Lijkt wel of hij in z'n kont wordt gepakt door iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef Spougle het volgende:
Ik kwam deze net tegen, al best oud maar toch.
[ afbeelding ]
Wou hem jullie niet onthouden.
Jij weet welk gezicht je moet trekken op zo'n moment? Okquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij in z'n kont wordt gepakt door iemand.
Bedankt voor het posten, nooit gehoord! Ik vind het nu al leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Johan Derksen gebeld door 3FM.
Oud fragment, maar weet niet of het ooit al is langs geweest?
Het gesprek is al eerder gevoerd en opgenomen. Als het fragment dan in de uitzending afgespeeld wordt hoor je Stenders en sidekicks lachen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Veerboot het volgende:
Hoe is dat precies gedaan eigenlijk? Klinkt als een en ander aan elkaar geknipt en -plakt, maar waar komen de stukjes tekst vandaan?
Maar het gesprek is toch niet echt? Klinkt voor mij althans als wat losse zinnen en woorden uit een ander gesprek aan elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Het gesprek is al eerder gevoerd en opgenomen. Als het fragment dan in de uitzending afgespeeld wordt hoor je Stenders en sidekicks lachen volgens mij.
http://www.vi.nl/Video-Beste-Johan.htmquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef PiraatPiet het volgende:
Waar kun je het Beste Johan archief van voor 10 augustus vinden?? Ik zoek 5,6 en 7 augustus.
danku!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef Hg5 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Video-Beste-Johan.htm
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Ron Vlaar de nieuwe Jaap Stam :/
quote:
Link doet het niet bij mij. Is ook geen mp3 file maar wmv ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Johan Derksen gebeld door 3FM.
Oud fragment, maar weet niet of het ooit al is langs geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef -J-D- het volgende:
Ja, een Windows Media VileDat snap ik, ik vond het gewoon vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |