quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kraaij had gewoon iets persoonlijks in de trant van ´wat is je vrouw toch een enorme hoer´ toen hij begon over HK Sr.
Slaat nergens op natuurlijk, maar dat was wat Derksen zei ookquote:
Dat heeft hij overgenomen van Aad de Mos, want die heeft daar gewerkt zei Johan.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef Veerboot het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk dat droge en subtiel afzeiken van die twee
Dat is niet denigrerend, dat zijn gewoon constateringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind zijn column tegenstrijdig. Het opent met 'U zult mij nooit betrappen op denigrerende opmerkingen over de Jupiler League.'
Even later:
- 'De Jupiler League is een verkapte jeugdcompetitie geworden met spelers die voor een minimumloon of minder hun ambities en dromen proberen te realiseren. Voor toeschouwers, die niet geteisterd worden door clubsentimenten, is het vertoonde spel nauwelijks boeiend.
RTL7 maakt dan ook een ernstige fout door op vrijdagavond een wedstrijd live uit te zenden. Armoedig voetbal in een decor van lege tribunes. De samenvattingen zijn leuk, aan een hele wedstrijd lijkt geen eind te komen.'
Nijmegenquote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Waar zit die kapper van Johan ergens?
quote:
Kan die iig niet vinden. Jammer, blijkbaar heeft hij voor speelronde 1 niet een voorspelling gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Als iemand de toto-voorspelling heeft van Johan van de 1e competitieweek van dit seizoen, hou ik me aanbevolen.
Dank alvast
Mochten jullie een fout zien in het overzicht, dan hoor ik het graag!quote:44 voorspellingen
21 goed
23 fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |