar maar ze deed alsof ze Johan niet zag en liep verder. Toen heeft Johan iets 'pittigs' gezegd wat Wilfred en Johan beide niet wilden herhalen.quote:
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s3_a13.xmlquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas door mij niet te zien, op VI komt het niet meer?
Heb ik er nog niet op zien verschijnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas door mij niet te zien, op VI komt het niet meer?
En geen enkele opmerking over zijn mooie gele stappers. Dat is ook voor het eerst dit seizoenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Leuke doordekken over de a.s. bevalling van Wilfred's vrouw en babytips van Johan
en nog een sneer naar afgelopen maandag om de ideale opstelling van Ajax aan Johan te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Leuke doordekken over de a.s. bevalling van Wilfred's vrouw en babytips van Johan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kraaij had gewoon iets persoonlijks in de trant van ´wat is je vrouw toch een enorme hoer´ toen hij begon over HK Sr.
Slaat nergens op natuurlijk, maar dat was wat Derksen zei ookquote:
Dat heeft hij overgenomen van Aad de Mos, want die heeft daar gewerkt zei Johan.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef Veerboot het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk dat droge en subtiel afzeiken van die twee
Dat is niet denigrerend, dat zijn gewoon constateringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind zijn column tegenstrijdig. Het opent met 'U zult mij nooit betrappen op denigrerende opmerkingen over de Jupiler League.'
Even later:
- 'De Jupiler League is een verkapte jeugdcompetitie geworden met spelers die voor een minimumloon of minder hun ambities en dromen proberen te realiseren. Voor toeschouwers, die niet geteisterd worden door clubsentimenten, is het vertoonde spel nauwelijks boeiend.
RTL7 maakt dan ook een ernstige fout door op vrijdagavond een wedstrijd live uit te zenden. Armoedig voetbal in een decor van lege tribunes. De samenvattingen zijn leuk, aan een hele wedstrijd lijkt geen eind te komen.'
Nijmegenquote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Waar zit die kapper van Johan ergens?
quote:
Kan die iig niet vinden. Jammer, blijkbaar heeft hij voor speelronde 1 niet een voorspelling gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Als iemand de toto-voorspelling heeft van Johan van de 1e competitieweek van dit seizoen, hou ik me aanbevolen.
Dank alvast
Mochten jullie een fout zien in het overzicht, dan hoor ik het graag!quote:44 voorspellingen
21 goed
23 fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |