quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.
Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gewoon geen relatie nemen als je wilt genieten van je leven. Kun je ook ongestoord erop los feesten, weggaan en flirten.
Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.
Volgens mij hebben ze er al langer last van. TS handelde het alleen; nu is ze het zat.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef Spittie het volgende:
[..]
Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.
Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Northside het volgende:
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, al was daar 1 partij student en de ander werkend, om de verschillen nog wat groter te maken.
1 ding: geef hem die laatste waarschuwing dat er aan de relatie gewerkt moet worden omdat je er anders geen zin meer in hebt. Na 3 jaar heeft hij dat wel verdiend. Als hij echt "rot op" zegt is de keuze snel gemaakt, maar je weet niet hoe hij er echt over denkt. Misschien zit hij er ook wel mee, maar zegt hij het niet. Tenzij voor jou het besluit al vast staat vind ik niet dat je de beslissing nu eenzijdig kan nemen.
Dat gezegd hebbende: ik geef het 2 maanden. Uit zo'n diep dal (broer/zus) opkrabbelen lukt maar weinig stelletjes.
Succes.
Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Dat was ook eerst mijn bedoeling, alleen probeer ik zulke gesprekken steeds uit te stellen.
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
Aan de ene kant is dat natuurlijk wel het makkelijkst maar aan de andere kant.. ik heb wel 3 jaar lang samen met hem geleefd..
Volwassen worden = klote
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef tslh het volgende:
Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.
Ik vind dat je na een lange intensieve periode samen bepaalde verplichtingen naar elkaar hebt. Zoals het bespreken van dit soort dingen, in plaats van alles opkroppen en dan op gegeven moment de bom laten barsten en opeens eenzijdig opzeggen. Ik denk niet dat hij doorheeft hoe kritiek de situatie is.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?
Het is geen klein meningsverschilletje. Of dat hij het dopje van de tandpastatube er niet opschroeft.............Het is gewoon een heel andere visie op hoe een leven er uit zou moeten zien. En zelfs al zit hij er mee. Maakt dat van hem een avonturier?? Past het niet dan past het niet.
zomerkriebelsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef PatatFriet het volgende:
Het stíkt echt van dit soort te-jong-samen-gaan-wonen-nu-problemen/sleur/communicatiestoring/vreemdgaan-topics trouwens de laatste tijd.
Daar is evenveel mee mis.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef MEKSS het volgende:
wat is er mis met bankhangen? vrij vergelijkbaar met computeren hoor
Als je dat allebei leuk vindt is er niets mis mee. Het wordt pas een probleem als de één wel wil hangen en de ander er op uit wil.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef MEKSS het volgende:
wat is er mis met bankhangen? vrij vergelijkbaar met computeren hoor
Huh??quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoor dit trouwens meer over vrouwen. Mischien dat het nu aan het overslaan is naar mannen toe. Ik hoor dat vrouwen vnl. een huismus zijn. Meestal omdat ze een vrij drukke baan hebben (schooljuf ofzo, serieus dat is echt tijdrovend hoor ik), en in het weekend geen zin meer hebben om bier te drinken in de rock-kroeg.
Ik denk het laatste. Tegenwoordig hoor je schijnbaar nergens meer bij als je niet (zo heel erg) van stappen en/of "reizen" houdt. Oja, en ook nog dat "eigen leven hebben". Oh wee als je dat niet hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??
Of denken vrouwen van begin 20 alleen maar een enerverend te moeten leiden (en dat ook van hun partner te kunnen verwachten), en zitten ze over 10 jaar allemaal thuis met een burn-out omdat ze teveel hooi op hun vork namen?
Het is ook niet handig om dan al samen te gaan wonen.. je kunt elkaar beter eerst even beter leren kennen.. Ik heb een vriendin die had ook drie jaar verkering of nog langer zelfsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef doos05 het volgende:
[..]
Het is ook niet handig om dan al samen te gaan wonen.. je kunt elkaar beter eerst even beter leren kennen.. Ik heb een vriendin die had ook drie jaar verkering of nog langer zelfsen die jongen was ook een luie bankhanger, ze zaten elk weekend en elke avond samen naast elkaar op de bank voor de tv. Zij wilde stappen en leuke dingen doen, hij niet. Uiteindelijk kwam ze iemand anders tegen en heeft ze het uitgemaakt, ze heeft er geen spijt van en doet nu veel meer leuke dingen.
Je had beter een relatie kunnen starten met je leraar Nederlands.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Je hoeft je minachting voor het bankhangen niet te benadrukken door dequote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef doos05 het volgende:
Moet je je eens indenken hoe je het eruit zou zien als je nog 3 jaar bij hem blijft.. Is het dan nog altijd bankhangen?
Ze zijn niet graag alleen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.
Ok, dan ga je ook zoiets meemaken ooit in de toekomst, maar wanneer, wie weet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef doos05 het volgende:
[..]
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaan
you never now;) ach hij was zelf ook niet zo trouw meer...quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ga je ook zoiets meemaken ooit in de toekomst, maar wanneer, wie weet.
in dat geval heeft de karma inderdaad geen nut meer en zal het ook niet toeslaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef doos05 het volgende:
[..]
you never now;) ach hij was zelf ook niet zo trouw meer...
gelukkig maar een hele opluchting;)quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
in dat geval heeft de karma inderdaad geen nut meer en zal het ook niet toeslaan.
Hey, ze zijn ontzettend zelfstandig, maar ze moeten er niet aan denken dat ze ook maar een week alleen zijn he!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, ze zijn ontzettend zelfstandig, maar ze moeten er niet aan denken dat ze ook maar een week alleen zijn he!
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef starla het volgende:
[..]
Je had beter een relatie kunnen starten met je leraar Nederlands.
Waarom? Ben je bang om een poosje alleen te zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef doos05 het volgende:
[..]
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Armageddon het volgende:
Ga maar uit elkaar, dat is het beste. Ga eerst zelf eens leven voordat je weer aan een relatie gaat beginnen.
Nee dat was het niet maar ik wilde het niet uitmaken omdat ik hoopte dat het beter zou gaan tussen mijn ex en mij maar dat ging het niet en toen kwam ik die andere tegen en toen had ik zoiets van niet naar die ander kijken maar het was al te laat.. dus toen heb ik het maar uitgemaakt en ben met die andere iets begonnenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang om een poosje alleen te zijn?
En het lijkt er dan heel veel op dat je het spreekwoord: 'Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' in praktijk brengt.
Ik neem toch aan dat ze hem na 3 jaar wel kent en dat dit de reactie zal zijn die ze verwacht na al die ervaring.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.
Eigenlijk dit...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef l3laster het volgende:
pff op je 20e al burgelijk willen doen... dan ben je niet lekker in je hoofd....
op je 20e hoor je in de kroeg te hangen, naar decibel te gaan en gewoon lol hebben niet bank hangen
Ben jij niet die maagd die redelijk wat topics liep te vervuilen met z'n "ik heb nog nooit geneukt issue's"?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kom naar purmerend, dan neuk ik je wel. krijg je een rondleiding door heel de straat snachts.
Dan kan je er weer tegenaan..
Op je 20ste hoor je je iedere avond te laten verwennen door meerdere grootgeschapen mannen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef RRGJL het volgende:
'Op je 20ste hoor je ...... *vul in*' vind ik overigens ook weer onzin. Je moet vooral doen waar je je lekker bij voelt. In een relatie moet daarin echter wel enige overeenstemming zijn anders werkt het gewoon niet.
Dat heeft hij al meerdere keren gezegd..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.
Heb je 'm alweer hierover gesproken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:
Dat heeft hij al meerdere keren gezegd..
Maar hoe reageer jij dan daar op? Trek je je terug uit het gesprek en mompel je iets van: 'we hebben het er later nog wel over' of wat? Je hebt het zelf over een broer-zus relatie in de OP: hou je nog wel van hem of ben je gewoon te onzeker om andere stappen te nemen (en dat hij daar ge/misbruik) van maakt? Mijn aanname is dat je nog niet zo veel zult verdienen op je 20e en dat hij er wel vanuit gaat dat je niet zo maar weg zult gaan en redelijk afhankelijk bent van het leventje dat jullie nu leiden. Dat mag natuurlijk geen reden zijn om bij ellkaar te blijven als het niet werkt, maar dat gebeurt toch vaak (bewust of onbewust) en wordt alleen maar erger als er ooit kinderen komen. Ik denk echter dat hij zich niet realiseert dat hij jou wegduwt op deze manier en dat het gauw afgelopen is als je een nieuw iemand zou leren kennen. Natuurlijk is dit niet iets wat je zo tegen hem kan zeggen, want het zou impliceren dat je ' op zoek' bent, maar het zou geen kwaad kunnen als hij weet dat hij je aanwezigheid niet als vanzelfsprekend moet ervaren. Er is meer vis in de zee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Wie heeft dat verzonnen, als het niet meer vanzelf gaat is 'iets' er blijkbaar niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Een relatie kost energie en die zal ook hij erin moeten steken.
Ok, dat zei je eerst niet. Toen was het nog een aanname van jou dat hij dat zou zeggen. Maar als hij dat dus wel gezegd heeft, wat doe je daar nog?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb hem al vaker gezegd dat hij zulke dingen niet te vaak moet zeggen omdat ik dan wel eens echt zal opdonderen.. Gelukkig ben ik financieel niet afhankelijk van hem en dat weet hij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:57 schreef tslh het volgende:
[..]
Maar hoe reageer jij dan daar op? Trek je je terug uit het gesprek en mompel je iets van: 'we hebben het er later nog wel over' of wat? Je hebt het zelf over een broer-zus relatie in de OP: hou je nog wel van hem of ben je gewoon te onzeker om andere stappen te nemen (en dat hij daar ge/misbruik) van maakt? Mijn aanname is dat je nog niet zo veel zult verdienen op je 20e en dat hij er wel vanuit gaat dat je niet zo maar weg zult gaan en redelijk afhankelijk bent van het leventje dat jullie nu leiden. Dat mag natuurlijk geen reden zijn om bij ellkaar te blijven als het niet werkt, maar dat gebeurt toch vaak (bewust of onbewust) en wordt alleen maar erger als er ooit kinderen komen. Ik denk echter dat hij zich niet realiseert dat hij jou wegduwt op deze manier en dat het gauw afgelopen is als je een nieuw iemand zou leren kennen. Natuurlijk is dit niet iets wat je zo tegen hem kan zeggen, want het zou impliceren dat je ' op zoek' bent, maar het zou geen kwaad kunnen als hij weet dat hij je aanwezigheid niet als vanzelfsprekend moet ervaren. Er is meer vis in de zee.
Maar gekwetst worden is geen probleem blijkbaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb hem al vaker gezegd dat hij zulke dingen niet te vaak moet zeggen omdat ik dan wel eens echt zal opdonderen.. Gelukkig ben ik financieel niet afhankelijk van hem en dat weet hij ook.
Het probleem met mij is dat ik niemand wil kwetsen, ik ben wat dat betreft echt een zacht eitje.
Zoals Northside al zegt laat je je wel kwetsen door hem: en hij ondervindt geen consequenties. Denk je dat hij het echt meent dat hij er niet mee zou zitten als je weg zou gaan? Of alleen grootspraak omdat hij weet dat je het toch niet zult doen? Misschien moet je een signaal uitsturen: heb je niet familie waar je een tijdje kan terecht kan? Gewoon zeggen: "hey, ik ben niet zeker meer van onze relatie en ga een tijdje bij x wonen om alles voor mezelf op een rijtje te zetten". Dan kunnen er een paar dingen gebeuren: 1. hij schiet in de stress en ziet in dat je het meent en handelt daarnaar. 2. Hij zegt: "mooi, doe dat" en dan weet je ook waar je aan toe bent of 3. hij wordt ook onzeker en weet het allemaal niet echt en dan start er hopelijk een discussie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb hem al vaker gezegd dat hij zulke dingen niet te vaak moet zeggen omdat ik dan wel eens echt zal opdonderen.. Gelukkig ben ik financieel niet afhankelijk van hem en dat weet hij ook.
Het probleem met mij is dat ik niemand wil kwetsen, ik ben wat dat betreft echt een zacht eitje.
Het hoeft niet per se natuurlijk. Maar je kunt je wel afvragen waarom een jongen op zijn 20e gaat samenwonen. Omdat het zo'n wildebras is? Uit avontuurzin? Omdat het een rusteloos type is dat altijd buiten de deur op zoek moet naar prikkels? Die altijd daar wil zijn waar het gebeurt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Dat is wel een mooie zeg, dat samenwonen op jonge leeftijd gelijk staat aan een saai leven.
Als je burgerlijk op de bank naar soaps gaat kijken misschien.
Nog maar 20 en al samenwonenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ben bang dat dit het zoveelste topic wordt over dit onderwerp, maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt.
Ik woon nu al zo'n 3 jaar samen met mijn vriend. Beiden een baan, je kent het wel druk druk druk.
De laatste 2/3 maanden heb ik het gevoel dat we meer 'broer en zus' zijn.
Ik begin het nu echt zat te raken. Er is nog zoveel dat ik wil doen (stappen, vakanties enz), terwijl mijn vriend alleen maar lekker burgerlijk op de bank wil hangen. De laatse weken voel ik me er echt @#& onder. Ik ben pas begin 20 en ik heb geen zin om mijn leven op deze manier te leven.
Hij is altijd goed voor mij geweest dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon meer uit mijn leven halen.
Als ik er met hem over wil praten dan krijg ik altijd van die domme antwoorden; ben moe, geen zin.. enz.
De laatste weken twijfel ik er dan ook steeds vaker aan of ik wel verder met hem wil.. Het maakt het alleen maar lastiger dat we al ruim 3 jaar bij elkaar zijn.
Heeft iemand misschien ideen, tips of adviesen voor me?
Alvast bedankt
Mijn ex was dus het type op de bank blijven zitten en af en toe naar een kringetjesverjaardag. Daarom is het nu ook mijn ex.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se natuurlijk. Maar je kunt je wel afvragen waarom een jongen op zijn 20e gaat samenwonen. Omdat het zo'n wildebras is? Uit avontuurzin? Omdat het een rusteloos type is dat altijd buiten de deur op zoek moet naar prikkels? Die altijd daar wil zijn waar het gebeurt?
Het gros van de jongens die zo jong gaan samenwonen zullen van het type zijn dat het wel best vindt zo met vriendin op de bank. Als je dan zo'n type vindt moet je natuurlijk later niet gek op kijken als hij liever op de bank blijft hangen dan de deur uitgaan.
Ik zal even enkel voor mezelf praten, ik had er absoluut geen behoefte meer aan om nog langer thuis te zitten (nu 24, voorheen wel meerdere malen op mezelf gezeten) bij m'n ouders door alle achterlijke regels en de gedachten die zij hadden en moest gewoon een woning hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se natuurlijk. Maar je kunt je wel afvragen waarom een jongen op zijn 20e gaat samenwonen. Omdat het zo'n wildebras is? Uit avontuurzin? Omdat het een rusteloos type is dat altijd buiten de deur op zoek moet naar prikkels? Die altijd daar wil zijn waar het gebeurt?
Klopt inderdaad, al heb je altijd uitzonderingen die nog net zo graag constant de deur achter hun dicht laten ploffen en dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gros van de jongens die zo jong gaan samenwonen zullen van het type zijn dat het wel best vindt zo met vriendin op de bank. Als je dan zo'n type vindt moet je natuurlijk later niet gek op kijken als hij liever op de bank blijft hangen dan de deur uitgaan.
Er zijn natuurlijk allerlei redenen waarom mensen gaan samenwonen, dat juist niet doen, tijdelijk even samenwonen, een bezemkast betrekken of voornamelijk vanuit hun reistas leven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal even enkel voor mezelf praten, ik had er absoluut geen behoefte meer aan om nog langer thuis te zitten (nu 24, voorheen wel meerdere malen op mezelf gezeten) bij m'n ouders door alle achterlijke regels en de gedachten die zij hadden en moest gewoon een woning hebben.
Mijn vriendin zat in een vergelijkbare situatie en wilde ook op zichzelf en waarom zou je dan moeilijk doen, ben overigens gelijk al na 6 maanden relatie gaan tekenen en het gaat nu nog steeds prima.
Maar het is echt niet zo dat ik maar suf voor de TV hang en computer en het verder wel prima vind, voor mij is het gewoon een dak boven m'n hoofd en de vrijheid die ik daar niet had en dat wordt er echt niet minder op nu we samenwonen.
Was ook dé reden dat ik nog een extra kamer over wilde hebben in het huis, daar staat de computer, een bankstel en is de mogelijkheid tot gamen, schilderen en nog wat ongein wat ik graag doe en zo kun je je heerlijk afzonderen (al dan niet met vrienden) als je vriendin weer heerlijk burgerlijk familie heeft uitgenodigd.
Maar er zit wel een kern van waarheid in je post, dat kan ik niet ontkennen als ik om me heen kijk.
Klopt inderdaad, al heb je altijd uitzonderingen die nog net zo graag constant de deur achter hun dicht laten ploffen en dingen gaan doen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
reis, neuk en drink ze, de wereld ligt voor je open
Wat een ferme taal voor jouw doen!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
reis, neuk en drink ze, de wereld ligt voor je open
Goede keuze. Sterkte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?quote:
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?
In ieder geval sterkte en geniet van je vrijheid.
Hier nog een.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten!
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Wat erg, een man die meerdere malen tegen je gezegd heeft dat je maar op moet donderen als iets je niet bevalt.
Dan heb je het nog lang volgehouden met hem.
Nope. Daarna verklaarde ze, dat hij dat al meermalen had gezegd tijdens discussies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoor
"ik weet wel welk antwoord ik kan verwachten als ik dat zeg" oid
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoor
"ik weet wel welk antwoord ik kan verwachten als ik dat zeg" oid
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:
Voeg me ff toe op msn anders dushii.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als iemand constant tegen je zegt dattie zo moe is dan probeer ik het niet eens meer..
ik denk op zijn iniatiefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?
Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Jumparound het volgende:
ik denk op zijn iniatief
en ergens hoop ik dat ook, maar dat zal wel komen door mij aversie tegen 20 jarige meisjes die niet weten wat ze willen![]()
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Voeg me ff toe op msn anders dushii.
Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..
Tja, dat zal welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds niet.
Seriously?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.
Mijn initatief...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef getl0st het volgende:
Je hebt hem er toch niet bij nodig om te gaan stappen? Of op vakantie te gaan..
Tuurlijk is het leuker, maar je maakt je eigen geluk!
Verder is je vriend een luie zak, of je daarmee de rest van je leven wil delen, kan je het best zelf bepalen.
Ik denk dat je de goeie keuze hebt gemaakt. Sterkte ermeequote:
Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Hoe dan ook de juiste beslissing om uit elkaar te gaan. TS zal nu wel hard aan het zuipen zijn met een grote groep gezellige mannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
Leest iedereen hier nou overheen?
[..]
Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?
Misschien liggen jullie interesses wat dat betreft te ver uit elkaar? Misschien vind hij jou ook wel saai; juist omdat je alleen maar dingen met zijn tweeën wil doen? Ik roep maar wat hoor..
Klinkt interessant, met een groep dames op stapquote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef StanS het volgende:
Ik zeg, ga stappen met vriendinnen...
Als hij merkt dat jij veel meer plezier hebt, wil 'ie vast zelf ook een keer mee...
Denk ik...
StanS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |