Op Radio Veronica vanochtend noemde hij Afellay ook een Mr. Bigstar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:06 schreef abcoude het volgende:
[..]
Ok, we hebben dus vier Mr.Bigstars, dat was het toch?
1. John Jaakke
2. Humberto Tan
3. Royston Drenthe
4. Danijel Pranjic
5...
quote:Daan is een jongen van 17 jaar en heeft tijdens zijn geboorte waarschijnlijk door zuurstof te kort een hersenbeschadiging opgelopen.
In medische termen heeft Daan een linkszijdige hemiplegie. Dit uit zich door: qua uiterlijk aan zijn linker arm en been verlamingsverschijnselen.
Door de loop der jaren heeft Daan van zijn belangstelling en passie zijn hobby gemaakt. Voetbal Voetbal Voetbal.Hij denkt alleen maar in en aan voetbal
Hij heeft ondanks zijn beperking/handicapt het zo ver weten te schoppen dat hij in het hoogste team van Nederland zit. Dit voor jongens met een beperking.
Zie de site www.cpvoetbal.nl een onderdeel van de KNVB. Met dit elftal is hij als jongste speler aller tijden inmiddels veel in het buitenland geweest.
Van Korea tot Brazilie , Spanje , Portugal, Denemarken enz enz . Vorig jaar heeft hij 3 maanden voor de Paralympisch spelen zijn enkel gebroken. Samen gerevalideerd met Ron Vlaar. Deze blessure betekende geen spelen voor Daan. Dus ook op het geestelijk vlak binnen de voetbalerij al een tegen valler te verwerken gehad.
Alles als voorbereiding en begeleiding voor Internationale voetballer.
Experts hebben mij aangegeven dat als hij zijn beperking niet had gehad dan was het een BVO speler geweest. Maar ja zo ligt het niet.
Gezien zijn voetbal verstand en kennis en ervaring wil ik als vader kijken of hij daadwerkelijk zijn beroep op termijn hierin kan vinden. Zijn leven bestaat uit Trainen bij de voetbalacademie onder begeleiding van Tom Jenner ja je gaf het al aan de vader van Julian van Vitesse en ook de trainer van Babel en vele anderen. Tom begeleid hem voetbal technisch. Met name de motorische ontwikkeling is essentieel voor mensen met een beperking. Daarnaast bestaat zijn tijd uit de voetbalvereniging UVS in Leiden en daarnaast net Nederlandse team in Zeist. Tussendoor speelt hij Toto, en volgt de voetbal programma s en de wedstrijden via de bekende voetbal tele 2 kanalen van .
En eens per twee weken bezoek hij het ADO stadion om de Eredivisie clubs te kunnen zien spelen.
Zelf ben ik voetbal liefhebber. Maar de grenzen van Daan die zijn er niet. Ik sta te kijken wat hij weet.! Zet je het geluid uit van de televisie dan noemt hij de spelers zo op die aan de bal zijn. En niet een elftal. En niet alleen binnenland.
Leo op een dag vroeg ik Daan hoe zou jij het nou vinden om je beroep te maken van de voetbalerij? In een kamer zitten en wedstrijden bekijken en commentaar geven?
Ja; maar waar begin je dan .Aangezien zijn kennis meer is vroeg ik hem ken je een verslag gever om eens te kijken hoe dat gaat En je begrijpt het Leo Derksen was de naam die hij als eerste aan gaf.
Mijn vraag is kun je Daan is door de "molen" halen en kijken of er aanleiding is om hem hierin verder te enthousiastmeren. In oktober speelt hij voor Nederland voor de World Cup met 16 landen in Papendal. Het is jammer dat de media en televisie veel aandacht schenkt aan de voetbalerij maar deze tak van de voetbalerij word minimaal belicht.
Wellicht na kennismaking een reden om hier aandacht aan te geven. Vanuit het verleden zijn er een aantal prominenten geweest die aandacht gaven..
Barbara Barendse was vorig jaar met Willem v Hanegem bij een wedstrijd , jaren geleden Louis v Gaal, en jaren daar voor heeft Johan Cruyf ook aandacht hieraan gegeven.
In afwachting van je reactie
Nico Dikken
Telefonisch kun je ons bereiken onder nummer *********
Persoonlijke nummer ******
Met vriendelijke groet
(persoonlijke gegevens verwijderd)
Los daarvan was ik een week op vakantie. In die week had ik 27 nieuwe aanmeldingen voor de fanclubquote:Geachte heer Derksen,
Weet u dat Amy Brandts de vrouw van Ernie Brandts op donderdag 27 augustus om 14.40 uur voor de rechtbank in Dordrecht staat met haar ex. man Ton Pas? Inzet van de zaak is dat mijn man niet wil tekenen voor de paspoort van zijn zoontje Nick om naar Iran te verhuizen aangezien dit een gevaarlijk land blijkt (dus niet Ernie's zoontje wat hij altijd beweerd en roept).
Ton vindt het onverantwoordt dat zijn zoon Nick Pas naar Iran gaat. Vorige week was er al een zitting in Den Bosch en Amy heeft geen tijdelijk paspoort gekregen van de rechter. De rechter heeft de zaak doorgestuurd naar Dordrecht. Ik hoop dat er nu voor eens en altijd duidelijk wordt dat Nick niet Ernie's zoon is. Wat hij altijd roept en ook zo gepublicieerd wordt. Mijn man heeft zijn zoon al 4 jaar niet gezien.
Dit wil ik even wel kwijt, want ondergetekende en mijn zoontje zouden graag met Nick in contact willen komen. Maar dit blijkt niet mogelijk in huize Brandts.
Kijkt u maar wat u doet met deze info. Veel succes met uw blad en uw praatprogrammo.
Met de hartelijke groeten van Brigitte Rodriguez
Goeie commentator is dat inderdaad!quote:Aangezien zijn kennis meer is vroeg ik hem ken je een verslag gever om eens te kijken hoe dat gaat En je begrijpt het Leo Derksen was de naam die hij als eerste aan gaf.
Weer een parel in de mailquote:Wat ik van Johan vindt;; I s dat hij denk dat hij alles maar kan zeggen, maar hij gaat toch wel een beetje te ver met dingen aan de groote klok hangen,Maar ook die niet waar zijn dan Zegt hij wel met een scheinheilig ge zicht sorry,Maar dan is de leugen al door het land Johan als je nu zo een goede voetballer was een alles zelf zo goed bent.Zou ik zeggen woord voorzitter van een club en laat iedereen zien hoe goed of hoe slecht je bent vr gr fer
Af en toe, als het echt boeiend voor hem is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Wat doe jij trouwens met die mails? Doorsturen naar Johan?
quote:Dear Mr. Johan Derksen,
How are you!
I am a Chinese fan of yours, my name is Gao Wei , I love you very much!
In China, here some like me fans support you. I expect that you can come to China one day.
I have a dream: I long to get one autograph card of yours. Can you help me to realize this dream ? If I get it, I will collection it forever!
I long to get your letter soon. Thanks a lot!
I wish you will have more success. Give my best regards to you and your family. Best wishes to you!
Yours Sincerely
Gao Wei
My Address is,
Gao Wei
Room 104, No.22,
Hua Xi New Village,
Yao Hai District,
CN-230011, HEFEI, ANHUI,
CHINA. P. R.
Heb je die namen aangepast?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef -J-D- het volgende:
De fanclub heeft weer wat 'parels' per mail ontvangen
[..]
[..]
Los daarvan was ik een week op vakantie. In die week had ik 27 nieuwe aanmeldingen voor de fanclub
Grapjassen
Alleen bij de eerste de adresgegevens verwijderd.quote:
Als je mailt naar forum@fok.nl kunnen ze dat oplossen. Na een hack zijn alle wachtwoorden verwijderdquote:Op woensdag 2 september 2009 04:44 schreef Hg6 het volgende:
Beetje jammer dat ik niet meer kan inloggen met m'n oude account...
Ik (lees Firefox) heb toch echt m'n wachtwoord wel goed.![]()
http://www.youtube.com/us(...)loads/41/31b0z_Zp1kI![]()
Volgens mij een neppert die "SigaarSnor" maar toch wel een held.
?quote:Op woensdag 2 september 2009 04:44 schreef Hg6 het volgende:
Volgens mij een neppert die "SigaarSnor" maar toch wel een held.
Inderdaad, begrijp de reactie ook niet.quote:
Ook volgens mij bij CQC, was in het voorstukje dat die die 2 gasten (die hem interviewde op de redactie van VI volgens mij) helemaal afkraakte, zoals alleen Johan Derksen dat kan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat net in een spotje dat hij in het nieuwe programma van Claudia de Breij, Claudia op Vrijdag zit.
Vind je namen niet zo'n probleem dan? Ik zou het niet fijn vinden als ik met iemand zou mailen, maar goed het is jouw website...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste de adresgegevens verwijderd.
quote:
Zouden ze je trouwens juridisch iets kunnen maken, als je die namen laat staan?quote:
Ook hier geheel mee eens.quote:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zou zijn intelligentie niet overschattenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef MaxC het volgende:
Vandaag weer 5 keer Madoeroe
Hoe kan het in godsnaam dat zo'n intelligente hoofdredacteur sommige woorden uitspreekt waarvoor een VMBO-er zich nog zou schamen?
Sorry, lange nacht gehad.quote:
Maar Johan maakt geen opstellingquote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Hij zei 'wie is Hans Kraaij, de trainer van Lienden, om even een opstelling te maken?'
Want Johan heeft wel bij Veendam gespeeld, ofzo.
ik ben meestal fan van Derksen maar vandaag sloeg hij de plank mis, idd een beetje jammer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Nee idd, op die manier ga je niet met je tafelgenoot om.
Derksen noemde Kraaij een 'arrogante kwal' als ik het me goed herinner. En begint dan terloops ook nog even over zijn vader.
Kraaij kon dat niet waarderen en beet fijn van zich af.
Beetje jammer, Derksen.
Hij spreekt Cvitanich wel leuk uit. "Shitanich"quote:Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
'Spelers met wangedrag kan je missen als kiespijn'
Ach Johan durft nieteens een opstelling te maken, Hansie wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:32 schreef FP128 het volgende:
Hoe dan ook, ik moest wel lachen toen die Hans Kraay zo lekker gepikeerd terug sprak tegen Derksen die zijn mening over Kraay niet onder stoelen of banken stak. Daarna durfde hij geen enkele opstelling meer te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |